Samone. JAV nera socialinio gerbuvio salis. Kad ir kaip ziuretum...
Žinoma ne. Užtat Kinija, Vietnamas, Moldova yra. Juk kas labiau nei komunistai pasirūpins socialiniu gerbūviu. Tik kaži kodėl žmonės tokie "trenkti" ir bėga iš socialinio gerbūvio į laukinio kapitalizmo JAV, ir tai daro jau apie 300 metų...
Žinoma ne. Užtat Kinija, Vietnamas, Moldova yra. Juk kas labiau nei komunistai pasirūpins socialiniu gerbūviu. Tik kaži kodėl žmonės tokie "trenkti" ir bėga iš socialinio gerbūvio į laukinio kapitalizmo JAV, ir tai daro jau apie 300 metų... Atvaizdas Atvaizdas Atvaizdas Atvaizdas Atvaizdas
Na nereikia nukrypti i krastutinumus. Is taip vadinamu issivysciusiu saliu JAV tikrai nera gerbuvio salis. As nieko naujo ir savo nepasakiau.
Tu viska tik iš mamos žinai? Kai buvau ten, 1 galonas kainavo 1.2USD
Tai ir pasiskaičiuok. Galonas (amer., skysčiui) 1 gal = 241,92 cu in = 8,0425 pt (amer.) = 3,78 l . 1,2USD = 1,2 X 2,6296 = 3,16LTL. Taigi jeigu galonas degalų kainuoja 3,16LTL, tai 1l = 0,86LTL (ble..., pasiutusi kaina). Palyginimui Lietuvoje šiandien kuras kainuoja: ~3Lt/l dyzelis ir ~3,33Lt/l A95 benzinas http://discovery.ot.lt/kuras/cgi/kuras.cgi
Ir prie tokių kuro kainų Tamsta tikiesi išvystyto viešojo transporto? Važiavimo bilietas kainuoja daugiau nei litras kuro.
Mes kalbėjome apie mokytojus, gydytojus ir pan. grupių darbuotojus, kurių trūkumas trikdė sklandžiai organizuoti darbą.
Koks skirtumas apie kokios grupes zmones bekalbetum?? Kazkoks vaikiskas pasakymas. Is principo sakau,kad nueita ne tuo keliu su tomis lengvatomis,o tu aiskini ,kad vienai soc. grupei lengvatos butu gerai,o kitai ne. As apie tiltus,tu apie miltus:-)
Koks skirtumas apie kokios grupes zmones bekalbetum?? Kazkoks vaikiskas pasakymas. Is principo sakau,kad nueita ne tuo keliu su tomis lengvatomis,o tu aiskini ,kad vienai soc. grupei lengvatos butu gerai,o kitai ne. As apie tiltus,tu apie miltus:-)
Taip, vienai darbuotojų grupei taikyti lengvatas duotų naudos, o kitai taikant - bereikalingos išlaidos. Skirtumas didelis - medikų, mokytojų darbas svarbesnis, nes dėl suplanuoto darbo grafiko nėra kaip nutraukti darbo eigos. Todėl tose vietose darbuotojų trūkumas yra skaudus dalykas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Taip, vienai darbuotojų grupei taikyti lengvatas duotų naudos, o kitai taikant - bereikalingos išlaidos. Skirtumas didelis - medikų, mokytojų darbas svarbesnis, nes dėl suplanuoto darbo grafiko nėra kaip nutraukti darbo eigos. Todėl tose vietose darbuotojų trūkumas yra skaudus dalykas.
Tiek medikų, tiek mokytojų netrūktų, jeigu jiems mokėtų faktines, o ne popierines algas. Pavyzdžiui dabar atrodo, kad vidutiniškai mokytojas gauna virš 2000Lt į rankas, bet nutylima, kad vidutiniškai dirba 1,6 etato. Įsivaizduokite save, dirbančius 62 valandas per svaitę arba virš 12h kiekvieną darbo dieną plius už tą pačią algą komandiruotės (mokytojams - išvykos su mokiniais, tėvų susirinkimai); arba dirbate tik 1 etatu, bet turėdami aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir bent 5 metų darbo stažą "į rankas" gautumėte tik apie 1100-1200Lt. Aišku, valdžia pasakys - mokytojų (kaip ir gydytojų) reikia daug, jiems tikros algos mokėti nėra iš ko, taigi bent dalį finansinės naštos perkelkime kitiems, pvz.: vežėjams. O šie ne taip labai skursta, vadinasi, palauks pinigų...
Galima deti ir didesnes, taciau 800x600 yra pats patogiausias formatas perziurai. Ziuriu Silutes AP turi nusipirkusi grazu, geltona ir vieninteli, ko gero, Lietuvoje MAN NM223. Tikras grazuolis.
Tokie midi MANai yra raritetai visur. Vilniuje turimi 2 midi MANai yra iš viso neaiškios kilmės ir modelio. Jie tikrai nėra EM192, kaip buvo įprasta rašyti ir ne 10.180, kaip yra Regitroje. Su jais yra visiška košė, todėl net nesu tikras ar ir šis MAN yra NM223... Pagal užrašą gamyklinėjė lentelėje jis yra 11.220. Tai yra tik gamyklos kodas, kurį supranta tik tie, kas juos gamino.
