Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Eberswalde važinės nauji Solaris troleibusai
Solaris Bus & Coach į Vokietijoje esantį miestą Eberswaldą netrukus pristatys 12 Solaris Trollino troleibusų. Šie sujungti troleibusai atnaujins seniausią Vokietijos troleibusų parką. 50 km. nuo Berlyno esantis miestas turi tik tris troleibusų linijas.
Naujasis Solaris Trollino 18 yra žemagrindis troleibusas. Transporto priemonėje sumontuotos 42 sėdimos vietos, o keturios automatiškai atsidarančios durys leidžia sustojimuose keleiviams išlipti ir įlipti per labai trumpą laiką. Platesnės antrosios ir trečiosios troleibuso durys leidžia nesunkiai patekti neįgaliesiems.
Troleibuse sumontuotas 240 kW variklis, taip pat jame įrengta stabdymo metu išsiskyrusios kinetinės energijos kaupimo sistema, kuri vėliau panaudojama transporto priemonei judant iš sustojimo vietos, taip mažindama energijos suvartojimą.
Solaris Trollino 18 bus įrengtas 100 kW dyzelinis galios tiekimo įrenginys, kuris leis troleibusui judėti net ir nutrūkus elektros tiekimui. Griežtus Euro 5 standartus atitinkantis įrenginys leis troleibusui net penkis kilometrus nuvažiuoti, atsijungus nuo elektros tinklo.
Pirmuosius Solaris troleibusus Vokietijoje pradėsiantis eksploatuoti Eberswaldo parkas 2010 metų lapkričio mėnesį švęs 70 metų jubiliejų, būtent tada ir bus pristatytas pirmasis Solaris Trollino 18. Likusi troleibusų partija į gatves išvažiuos tik 2012 m. pabaigoje.
Nuo 2001 metų pradėtų gaminti Solaris troleibusų Europoje buvo parduota net 350.
Šaltinis: Busworld.org
autobusas.ucoz.com
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą[B]
Solaris Trollino 18 bus įrengtas 100 kW dyzelinis galios tiekimo įrenginys, kuris leis troleibusui judėti net ir nutrūkus elektros tiekimui. Griežtus Euro 5 standartus atitinkantis įrenginys leis troleibusui net penkis kilometrus nuvažiuoti, atsijungus nuo elektros tinklo.
[/url]
troleibusui dyzelinis variklis....dar net 100 kw,tai jau normalus lengvosios variklis. ir kur jis vaziuos 5 km??? prie laidu privaziuoti per daug, iki parko grizti per mazai.....
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątroleibusui dyzelinis variklis....dar net 100 kw,tai jau normalus lengvosios variklis. ir kur jis vaziuos 5 km??? prie laidu privaziuoti per daug, iki parko grizti per mazai.....
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąGal bus galima suorganizuoti kokį maršrutą, pravažiuojant gatve, kur nėra tinklo, bet troleibusas būtų reikalingas. Pavyzdžiui, labai toks troleibusas tiktų privažiuoti prie Kauno "Akropolio". Linijos netoli, bet su pirkiniais būtų dar patogiau, kad sustotų prie pat ar net garažo pirmame aukšte.
Važiavau su 27 prieš mėnesį, tai jis, įvažiuodamas į centrinę gatvę, numeta savo laidus nuo kontaktinio tinklo, ir dar apie 700m važiuoja. Tada apsisuka, ir ten jo galinis punktas. Grįžęs tą atstumą atgal, užsideda laidus, ir sėkmingai važiuoja toliau.Paskutinis taisė arsiakas; 2010.01.06, 14:45.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tai kažkaip keistai skamba, kad bus įrengtas lyg ir normalus dyzelinis generatorius, bet leis nuvažiuoti netgi (greičiau tik) 5 kilometrus. Tai ką ten kuro bakas 2l ? Suprasčiau jei tai būtų papildomi akumuliatoriai, kurie leistu nuvažiuoti 5km ir išsikrautu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNiekada nemaciau ,kad koks nors volvo 7700 butu ijunges svieslentes apsvietima atskirai nuo salono. Nebent tu kokius kitus volvo turejai minty.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAnt Solaris berods nuo gabaritinių šviesų veikia apšvietimas, MB Cito/Citaro irgi.
Comment
-
Dyzelinis variklis puikiai tiktų, jeigu kontaktinis tinklas remontuojamas, arba gatvė rekonstruojama.
Labai šaunus dalykas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątroleibusui dyzelinis variklis....dar net 100 kw,tai jau normalus lengvosios variklis. ir kur jis vaziuos 5 km??? prie laidu privaziuoti per daug, iki parko grizti per mazai.....
