Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar Visagine vezami darbuotojai is miesto i AE marsrutiniais autobusais?
    Nes radau inforamcijos, jog "Visagino specialiajam autotransportui" siemet paskelbtas bankrotas, turtas isparduodamas. O juk si imone, jei neklystu, ir veze dirbanciuosius i AE.

    http://www.bankrotas.lt/kompanijos/k...32&comm=admin6

    http://www.bankrotodep.lt/ApieVarzytines.php?Id=2090&
    Ne, čia visai kita įmonė. Į IAE veža "Visagino transporto centro" (VTC) autobusai. Apie pačius autobusus nežinau nieko išskyrus tai, kad jie turi 2 Jelcz 120M. Pagal 2005 m. autobusų grafiką iš viso turėtų būti tarp 8-10 autobusų.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Penktadieni buvau Visagine.
      Visagino miesto transportas - tikra atomine bomba.
      Tik nezinau, i kokia tema talpinti. Nes ne tik nuotrauku parsiveziau...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Penktadieni buvau Visagine.
        Visagino miesto transportas - tikra atomine bomba.
        Tik nezinau, i kokia tema talpinti. Nes ne tik nuotrauku parsiveziau...
        Tai į VT fotogaleriją. Jei administracijai reikės, perkels kur kitur . Nekantraudamas laukiu foto.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Skubėkit važinėtis maršrutiniais PAZ'ikais:

          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23353376
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            Splito miesto autobusai

            Labai įdomus bilietų žymėjimas buvo Kroatijos Splito miesto (kartu ir priemiestiniuose - bendra sistema zonomis suskirstyta) autobusuose. Vietoje to, kad sumontuotų komposterius, talonėlius žymėjo antspaudu vairuotojai. Keleivius įleisdavo pagal veido kontrolę - jei vairuotojui pasirodydavo, kad stotelėje laukia turistai (ar šiaip keleiviai kuriem tikrai reikės ir parduoti talonėlius) - įlipti keleiviams atidarydavo priekines dalis, jei vietiniai - galines. Iš vietinių tik vienetai ateidavo pas vairuotoją, kad tas uždėtų štampą ant talonėlio. Bet ateidavo.
            Tiesa, nežinau ar tikrai visuose jų autobusuose tokia tvarka. Važiavau tik kelis kartus.
            kaip?

            Comment


              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
              Skubėkit važinėtis maršrutiniais PAZ'ikais:

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23353376
              PAZiku dar yra Lietuvoje. Ir Prienai nera paskutinis miestas, kuriame isnyks PAZ'ai. Idomiau yra su LAZais. Ar dar kur yra islikusiu tiek AP, tiek ir pas privacius vezejus (vezancius reguliariais marsrutais) LAZu? Visagine yra bent pora miesto LAZ-4202. Domina LAZ-695, LAZ-699R ar net LAZ-697. Dar pries kelis metus LAZ-699R eksploatavo Zarasu AP ir Vilkaviskio AP. Bet dabar jau nebesimato.

              Comment


                Geros naujienos - liberalizuojama viešojo transporto kainų reguliavimo politika.

