Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPenktadieni buvau Visagine.
Visagino miesto transportas - tikra atomine bomba.
Tik nezinau, i kokia tema talpinti. Nes ne tik nuotrauku parsiveziau...
Comment
-
Splito miesto autobusai
Labai įdomus bilietų žymėjimas buvo Kroatijos Splito miesto (kartu ir priemiestiniuose - bendra sistema zonomis suskirstyta) autobusuose. Vietoje to, kad sumontuotų komposterius, talonėlius žymėjo antspaudu vairuotojai. Keleivius įleisdavo pagal veido kontrolę - jei vairuotojui pasirodydavo, kad stotelėje laukia turistai (ar šiaip keleiviai kuriem tikrai reikės ir parduoti talonėlius) - įlipti keleiviams atidarydavo priekines dalis, jei vietiniai - galines. Iš vietinių tik vienetai ateidavo pas vairuotoją, kad tas uždėtų štampą ant talonėlio. Bet ateidavo.
Tiesa, nežinau ar tikrai visuose jų autobusuose tokia tvarka. Važiavau tik kelis kartus.kaip?
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimą
Comment
-
Geros naujienos - liberalizuojama viešojo transporto kainų reguliavimo politika.
Transporto viešųjų paslaugų kainas reguliuos rinka
Transporto srityje teikiamų viešųjų paslaugų tarifus jau greitai turėtų lemti ne valstybinis reguliavimas, o konkurencijos principais grindžiama rinka. Vyriausybė trečiadienį pritarė, kad šiai nuostatai įgyvendinti būtų keičiamas Kainų įstatymas ir atitinkami susiję transporto srities teisės aktai. Teisės aktų pakeitimai dar bus teikiami svarstyti Seimui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir kas is to? Kai kuriu nuostolingu marsrutu (kur nera konkurencijos tarp vezeju - o tokiu marsrutu rajonuose (tiek priemiestiniu tiek tarpmiestiniu) yra labai daug) kainos gali buti pakeltos neproporcingai ir nebeliks keleiviu, o greitai ir paciu marsrutu.
Miestuose tai reiskia, kad mikroautobusai ims mazinti kainas ir dempinguoti autobusus parkus. Nemanau, kad Vilniuje ar Kaune kainos mazetu, o jei ir sumazetu, tai vis tiek butu didesnes nei autobusu, taciau Klaipedoje, ypac Panevezyje ir Siauliuose autobusu parkams gali buti striuka. Nes krizes metu "suzvereje" mirkoautobusu savininkai gali net pradeti vezti netgi pigiau nei autobusai. Kuo tai kvepia - siusoe miestuose VT gris desimtmeciu atgal, kai siautejo mikroautobusai.Paskutinis taisė Al1; 2009.08.19, 18:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai kuriu nuostolingu marsrutu (kur nera konkurencijos tarp vezeju - o tokiu marsrutu rajonuose (tiek priemiestiniu tiek tarpmiestiniu) yra labai daug) kainos gali buti pakeltos neproporcingai ir nebeliks keleiviu, o greitai ir paciu marsrutu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas is to? Kai kuriu nuostolingu marsrutu (kur nera konkurencijos tarp vezeju - o tokiu marsrutu rajonuose (tiek priemiestiniu tiek tarpmiestiniu) yra labai daug) kainos gali buti pakeltos neproporcingai ir nebeliks keleiviu, o greitai ir paciu marsrutu.
Miestuose tai reiskia, kad mikroautobusai ims mazinti kainas ir dempinguoti autobusus parkus. Nemanau, kad Vilniuje ar Kaune kainos mazetu, o jei ir sumazetu, tai vis tiek butu didesnes nei autobusu, taciau Klaipedoje, ypac Panevezyje ir Siauliuose autobusu parkams gali buti striuka. Nes krizes metu "suzvereje" mirkoautobusu savininkai gali net pradeti vezti netgi pigiau nei autobusai. Kuo tai kvepia - siusoe miestuose VT gris desimtmeciu atgal, kai siautejo mikroautobusai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė anaiptol Rodyti pranešimąir nuolaidų pensininkams, studentams ir t.t. jie nesiverš daryti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visgi sios pataisos yra inicijuojamos mazuju vezeju iniciatyva. Tik taip ir neaisku, ar bus liberalizuojama kainu politika tarpmiestinio ir priemiestinio susisiekimo marsrutuose, kur iki siol kaunu lubas nustatydavo VKEKK, ar ir miestu, kur iki siol kainas nustatydavo savivaldybe, bet, berods, atsizvelgdama i VKEKK nustatytas lubas. Ir dar proporcingai - autobuasams (troleibusas) ir mikroautobusams. Jei is savivaldybiu bus atimta sita teise, tai labiausiai nuo to bus naudos vezejams marsrutiniais taksi (kurie aktyviai dalyvavo inicijuojant pataisas). Ir, kaip minejau pranesime auksciau, kai kurius miestu miesto VT bus nubloksta desimtmeciu atgal...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAbejoju ar vežėjas kastų sau duobę ir didintų kainas iki kol neliktų keleivių. Turbūt elgtųsi kaip iki šiol - kainas didintų kol būtų keleivių ir kol jie sugebėtų mokėti tokią kainą.
Comment
-
Kol kas turbut anksti daryt isvadas, galim tik speliot. Nes konkrecios informacijos dar labai mazai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Keli epizodai iš diskusijos, vykusios gretimoje temoje:
Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą11.1. Transporto priemonės salone kiekvienas keleivis turi teisę nemokamai vežtis vieną rankinį bagažą, ne didesnį kaip 60 x 40 x 20 cm
jei teisingai supratau šitai, tai gal kas penktą keleivį reiktų bausti, pvz moksleivį su kuprine ir maišeliu rankojeParašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮ lėktuvą galima (faktiškai; išskyrus gal tik Ryanair), o į autobusą ne. Super.
