Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Niekada nemaciau ,kad koks nors volvo 7700 butu ijunges svieslentes apsvietima atskirai nuo salono. Nebent tu kokius kitus volvo turejai minty.
    Kaip tik apie šiuos modelius ir nieko nesakau, nes Šiauliuose tokių autobusų nėra. Kalbu apie Saffle ar Aabenraa.
    www.autobusas.4l.lt +
    www.facebook.com/Autobusas4l

    Comment


      Eberswalde važinės nauji Solaris troleibusai

      Solaris Bus & Coach į Vokietijoje esantį miestą Eberswaldą netrukus pristatys 12 Solaris Trollino troleibusų. Šie sujungti troleibusai atnaujins seniausią Vokietijos troleibusų parką. 50 km. nuo Berlyno esantis miestas turi tik tris troleibusų linijas.

      Naujasis Solaris Trollino 18 yra žemagrindis troleibusas. Transporto priemonėje sumontuotos 42 sėdimos vietos, o keturios automatiškai atsidarančios durys leidžia sustojimuose keleiviams išlipti ir įlipti per labai trumpą laiką. Platesnės antrosios ir trečiosios troleibuso durys leidžia nesunkiai patekti neįgaliesiems.

      Troleibuse sumontuotas 240 kW variklis, taip pat jame įrengta stabdymo metu išsiskyrusios kinetinės energijos kaupimo sistema, kuri vėliau panaudojama transporto priemonei judant iš sustojimo vietos, taip mažindama energijos suvartojimą.

      Solaris Trollino 18 bus įrengtas 100 kW dyzelinis galios tiekimo įrenginys, kuris leis troleibusui judėti net ir nutrūkus elektros tiekimui. Griežtus Euro 5 standartus atitinkantis įrenginys leis troleibusui net penkis kilometrus nuvažiuoti, atsijungus nuo elektros tinklo.

      Pirmuosius Solaris troleibusus Vokietijoje pradėsiantis eksploatuoti Eberswaldo parkas 2010 metų lapkričio mėnesį švęs 70 metų jubiliejų, būtent tada ir bus pristatytas pirmasis Solaris Trollino 18. Likusi troleibusų partija į gatves išvažiuos tik 2012 m. pabaigoje.

      Nuo 2001 metų pradėtų gaminti Solaris troleibusų Europoje buvo parduota net 350.

      Šaltinis: Busworld.org

      autobusas.ucoz.com
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        [B]


        Solaris Trollino 18 bus įrengtas 100 kW dyzelinis galios tiekimo įrenginys, kuris leis troleibusui judėti net ir nutrūkus elektros tiekimui. Griežtus Euro 5 standartus atitinkantis įrenginys leis troleibusui net penkis kilometrus nuvažiuoti, atsijungus nuo elektros tinklo.

        [/url]

        troleibusui dyzelinis variklis....dar net 100 kw,tai jau normalus lengvosios variklis. ir kur jis vaziuos 5 km??? prie laidu privaziuoti per daug, iki parko grizti per mazai.....

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          troleibusui dyzelinis variklis....dar net 100 kw,tai jau normalus lengvosios variklis. ir kur jis vaziuos 5 km??? prie laidu privaziuoti per daug, iki parko grizti per mazai.....
          Gal bus galima suorganizuoti kokį maršrutą, pravažiuojant gatve, kur nėra tinklo, bet troleibusas būtų reikalingas. Pavyzdžiui, labai toks troleibusas tiktų privažiuoti prie Kauno "Akropolio". Linijos netoli, bet su pirkiniais būtų dar patogiau, kad sustotų prie pat ar net garažo pirmame aukšte.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Gal bus galima suorganizuoti kokį maršrutą, pravažiuojant gatve, kur nėra tinklo, bet troleibusas būtų reikalingas. Pavyzdžiui, labai toks troleibusas tiktų privažiuoti prie Kauno "Akropolio". Linijos netoli, bet su pirkiniais būtų dar patogiau, kad sustotų prie pat ar net garažo pirmame aukšte.
            Pavyzdys būtų Rygos troleibusų maršrutas Nr.27 Stacijas laukums - Ābolu iela. Taip pat tą patį daro Nr.9 Stacijas laukums - Iļģuciems

