Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    /\

    Bendras atsakymas:

    šiaip aš tik už tokią sistemą. Sutinku iš pradžių būtų chaosas, bet su laiku žmonės priprastų ir gal net kultūringesni pataptų ne tik viešajame transporte, bet ir šiaip ... o kad jie dabar nesugeba kaip žmonės įlipti, o veržiasi į autobusą kaip kraujo(sėdynės) ištroškę babuinai per paprastų keleivių galvas, tai čia manau yra bet kokios elementarios kultūros stoka.

    Nežinau, bet argumentas dėl piko manęs visiškai neįtikina. Stoholme, Londone ir kitur net per piką visi sugeba normaliai sulipti ir išlipti per tas duris, kurias reikia. Moterys užleidžiamos pirmos lipti į autobusą ir pan ... čia pačių mūsų storžieviškumas sukelia problemas ! Beje ten ir vairuotojai kultūringesni autiku - neveža kaip bulvių, nepergrūda autobusų ir pan .

    O tie patikrinimai tai ... ypač dar kol skyles mušti reikėjo. Kol buvau jaunas ir kvailas ir nesuvokiau, kad nekompostiruodamas bilieto sudarau prielaidas didinti kainas transporto, tai stovėjau prie komposterio ir su vienu bilietėliu po mėnesį ar du važinėdavau Klaipėdoje. Vilniuje kaip studentas pirkau mėnesinius (juokingai pigūs studentams), nes niekaip neišėjo perprasti kurie žmonės gali būti konduktoriai nindzės su ploščiais ...

    Tai va - esmė musyse tsakant .

    P.S. Linai, aš tam ir perku laikraštį, kad gaučiau informaciją ir dar reklamą kokią idomensę pamatyčiau, bet bilietą perku tam, kad galėčiau važiuoti ir matyti miesto kuriame esu kokia nors stilizuotą simboliką .
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2007.10.07, 22:19.
    Propoganda ir penas mintims >>>

    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
    www.ted.com

    Comment


      #42
      Naujos mados iš Paryžiaus

      Paryžiuje pastaruoju metu daugelyje bulvarų, kuriuose iki šiol buvo po 4 eismo eiles (dvi 1 kryptim ir 2 kita), nuo šiol 2 eilės atiduotos autobusams. Reiškinys masinis. Kai kur autobusams eilės paliktos iš krašto, o kai kur - vienoj gatvės pusėj 2 eilės autobusams, kitoj pusėj 2 automobiliams. {nuotraukų deja nedariau]

      Įdomu, jeigu Vilniuje iškrėtus tokį fokusą?

      Comment


        #43
        Na niekur tinkamesnės temos neradau, tai dedu čia. Reportažas dėl naudojimosi A juosta ir pabaigoje aišku "tėviškas" patarimas ir apibendrinimas . Ką jūs manote apie tai? Aš tai už.
        Ar tai ne mūsų mentalitetui?

        gera gyventi gerai

        Comment


          #44
          Parašė Kema Rodyti pranešimą
          Na niekur tinkamesnės temos neradau, tai dedu čia. Reportažas dėl naudojimosi A juosta ir pabaigoje aišku "tėviškas" patarimas ir apibendrinimas . Ką jūs manote apie tai? Aš tai už.
          Ar tai ne mūsų mentalitetui?

          Beje, kaip tik snekant apie tas autobusu/troleibusu juostas, ar tai tik nera viena pagrindiniu, dabartiniu eismo kamsciu Vilniuje, priezastis? Kazkodel man atrodo jeigu tu juostu nebutu, kamsciai butu gerokai mazesni...

          Comment


            #45
            Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
            Beje, kaip tik snekant apie tas autobusu/troleibusu juostas, ar tai tik nera viena pagrindiniu, dabartiniu eismo kamsciu Vilniuje, priezastis? Kazkodel man atrodo jeigu tu juostu nebutu, kamsciai butu gerokai mazesni...
            Na čia kaip sakoma, medalis turi dvi puses. Iš vienos pusės, tai gaunasi kaip ir visuomeninio transporto privalumas, kas juo naudojasi - labai patenkinti. Kažkiek tiksliau gali važiuoti pagal grafikus. Idėja nėra bloga. Antra medalio pusė - kad tos juostos padaromos ne papildomai prie esamų, o atimant iš bendro srauto. Suprantu ten kur nėra galimybės išplatinti, bet kitur tiesiog pigiau nubrėžti riebią baltą liniją, nei kišti pinigus į rekonstrukciją.