Comment
-
„Daimler buses“ ir „Sutlej motors“ pristatė naują autobusą
Neseniai Naujajame Delyje vykusioje parodoje „Daimler buses" ir „Sutlej motors" pristatė prabangų trijų ašių turistinį autobusą. O 500 RSD 2436 Mercedes-Benz autobusas bus surenkamas pas partnerius Indijoje, „Sutlej Motors". Naujieji autobusai visus saugumo, kokybės, komforto ir patikimumo standartus, taip pat autobusas atitinka ir Euro 3 keliamus reikalavimus. Manoma, jog naujo produkto pristatymas leis „Daimler" dar labiau sustiprinti savo pozicijas Indijoje. Į šios šalies rinką buvo pradėta investuoti jau 2007 metais, nuo tada pradėta bendradarbiauti su vietos kompanija „Sutlej Motors", o pirmasis bendras autobusas pradėtas gaminti buvo 2008 m. rugsėjo pradžioje. Kasmet Indijoje parduodama 1000 tokio tipo autobusų.
Mercedes-Benz autobusai buvo pritaikomi pagal Indijos rinkos poreikius. „Sutlej Motors" turės galimybę surinkti dviejų arba trijų ašių šio modelio autobusus. Autobusai bus parduodami tik Indijoje.
Šaltinis: Busworld.org
Autobuso nuotraukos ir techniniai duomenys autobusas.ucoz.com
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą„Daimler buses“ ir „Sutlej motors“ pristatė naują autobusą
Neseniai Naujajame Delyje vykusioje parodoje „Daimler buses" ir „Sutlej motors" pristatė prabangų trijų ašių turistinį autobusą. O 500 RSD 2436 Mercedes-Benz autobusas bus surenkamas pas partnerius Indijoje, „Sutlej Motors". Naujieji autobusai visus saugumo, kokybės, komforto ir patikimumo standartus, taip pat autobusas atitinka ir Euro 3 keliamus reikalavimus. Manoma, jog naujo produkto pristatymas leis „Daimler" dar labiau sustiprinti savo pozicijas Indijoje. Į šios šalies rinką buvo pradėta investuoti jau 2007 metais, nuo tada pradėta bendradarbiauti su vietos kompanija „Sutlej Motors", o pirmasis bendras autobusas pradėtas gaminti buvo 2008 m. rugsėjo pradžioje. Kasmet Indijoje parduodama 1000 tokio tipo autobusų.
Mercedes-Benz autobusai buvo pritaikomi pagal Indijos rinkos poreikius. „Sutlej Motors" turės galimybę surinkti dviejų arba trijų ašių šio modelio autobusus. Autobusai bus parduodami tik Indijoje.
Šaltinis: Busworld.org
Autobuso nuotraukos ir techniniai duomenys autobusas.ucoz.com
Tai bus autobusas skirtas grynai tik indijos rinkai ir niekur kitur jo neparduosi. Tai parodo tas euro 3 , kai dabar jau net sunkvezimiai (furos) lakstancios po europa yra euro 5 standarto , o visokie ten euro 3 moka didelius mokescius uz vazinejima.
Comment
-
„Nettbuss“ užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų
Norvegijos operatorius „Nettbuss“ užsakė 12 hibridinių Volvo autobusų. Transporto priemonėms pasiekus šalį, Norvegija taps pirmoji šalis iš Skandinavijos šią hibridinę technologiją pritaikiusi komerciniais tikslais. Dešimt „Nettbuss“ užsakytų Volvo 7700 Hybrid bus naudojami Trondheime, o du likę kursuos Arendale. Norvegijos operatorius teigė, jog buvo išanalizuoti šių hibridinių autobusų bandymų duomenys iš Gothenburgo ir Londono, taip pat jie buvo išbandyti įvairiuose Norvegijos miestuose.
Arne Veggeland, „Nettbuss“: „Mes visuomet galvojome naudoti hibridinius autobusus tada, kai ši technologija taps komerciškai perspektyvi. Dabar atėjo šis laikas ir aš džiaugiuosi, jog mes žengėme dar vieną žingsnį link gamtos saugojimo.“
Svenn-Age Lokkenas, Volvo atstovas Norvegijoje: „Džiaugiuosi, jog mūsų parduodami hibridiniai autobusai įgauna pagreitį. Taip pat džiaugiamės, jog sudarėme sandėrį su „Nettbuss“ – tai moderni kompanija gamtos atžvilgiu ir vieni iš svarbiausių mūsų klientų.“
Volvo autobuse sumontuotas nedidelis penkių litrų dyzelinis variklis, taip pat elektrinis variklis. Elektrinis variklis - tai baterija, kuri pasikrauna nuo išsiskiriančios energijos, autobusui stabdant. Tai lygiagretus hibridas, kadangi vairuotojas gali naudoti vieną, arba kitą variklį, taip pat yra galimybė vienu metu naudotis abiem varikliais.