            Važiavau su 27 prieš mėnesį, tai jis, įvažiuodamas į centrinę gatvę, numeta savo laidus nuo kontaktinio tinklo, ir dar apie 700m važiuoja. Tada apsisuka, ir ten jo galinis punktas. Grįžęs tą atstumą atgal, užsideda laidus, ir sėkmingai važiuoja toliau.
            Paskutinis taisė arsiakas; 2010.01.06, 14:45.
            دائما الليتوانيه

            Comment


              Man tai kažkaip keistai skamba, kad bus įrengtas lyg ir normalus dyzelinis generatorius, bet leis nuvažiuoti netgi (greičiau tik) 5 kilometrus. Tai ką ten kuro bakas 2l ? Suprasčiau jei tai būtų papildomi akumuliatoriai, kurie leistu nuvažiuoti 5km ir išsikrautu.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Man tai kažkaip keistai skamba, kad bus įrengtas lyg ir normalus dyzelinis generatorius, bet leis nuvažiuoti netgi (greičiau tik) 5 kilometrus. Tai ką ten kuro bakas 2l ? Suprasčiau jei tai būtų papildomi akumuliatoriai, kurie leistu nuvažiuoti 5km ir išsikrautu.
                Nereiktų pamiršti, jog troleibusas yra sudurtinis ir pilnas keleivių sveria tikrai nemažai. Taip pat tai nėra paprastas varikliukas nes atitinka Euro 5 standartus.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Niekada nemaciau ,kad koks nors volvo 7700 butu ijunges svieslentes apsvietima atskirai nuo salono. Nebent tu kokius kitus volvo turejai minty.
                  Ant Solaris berods nuo gabaritinių šviesų veikia apšvietimas, MB Cito/Citaro irgi.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Ant Solaris berods nuo gabaritinių šviesų veikia apšvietimas, MB Cito/Citaro irgi.
                    Bent Kauno Solaris, tai apsvietimas veikia nepriklausomai nuo sviesu..

                    Comment


                      Dyzelinis variklis puikiai tiktų, jeigu kontaktinis tinklas remontuojamas, arba gatvė rekonstruojama.
                      Labai šaunus dalykas.
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        troleibusui dyzelinis variklis....dar net 100 kw,tai jau normalus lengvosios variklis. ir kur jis vaziuos 5 km??? prie laidu privaziuoti per daug, iki parko grizti per mazai.....
                        Kai nutrūksta kontaktinio tinklo laidai, gali nelaukti, kol sutaisys, o važiuoti toliau Bet čia su sąlyga, kad visi troleibusai nauji, kitaip atsirems į stovintį. Nors bendrai galės apvažiuoti

                        Comment


                          „Daimler buses“ ir „Sutlej motors“ pristatė naują autobusą

                          Neseniai Naujajame Delyje vykusioje parodoje „Daimler buses" ir „Sutlej motors" pristatė prabangų trijų ašių turistinį autobusą. O 500 RSD 2436 Mercedes-Benz autobusas bus surenkamas pas partnerius Indijoje, „Sutlej Motors". Naujieji autobusai visus saugumo, kokybės, komforto ir patikimumo standartus, taip pat autobusas atitinka ir Euro 3 keliamus reikalavimus. Manoma, jog naujo produkto pristatymas leis „Daimler" dar labiau sustiprinti savo pozicijas Indijoje. Į šios šalies rinką buvo pradėta investuoti jau 2007 metais, nuo tada pradėta bendradarbiauti su vietos kompanija „Sutlej Motors", o pirmasis bendras autobusas pradėtas gaminti buvo 2008 m. rugsėjo pradžioje. Kasmet Indijoje parduodama 1000 tokio tipo autobusų.

                          Mercedes-Benz autobusai buvo pritaikomi pagal Indijos rinkos poreikius. „Sutlej Motors" turės galimybę surinkti dviejų arba trijų ašių šio modelio autobusus. Autobusai bus parduodami tik Indijoje.

                          Šaltinis: Busworld.org

                          Autobuso nuotraukos ir techniniai duomenys autobusas.ucoz.com
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            „Daimler buses“ ir „Sutlej motors“ pristatė naują autobusą

                            Neseniai Naujajame Delyje vykusioje parodoje „Daimler buses" ir „Sutlej motors" pristatė prabangų trijų ašių turistinį autobusą. O 500 RSD 2436 Mercedes-Benz autobusas bus surenkamas pas partnerius Indijoje, „Sutlej Motors". Naujieji autobusai visus saugumo, kokybės, komforto ir patikimumo standartus, taip pat autobusas atitinka ir Euro 3 keliamus reikalavimus. Manoma, jog naujo produkto pristatymas leis „Daimler" dar labiau sustiprinti savo pozicijas Indijoje. Į šios šalies rinką buvo pradėta investuoti jau 2007 metais, nuo tada pradėta bendradarbiauti su vietos kompanija „Sutlej Motors", o pirmasis bendras autobusas pradėtas gaminti buvo 2008 m. rugsėjo pradžioje. Kasmet Indijoje parduodama 1000 tokio tipo autobusų.