            Dar kuom pasitarnauja "A juostos", kad visą spūsti gali aplenkti spec. transportas: policija, greitoji, gaisrinė.
            gera gyventi gerai

            Comment


              #46
              Parašė Kema Rodyti pranešimą
              Na čia kaip sakoma, medalis turi dvi puses. Iš vienos pusės, tai gaunasi kaip ir visuomeninio transporto privalumas, kas juo naudojasi - labai patenkinti. Kažkiek tiksliau gali važiuoti pagal grafikus. Idėja nėra bloga. Antra medalio pusė - kad tos juostos padaromos ne papildomai prie esamų, o atimant iš bendro srauto. Suprantu ten kur nėra galimybės išplatinti, bet kitur tiesiog pigiau nubrėžti riebią baltą liniją, nei kišti pinigus į rekonstrukciją.

              Dar kuom pasitarnauja "A juostos", kad visą spūsti gali aplenkti spec. transportas: policija, greitoji, gaisrinė.
              Dar vienas klausimas: senokai buvau Vilniuj, tai neatsimenu ir nelabai zinau ar daug tokiu gatviu su "A juosta"? Ar visos gatves kuriose yra po 2 ir daugiau juostu i viena puse?

              Comment


                #47
                Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                Dar vienas klausimas: senokai buvau Vilniuj, tai neatsimenu ir nelabai zinau ar daug tokiu gatviu su "A juosta"? Ar visos gatves kuriose yra po 2 ir daugiau juostu i viena puse?
                Yra ir tokių, kur iš dvieju juostu į vieną pusę, viena "A". Yra ir tokių, kur tik "A", visi kiti turi sukti ratą per kitas gatves. Tiesa, kolkas nedaug.
                Nors pvz. Savanorių pr. nuo Kauno pusės, iš trijų juostų viena "A", bet tos likusios dvi ryte ir vakare užkimštos.
                Yra foto įmesta į "Vilniaus eismo ir kamščių nuotraukos" temą.
                Paskutinis taisė Kema; 2007.12.04, 13:29.
                gera gyventi gerai

                Comment


                  #48
                  Parašė Kema Rodyti pranešimą
                  Yra ir tokių, kur iš dvieju juostu į vieną pusę, viena "A". Yra ir tokių, kur tik "A", visi kiti turi sukti ratą per kitas gatves. Tiesa, kolkas nedaug.
                  Nors pvz. Savanorių pr. nuo Kauno pusės, iš trijų juostų viena "A", bet tos likusios dvi ryte ir vakare užkimštos.
                  Yra foto įmesta į "Vilniaus eismo ir kamščių nuotraukos" temą.
                  Kaune tikiuosi to nebus. Nebent Donelaicio ir Kestucio gatvese apsimoketu padaryt tokias juostas, o daugiau tai tikrai niekur naudos nebutu.

                  Comment


                    #49
                    Beje, anksčiau į A juostą lįsdavo daug "gudručių", o dabar jų žymiai sumažėjo.

                    Comment


                      #50
                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                      Beje, kaip tik snekant apie tas autobusu/troleibusu juostas, ar tai tik nera viena pagrindiniu, dabartiniu eismo kamsciu Vilniuje, priezastis? Kazkodel man atrodo jeigu tu juostu nebutu, kamsciai butu gerokai mazesni...
                      Na jei nebūtų juostų, tai stovėtum 3 juostų kamštyje, o su juostom visi stovi 2 juostų kamštyje - skirtumas nelabai didelis. O miestas pirkdamas naujus autobusus ir troleibusus ir tiesdamas gatves manau gali tokiu būdu skatinti naudotis miesto transportu.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                        Na jei nebūtų juostų, tai stovėtum 3 juostų kamštyje, o su juostom visi stovi 2 juostų kamštyje - skirtumas nelabai didelis.
                        Skirtumas turbut tas, kad kamsciai atitinkamai butu pusantro karto trumpesni.

                        Comment


                          #52
                          Aš labai atsiprašau už keiksmažodžius, bet tai kas per š!??!?!?!? Visų pirma, nesukontruoliuos jų niekas, visi pradės lįsti į tas juostas dar labiau!!! o kitas dalykas - Imbrasas siūlo koorperuotis su kaimynais ir paimt juos į darbą!!! Aš iš pašilų, man reikia į kirtimus, vienam į Santariškes, kitam į Pavilnį, trečiam į šiaurės miestelį ir t.t. Dar sako, sutrumpės eilės. Taip visi paiims ir sės į kaimynų mašinas. Dievo mano, čia grįžome prie tų laikų kai Kaunui vadovavo bomžas, tai dabar Vilniuj vadovauja nevispročių gvardija su didžiausiu bukapročiu priešakyje.
                          Aš už A juostas, bet tik viešajam transportui!!! Jos daro viešąjį transport efektyvesnį. Nuo to ir reikia pradėt. Gal dar ir taksistams galima duot (na čia jau apskaičiuot reikia) .
                          Vakarų Europos šalys sako daro taip kad po tris ar keturis turinčius mašinoj leidžiama važiuoti tokia juosta. Tai pažiūrėkit į tų šalių kultūrą, į gatves ir t.t. Viskas kitaip ten. Negalima taip aklai imti ir bandyti viską čia pritaikyti. Jei juk taip būtų, visi viena respublika būtume.
                          Bet tai labiausiai pikta man ant Imbraso, kuris tikrai norisi paIMt ir BRASint toli toli nuo Vilniaus!
                          Paskutinis taisė Mantas; 2007.12.13, 14:42.
                          Vilnius yra nuostabus!

