Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, na. 18 myliu tai 28.9 km, 1 galonas tai 3.78 litro. Tai 100 km iseina 13 litru. Is kur tie 500 procentu? Viso labo mazdaug trecdaliu maziau. Ir ka reiskia akumuliatorinio autobuso lyginimas su dyzeliniu. Bukam amerikonui toks palyginimas. O gal vis delto tas akumuliatorinis autobusas naudos dyzeli apsildymo sistemai. Nes elektromobiliuose yra didele problema tiek apsildymas, tiek ir kondicionavimas, kurie surija gan nemenka dali energijos. Ka reiskia akumuliatoriu krovimas per 5-10 minuciu. Tegul nepudrina smegenu. Nera akumuliatoriu, kuriuos per toki laika pakrautum. O ir greito krovimo metu issiskiria milziniskas silumos kiekis... Gal greiciau tokioje stotyje jau pakrauti akumuliatoriai bus gretai pritvirtinti vietoj isnaudotu. O sie paliekami pakrovimui.

    Comment


      Jei 500 autobusu aptarnauti reikia 6000 zmoniu-tai cia jau tragedija,o ne autobusai.

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Jei 500 autobusu aptarnauti reikia 6000 zmoniu-tai cia jau tragedija,o ne autobusai.
        Tikrai kad sunkiai suvokiamas skaičius. Sutaupys kurui, bet turbūt dar daugiau kainuos darbuotojų išlaikymas. Bet gal čia ir nėra tikslas sutaupyti, reikėtų suprasti, kad tikslas - ekologija. Bet ir tai abejotina. Juk įkraunant akumuliatorius skleidžiama šilumą, naudojama papildoma energija, o tai tikrai nėra ekologiškumo bruožas. O jei dar akumuliatoriai būtų kraunami per tas utopinės 5-10 min., tai reikia įsivaizduoti kiek energijos būtų išeikvojama ir karščio į aplinką išleidžiama... Čia veikiausiai net ne ekologija, bet paprasčiausiai bandymas pereiti prie alternatyvaus kuro.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.09, 20:09.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Jei 500 autobusu aptarnauti reikia 6000 zmoniu-tai cia jau tragedija,o ne autobusai.
          Na skaičiuojant su visais vairuotojais, administracija, darbuotojais besirūpinančiais akomuliatorių pakrovimu, o dar visi mechanikai stai gaunasi nemažai...
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            bet jei yra 4 vairuotojai vienai transporto priemonei (nors lietuvoj panasu miestiniams autobusams pakanka ir 3), tai vis tiek lieka 3/4 aptarnaujancio personalo.... (nebent kontrolieriai kiekviename autobuse

            Comment


              Parašė mskapss Rodyti pranešimą
              bet jei yra 4 vairuotojai vienai transporto priemonei (nors lietuvoj panasu miestiniams autobusams pakanka ir 3), tai vis tiek lieka 3/4 aptarnaujancio personalo.... (nebent kontrolieriai kiekviename autobuse
              Lietuvoje max 3 vairuotojai, paprastai buna 1-2.

              Comment


                Specifikacijos Zasięg na jednym ładowaniu: 50-65 km Range už mokestį: 50-65 km
                Liczba miejsc: 72 (37 siedzących) Vietų skaičius: 72 (37 vietų)


                Silnik elektryczny: trójfazowy (UQM PowerPhase 150) Elektrinis variklis: trys fazės (UQM PowerPhase 150)
                Znamionowa moc: 134 KM (100 kW) Nominali galia: 134 AG (100 kW)
                Moc maksymalna: 201 KM (150 kW) Didžiausia galia: 201 AG (150 kW)
                Znamionowy moment obrotowy: 400 Nm Nominalus sukimo momentas: 400 Nm
                Maks. moment obrotowy: 650 Nm Sukimo momentas: 650 Nm
                Hamowanie odzyskowe: tak, ponad 90% sprawność Regeneracinių stabdžių: Taip, daugiau nei 90% efektyvumą


                Akumulatory: litowo-jonowe Altairnano (TerraVolt Energy Storage System) Batteries: Ličio jonų Altairnano (TerraVolt energijos saugojimo sistemą)
                Czas ładowania 0-100%: około 10 minut (zewnętrzną ładowarką dużej mocy) 0-100% Įkrovimo laikas: apie 10 minučių (išorės baterija su didelio galingumo)
                Energia zgromadzona w akumulatorach: prawdopodobnie 35 kWh Energijos sukaupta baterijos: galbūt 35 kWh
                Szacowana żywotność: 12 lat Numatoma trukmė: 12 metų

                Kaina apie 2 mln.doleriu:-)


                [img]http://foto.terpe.lt/inkelti/20091210/thumb_/thumb_i93_proterra-b35




                Nuotraukos : http://www.samochodyelektryczne.org/...oride_be35.htm


                Paskutinis taisė praeivis; 2009.12.10, 13:22.

                Comment


                  Amsterdamo viešojo transporto įmonė GVB kitų metų antroje pusėje pradės bandymus su dviem Phileas ypatingai ekologiškais autobusais. GVB šiuos praktinius bandymus vykdys dvejus metus. Nuo 2003 m. iki 2008 m. tokių specifikacijų autobusus bandė Mercedes-Benz.

