Manau jog galima laikyti "Kautros" garazine numeracijos seka tokia: pirmiausia Prienu AP masinos be garaziniu numeriu (tik su valstybiniais), tada "Kautros" tech.pagalbos masina garaziniu numeriu:02 (nes priekyje 0), tuomet buvusio Alytaus AP numeracija (prasideda nuo 1 (Iveco)) (kalbejau su Alytaus vairuotoju sake "Kautra" tokios mazos numeracijos neturejo tai paliko buvusia Alytaus AP), po to visa "Kautros" numeracija (kaip tik prasideda nuo 72 kazkur kai baigiasi Alytaus AP numeracija su lig 70),na ir pabaigai "Kautros" issinuomotos masinos SOLARIS is "Kauno autobusu" lygtais paliko "Kauno autobusu" numeri 614,615 ir t.t. Tai tokia manau teisingiausia "Kautros" garazine numeracija
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąManau jog galima laikyti "Kautros" garazine numeracijos seka tokia: pirmiausia Prienu AP masinos be garaziniu numeriu (tik su valstybiniais), tada "Kautros" tech.pagalbos masina garaziniu numeriu:02 (nes priekyje 0), tuomet buvusio Alytaus AP numeracija (prasideda nuo 1 (Iveco)) (kalbejau su Alytaus vairuotoju sake "Kautra" tokios mazos numeracijos neturejo tai paliko buvusia Alytaus AP), po to visa "Kautros" numeracija (kaip tik prasideda nuo 72 kazkur kai baigiasi Alytaus AP numeracija su lig 70),na ir pabaigai "Kautros" issinuomotos masinos SOLARIS is "Kauno autobusu" lygtais paliko "Kauno autobusu" numeri 614,615 ir t.t. Tai tokia manau teisingiausia "Kautros" garazine numeracija
O apie "Kauno autobusus" tai čia jau visiškas "briedas". Jie nudirbo savo darbą Druskininkuose ir toliau važinėja Kauno miesto maršrutais.
Beja, iš patikimų šaltinių sužinojau, kad kitas "Kautros" pirkinys bus ne Vilkaviškio AP, o TOKS'as - tesiog bus apjungtas ir koordinuojamas Lietuvos tarpmiestinis autobusų tinklas. Bijau, kad "Kautrai" teks pasukti galvą dėl TOKS'o autobusų numeracijos, nes tarp 100-200 abejuose parkuose bus daug sutapimų. Va čia, kolega, tai turėsi darbo...Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.01, 00:46.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna is ties pritariu-net neisivaizduoju kaip tokiu atveju jie ta numeracija suderins? Beje-nejaugi "Kautros" nuomojami SOLIARIAI is "Kauno autobusu" jau nebevazineja Druskininkuose,juk neseniai vazinejo ??
Comment
-
Estų eurolines kuria naują tartautinių autobusų prekinį ženklą Simple Express www.simpleexpress.eu.
Nuo balandžio vidurio bus 2 maršrutai per Lietuvą: Ryga-Kaunas ir Vilnius-Varšuva (su persėdimu tarp jų Kaune). Didžiausia naujiena kainos - Kaunas-Ryga - nuo 25 Lt, Vilnius-Varšuva - nuo 30 Lt.Paskutinis taisė alm; 2010.04.01, 10:48. Priežastis: Atsinaujino jų puslapis, pamažino kainas, ankščiau pradės važiuotikaip?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO kokie čia Opalin modeliai?
Comment
-
Parašė Eris Rodyti pranešimąŠie Opalinai yra 9 modelio. Tik keista, jog modelis Regitroje parašytas ne 9, bet 8,4. Ši situacija yra su tais Opalinais, kurių numerių pradžia ETU. Vienintelis teisingai parašytas modelis - su pradžia ETS.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMašinų numeravimas - ne sovietinis palikimas. Tas numeravimas naudojamas ir Vakaruose. Taip, numeravimas padeda atskirti mašinas, ir tai naudingiausia vidutiniams ir dideliems parkams.
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąRajonų centrų autobusų parkai nyksta tesiog akyse: Anykščių nebėra, Radviliškio AP ir Švenčionių AP atrodo irgi "suvalgyti". Ten supratau nerangi savivaldybių "vadyba" pasidavė privačiam kapitalui.
Dabar "krinta" Dzūkija. Prienai, Druskininkai... Viršūnė to Alytaus AP nugyvendinimas ir pardavimas. Šiaip "keliu kepurę" prieš "Kautros" vadybą, bet ši ekspancinė politika mane neramina. Nenorėčiau, kad visuose tarpmiesčio maršrutuose dominuotų vienas vežėjas.
Comment
-
Nieko geriau nebus. Jei pelnas bus, tai vaziuos, jei ne - nevaziuos.