                          Comment


                            #53
                            Parašė baltic Rodyti pranešimą
                            Aš labai atsiprašau už keiksmažodžius, bet tai blet, kas per šūdas!??!?!?!? Visų pirma, nesukontruoliuos jų niekas, visi pradės lįsti į tas juostas dar labiau!!! o kitas dalykas - Imbrasas siūlo koorperuotis su kaimynais ir paimt juos į darbą!!! Aš iš pašilų, man reikia į kirtimus, vienam į Santariškes, kitam į Pavilnį, trečiam į šiaurės miestelį ir t.t. Dar sako, sutrumpės eilės. Taip visi paiims ir sės į kaimynų mašinas. Dievo mano, čia grįžome prie tų laikų kai Kaunui vadovavo bomžas, tai dabar Vilniuj vadovauja nevispročių gvardija su didžiausiu bukapročiu priešakyje.
                            Aš už A juostas, bet tik viešajam transportui!!! Jos daro viešąjį transport efektyvesnį. Nuo to ir reikia pradėt. Gal dar ir taksistams galima duot (na čia jau apskaičiuot reikia) .
                            Vakarų Europos šalys sako daro taip kad po tris ar keturis turinčius mašinoj leidžiama važiuoti tokia juosta. Tai pažiūrėkit į tų šalių kultūrą, į gatves ir t.t. Viskas kitaip ten. Negalima taip aklai imti ir bandyti viską čia pritaikyti. Jei juk taip būtų, visi viena respublika būtume.
                            Bet tai labiausiai pikta man ant Imbraso, kuris tikrai norisi paIMt ir BRASint toli toli nuo Vilniaus!
                            Visų pirma, mažiau nervuokis. Visų antra, sakydamas kooperuotis su kaimynais, jis turėjo omeny su bendradarbiais. Čia ir kvailam aišku. Niekas ir neliepia išvežioti po visą miestą. Yra daug žmonių, gyvenančių tame pačiame rajone, ar pakeliui, ir dirbančių toje pačioje bendrovėje. Todėl tai labai gera mintis, kad reiktų mašiną išnadoti maksimaliai, t.y. su 4-5 žmonėmis.

                            Dar vienas dalykas. Nuo kada A juosta yra skirta dar kam nors, o ne TIK viešajam transportui? A- autobus.
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              #54
                              Aš tai manau, kad viskas Ok su tom A juostom. Jei kam nepatinka, kad troleibuse žmogus nuvažiuoja greičiau už jį, tai tegu pats sėda į troleibusą O jei nori komforto - tegu stovi kamštyje. Viskas čia gerai.
                              Blogiau, kai nėra A juostų, ir stovėdamas sausakimšame autobuse/troleibuse galvoji, kada atidarys duris, kad galėtum bent kiek oro įkvėpti. Ir tada nejučiom pradedi svajoti, kaip gerai būtų kamštyje laukti būnant ne autobuse, o automobilyje

                              Comment


                                #55
                                Parašė somis Rodyti pranešimą
                                Aš tai manau, kad viskas Ok su tom A juostom. Jei kam nepatinka, kad troleibuse žmogus nuvažiuoja greičiau už jį, tai tegu pats sėda į troleibusą O jei nori komforto - tegu stovi kamštyje. Viskas čia gerai.
                                Blogiau, kai nėra A juostų, ir stovėdamas sausakimšame autobuse/troleibuse galvoji, kada atidarys duris, kad galėtum bent kiek oro įkvėpti. Ir tada nejučiom pradedi svajoti, kaip gerai būtų kamštyje laukti būnant ne autobuse, o automobilyje
                                Ant vienos firmos autobusu yra toks labai teisingas uzrasas: "vietoj manes pries jus galejo vaziuoti 60 automobiliu".