                  Energijos saugojimo sistema abiejuose autobusuose autobusuose grindžiama akumuliatoriumi ir stabdymo metu išsiskyrusios kinetinės energijos kaupimo įrenginiu. Pastarasis turėtų ypač pagelbėti autobusui judant iš stotelės.

                  Visas šis projektas turėtų atsieiti 6 milijonus eurų. Didžioji dalis lėšų bus gauta iš Olandijos susisiekimo ministerijos, kuri investuos 4 milijonus eurų. Likusią dalį sumokės Amsterdamas ir VDL/APTS kompanija. Šių autobusų gamintojai taip pat sukonstruos ir du papildomus autobusus, kuriais bus naudojamasi Kelno mieste.

                  Šaltinis: busworld.org

                  autobusas.ucoz.com
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Straipsnis: Autotraukinys - Scania OmniExpress

                    Ar žinote kiek sėdimų vietų yra traukinyje "Aurora", kuris kursuoja tarp Sankt Peterburgo ir Maskvos? Šešiasdešimt keturios. O kiek sėdimųjų vietų yra 15-os metrų ilgio baltutėliame Scania OmniExpress, kuris Rusijoje debiutavo rugsėjo pabaigoje? Viena vieta daugiau! Tiesa, jame nėra rūkymui skirtos fojė, keleiviai gali naudotis tik vienu tualetu, tačiau autobuso savininkai lažintųsi, jog galėtų lygiomis sąlygomis konkuruoti su geležinkeliu.

                    Visą straipsnį galite perskaityti autobusas.ucoz.com
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Straipsnis: Autotraukinys - Scania OmniExpress
                      Ar žinote kiek sėdimų vietų yra traukinyje "Aurora", kuris kursuoja tarp Sankt Peterburgo ir Maskvos? Šešiasdešimt keturios. O kiek sėdimųjų vietų yra 15-os metrų ilgio baltutėliame Scania OmniExpress, kuris Rusijoje debiutavo rugsėjo pabaigoje? Viena vieta daugiau! Visą straipsnį galite perskaityti autobusas.ucoz.com
                      Visi nauji autobusai yra labai gražūs ir nauji, bet 65 sėdimų vietų autobusas — jokia naujiena. Štai pvz kad ir Setra S328 DT turi 70 vietų. Tiesa, jis dviaukštis, o Scania OmniExpress — vienaaukštis; bet kada Scania pagamins kad ir dviaukštį ~100 vietų autobusą, galintį saugiai važiuoti didesniu nei 100km/h greičiu — va čia tai bus įvykis

                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        PAZ pristato dar vieną dujomis varomą autobusą

                        2009 metų rudenį Pavlovo autobusų gamykla pradėjo nedidelių PAZ-3204-08 autobusų gamybą, kurie varomi dujomis. Gamintojai leidžia pirkėjams rinktis gamtines (metano) arba suskystintas (propanas – butanas) dujas. Tokių autobusų poreikis kasmet didėja, pavyzdžiui, ankstesnių PAZ-32053 autobusų su dujom pritaikytu varikliu buvo parduota net 260 vienetų. Šie autobusai sulaukė gerų atsiliepimų iš pirkėjų tiek Rusijoje, tiek užsienio šalyse. Dujomis varomi PAZ autobusai dažniausiai būdavo naudojami miesto ir priemiesčių maršrutuose.

                        PAZ-3204-08 skirtas vežti 39 keleivius. Palyginus su bazine modelio versija, autobusas šiek tiek mažesnes. Kairiame ir dešiniame autobuso šone išilgai montuojami trys 50 litrų dujų balionai. 7100×2410×2880 matmenų autobuse montuojamas 130 AG ZMZ variklis. Nedidelės dujinio kuro sąnaudos sumažina transporto priemonės atsipirkimo laikotarpį, o dujų balionų įtakotas neblogas balansas suteikia patikimumo prastos kokybės keliuose.

                        Gamykla rengia dar vieną PAZ-3204 versiją, kurioje būtų montuojamas "Autodiesel” gaminamas YMZ-534 variklis. Agregatas turėtų būti gerokai tylesnis, o taip pat ir taupesnis.

                        Šaltinis: Gruzovik.ru

                        autobusas.ucoz.com
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          /\ Nu yra ir dyzelinių PAZ'ikų, bent jau jų dizainas atrodo labai gražiai

                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Sveiki, gal kas turite detalius Škoda 14Tr brėžinius? Bei daugiau Info apie šį troleibusą? Jeigu turite, prašau pasidalinkite.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ Nu yra ir dyzelinių PAZ'ikų, bent jau jų dizainas atrodo labai gražiai
                              Atvaizdas

                              Atvaizdas
                              Žinant kiek keitės Lada ir Niva dizainas per kelis dešimtmečius, tai tie autobusai atrodo dar visai neblogai
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Kokybės sutartis Anglijoje pradės galioti jau sausį

                                Nuo sausio mėnesio įsigaliosianti kokybės sutartis leis Anglijos vietos institucijoms lengviau kontroliuoti šalies viešuoju transportu užsiimančių vežėjų veiklą. Kokybės sutartis įpareigos operatorius tartis su vietos valdžia dėl naujų maršrutų steigimo, tvarkaraščių koregavimo, bilietų kainų, transporto priemonių standartų ir sutarčių sudarymo. Susisiekimo ministras tikino, jog taip bus užtikrinamas kokybiškas viešasis transportas visoje šalyje.