Deja, bet VT yra naikinamas. Dabar rajonu savivaldybes nenori susimoketi uz lengvatininku vezima. Kai kurios nesugebedavo ar nenoredavo susimoketi net ekonominio pakilimo metu. Parkai veze keleivius ir brido i nuostolius. Dabar beveik uz dyka (tik skolas teks padengti privatininkuiu) juos atiduos privatininkams. Ir savivaldybes bus priverstos moketi uz lengvatininkus bei dotuoti nuostolingus marsrutus. O jei vel nebus pinigu ar tiesiog politines valios? Marsrutai bus tiesiog uzdaryti, nes privatininkas uz dyka neves, o savivaldybe paprasciausiai priims sprendima panaikinti marsrutus.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTai turbūt šie autobusai bus 8,4 m. ilgio, todėl tokie duomys regitroje, kaip ir su 7.6. Beje gal turi tų žaliai/baltai dažytų Opalinų nuotraukų, dar neteko jų matyti.
Reikės išeiti ir daugiau pafotografuoti, bet vis neprisiruošiu. Noriu sulaukti naujųjų Crafterių.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąEstų eurolines kuria naują tartautinių autobusų prekinį ženklą Simple Express www.simpleexpress.eu.
Nuo balandžio vidurio bus 2 maršrutai per Lietuvą: Ryga-Kaunas ir Vilnius-Varšuva (su persėdimu tarp jų Kaune). Didžiausia naujiena kainos - Kaunas-Ryga - nuo 25 Lt, Vilnius-Varšuva - nuo 30 Lt.Parašė Maxas Rodyti pranešimąJauciu cia pokstas :-Dkaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei pelnas bus, tai vaziuos, jei ne - nevaziuos.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, bet VT yra naikinamas. Dabar rajonu savivaldybes nenori susimoketi uz lengvatininku vezima. Kai kurios nesugebedavo ar nenoredavo susimoketi net ekonominio pakilimo metu. Parkai veze keleivius ir brido i nuostolius. Dabar beveik uz dyka (tik skolas teks padengti privatininkuiu) juos atiduos privatininkams. Ir savivaldybes bus priverstos moketi uz lengvatininkus bei dotuoti nuostolingus marsrutus. O jei vel nebus pinigu ar tiesiog politines valios? Marsrutai bus tiesiog uzdaryti, nes privatininkas uz dyka neves, o savivaldybe paprasciausiai priims sprendima panaikinti marsrutus.
Jeigu savivaldybės nesugeba tvarkytis savam kieme, tai nors vardan žmonių perduoda transporto funkcijas privačiai iniciatyvai. Na gerai, nemokės dotacijų. Verslininkas įformins veiklą kaip maršrutinis taxi ir veš be lengvatų (išskyrus vaikus iki 7 metų). Tokiu būdu bent jau maršrutas nebus uždarytas.
Transporto paslaugų stambinimas pats savaime dar nėra blogis. jau seniai įrodyta, kad didesnis ūkis yra efektyvesnis, jeigu jis yra tinkamai administruojamas. O kol kas niekas efektyviau neadministruoja už privatų verslą. Manau Lietuvoje pakaktų 7-8 tarpmiestinius keleivių pervežimus atliekančių kompanijų, kurios tarpusavyje konkuruotų nors tarp didžiausių rajonų centrų, joms dar šiek tiek konkurencijos sudarytų traukiniai ir tarptautiniai autobusų reisai per Lietuvą (jeigu jiems būtų leista vežti keleivius šalies viduje, tarkim Kaunas-Panevėžys).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Eris Rodyti pranešimąŠie Opalinai yra 9 modelio. Tik keista, jog modelis Regitroje parašytas ne 9, bet 8,4. Ši situacija yra su tais Opalinais, kurių numerių pradžia ETU. Vienintelis teisingai parašytas modelis - su pradžia ETS.
Regitra raso modeliu numerius pagal transporto priemoniu dokumentus. Taip,kad greiciausiai pas juos bus viskas tvarkoje,o tavo supratime bus kazkur klaida.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąEstų eurolines kuria naują tartautinių autobusų prekinį ženklą Simple Express www.simpleexpress.eu.
Nuo balandžio vidurio bus 2 maršrutai per Lietuvą: Ryga-Kaunas ir Vilnius-Varšuva (su persėdimu tarp jų Kaune). Didžiausia naujiena kainos - Kaunas-Ryga - nuo 25 Lt, Vilnius-Varšuva - nuo 30 Lt.Paskutinis taisė zanaz; 2010.04.02, 01:53.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąĮdomu čia visai nauji maršrutai, ar tik autobusą geltonai perdažys, ir kainas pamažins ir kiti biudžetiniai dalykai? Persėdimas Kaune protingai padarytas, Facebooke rašo kad svarsto galimybę užsukti į Kauno oro uostą
Šiaip visi dabartiniai ir būsimi estų reisai www.luxexpress.lt yra.
Užsukimas į Kauno oro uostą būtų labai gerai. Nes dabar tai tik priešingas rezultatas gaunasi - bus galima patogiau ir pigiau į Rygos ir Varšuvos oro uostus nuvažiuoti.kaip?
Comment
Comment