Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė jeesus Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusijoje visi miestai, turintys daugiau nei 100000 gyv. turi troleibusu sistemas. Ir ne visur jos tarybmeciu nutiestos, o neseniai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė jeesus Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąSu silainiais tema aiski. Buvo atlikti tyrimai ir nustatyta, kad troleibusai silainiuose nereikalingi! P.S. As ir taip manau..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusijoje visi miestai, turintys daugiau nei 100000 gyv. turi troleibusu sistemas. Ir ne visur jos tarybmeciu nutiestos, o neseniai.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVisa bėda - Milikonių kalnas, jis troleibusams per status ir pats kelias turi būti bent trijų juostų, kad netrukdytų eismui kylant į kalną. Kadangi Milikonių kalno pertvarkymas kainuotų labai daug, o liniją tiesti Baltų pr. darant apylanka - neekonomiška ir keleiviams nepatogu, dėl to atsisakyta troleibusų tiesimo į Šilainius. Žinoma, pasikeitus savivaldybės valdžiai, šis politinias sprendimas gali būti pakeistas. Bet aš irgi manau, kad troleibusų linijos tiesimas į Šilainius nėra ekonomiškas. Iš esmės, tai lygiai taip pat dažnai gali kursuoti ir dujomis varomi autobusai.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąPirma linija į Šilainius numatyta kaip tik Baltų prospektu ir kas sakė, kad tai neekonomiška? Vėliau numatyta ir Milikonių kalnu. Aišku, artimiausiais metais troleibusų niekas neties, bet vis dėlto esu tikras, kad tai tik laiko klausimas.
Comment
-
Linijos tiesimas i Silainius labai diskutuotinas klausimas, juk tai atsipirktu po daugiau nei 10m. Zlugdyti viesaji transporta nenoriu ir nesuprantu kodel tai turetu buti zlugdymas. Kaip minejau, ta pacia troleibusu funkcija gali atlikti dujiniai autobusai ir tai butu pigiau, nes nereiketu leist milijonu linijoms tiesti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąManyčiau yra visos geografinės sąlygos tiesti liniją Neries krantine, toliau Baltų prospektu ir kad ir iki II ligoninės. Tokia linija tikrai pasiteisintų, nes iš esmės atkartotų vieną populiariausių - 3 ąjį autobusų maršrutą. Beje, jei Kauno vadovai būtų lankstesni, galėtų tartis su "Senukų" valdžia: galbūt "Senukai" paremtų siekį atvesti troleibusus ligi Megos, nors pagal dabartinius keleivių srautus kažin ar to reikėtų. Kiek prisimenu buvo keistas sutapimas, kad pastačius Pramonės Maximą, Pramonės prospekte atsirado ir troleibusų linija.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVisa bėda - Milikonių kalnas, jis troleibusams per status ir pats kelias turi būti bent trijų juostų, kad netrukdytų eismui kylant į kalną. Kadangi Milikonių kalno pertvarkymas kainuotų labai daug, o liniją tiesti Baltų pr. darant apylanka - neekonomiška ir keleiviams nepatogu, dėl to atsisakyta troleibusų tiesimo į Šilainius. Žinoma, pasikeitus savivaldybės valdžiai, šis politinias sprendimas gali būti pakeistas. Bet aš irgi manau, kad troleibusų linijos tiesimas į Šilainius nėra ekonomiškas. Iš esmės, tai lygiai taip pat dažnai gali kursuoti ir dujomis varomi autobusai.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Vaziuojant Baltu pr ir Neries kr., troleibusai darytu didziuli rata, tektu tuomet visus silainiu israizgyt laidais, kelione pailgetu 1x minuciu, zinant, kad dar troleibusai letesni, niekas vaziuot nenoretu.. O kur dar troleibusu pirkimas? Vienas naujas apie milijona kainuoja, o reikia pagal sena projekta ju lyg 30..
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąnelabai suprantu, kodėl datos tokios tolimos?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąŽinant tą faktą kad ta linija numatyta prieš 25 metus (ir turbūt visokios galimybių studijos darytos irgi tada), kai troleibusai dar būdavo ne tokie, tai galbūt šiuolaikiniams troleibusams nebekiltų sunkumų įkilti į tą kalną (juk savanorių prospekto kalnas ne ką mažiau status).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSavanorių pr. įkalnė nėra vingiuota. Baršausko g. - vingiuota, bet nestati, kaip ir Baltų pr. O Milikonių g. įkalnė stati, vingiuota ir kelias per siauras.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąPvz kokios? Paskutine lyg ir nutiesta 1981 Breste. Ar yra naujesniu?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąVaziuojant Baltu pr ir Neries kr., troleibusai darytu didziuli rata, tektu tuomet visus silainiu israizgyt laidais, kelione pailgetu 1x minuciu, zinant, kad dar troleibusai letesni, niekas vaziuot nenoretu.. O kur dar troleibusu pirkimas? Vienas naujas apie milijona kainuoja, o reikia pagal sena projekta ju lyg 30..
Beje, kad nuvyktų iki Baltų pr./Žemaičių pl. sankirtos, troleibusai sugaištų ne ką daugiau laiko, nei dabar autobusai, važiuojantys visa Varnių gatve, ir kylantys į Milikonių kalną iki pat Šilainių poliklinikos. Manau, kad net išloštų kelias minutes, nes toje atkarpoje, kuria važinėtų troleibusai, tėra vos viena sankrįža.
Amiko, tavęs norėčiau paklausti, kurioje vietoje įkalnė į Milikonių kalną tau yra vingiuota? Neskaitant įsukimo iš Varnių g. ir posūkio pačioje kalno viršūnėje, įkalnė yra VISIŠKAI tiesi.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąNa dėl troleibusų lėtumo nepritariu. Jie lėti tik vingiuotose gatvėse ir sankryžose. Būtent šitų dalykų nėra Neries krantinėje (nuo Varnių tilto) bei Baltų pr. įkalnėje, todėl troleibusai ten gali važiuoti pakankamai greitai. Yra tik vienas vingis.
Beje, kad nuvyktų iki Baltų pr./Žemaičių pl. sankirtos, troleibusai sugaištų ne ką daugiau laiko, nei dabar autobusai, važiuojantys visa Varnių gatve, ir kylantys į Milikonių kalną iki pat Šilainių poliklinikos. Manau, kad net išloštų kelias minutes, nes toje atkarpoje, kuria važinėtų troleibusai, tėra vos viena sankrįža.
Amiko, tavęs norėčiau paklausti, kurioje vietoje įkalnė į Milikonių kalną tau yra vingiuota? Neskaitant įsukimo iš Varnių g. ir posūkio pačioje kalno viršūnėje, įkalnė yra VISIŠKAI tiesi.
Comment
Comment