                            Mercedes-Benz autobusai buvo pritaikomi pagal Indijos rinkos poreikius. „Sutlej Motors" turės galimybę surinkti dviejų arba trijų ašių šio modelio autobusus. Autobusai bus parduodami tik Indijoje.

                            Šaltinis: Busworld.org

                            Autobuso nuotraukos ir techniniai duomenys autobusas.ucoz.com

                            Tai bus autobusas skirtas grynai tik indijos rinkai ir niekur kitur jo neparduosi. Tai parodo tas euro 3 , kai dabar jau net sunkvezimiai (furos) lakstancios po europa yra euro 5 standarto , o visokie ten euro 3 moka didelius mokescius uz vazinejima.

                            Comment


                              „Nettbuss“ užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų

                              Norvegijos operatorius „Nettbuss“ užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų. Transporto priemonėms pasiekus šalį, Norvegija taps pirmoji šalis iš Skandinavijos šią hibridinę technologiją pritaikiusi komerciniais tikslais. Dešimt „Nettbuss“ užsakytų Volvo 7700 Hybrid bus naudojami Trondheime, o du likę kursuos Arendale. Norvegijos operatorius teigė, jog buvo išanalizuoti šių hibridinių autobusų bandymų duomenys iš Gothenburgo ir Londono, taip pat jie buvo išbandyti įvairiuose Norvegijos miestuose.

                              Arne Veggeland, „Nettbuss“: „Mes visuomet galvojome naudoti hibridinius autobusus tada, kai ši technologija taps komerciškai perspektyvi. Dabar atėjo šis laikas ir aš džiaugiuosi, jog mes žengėme dar vieną žingsnį link gamtos saugojimo.“

                              Svenn-Age Lokkenas, Volvo atstovas Norvegijoje: „Džiaugiuosi, jog mūsų parduodami hibridiniai autobusai įgauna pagreitį. Taip pat džiaugiamės, jog sudarėme sandėrį su „Nettbuss“ – tai moderni kompanija gamtos atžvilgiu ir vieni iš svarbiausių mūsų klientų.“

                              Volvo autobuse sumontuotas nedidelis penkių litrų dyzelinis variklis, taip pat elektrinis variklis. Elektrinis variklis - tai baterija, kuri pasikrauna nuo išsiskiriančios energijos, autobusui stabdant. Tai lygiagretus hibridas, kadangi vairuotojas gali naudoti vieną, arba kitą variklį, taip pat yra galimybė vienu metu naudotis abiem varikliais.

                              Hibridinė technologija yra ypatingai svarbi mieste, kai autobusas stabdo, pajuda iš sustojimo vietos, ar yra užstrigęs spūstyse. Lygiagretaus hibrido funkcija leidžia puikiai atrodyti ir priemiestiniuose maršrutuose, kur stotelės išsidėsčiusios toliau viena nuo kitos.

                              Dar vienas didelis šio autobuso pranašumas yra tai, jog dyzelinis variklis pats išsijungia, autobusui sustojus stotelėje. Elektrinis variklis pradeda dirbti su dyzelinius pasiekus ne mažesnį negu 15-20 km./h. greitį. Šis sprendimas priimtas norint apsaugoti miesto aplinką, taip pat dėl to, kad keleivius, pėsčiuosius ir priemiesčių gyventojus kuo mažiau trikdytų keliamas triukšmas ir išmetamųjų dujų kiekis.

                              Pavasarį Volvo šiuos autobusus pristatys į Šveicariją, Austriją, Vokietiją ir Daniją. Serijinė gamyba bus pradėta 2010 m. balandį. Norvegiją autobusai pasieks šių metų liepos mėnesį.