P.S. Autrolio Škoda 9tr tikrai neįprastoje vietoje atsiradusi Pasirodo Lietuvoje yra mažiausiai 3 9tr (2 važiuojantys)
Tokie midi MANai yra raritetai visur. Vilniuje turimi 2 midi MANai yra iš viso neaiškios kilmės ir modelio. Jie tikrai nėra EM192, kaip buvo įprasta rašyti ir ne 10.180, kaip yra Regitroje. Su jais yra visiška košė, todėl net nesu tikras ar ir šis MAN yra NM223... Pagal užrašą gamyklinėjė lentelėje jis yra 11.220. Tai yra tik gamyklos kodas, kurį supranta tik tie, kas juos gamino.
P.S. Autrolio Škoda 9tr tikrai neįprastoje vietoje atsiradusi Pasirodo Lietuvoje yra mažiausiai 3 9tr (2 važiuojantys)
Aišku, valdžia pasakys - mokytojų (kaip ir gydytojų) reikia daug, jiems tikros algos mokėti nėra iš ko, taigi bent dalį finansinės naštos perkelkime kitiems, pvz.: vežėjams. O šie ne taip labai skursta, vadinasi, palauks pinigų...
O koks skirtumas kam nemoket, vezejams ar mokytojams? Problema kaip tik tame ir yra, kad musu liberalioj valstybej socialiniams reikalams paprasciausiai nera (skiriama) pinigu. Kitaip tariant, tavo kaip tik pageidaujamas modelis.
O koks skirtumas kam nemoket, vezejams ar mokytojams? Problema kaip tik tame ir yra, kad musu liberalioj valstybej socialiniams reikalams paprasciausiai nera (skiriama) pinigu. Kitaip tariant, tavo kaip tik pageidaujamas modelis.
O aš manau, kad yra priešingai, nors Prancūzijos komunizmo tikriausiai niekada nepasieksime (o ir nereikia). Sistema turi rimtų bėdų, jeigu atsiranda asmenų, kurie metų metus gyvena tik iš socialinių išmokų, nors yra darbingi.
Dar klausei koks skirtumas kam nemoket, vezejams ar mokytojams? Matai, vežėjai labiau tyli, nes nepatiko Lietuvoje - veš krovinius (o gal ir keleivius) užsienyje, mokytojams jau sunkiau. Plius mokytojai yra labiau prisirišę prie Lietuvos, nes ir patys per pamokas skiepija patriotiškumą. Žod-iu šita problema tokia plati, kad jai galima kurti kone atskirą temą. Gal baigiam apie tai, nes mūsų diskusija nelabai derinasi su viešuoju transportu.
Tai ir pasiskaičiuok. Galonas (amer., skysčiui) 1 gal = 241,92 cu in = 8,0425 pt (amer.) = 3,78 l . 1,2USD = 1,2 X 2,6296 = 3,16LTL. Taigi jeigu galonas degalų kainuoja 3,16LTL, tai 1l = 0,86LTL (ble..., pasiutusi kaina). Palyginimui Lietuvoje šiandien kuras kainuoja: ~3Lt/l dyzelis ir ~3,33Lt/l A95 benzinas http://discovery.ot.lt/kuras/cgi/kuras.cgi
Ir prie tokių kuro kainų Tamsta tikiesi išvystyto viešojo transporto? Važiavimo bilietas kainuoja daugiau nei litras kuro.
Pernai vasarą galonas kainavo dolerių tiek, kiek pas mus litras litų. Vis tiek beveik perpus pigiau.
Vilniaus 095 MANas yra visiškas
Pagal gamyklinę lentelę:
10.180 HOCL/1
Pagal ženkliuką virš priekinių durų:
SM182M
Realiai:
NM***, nes jis yra žemagrindis (nėra laiptelių prie durų) (N - žemagrindis, S - aukštagrindis)
642 yra iš viso neaišku kas:
Gamyklinės lentelė:
Nerasta (!) (matosi, kad buvo nulupta)
Pagal ženkliuką:
yra kažkoks po langu prieš priekines duris
Realiai:
SM***, nes prie abiejų durų yra laipteliai.
Ta citata asmeniškai man nieko nepaaiškina, nes ten yra sumaišyti gamykliniai kodai ir modeliai. Tas pats Šilutės MAN NM223 yra paminėtas kaip NM223/283, bet pagal lentelę jis 11.220.
Vilniaus 095 MANas yra visiškas
Pagal gamyklinę lentelę:
10.180 HOCL/1
Pagal ženkliuką virš priekinių durų:
SM182M
Realiai:
NM***, nes jis yra žemagrindis (nėra laiptelių prie durų) (N - žemagrindis, S - aukštagrindis)
642 yra iš viso neaišku kas:
Gamyklinės lentelė:
Nerasta (!) (matosi, kad buvo nulupta)
Pagal ženkliuką:
yra kažkoks po langu prieš priekines duris
Realiai:
SM***, nes prie abiejų durų yra laipteliai.
Ta citata asmeniškai man nieko nepaaiškina, nes ten yra sumaišyti gamykliniai kodai ir modeliai. Tas pats Šilutės MAN NM223 yra paminėtas kaip NM223/283, bet pagal lentelę jis 11.220.
Gali būti priekyje ir E raidė? juk yra tokie MAN EL202.
Comment