Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kainos nuo - jei pirksi pries kelis menesius. O jei pries kelias dienas tai gal keliais litais pigiau nei musiskiu. Tik neaisku, ar ilgai jie temps - ar po kurio laiko nedidins kainu. Arba is viso panaikins marsrutus.
    Jie savo tinklapyje raso: specialios kainos tik belandzio-geguzes men.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nieko geriau nebus. Jei pelnas bus, tai vaziuos, jei ne - nevaziuos.
      Gal ir ne geriau, bet tai nebus blogiau negu dabar.

      Dabar rajonu savivaldybes nenori susimoketi uz lengvatininku vezima. Kai kurios nesugebedavo ar nenoredavo susimoketi net ekonominio pakilimo metu. Parkai veze keleivius ir brido i nuostolius. Dabar beveik uz dyka (tik skolas teks padengti privatininkuiu) juos atiduos privatininkams. Ir savivaldybes bus priverstos moketi uz lengvatininkus bei dotuoti nuostolingus marsrutus. O jei vel nebus pinigu ar tiesiog politines valios? Marsrutai bus tiesiog uzdaryti, nes privatininkas uz dyka neves, o savivaldybe paprasciausiai priims sprendima panaikinti marsrutus.
      Tavo aprašyta dabartinė situacija (kai savivaldybės apsimeta, kad dotuoja, o AP apsimeta, kad veža) negalėjo tęstis amžinai. Tokios sanklodos natūralus rezultatas - besikaupiančios skolos ir nulinė paslaugų kokybė (dėl to visi, kas tik gali, nusiperka automobilį, ir mokių keleivių nebelieka išvis). Dabar priėjom liepto galą - bankrotą, link kurio pamažu eita daug metų.

      Jeigu yra lengvatos - tai jos turi būti apmokamos. Jeigu nėra pinigų, tai neturi būti ir lengvatų. Nebus lengvatų - bus nuolaidų iš pačių vežėjų.

      Comment


        Kazkaip negaliu patiketi jog "Kautros" planuose "TOKS'o" isigijimas..juk tai vieno didziausiu vezeju ir vieni didziausiu konkurentu.Suprasciau jog "Kautra" mazesnius-periferinius AP isigyja,bet tik ne "Toks'a",tikrai nemanau kad Kaunas ir i sostine Vilniu isiverztu be to kaip tuomet turetu vadinti: "Kautros Toks'o filialas"

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Na visiskas absurdas. Ar ta Kautra pabludo? Miesto marsrutuose naudoti minkstuosius tarpmiestinius autobusus... Negi smegenys suskystejo?
          Tikrai nuo kada minkstieji autobusai (tarpmietiniai) po miesta pradejo kursuoti? Gerai dabar keleiviams tarybiniais laikais minkstieji tik tarpmiestiniai ir viskas,miesto ir netgi priemiescio,o kartais ir tarpmiescio netgi kietieji buvo (kaip pvz. Vilnius-Varena ir dar daug kt.)

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            Kazkaip negaliu patiketi jog "Kautros" planuose "TOKS'o" isigijimas..juk tai vieno didziausiu vezeju ir vieni didziausiu konkurentu.Suprasciau jog "Kautra" mazesnius-periferinius AP isigyja,bet tik ne "Toks'a",tikrai nemanau kad Kaunas ir i sostine Vilniu isiverztu be to kaip tuomet turetu vadinti: "Kautros Toks'o filialas"
            Nepyk, kolega, tai buvo tik balandžio 1 d. pokštas . Nors kas gali paneigti, kad taip negali atsitikti ateityje...

            Comment


              Is patikimu ziniu zinau, kad kazkur pries 2metus buvo derybos del pardavimo, bet nesusitare kazko tai del piniginiu reikalu, tad man cia neatrodo toks jau pokstas..