Hibridinė technologija yra ypatingai svarbi mieste, kai autobusas stabdo, pajuda iš sustojimo vietos, ar yra užstrigęs spūstyse. Lygiagretaus hibrido funkcija leidžia puikiai atrodyti ir priemiestiniuose maršrutuose, kur stotelės išsidėsčiusios toliau viena nuo kitos.
Dar vienas didelis šio autobuso pranašumas yra tai, jog dyzelinis variklis pats išsijungia, autobusui sustojus stotelėje. Elektrinis variklis pradeda dirbti su dyzelinius pasiekus ne mažesnį negu 15-20 km./h. greitį. Šis sprendimas priimtas norint apsaugoti miesto aplinką, taip pat dėl to, kad keleivius, pėsčiuosius ir priemiesčių gyventojus kuo mažiau trikdytų keliamas triukšmas ir išmetamųjų dujų kiekis.
Pavasarį Volvo šiuos autobusus pristatys į Šveicariją, Austriją, Vokietiją ir Daniją. Serijinė gamyba bus pradėta 2010 m. balandį. Norvegiją autobusai pasieks šių metų liepos mėnesį.
Šaltinis: Eobus.com
autobusas.ucoz.com
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąO Panevėžio naujoji autobusų stotis ir jos konkursas bei pinigai nugrimzdo į nežinią... Matyt pataps amžiaus statybom, kaip kad Pilėnų vidurinė mokykla, kur dar prieš gerus 6 metus turėjo duris atvert,o ji iki šiol nebaigtaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
King Long statys gamyklą Vengrijoje
Fujian provincijoje įsikūręs pagrindinis Kinijos autobusų gamintojas Xiamen King Long statys Europai skirtų transporto priemonių surinkimo gamyklą Vengrijoje. King Long generalinis direktorius Janosas Kelemenas pranešė, jog jau pasirašyti visi investicijų planai, bet gamyklos įkūrimo kainos nepanoro atskleisti.
Pranešama, jog autobusai greičiausiai bus gaminami rytų Vengrijoje, tačiau konkreti vieta dar nėra pasirinkta. Manoma, jog tai greičiausiai bus Gyongyoso arba Miskolco miestas. Per dieną gamykloje turėtų būti surenkami du autobusai, kurie bus parduodami Europos rinkoje. Pernai King Long Europoje pardavė 1000 autobusų, iš kurių 150 nusipirko vengrai. Kiniškų autobusų gamintojas neseniai laimėjo konkursą Vengrijos Volan kompanijai pagaminti 60 tarpmiestinių autobusų.
King Long statybos darbus tikisi pradėti po šešių mėnesių.
Šaltinis: Busworld.org
autobusas.ucoz.com
Comment
-
Volvo gavo apdovanojimą už saugumą
Švedijos eismo saugumo apdovanojimai (Stora Trafiksäkerhetspriset) – prestižinis renginys, kurį organizuoja apie Švedijos transportą rašančių leidinių vadovai: Trafikforum, Resforum, Transport idag ir Logistik idag. Atsakingi asmenys skyrė Volvo apdovanojimą už aktyvų kompanijos darbą ties keleivių aptarnavimo tobulinimu, taip sukuriant saugesnes transporto priemones.
Manoma, jog pagrindinė priežastis, kodėl šis apdovanojimas atiteko Volvo – tai „alcolock" sistema, kuri gali būti montuojama autobusuose. Naudojantis „alcolock" vairuotojas gali užvesti variklį be kvėpavimo testo, tačiau stabdžiai lieka užsiblokavę, kol šis testas nebūna atliktas.
Ulfas Gustafssonas, Volvo autobusų saugumo vadovas: „Labai malonu, jog buvome pripažinti, po įdėtų didžiulių pastangų autobusų saugumo srityje.
Volvo autobusų padalinys saugumą laiko viena iš svarbiausių mūsų savybių, kadangi jau nuo kompanijos įkūrimo 1927 metais pristatėme galybę naujovių saugumo srityje. Pavyzdžiui, pastaraisiais metais Volvo pradėjo skirti daug dėmesio priekinės autobuso dalies stiprinimui, taip apsaugant vairuotoją bei gidą, avarijos atveju."
Šaltinis: Vovo spaudos tarnybos informacija
autobusas.ucoz.com
Comment
Comment