                                Sadiq Khanas, susisiekimo ministras: „Autobusai yra ir liks svarbiausias visuomeninis transportas vietiniuose maršrutuose. Nors turime daug aukštos kokybės paslaugų suteikimo pavyzdžių, tačiau taip pat yra nemažai vietų, kur viešasis transportas neatitinka keleivių lūkesčių."

                                Šaltinis: Busandcoach.com

                                autobusas.ucoz.com
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Sveiki, gal kas nors žinote, kur sužinoti visuomeniniu transportu (autobusais, priemestiniais ir tarpmiestiniais) keleivių srautus? Ar kur nors tai yra registruojama?
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Sveiki, gal kas nors žinote, kur sužinoti visuomeniniu transportu (autobusais, priemestiniais ir tarpmiestiniais) keleivių srautus? Ar kur nors tai yra registruojama?
                                    Tikslių skaičių niekas neskelbia, tik išvadas galima rasti. Prieš maždaug metus VGTU studentai Kauno rajone vykdė keleivių srautų tyrimą - projektą. Jo išvadas galima rasti per google paieškojus.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                      Sveiki, gal kas nors žinote, kur sužinoti visuomeniniu transportu (autobusais, priemestiniais ir tarpmiestiniais) keleivių srautus? Ar kur nors tai yra registruojama?



                                      Pats kai vaziuoji,tai ir matai. Stai sakykim paprasta darbo diena vaziuoji is vilniaus i panevezi ir matai,kad yra kokie 25 keleiviai ,kiekvienas moka po 33 litus ,o autobusu parkas skundziasi ,kad jam mazai....:-)) Cia tas pats kaip su tais prakeiktais sukciais taksistais. Juk pameni kaip jie skundesi ,kad po 4 lt/km jiems vaziuoti nuostolinga ir reikia kelti kainas. O dabar vaziuoja po 1,25 lt/km ir apsimoka ir dar pelno lieka:-))) Lygiai tas pats ir su autobusu parkais.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Pats kai vaziuoji,tai ir matai. Stai sakykim paprasta darbo diena vaziuoji is vilniaus i panevezi ir matai,kad yra kokie 25 keleiviai ,kiekvienas moka po 33 litus ,o autobusu parkas skundziasi ,kad jam mazai....:-)) Cia tas pats kaip su tais prakeiktais sukciais taksistais. Juk pameni kaip jie skundesi ,kad po 4 lt/km jiems vaziuoti nuostolinga ir reikia kelti kainas. O dabar vaziuoja po 1,25 lt/km ir apsimoka ir dar pelno lieka:-))) Lygiai tas pats ir su autobusu parkais.
                                        Ačiū, Praeivis,. Tai žinoma, dėl kainų politikos sutinku, nes apsiskaičiavau bilietų savikainą, tarkim Vilnius - Kaunas, vienos kėdės kaina gaunasi apie 5-7lt (be PVM, turint 50 vietų autobusą).
                                        Bet jeigu as nevažinėju niekur tai man belieka tik autobusų stotyje stovėti ir skaičiuoti keleivius..

                                        Ačiū, Amiko,. Apie VGTU studentų darbus nieko neradau, tik vieną dokumentą, kuris neatsidaro.
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                          Ačiū, Praeivis,. Tai žinoma, dėl kainų politikos sutinku, nes apsiskaičiavau bilietų savikainą, tarkim Vilnius - Kaunas, vienos kėdės kaina gaunasi apie 5-7lt (be PVM, turint 50 vietų autobusą).
                                          Bet jeigu as nevažinėju niekur tai man belieka tik autobusų stotyje stovėti ir skaičiuoti keleivius..

                                          Ačiū, Amiko,. Apie VGTU studentų darbus nieko neradau, tik vieną dokumentą, kuris neatsidaro.
                                          Nuorodos, susijusios su tema "viešojo transporto optimizavimas (Kauno rajone)":
                                          http://www.lrytas.lt/-12338229961231...-permainos.htm

                                          http://www.aina.lt/naujienos/aukstai...istracija.html

                                          http://www.mokslai.lt/referatai/kurs...puslapis1.html

                                          Kaip skaičiavai vieno bilieto savikainą? Mikroautobusas, net jei bus kainos labai mažos, vis tiek nebus 100 proc. užpildytas, paprastai realusis tarpmiestinių reisų užpildymas 30-65 proc., šiuo atveju turėtų būti panašiau į 50-70 proc. O tu, kaip supratau, apskaičiavai, jei būtų užimtos visos vietos. Man savikaina panašesnė į 9-11 Lt.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X