              Comment


                na bet visvien labai nesitiki jog "kautra" ir savo didziausia konkurenta "toks'a" taip lengvai galetu "paimti"

                Comment


                  gal zinote su kokiom masinom "Toks'as" aptarnavo tolimuosius marsrutus kuomet dar neturejo Setru 315 GT-HD, kazkaip labai keista isivaizduoti jog tos Setros kurios dabar seniausios yra galejo aptarnauti tarkim kokiius tarptautinius marsrutus kaip Vilnius-Kopenhaga ar pan. gal kazka kita leisdavo? Juk vienas Man'as "Toks'e" yra garaziniu nr.125,gal jis buvo skirtas tarptautiniam reisam gal zino kas ?

                  Comment


                    Parašė Eris Rodyti pranešimą
                    Turiu vieną foto, paskubomis darytą. #233
                    Atvaizdas

                    Reikės išeiti ir daugiau pafotografuoti, bet vis neprisiruošiu. Noriu sulaukti naujųjų Crafterių.
                    Naujieji ''Kautros''8 Crafteriai irenginejami ''Alte'' tai pasirodys dar negreit.

                    Comment


                      Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                      Naujieji ''Kautros''8 Crafteriai irenginejami ''Alte'' tai pasirodys dar negreit.
                      Manau turėtų pasirodyt iki Gegužės pradžios, nes tada sueina lygiai 3 mėnesiai kai Kautra aptarnauja Druskininkus. Pagal sutartį, praėjus trims mėnesiams jau turi būti pradėti naudoti visi nauji autobusai.

                      Comment


                        Idomi situacija su "Toks'o" masinom. Esantys 2 Neoplan'ai Starlyner laikomi kaip ir geriausi "Toks'e" (garaz.nr. 4 ir 5). Taciau jie i pacius tolimiausius marsrutus nevyksta,kaip kad: Vilnius-Ulmas;Vilnius-Stutgartas, o vyksta i artimesnes kaimynines salis: Ryga arba Minska,kelis kart netgi i Kauna vykstancius teko matyt (nezinau kodel) . Aisku idomu kokios masinos tuomet aptarnauja siuos tolimiasius marsrutus,gal paprastesnes Setr'os S315 GT-HD? Beje-toks pat Neoplan Stirlyner "Kautroje" jau labai seniai pasirode (apie 1999 m.) ir ten tikrai nelaikomas geriausiu,o siunciamas netgi i Kulautuva (priemiesti) ar i Vilniu (netoliau). Taigi idomi imoniu politika.

                        Comment


                          Šioje temoje šitam pranešimui ne vieta. Yra tema Vilniaus viešasis transportas - ten ir rašyk apie Vilnių, o ne bet kur, kur tik papuola.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            butent kad vieta,nes mes su sios temos autoriumi ir sukureme sia tema..nes "Toks" tai ne Vilniaus miesto vezejas,o tik imone registruota Vilniuje ir aptarnaujanti tarpmiestinius ir tarptautinius marsrutus. Mettal jei neturi ka atrasyti geriau visai neasyk!

                            Comment


                              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                              butent kad vieta,nes mes su sios temos autoriumi ir sukureme sia tema..nes "Toks" tai ne Vilniaus miesto vezejas,o tik imone registruota Vilniuje ir aptarnaujanti tarpmiestinius ir tarptautinius marsrutus. Mettal jei neturi ka atrasyti geriau visai neasyk!
                              Gal nepakilkim per daug aukštai į debesis, kadangi visos temos esančios forumo skiltyje sukurtos anksčiau nei tamsta prisiregistravo, o ši tema išvis egzistuoja jau keletą metų.
                              Pritarčiau Mettal, reiktu rašyti į susijusias temas arba pakurti naują, labiau atitinkančią diskusijų tematiką, nes matyti tuos pačius beprasmius klausinėjimus visose temose iš eilės, jau ima erzinti.

                              Dėl Starliner, tai man kilo klausimas, kas viename parke juos laiko geriausiais, o kitame ne geriausiais ?

