Parašė uH1978
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Tai greičiausiai ir bus su ES finansavimu. Daug apie tą programą "Transporto pasaulyje" pernai ir užpernai buvo rašyta. 400 mln. EUR berods Lietuvai buvo skirta. Reikėjo tik teisingai atlikti visus reikiamus formalumus. Kitaip paaiškinti Raseinių autobusų parko pirkinius nelabai eitų. Kokių nors turtingų įmonių ten nėra, savivaldybė irgi ne iš turtingųjų... Tai Jonavai "Achema" naują Irisbus ir porą VW Crafter padovanojo. O didmiesčių savivaldybėse taip ir neatsirado žmonių, kurie galėtų teisingai paduot paraišką finansavimui. Turbūt jiems to nereikia...
Respect Raseiniams.
Comment
-
Gal kas žinote ir galite pateikti informaciją, kokiuose Lietuvos miestuose kursuoja miesto viešasis transportas, kur galima būtų rasti kitų miestų maršrutus ir jų schemas? (Kolkas tokią informaciją lengva gauti apie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos bei Panevėžio viešąjį transportą). Iš anksto dėkojuدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąGal kas žinote ir galite pateikti informaciją, kokiuose Lietuvos miestuose kursuoja miesto viešasis transportas, kur galima būtų rasti kitų miestų maršrutus ir jų schemas? (Kolkas tokią informaciją lengva gauti apie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos bei Panevėžio viešąjį transportą). Iš anksto dėkoju
http://www.siauliai.lt/transportas/marsrutai.php
Comment
-
Pažiūrėk čia - gal ką rasi http://ltautobusai.my1.ru/index/0-4 Tai vienas iš mano asmeninės svetainės puslapių, kur sudėtos nuorodos buvusios Druskininkų AP puslapyje
Comment
-
Idomu, jog visiems autobusu vairuotojams teks laikyti perkvalifikavimo mokymus. Cia staipsnis apie Siaulius, bet manau bus taikoma ir visoje Lietuvoje:
http://www.infosiauliai.lt/straipsni...4701-1-19.html
Comment
-
Vienas iš VT privalumų:
Vilniaus troleibuse – dujų ataka prieš keleivius
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=20828355
Dar gali tarpdury suspaudus pavilkti, arba kontrolieriai invalidu padarytigera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąIdomu, jog visiems autobusu vairuotojams teks laikyti perkvalifikavimo mokymus. Cia staipsnis apie Siaulius, bet manau bus taikoma ir visoje Lietuvoje:
http://www.infosiauliai.lt/straipsni...4701-1-19.html
Labai idomu ko gi jie gales ismokyti ogu ,kuris jau vairuoja autobusa sakykim eile metu. Ir kas jau bus tas mokytojas,kuris mokes uz mokini kazka daryti dar geriau:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąLabai idomu ko gi jie gales ismokyti ogu ,kuris jau vairuoja autobusa sakykim eile metu. Ir kas jau bus tas mokytojas,kuris mokes uz mokini kazka daryti dar geriau:-)
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąVienas iš VT privalumų:
Vilniaus troleibuse – dujų ataka prieš keleivius
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=20828355
Dar gali tarpdury suspaudus pavilkti, arba kontrolieriai invalidu padaryti
Comment
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTęsiu toliau... Apie Alytu...
(..)
Buvo žengtas dar vienas žingsnis. 1997 m. buvo pertvarkyta įlaipinimo ir išlaipinimo tvarka - keleiviai galėjo įlipti tik per priekines duris, o išlipti per likusiais. Tai pagerino pinigų surinkimą. Netgi 1997 metais keleivių vežimas miesto maršrutais tapo pelningu! Bent taip rašė "Alytaus naujienos". Tačiau tai prailgino kelionės laiką 1,5-2 kartus.
Reikės atsiminti šį faktą.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąNa matai, cia kaip paziuresi, teorine dali visi tikrai gali moketi, bet as manyciau, kad privalomas pasitikrinimas tikrai i gera. O del vairavimo, tai kas is to kad eile metu vairuoji, bet jei nezinai ko gali tiketis pavyzdziui slidziu keliu, arba slapiu. Cia jau tokios subtilybes, kuriu tikrai niekas nezino ir nera bandes. O rytoje yra kazkoks poligonas, kuris uzsiima tokiais mokymais. Pavydziui Svedijoje visi autobusu vairuotojai tikrai privalo isklausyti ir atlikti tam tikrus mokymus. Praktine uzduotis turetu buti kazkas panasaus i: http://www.youtube.com/watch?v=48WGo7fvgIw
Siaip jau tai nera gero vairuotojo pozymis,jei jis moka apsukti autobusa. Mieste tai bet kokiu atveju reiskia avarija,cia ne ralio trasos.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąSiaip jau tai nera gero vairuotojo pozymis,jei jis moka apsukti autobusa. Mieste tai bet kokiu atveju reiskia avarija,cia ne ralio trasos.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNetikėta pamatyti viename sakinyje žodžius "keleivių vežimas" ir "pelningas"! Ypač turint omeny, kad kalbama apie Alytų.