                Transporto viešųjų paslaugų kainas reguliuos rinka

                Transporto srityje teikiamų viešųjų paslaugų tarifus jau greitai turėtų lemti ne valstybinis reguliavimas, o konkurencijos principais grindžiama rinka. Vyriausybė trečiadienį pritarė, kad šiai nuostatai įgyvendinti būtų keičiamas Kainų įstatymas ir atitinkami susiję transporto srities teisės aktai. Teisės aktų pakeitimai dar bus teikiami svarstyti Seimui.
                15min.lt
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Ir kas is to? Kai kuriu nuostolingu marsrutu (kur nera konkurencijos tarp vezeju - o tokiu marsrutu rajonuose (tiek priemiestiniu tiek tarpmiestiniu) yra labai daug) kainos gali buti pakeltos neproporcingai ir nebeliks keleiviu, o greitai ir paciu marsrutu.
                  Miestuose tai reiskia, kad mikroautobusai ims mazinti kainas ir dempinguoti autobusus parkus. Nemanau, kad Vilniuje ar Kaune kainos mazetu, o jei ir sumazetu, tai vis tiek butu didesnes nei autobusu, taciau Klaipedoje, ypac Panevezyje ir Siauliuose autobusu parkams gali buti striuka. Nes krizes metu "suzvereje" mirkoautobusu savininkai gali net pradeti vezti netgi pigiau nei autobusai. Kuo tai kvepia - siusoe miestuose VT gris desimtmeciu atgal, kai siautejo mikroautobusai.
                  Paskutinis taisė Al1; 2009.08.19, 18:54.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kai kuriu nuostolingu marsrutu (kur nera konkurencijos tarp vezeju - o tokiu marsrutu rajonuose (tiek priemiestiniu tiek tarpmiestiniu) yra labai daug) kainos gali buti pakeltos neproporcingai ir nebeliks keleiviu, o greitai ir paciu marsrutu.
                    ir nuolaidų pensininkams, studentams ir t.t. jie nesiverš daryti...
                    Paskutinis taisė anaiptol; 2009.08.19, 18:58. Priežastis: ne tą citatą įpiešiau:)

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir kas is to? Kai kuriu nuostolingu marsrutu (kur nera konkurencijos tarp vezeju - o tokiu marsrutu rajonuose (tiek priemiestiniu tiek tarpmiestiniu) yra labai daug) kainos gali buti pakeltos neproporcingai ir nebeliks keleiviu, o greitai ir paciu marsrutu.
                      Miestuose tai reiskia, kad mikroautobusai ims mazinti kainas ir dempinguoti autobusus parkus. Nemanau, kad Vilniuje ar Kaune kainos mazetu, o jei ir sumazetu, tai vis tiek butu didesnes nei autobusu, taciau Klaipedoje, ypac Panevezyje ir Siauliuose autobusu parkams gali buti striuka. Nes krizes metu "suzvereje" mirkoautobusu savininkai gali net pradeti vezti netgi pigiau nei autobusai. Kuo tai kvepia - siusoe miestuose VT gris desimtmeciu atgal, kai siautejo mikroautobusai.
                      Abejoju ar vežėjas kastų sau duobę ir didintų kainas iki kol neliktų keleivių. Turbūt elgtųsi kaip iki šiol - kainas didintų kol būtų keleivių ir kol jie sugebėtų mokėti tokią kainą.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
                        ir nuolaidų pensininkams, studentams ir t.t. jie nesiverš daryti...
                        Nuolaidas pagal transporto lengvatų įstatymą privalo suteikti. Taip, kad geriau nekalbėkim nesąmonių.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Visgi sios pataisos yra inicijuojamos mazuju vezeju iniciatyva. Tik taip ir neaisku, ar bus liberalizuojama kainu politika tarpmiestinio ir priemiestinio susisiekimo marsrutuose, kur iki siol kaunu lubas nustatydavo VKEKK, ar ir miestu, kur iki siol kainas nustatydavo savivaldybe, bet, berods, atsizvelgdama i VKEKK nustatytas lubas. Ir dar proporcingai - autobuasams (troleibusas) ir mikroautobusams. Jei is savivaldybiu bus atimta sita teise, tai labiausiai nuo to bus naudos vezejams marsrutiniais taksi (kurie aktyviai dalyvavo inicijuojant pataisas). Ir, kaip minejau pranesime auksciau, kai kurius miestu miesto VT bus nubloksta desimtmeciu atgal...

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Abejoju ar vežėjas kastų sau duobę ir didintų kainas iki kol neliktų keleivių. Turbūt elgtųsi kaip iki šiol - kainas didintų kol būtų keleivių ir kol jie sugebėtų mokėti tokią kainą.
                            Lietuvos gelezinkeliai jau buvo vienu metu uzsikele kainas taip, kad kelione autobusu kainavo pigiau. Kas paneigs, kad nuolat del keleiviu vezimo nuostoliu verkslenanatys LG nepasinaudos tokia kainu liberalizacija ir uzkels kainas. Neliks keleiviu, daug marsrutu bus galima uzdaryti. Neliks problemos - nuostolingo keleiviu vezimo.