Moterys (kurios visada visur nešiojasi rankinuką) tai išvis piktybinės pažeidėjos.
Reikės prisiminti šitą dalyką, kai sekantį kartą kurioj nors temoje išsivystys diskusija "kodėl tokie dideli kamščiai ir toks nepopuliarus viešasis transportas"
Visiems Lietuvoje viešintiems turistams, kai tik jie prisiregistruoja viešbutyje, yra išduodamas nemokamas (arba už labai simbilinę kainą) terminuotas VT bilietas, skirtas važiuoti tik tame mieste, kuriame tas turistas apsistojo. Terminas priklauso nuo to, kiek laikui turistas yra rezervavęs viešbučio numerį. Jeigu jis pratęsia buvimo tame mieste (ir viešbutyje) laiką, jam pratęsiams (arba išduodamas naujas naujam terminui) bilietas. Kokia iš to nauda Lietuvai? 1. Skatina turizmą Lietuvoje; 2. Skatina turistus naudotis mūsų VT; 3. Skatina apsistoti tik legaliuose nakvynės namuose/moteliuose/viešbučiuose; 4. Turistas gali nevaržomas keliauti po visą miestą (ten, kur netoli važiuoja VT) susipažindamas su (ne tik) turistiniais objektais. Kaip žinia, turistai beveik visada yra susiplanavę, kokią pinigų sumą išleis, todėl negauti pinigai už VT paslaugas bus kompensuoti turistui maitinantis, įsigyjant suvenyrų ar naudojantis mokamomis paslaugomis (pvz.: bilietai į muziejus, atrakcijos).
Kokia Jūsų nuomonė?
P.S.: Mano pacituota diskusija prasidėjo nuo VT kontrolės, kai ši nubaudė užsienietę merginą už bagažo vežimą.Paskutinis taisė Wycka; 2009.09.01, 13:04.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKeli epizodai iš diskusijos, vykusios gretimoje temoje:
Turiu tokią idėją, reikalinga Jūsų nuomonė. Šią idėją man pakišo vienas giminaitis, prieš kelis metus ilgai viešėjęs Vokietijoje. Jis papasakojo, kad vokiečiai visiems legaliai į šalį atvykusiems (turistams) garantuoja nemokamą pirmąją pagalbą ir nemokamą nesudėtingą gydymą (taip pat ir dantų gydymą/taisymą), jeigu nelaimė nutiko Vokietijoje. Taigi mano mintis:
Visiems Lietuvoje viešintiems turistams, kai tik jie prisiregistruoja viešbutyje, yra išduodamas nemokamas (arba už labai simbilinę kainą) terminuotas VT bilietas, skirtas važiuoti tik tame mieste, kuriame tas turistas apsistojo. Terminas priklauso nuo to, kiek laikui turistas yra rezervavęs viešbučio numerį. Jeigu jis pratęsia buvimo tame mieste (ir viešbutyje) laiką, jam pratęsiams (arba išduodamas naujas naujam terminui) bilietas. Kokia iš to nauda Lietuvai? 1. Skatina turizmą Lietuvoje; 2. Skatina turistus naudotis mūsų VT; 3. Skatina apsistoti tik legaliuose nakvynės namuose/moteliuose/viešbučiuose; 4. Turistas gali nevaržomas keliauti po visą miestą (ten, kur netoli važiuoja VT) susipažindamas su (ne tik) turistiniais objektais. Kaip žinia, turistai beveik visada yra susiplanavę, kokią pinigų sumą išleis, todėl negauti pinigai už VT paslaugas bus kompensuoti turistui maitinantis, įsigyjant suvenyrų ar naudojantis mokamomis paslaugomis (pvz.: bilietai į muziejus, atrakcijos).
Kokia Jūsų nuomonė?
P.S.: Mano pacituota diskusija prasidėjo nuo VT kontrolės, kai ši nubaudė užsienietę merginą už bagažo vežimą.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVisiems Lietuvoje viešintiems turistams, kai tik jie prisiregistruoja viešbutyje, yra išduodamas nemokamas (arba už labai simbilinę kainą) terminuotas VT bilietas, skirtas važiuoti tik tame mieste, kuriame tas turistas apsistojo. Terminas priklauso nuo to, kiek laikui turistas yra rezervavęs viešbučio numerį. Jeigu jis pratęsia buvimo tame mieste (ir viešbutyje) laiką, jam pratęsiams (arba išduodamas naujas naujam terminui) bilietas. Kokia iš to nauda Lietuvai? 1. Skatina turizmą Lietuvoje; 2. Skatina turistus naudotis mūsų VT; 3. Skatina apsistoti tik legaliuose nakvynės namuose/moteliuose/viešbučiuose; 4. Turistas gali nevaržomas keliauti po visą miestą (ten, kur netoli važiuoja VT) susipažindamas su (ne tik) turistiniais objektais. Kaip žinia, turistai beveik visada yra susiplanavę, kokią pinigų sumą išleis, todėl negauti pinigai už VT paslaugas bus kompensuoti turistui maitinantis, įsigyjant suvenyrų ar naudojantis mokamomis paslaugomis (pvz.: bilietai į muziejus, atrakcijos).
Kokia Jūsų nuomonė?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dėl turistų nemokamo važiavimo VT, tai yra miesto kortelė (Citycard) kurią įsigijus galima nemokamai lankyti praktiškai visus muziejus, gauti nuolaidas kavinėse ir viešbučiuose, bei nemokamai naudotis VT. Tokia yra ir Vilniuje, taigi nusiperki ir naudokis kiek nori.
http://www.vilnius-tourism.lt/topic.php?tid=170
Comment
-
Comment