Reikės atsiminti šį faktą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaciau tesinyje, kuris greitai bus, parasysiu apie tai, kaip dar per pora metu pelningais buve miesto autobusai isnyko is miesto gatviu...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Europos autobusų stotys kurs bedrą informacijos sistemą http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...sistema-204974
Comment
-
Autobusų parko kantrybę bando apsukruoliai
Sunkmetis ir pabrangusios kelionės miesto autobusais, rodos, nė motais nesąžiningiems keleiviams. Jie sumąstė gudrų ėjimą – panaudotų talonėlių perpardavinėjimą. Panevėžio autobusų parkas jau irgi susigriebė. Su „zuikiais“ ir panaudotų talonėlių perpardavinėtojais jis kovoja rengdamas ant bilietų ne tik datą, bet ir tikslų įsėdimo laiką žyminčius, vienu mygtuko paspaudimu blokuojamus elektroninius komposterius. Bendrovės vadovas Rimantas Petukauskas neatmeta galimybės, jog nesąžiningų keleivių nemažėjant į miesto autobusus važiuojantieji bus įlaipinami tik pro priekines duris.
Viltis – elektroninis bilietas
Panevėžio autobusų parkui, iki šiol tramdžiusiam tik mėgėjus važiuoti už dyką, – naujas nesąžiningų keleivių iššūkis. Nuo šių metų pradžios pabrangus kelionėms viešuoju transportu, parko autobusuose padaugėjo apsukruolių, įlipantiesiems brukančių jau pažymėtus talonėlius arba už juos kaulijančių bent po penkiasdešimt centų. „Tai vyksta ne tik Panevėžyje, bet ir visoje Lietuvoje. Visiškai išgyvendinti tokį dalyką galima tik perėjus prie elektroninių bilietų“, – vakar dienraščiui tvirtino Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.
Kol tokia moderni atsiskaitymo už važiavimą miesto autobusais sistema Panevėžyje nėra įdiegta, bendrovė, pasak jos vadovo, imasi kitų priemonių.
Perpardavinėtojai kenkia ir sau
„Visų pirma tai – elektroniniai komposteriai. Viena, jais keleivio biliete pažymima ne tik data, bet ir tikslus laikas, todėl tokiu talonu autobusui sukant antrąjį maršruto ratą jau nebepasinaudosi. Kitas dalykas – anksčiau kai kurie keleiviai talonus žymėti suskubdavo tik išvydę kontrolierius. Dabar to padaryti neįmanoma, nes tikrintojams įlipus autobuso vairuotojas, paspaudęs mygtuką, elektroninį komposterį kaipmat užblokuoja“, – teigė Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius.
R.Petukausko duomenimis, šiuo metu elektroniniai komposteriai jau yra įrengti apie 80 procentų mieste važiuojančių bendrovės autobusų. Pasak dienraščio pašnekovo, įmonė svarsto ir kitus kovos su „zuikiais“ ar bilietų perpardavinėtojais būdus. „Jei nesąžiningų keleivių nemažės, neatmetame galimybės, jog važiuojantieji bus įlaipinami tik pro priekines autobuso duris ir turės parodyti, kad pasižymėjo bilietą“, – teigė R.Petukauskas.
Panevėžio autobusų parko vadovo įsitikinimu, panaudotus talonėlius kitiems žmonėms peršantys panevėžiečiai dedasi geradariais, tačiau iš tikrųjų kenkia ir sau, ir visiems kitiems miestiečiams. „Didindami bendrovės nuostolius šie keleiviai prisideda prie kelionių kainų augimo“, – pareiškė R.Petukauskas.
Valdžios politika – žalinga
Paklaustas, ar pabranginus autobusų bilietus nesumažėjo jų pardavimas spaudos kioskuose, Panevėžio autobusų parko vadovas atsakė tikslius duomenis galėsiąs pateikti maždaug po mėnesio, mat sausį ir dalį vasario mažesnėmis nei šiuo metu kainomis keleivius vežė privatūs vežėjai.
„Viena aišku – brangstant bilietams, keleivių mažėja. O kainos kyla tikrai ne dėl to, kad mes nemokėtume dirbti. Dėl žalingo visuomenei Vyriausybės sprendimo viešojo transporto paslaugoms vietoj penkių taikyti 19 procentų pridėtinės vertės mokestį mūsų įmonei per metus valstybei teks sumokėti 3 milijonus litų. Lengvatinis mokesčio tarifas, skatinant žmones dažniau naudotis viešuoju transportu, galioja visoje Europoje, o pas mus šiuo požiūriu vykdoma dusinimo politika“, – piktinosi Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius R.Petukauskas.
delfi.lt
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Busturas" taip pat jau paskelbe viesojo pirkimo konkursa elektroninio bilieto sistemai pirkti ir idiegti uz mazdaug 3.5 mln. litu.
Comment
Comment