                            Comment


                              Kol kas turbut anksti daryt isvadas, galim tik speliot. Nes konkrecios informacijos dar labai mazai.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Keli epizodai iš diskusijos, vykusios gretimoje temoje:
                                Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                                11.1. Transporto priemonės salone kiekvienas keleivis turi teisę nemokamai vežtis vieną rankinį bagažą, ne didesnį kaip 60 x 40 x 20 cm
                                jei teisingai supratau šitai, tai gal kas penktą keleivį reiktų bausti, pvz moksleivį su kuprine ir maišeliu rankoje
                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Į lėktuvą galima (faktiškai; išskyrus gal tik Ryanair), o į autobusą ne. Super.
                                Moterys (kurios visada visur nešiojasi rankinuką) tai išvis piktybinės pažeidėjos.
                                Reikės prisiminti šitą dalyką, kai sekantį kartą kurioj nors temoje išsivystys diskusija "kodėl tokie dideli kamščiai ir toks nepopuliarus viešasis transportas"
                                Turiu tokią idėją, reikalinga Jūsų nuomonė. Šią idėją man pakišo vienas giminaitis, prieš kelis metus ilgai viešėjęs Vokietijoje. Jis papasakojo, kad vokiečiai visiems legaliai į šalį atvykusiems (turistams) garantuoja nemokamą pirmąją pagalbą ir nemokamą nesudėtingą gydymą (taip pat ir dantų gydymą/taisymą), jeigu nelaimė nutiko Vokietijoje. Taigi mano mintis:
                                Visiems Lietuvoje viešintiems turistams, kai tik jie prisiregistruoja viešbutyje, yra išduodamas nemokamas (arba už labai simbilinę kainą) terminuotas VT bilietas, skirtas važiuoti tik tame mieste, kuriame tas turistas apsistojo. Terminas priklauso nuo to, kiek laikui turistas yra rezervavęs viešbučio numerį. Jeigu jis pratęsia buvimo tame mieste (ir viešbutyje) laiką, jam pratęsiams (arba išduodamas naujas naujam terminui) bilietas. Kokia iš to nauda Lietuvai? 1. Skatina turizmą Lietuvoje; 2. Skatina turistus naudotis mūsų VT; 3. Skatina apsistoti tik legaliuose nakvynės namuose/moteliuose/viešbučiuose; 4. Turistas gali nevaržomas keliauti po visą miestą (ten, kur netoli važiuoja VT) susipažindamas su (ne tik) turistiniais objektais. Kaip žinia, turistai beveik visada yra susiplanavę, kokią pinigų sumą išleis, todėl negauti pinigai už VT paslaugas bus kompensuoti turistui maitinantis, įsigyjant suvenyrų ar naudojantis mokamomis paslaugomis (pvz.: bilietai į muziejus, atrakcijos).
                                Kokia Jūsų nuomonė?

                                P.S.: Mano pacituota diskusija prasidėjo nuo VT kontrolės, kai ši nubaudė užsienietę merginą už bagažo vežimą.
                                Paskutinis taisė Wycka; 2009.09.01, 13:04.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Keli epizodai iš diskusijos, vykusios gretimoje temoje:



