Į Vištytį važinėja toks bjaurokas (asmeniškai man) autobusiukas Indcar Mago. Seniau esu matęs šio maršruto raudoną Ikarus-256 (ar 250 - tiksliai nežinau), kuris sekmadienio vakarais stovėdavo prie parduotuvės „Norfa“ Justiniškėse. Į Baltarusiją važinėja balta Setra S315UL (?).
O aš iš Vištyčio į Vilnių mačiau atvažiuojant Setra S215UL Srry už nuotraukos kokybę
[/IMG]
Kai kurie forumiečiai teigia, kad VT yra socialinė paslauga, bet ji turi būti mokama. Na gal išskyrus vaikus iki 7 metų. Tačiau jeigu VT yra TIK SOCIALINĖ PASLAUGA, tai kodėl ji negali būti nemokama? Gali, sako latviai. Tiksliau, Rygos meras. Ir padarė. Tiesa, dar ne visiems, o tik tiems patiems vaikams ir nedirbantiems pensininkams.
Nuo rugsėjo mėn. bedarbiai Rygos pensininkai galės važinėtis sostinės viešuoju transportu nemokamai, pranešė Rygos dūmos spaudos tarnyba.
Rygos meras Nilas Ušakovas pavedė savivaldybės bendrovės „Rīgas satiksme“ valdybai atlikti būtinas procedūras, kad nuo rugsėjo mėn. nedirbantys Rygos pensininkai galėtų nemokamai naudotis sostinės viešuoju transportu.
Bet ne visiems pensininkams, o tik nedirbantiems. Tai gal tada dirbantiems ir pensijų mokėti nereikia?
Beje, Lietuvoje pensininkai iki berods 2000 ar 2001 m. irgi važinėjo nemokamai. Bet vat visokie LLRI nuolat springo apie tai, kad tai neteisybė, tai iškreipia rinką (privatininkai tai lengvatų netaiko ir privačiais autobusais ar mikroautobusais pensininkai beveik nesinaudoja) ir pan., todėl pravažiavimas pensininkams turi būti mokamas. Žinoma, valdžia neišdrįso padaryti mokamo pilna kaina važiavimo pensininkams, bet puse kainos mokamą važiavimą vis tiek įvedė. Taip pat ir 80 proc. lengvatą akliesiems, I grupės invalidams ir kai kuriems kitiems.
Vat dabar aišku, kodėl Klaipėdos VT turi mažiausiai skolų. Pasirodo, tai įtakoja ne tik gatvių tinklas ar miesto gyventojų tankumas, bet ir bilieto kaina:
Išanalizavus išlaidas už važiavimą miesto viešuoju transportu Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje, akivaizdu, kad kauniečiai važinėja pigiausiai.
Kaune veikiančios autobusų ir troleibusų įmonės optimizuoja savo veiklą, mažina išlaidas, todėl bilietų kainos turėtų išlikti ir toliau pačios mažiausios lyginant su kitais didžiais Lietuvos miestais.
Šiuo metu vienkartinis autobuso arba troleibuso bilietas Kaune kainuoja 1,8 lito, o jei bilietą parduoda autobuso arba troleibuso vairuotojas, už jį keleivis moka 2 litus. Vilniuje keleivis už vienkartinį bilietą atitinkamai turi sumokėti 2 arba 2,5 lito (priklausomai nuo to, kur perkamas bilietėlis), Klaipėdoje - 1,8 arba 2,4 lito.
Keleiviai, perkantys vardinį mėnesinį autobuso ir troleibuso bilietą, Vilniuje turės pakloti net 110 litų, Klaipėdoje – 88 litus, o Kaune toks bilietas kainuos 84 litus.
Trijų dienų (72 valandų) troleibuso ir autobuso bilietas taip pat pigiausias Kaune, kur jis kainuoja 16 litų. Vilniuje ir Klaipėdoje toks bilietas kainuoja 23 litus.
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, bilietų kainos Kaune artimiausiu metu keistis neturėtų. "Vežėjai autobusais ir troleibusais optimizuoja savo veiklą, mažina išlaidas, koreguoja maršrutus ir tvarkaraščius. Daroma viskas, kad nereikėtų didinti bilietų kainos", – sakė P. Keras. Įgyvendindama išlaidų optimizavimo planą, Kauno troleibusų bendrovė "Autrolis" antrąjį 2009 metų pusmetį sumažino sąnaudas beveik 2,8 mln. litų. Šiais metais įmonė sąnaudas planuoja mažinti dar 7 mln. litų. "Kauno autobusų" sąnaudos 2009 metais, palyginus su 2008 metais, sumažėjo 7,3 mln. litų.
dar prideciau kad kelyje vietos uzima tiek kiek dviratis, nes dviraciui reikia daugiau vietos pusiausvyrai palaikyti.
Jeigu panašus modelis bus masiškai gaminamas, jo savininkai kai kuriose šalyse išsireikalaus mažesnio parkavimo mokesčio. Juk ir Lietuvoje nėra mokesčio dviračio parkavimui. Kažin, o kaip su motociklais ir motoroleriais?
Niekas jo negamins. Daugybę metų yra kuriami panašūs konceptiniai automobiliai, bet iki masinės gamybos beveik neprieinama. O jei ir prieinama, tai jų kaina būna neadekvati. Kad ir Smart'ų.
Niekas jo negamins. Daugybę metų yra kuriami panašūs konceptiniai automobiliai, bet iki masinės gamybos beveik neprieinama. O jei ir prieinama, tai jų kaina būna neadekvati. Kad ir Smart'ų.
cia reali transporto priemone ir manau ji galetu buti pigesne nei tata nano.
Jeigu panašus modelis bus masiškai gaminamas, jo savininkai kai kuriose šalyse išsireikalaus mažesnio parkavimo mokesčio. Juk ir Lietuvoje nėra mokesčio dviračio parkavimui. Kažin, o kaip su motociklais ir motoroleriais?
isesmes cia kaip ir keturatis motociklas, tik daug saugesnis ir kogero efektyviausias elektromobilis.
Comment