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Beje-toks pat Neoplan Stirlyner "Kautroje" jau labai seniai pasirode (apie 1999 m.) ir ten tikrai nelaikomas geriausiu,o siunciamas netgi i Kulautuva (priemiesti) ar i Vilniu (netoliau). Taigi idomi imoniu politika.
                                Jei tiksliau, tai Kautros Stralineris buvo nupirktas 2000 metais, kuomet jis buvo išrinktas metų autobusu, taigi investicija buvo tikrai didžiulė.... Prieštarauju tavo teiginiui, jog autobusai į maršrutus siunčiami pagal gerumą - šiuo metu labiau veikia ekonominis faktorius - mažesnis autobusas ar mikroautobusas suvartoja mažesnį kuro kiekį, negu didžiulis, o rezultatas tas pats, todėl, jeigu tam tikruose reisuose žmonių nėra pakankamai keleivių, parkai renkasi leisti ekonomiškesnę techniką, taip sumažinant išlaidas kurui. Kalbant apie Starlinerį - tai labai konfortiškas, aukščiausios klasės autobusas. Leisti jį į tarptautinius reisus visiškai neapsimoka, kadangi jis nepakankamai talpus, kas ypač aktualu tarptautiniuose maršrutuose. Sėdimų vietų skaičiaus trūkumas lyginant su panašiais autobusais yra ir dėl to, jog tarpai tarp sėdynių yra didesni - viskas susiveda į komfortą. Dėl visų šių priežasčių Kautros Starlineris laikomas labiau nuomai, tačiau beabejo išvažiuoja ir į reisus.

                                Kalbant apie abiejų įmonių politiką, ji nėra labai jau įdomi ir gana nuspėjama. Kautra labai gerai prasisuko su EAG Ikarusais, Neoplanais, o dabar ir Temsa, tuo tarpu TOKSas nors ir buvo pagrindinis šalies vežėjas ir turėjo pelningiausius maršrutus dėl savo nelankstumo po truputėlį merdėja. Atrodo, labai nežymūs vežėjų sprendimai po truputėlį tolina juos vieną nuo kito.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Buss-fane, kai yra toks autobusų maršrutu "Vilnius - Skuodas" užpildymas, nenuostabu, kad jais važiuoja Opalinai ir kt. Šiaip nematau tame problemos - Opalin, palyginti su PAZu, yra labai geras autobusas.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    teko kalbėti su vienu buvusių Druskininkų autobusų ar kaip jie ten vadinasi, kurie Druskininkų miesto maršrutus aptarnavo, vairuotoju, dabar dirbančiu Kautroje, Druskininkų mieste, tai sakė balandžio 26 turėtų pasirodyti Crafteriai, sakė kad juos ir Opalinus gal ir kitus autobusus, perka Kautra be sėdimų vietų ir Vilniuje sudeda kėdes. Dar minėjo, kad ankstesnis parkas jam skolingas už du mėnesius. Tai kaip sakė Eris tai gegužės pradžioja jau turėtų būti visi autobusai.

                                    Comment


                                      Pasirodo, kad "Druskininkų autobusai" miesto autobusus nuomojosi iš "Druskininkų autobusų parko".
                                      Parkas dabar juos parduoda: http://www.druskininkuap.lt.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.04.20, 23:11.

                                      Comment


                                        Parašė Prodigal Stranger
                                        O tie keturi 'Kautros' autobusai pažymėti garažinais numeriais 107, 112, 139 ir 154, kurie anksčiau važiuodavo maršrutu Kaunas - Kaliningradas- jie 'gyvi' ir 'sveiki'?
                                        Pagal garazinius nr.itariu jog jie aptarnauja Kauno priemiesty (kaip Kulautuva ar pan.) arba Alytuje yra.Baigesi ju tolimos keliones

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Buss-fane, kai yra toks autobusų maršrutu "Vilnius - Skuodas" užpildymas, nenuostabu, kad jais važiuoja Opalinai ir kt. Šiaip nematau tame problemos - Opalin, palyginti su PAZu, yra labai geras autobusas.
                                          Atvaizdas
                                          vat tokie lauzai vaziuoja per visa Lietuva apie 8 val. kad Skuodas baznytkaimis tai ne priezastis leisti tokius autobusus tokioms ilgoms kelionems,kodel i Palanga ar Sventaja leidziau naujausius,komfortiskiausius,geriausius. O sitie juk subyreti gali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X