Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko geriau nebus. Jei pelnas bus, tai vaziuos, jei ne - nevaziuos.
Dabar rajonu savivaldybes nenori susimoketi uz lengvatininku vezima. Kai kurios nesugebedavo ar nenoredavo susimoketi net ekonominio pakilimo metu. Parkai veze keleivius ir brido i nuostolius. Dabar beveik uz dyka (tik skolas teks padengti privatininkuiu) juos atiduos privatininkams. Ir savivaldybes bus priverstos moketi uz lengvatininkus bei dotuoti nuostolingus marsrutus. O jei vel nebus pinigu ar tiesiog politines valios? Marsrutai bus tiesiog uzdaryti, nes privatininkas uz dyka neves, o savivaldybe paprasciausiai priims sprendima panaikinti marsrutus.
Jeigu yra lengvatos - tai jos turi būti apmokamos. Jeigu nėra pinigų, tai neturi būti ir lengvatų. Nebus lengvatų - bus nuolaidų iš pačių vežėjų.
Comment
-
Kazkaip negaliu patiketi jog "Kautros" planuose "TOKS'o" isigijimas..juk tai vieno didziausiu vezeju ir vieni didziausiu konkurentu.Suprasciau jog "Kautra" mazesnius-periferinius AP isigyja,bet tik ne "Toks'a",tikrai nemanau kad Kaunas ir i sostine Vilniu isiverztu be to kaip tuomet turetu vadinti: "Kautros Toks'o filialas"
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa visiskas absurdas. Ar ta Kautra pabludo? Miesto marsrutuose naudoti minkstuosius tarpmiestinius autobusus... Negi smegenys suskystejo?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKazkaip negaliu patiketi jog "Kautros" planuose "TOKS'o" isigijimas..juk tai vieno didziausiu vezeju ir vieni didziausiu konkurentu.Suprasciau jog "Kautra" mazesnius-periferinius AP isigyja,bet tik ne "Toks'a",tikrai nemanau kad Kaunas ir i sostine Vilniu isiverztu be to kaip tuomet turetu vadinti: "Kautros Toks'o filialas"
Comment
-
gal zinote su kokiom masinom "Toks'as" aptarnavo tolimuosius marsrutus kuomet dar neturejo Setru 315 GT-HD, kazkaip labai keista isivaizduoti jog tos Setros kurios dabar seniausios yra galejo aptarnauti tarkim kokiius tarptautinius marsrutus kaip Vilnius-Kopenhaga ar pan. gal kazka kita leisdavo? Juk vienas Man'as "Toks'e" yra garaziniu nr.125,gal jis buvo skirtas tarptautiniam reisam gal zino kas ?
Comment
-
Parašė Eris Rodyti pranešimąTuriu vieną foto, paskubomis darytą. #233
Atvaizdas
Reikės išeiti ir daugiau pafotografuoti, bet vis neprisiruošiu. Noriu sulaukti naujųjų Crafterių.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąNaujieji ''Kautros''8 Crafteriai irenginejami ''Alte'' tai pasirodys dar negreit.
Comment
-
Idomi situacija su "Toks'o" masinom. Esantys 2 Neoplan'ai Starlyner laikomi kaip ir geriausi "Toks'e" (garaz.nr. 4 ir 5). Taciau jie i pacius tolimiausius marsrutus nevyksta,kaip kad: Vilnius-Ulmas;Vilnius-Stutgartas, o vyksta i artimesnes kaimynines salis: Ryga arba Minska,kelis kart netgi i Kauna vykstancius teko matyt (nezinau kodel) . Aisku idomu kokios masinos tuomet aptarnauja siuos tolimiasius marsrutus,gal paprastesnes Setr'os S315 GT-HD? Beje-toks pat Neoplan Stirlyner "Kautroje" jau labai seniai pasirode (apie 1999 m.) ir ten tikrai nelaikomas geriausiu,o siunciamas netgi i Kulautuva (priemiesti) ar i Vilniu (netoliau). Taigi idomi imoniu politika.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąbutent kad vieta,nes mes su sios temos autoriumi ir sukureme sia tema..nes "Toks" tai ne Vilniaus miesto vezejas,o tik imone registruota Vilniuje ir aptarnaujanti tarpmiestinius ir tarptautinius marsrutus. Mettal jei neturi ka atrasyti geriau visai neasyk!
Pritarčiau Mettal, reiktu rašyti į susijusias temas arba pakurti naują, labiau atitinkančią diskusijų tematiką, nes matyti tuos pačius beprasmius klausinėjimus visose temose iš eilės, jau ima erzinti.
Dėl Starliner, tai man kilo klausimas, kas viename parke juos laiko geriausiais, o kitame ne geriausiais ?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąBeje-toks pat Neoplan Stirlyner "Kautroje" jau labai seniai pasirode (apie 1999 m.) ir ten tikrai nelaikomas geriausiu,o siunciamas netgi i Kulautuva (priemiesti) ar i Vilniu (netoliau). Taigi idomi imoniu politika.
Kalbant apie abiejų įmonių politiką, ji nėra labai jau įdomi ir gana nuspėjama. Kautra labai gerai prasisuko su EAG Ikarusais, Neoplanais, o dabar ir Temsa, tuo tarpu TOKSas nors ir buvo pagrindinis šalies vežėjas ir turėjo pelningiausius maršrutus dėl savo nelankstumo po truputėlį merdėja. Atrodo, labai nežymūs vežėjų sprendimai po truputėlį tolina juos vieną nuo kito.
Comment
-
teko kalbėti su vienu buvusių Druskininkų autobusų ar kaip jie ten vadinasi, kurie Druskininkų miesto maršrutus aptarnavo, vairuotoju, dabar dirbančiu Kautroje, Druskininkų mieste, tai sakė balandžio 26 turėtų pasirodyti Crafteriai, sakė kad juos ir Opalinus gal ir kitus autobusus, perka Kautra be sėdimų vietų ir Vilniuje sudeda kėdes. Dar minėjo, kad ankstesnis parkas jam skolingas už du mėnesius. Tai kaip sakė Eris tai gegužės pradžioja jau turėtų būti visi autobusai.
Comment
-
Pasirodo, kad "Druskininkų autobusai" miesto autobusus nuomojosi iš "Druskininkų autobusų parko".
Parkas dabar juos parduoda: http://www.druskininkuap.lt.Paskutinis taisė Al1; 2010.04.20, 23:11.
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerO tie keturi 'Kautros' autobusai pažymėti garažinais numeriais 107, 112, 139 ir 154, kurie anksčiau važiuodavo maršrutu Kaunas - Kaliningradas- jie 'gyvi' ir 'sveiki'?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBuss-fane, kai yra toks autobusų maršrutu "Vilnius - Skuodas" užpildymas, nenuostabu, kad jais važiuoja Opalinai ir kt. Šiaip nematau tame problemos - Opalin, palyginti su PAZu, yra labai geras autobusas.
Atvaizdas
Comment
Comment