                              Šaltinis: Eobus.com

                              autobusas.ucoz.com
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Skuode – nauja autobusų stotis

                                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...totis-55-75920

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O Panevėžio naujoji autobusų stotis ir jos konkursas bei pinigai nugrimzdo į nežinią... Matyt pataps amžiaus statybom, kaip kad Pilėnų vidurinė mokykla, kur dar prieš gerus 6 metus turėjo duris atvert,o ji iki šiol nebaigta
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                    O Panevėžio naujoji autobusų stotis ir jos konkursas bei pinigai nugrimzdo į nežinią... Matyt pataps amžiaus statybom, kaip kad Pilėnų vidurinė mokykla, kur dar prieš gerus 6 metus turėjo duris atvert,o ji iki šiol nebaigta
                                    Kažkas nešvaraus vyksta ar vyko Panevėžyje su ta autobusų stotimi. Dar sovietmečio pabaigoje norėta iškelti į Kniaudiškes (tarp Klaipėdos, Žvaigždžių ir Kniaudiškių gatvių), bet subyrėjus TSRS toje vietoje iškilo namai. Tada labai logiškai planuota statyti šalia geležinkelio stoties. Bet ten 1996m. visiškai legaliai pastatyta degalinė, atseit ji labai trukdė, nors kai kurie politikai (pvz T. Josas) teigė, kad ji netrukdytų. galiausiai priimtas sprendimas iškelti prie dabartinio AP tarp Basanavičiaus ir Beržų gatvių. Tie, kas prieina prie dokumentų, sako, kad jau kažką pakeisti per vėlu. Keista, nes visuose didmiesčiuose AS ir GS yra šalia viena kitos, Lietuvoje išimtis nebent Kėdainiai.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      King Long statys gamyklą Vengrijoje

                                      Fujian provincijoje įsikūręs pagrindinis Kinijos autobusų gamintojas Xiamen King Long statys Europai skirtų transporto priemonių surinkimo gamyklą Vengrijoje. King Long generalinis direktorius Janosas Kelemenas pranešė, jog jau pasirašyti visi investicijų planai, bet gamyklos įkūrimo kainos nepanoro atskleisti.

                                      Pranešama, jog autobusai greičiausiai bus gaminami rytų Vengrijoje, tačiau konkreti vieta dar nėra pasirinkta. Manoma, jog tai greičiausiai bus Gyongyoso arba Miskolco miestas. Per dieną gamykloje turėtų būti surenkami du autobusai, kurie bus parduodami Europos rinkoje. Pernai King Long Europoje pardavė 1000 autobusų, iš kurių 150 nusipirko vengrai. Kiniškų autobusų gamintojas neseniai laimėjo konkursą Vengrijos Volan kompanijai pagaminti 60 tarpmiestinių autobusų.

                                      King Long statybos darbus tikisi pradėti po šešių mėnesių.

                                      Šaltinis: Busworld.org

                                      autobusas.ucoz.com
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Kokia degradacija...

                                        Comment


                                          Volvo gavo apdovanojimą už saugumą

                                          Švedijos eismo saugumo apdovanojimai (Stora Trafiksäkerhetspriset) – prestižinis renginys, kurį organizuoja apie Švedijos transportą rašančių leidinių vadovai: Trafikforum, Resforum, Transport idag ir Logistik idag. Atsakingi asmenys skyrė Volvo apdovanojimą už aktyvų kompanijos darbą ties keleivių aptarnavimo tobulinimu, taip sukuriant saugesnes transporto priemones.

                                          Manoma, jog pagrindinė priežastis, kodėl šis apdovanojimas atiteko Volvo – tai „alcolock" sistema, kuri gali būti montuojama autobusuose. Naudojantis „alcolock" vairuotojas gali užvesti variklį be kvėpavimo testo, tačiau stabdžiai lieka užsiblokavę, kol šis testas nebūna atliktas.

                                          Ulfas Gustafssonas, Volvo autobusų saugumo vadovas: „Labai malonu, jog buvome pripažinti, po įdėtų didžiulių pastangų autobusų saugumo srityje.

                                          Volvo autobusų padalinys saugumą laiko viena iš svarbiausių mūsų savybių, kadangi jau nuo kompanijos įkūrimo 1927 metais pristatėme galybę naujovių saugumo srityje. Pavyzdžiui, pastaraisiais metais Volvo pradėjo skirti daug dėmesio priekinės autobuso dalies stiprinimui, taip apsaugant vairuotoją bei gidą, avarijos atveju."

                                          Šaltinis: Vovo spaudos tarnybos informacija

                                          autobusas.ucoz.com
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X