                                  Turiu tokią idėją, reikalinga Jūsų nuomonė. Šią idėją man pakišo vienas giminaitis, prieš kelis metus ilgai viešėjęs Vokietijoje. Jis papasakojo, kad vokiečiai visiems legaliai į šalį atvykusiems (turistams) garantuoja nemokamą pirmąją pagalbą ir nemokamą nesudėtingą gydymą (taip pat ir dantų gydymą/taisymą), jeigu nelaimė nutiko Vokietijoje. Taigi mano mintis:
                                  Visiems Lietuvoje viešintiems turistams, kai tik jie prisiregistruoja viešbutyje, yra išduodamas nemokamas (arba už labai simbilinę kainą) terminuotas VT bilietas, skirtas važiuoti tik tame mieste, kuriame tas turistas apsistojo. Terminas priklauso nuo to, kiek laikui turistas yra rezervavęs viešbučio numerį. Jeigu jis pratęsia buvimo tame mieste (ir viešbutyje) laiką, jam pratęsiams (arba išduodamas naujas naujam terminui) bilietas. Kokia iš to nauda Lietuvai? 1. Skatina turizmą Lietuvoje; 2. Skatina turistus naudotis mūsų VT; 3. Skatina apsistoti tik legaliuose nakvynės namuose/moteliuose/viešbučiuose; 4. Turistas gali nevaržomas keliauti po visą miestą (ten, kur netoli važiuoja VT) susipažindamas su (ne tik) turistiniais objektais. Kaip žinia, turistai beveik visada yra susiplanavę, kokią pinigų sumą išleis, todėl negauti pinigai už VT paslaugas bus kompensuoti turistui maitinantis, įsigyjant suvenyrų ar naudojantis mokamomis paslaugomis (pvz.: bilietai į muziejus, atrakcijos).
                                  Kokia Jūsų nuomonė?

                                  P.S.: Mano pacituota diskusija prasidėjo nuo VT kontrolės, kai ši nubaudė užsienietę merginą už bagažo vežimą.
                                  Dėl turistės, man tai pikta, jog nubaudė, juk ir taip sunku kitoje šalyje atvažiavus, o čia nubaudė.. Galėjo tik įspėti, arba pasakyti, jog sumokėtų moketį, arba antrąjį bilietą..
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Visiems Lietuvoje viešintiems turistams, kai tik jie prisiregistruoja viešbutyje, yra išduodamas nemokamas (arba už labai simbilinę kainą) terminuotas VT bilietas, skirtas važiuoti tik tame mieste, kuriame tas turistas apsistojo. Terminas priklauso nuo to, kiek laikui turistas yra rezervavęs viešbučio numerį. Jeigu jis pratęsia buvimo tame mieste (ir viešbutyje) laiką, jam pratęsiams (arba išduodamas naujas naujam terminui) bilietas. Kokia iš to nauda Lietuvai? 1. Skatina turizmą Lietuvoje; 2. Skatina turistus naudotis mūsų VT; 3. Skatina apsistoti tik legaliuose nakvynės namuose/moteliuose/viešbučiuose; 4. Turistas gali nevaržomas keliauti po visą miestą (ten, kur netoli važiuoja VT) susipažindamas su (ne tik) turistiniais objektais. Kaip žinia, turistai beveik visada yra susiplanavę, kokią pinigų sumą išleis, todėl negauti pinigai už VT paslaugas bus kompensuoti turistui maitinantis, įsigyjant suvenyrų ar naudojantis mokamomis paslaugomis (pvz.: bilietai į muziejus, atrakcijos).
                                    Kokia Jūsų nuomonė?
                                    Mintis gal ir gera, bet klausimas, iš ko ir kas turėtų vežėjui kompensuoti bilieto kainą? Pagal logiką, turėtų savivaldybė pripirkti tokių bilietų ir išdalyti viešbučiams, kurie bendradarbiautų. Arba pusę kainos prisidėtų viešbutis ir pusę - savivaldybė. Idėja gera, bet jai įgyvendinti reikia protingų ir mąstančių politikų pritarimo, o tokių Kaune nėra.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Dėl turistų nemokamo važiavimo VT, tai yra miesto kortelė (Citycard) kurią įsigijus galima nemokamai lankyti praktiškai visus muziejus, gauti nuolaidas kavinėse ir viešbučiuose, bei nemokamai naudotis VT. Tokia yra ir Vilniuje, taigi nusiperki ir naudokis kiek nori.
                                      http://www.vilnius-tourism.lt/topic.php?tid=170

                                      Comment


                                        Paparaciai



                                        Atsitiktinai užmatytas vaizdelis čia.
                                        Pirmoji kilusi mintis - kažkas iš šio forumo Gal atspėjau?

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Atvaizdas


                                          Atsitiktinai užmatytas vaizdelis čia.
                                          Pirmoji kilusi mintis - kažkas iš šio forumo Gal atspėjau?
                                          Speju, kad Mettal Bet galiu ir klysti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X