                                Todel A juosta autobusam manau yra labai prasmingas dalykas. Kaip kompensacija uz tai, kad zmones paliko savo masinas namie ir tuo paciu sumazino kamscius bei paliko vietos parkinguose.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė baltic Rodyti pranešimą
                                  Aš labai atsiprašau už keiksmažodžius, bet tai kas per š!??!?!?!? Visų pirma, nesukontruoliuos jų niekas, visi pradės lįsti į tas juostas dar labiau!!! o kitas dalykas - Imbrasas siūlo koorperuotis su kaimynais ir paimt juos į darbą!!! Aš iš pašilų, man reikia į kirtimus, vienam į Santariškes, kitam į Pavilnį, trečiam į šiaurės miestelį ir t.t. Dar sako, sutrumpės eilės. Taip visi paiims ir sės į kaimynų mašinas. Dievo mano, čia grįžome prie tų laikų kai Kaunui vadovavo bomžas, tai dabar Vilniuj vadovauja nevispročių gvardija su didžiausiu bukapročiu priešakyje.
                                  Aš už A juostas, bet tik viešajam transportui!!! Jos daro viešąjį transport efektyvesnį. Nuo to ir reikia pradėt. Gal dar ir taksistams galima duot (na čia jau apskaičiuot reikia) .
                                  Vakarų Europos šalys sako daro taip kad po tris ar keturis turinčius mašinoj leidžiama važiuoti tokia juosta. Tai pažiūrėkit į tų šalių kultūrą, į gatves ir t.t. Viskas kitaip ten. Negalima taip aklai imti ir bandyti viską čia pritaikyti. Jei juk taip būtų, visi viena respublika būtume.
                                  Bet tai labiausiai pikta man ant Imbraso, kuris tikrai norisi paIMt ir BRASint toli toli nuo Vilniaus!
                                  Beje, kaimynų "paimimo" kaip viešojo transporto priemonės modelis realiai gyvuoja Los Andžele, tad tai nėra buka idėja Toks kooperavimasis gelbsti jau nemažai nuo dar didesnių LA kamščių (jei buvai LA, suprastum, ką reiškia kamščiai, kurie turbūt didžiausi JAV)
                                  Paskutinis taisė Mantas; 2007.12.13, 14:41.
                                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                  Dordrechtas/Haarlemas
                                  Nesebaras/Plovdivas
                                  Kiolnas

                                  Comment


                                    #57
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15305285

                                    Atrodo, kad žaliosios bangos bus pritaikytos daugiau viešajam transportui ,o ne lengviesiems auto

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė somis Rodyti pranešimą
                                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15305285

                                      Atrodo, kad žaliosios bangos bus pritaikytos daugiau viešajam transportui ,o ne lengviesiems auto
                                      Man tai šita dalis įdomiausia:

                                      Vilniaus meras Juozas Imbrasas pareiškė, kad jau kitais metais Vilniuje atsiras dvigubai daugiau viešojo transporto eismo juostų: „Jomis leisime važiuoti ir automobiliams, jeigu vienoje mašinoje bus ne mažiau trijų keleivių“.
                                      Aš tai turiu nuojautą dėl tos modernios šviesoforų sistemos ir A juostos naudojimo, bet kolkas patylėsiu, palauksim....
                                      gera gyventi gerai

                                      Comment


                                        #59
                                        Kema:
                                        tipo savivaldybės nariams? Manau, kad Imbrasas dar ne toks savižudis. Ir iš viso, man atrodo, kad jų partija dabar daro viską, kad tik per seimo rinkimus gautų kuo daugiau balsų, taigi netikiu, kad jie pasišiks.
                                        O kad autobusais ir troleibusais žmonės galėtų važinėti daug greičiau - būtų labai sveikintina.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė somis Rodyti pranešimą
                                          Kema:
                                          tipo savivaldybės nariams? Manau, kad Imbrasas dar ne toks savižudis. Ir iš viso, man atrodo, kad jų partija dabar daro viską, kad tik per seimo rinkimus gautų kuo daugiau balsų, taigi netikiu, kad jie pasišiks.
                                          O kad autobusais ir troleibusais žmonės galėtų važinėti daug greičiau - būtų labai sveikintina.
                                          Somi, tu ne taip supratai, arba aš netaip suprantu tave. Esmė tame, kad pradžioje buvo tik kalbos, o dabar jau teigiama, kad nuo kitų metų A juosta galės važiuoti visi, kurių automobilyje bus 3 arba daugiau asmenų.

                                          Aš čia "ant smūgio" sulipdžiau tokį klipuką, kokia dabar situacija. Gražiai atrodo, kai likus ~50 metrų iki policininko, bando įsimaišyti į minią .

                                          gera gyventi gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X