Wycka: Mano draugas mokykloje pardavynejo biletus siandien
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąWycka: Mano draugas mokykloje pardavynejo biletus siandienI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKiek prašė už bilietą? Nes straipsnyje rašo, kad neretai vairuotojai perka suklastotus vienkartinius bilietus už pusę kainos ir vėliau pardavinėja keleiviams...Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąJis pardavynejo autobusu biletus,kurie kainavo 70 ct o jis pardavynejo uz 80 ct Ir cia draugas is 6 klases
(Linkiu pirmojo varianto)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kaip visada, radęs įdomesnį straipsnį apie viešojo transporto organizavimą kituose pasaulio miestose ar šalyse, įkeliu jį čia.
Suomija: savita šalis su specifine visuomeninio transporto sistema
Tęsinys. Pradžia 10-ajame numeryje
Rugsėjo 16–20 dienomis Lietuvos keleivių vežėjai lankėsi Suomijoje, kur susipažino su šios šalies keleivinio transporto sistema. Praėjusiame „Transporto pasaulio“ numeryje pasakojome apie Skandinavijos šalies keleivinio transporto struktūrą bei specifiką, šįkart – apie aplankytas visuomeninio transporto įmones, jų veiklą bei perspektyvas.
Transporto pasaulis
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šiaulių vairuotojų streikas, supurtęs sovietmetį
Šiaulių miesto transportas paralyžiuotas — nė vienas autobusas neišvažiavo į darbą, žmonių minios traukė į darbą pėsčiomis. Tai Šiauliuose vyko daugiau nei prieš trisdešimt metų, gūdžiausiais sovietmečio laikais.
„Šiaulių kraštas“ surado tų dienų įvykių liudytojus, nubraukė istorijos dulkes, nors visi dokumentai apie šį įvykį iki šiol guli tik slaptuosiuose KGB archyvuose.
...
http://www.skrastas.lt/?data=2008-12...&id=1228492246
Pasirodo ir toks dalykas buvo. Matomai straipsni sugalvojo isgirde, jog Vilniaus troleibusu parko vairuotojai zada steikuot.Paskutinis taisė Lincas; 2008.12.06, 12:48.
Comment
-
Vat vat, tiesiog reikėjo laukti panašių straipsnių:
Ar būtinai reikėjo kelti viešojo transporto bilietų kainas?
http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo...hp?id=19549234I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVat vat, tiesiog reikėjo laukti panašių straipsnių:
Ar būtinai reikėjo kelti viešojo transporto bilietų kainas?
http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo...hp?id=19549234
Matyt galima tikėtis to, kad viešasis transportas bus tik "busfanų" susisiekimo priemonė?
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąŠiaulių vairuotojų streikas, supurtęs sovietmetį
Naršydamas internete, neseniai atradau UAB "Kauno Autobusai" darbuotojų profesinės sąjungos tinklalapį. Jame, skyrelyje apie susikūrimo istoriją, taip pat pasakojama apie atgimimo laikotarpiu vykusį streiką Kauno autobusų parke. Pateikiama įdomių faktų, nusakančių tikrąją tuometinę padėtį šioje įmonėje. Tai buvo pagrindinis žingsnis, padėjęs pamatus, susikurti tuometinei Nepriklausomai vairuotojų profsąjungai .
Istorija
1990 m. vasario 12 d., vadovaujantis Kolektyvinio darbo ginčų konfliktų sprendimų tvarkos įstatymo 5 str. ir pasirašius 436 Kauno miesto autobusų parko vairuotojams, buvo įteiktas pareiškimas Kauno autobusų parko direktoriui Mykolui Tarandai ir profsąjungos komiteto pirmininkui Jonui Jonikiui, kuriame buvo reikalaujama:
1. Išmokėti 13–tą atlyginimą.
2. Panaikinti užplanuotą reisų skolą ir per mėnesį planuoti 8 išeigines dienas, o dirbantiems per išeigines dienas, mokėti dvigubai.
3. Pakelti valandinį tarifinį atlyginimą iki 3 rublių.
4. Užlyginti duobes galiniuose sustojimuose.
Jeigu mūsų reikalavimų nepatenkins, tai kovo 12 d. paskelbsime Kauno miesto autobusų vairuotojų streiką ir neišvyksime į maršrutą tol, kol mūsų reikalavimai nebus išspręsti. Buvo išrinktas streikų komitetas iš 5 narių. Streikų komiteto pirmininku išrinktas Bronius Bučelis
1990 m. kovo 2 d. įvyko pasitarimas dėl iškeltų reikalavimų, dalyvaujant autobusų parko direktoriui ir streiko komiteto pirmininkui bei komiteto nariams. Šalys nutarė atidėti paskelbtą streiką iki tol, kol bus išrinkta nauja Kauno miesto taryba. Pareikalauta iš Kauno miesto Vykdomojo komiteto sudaryti sutartį su Kauno autobusų parku dėl keleivių vežimo mieste finansavimo, atkreipti miesto vadovų dėmesį į tai, kad autobusų vairuotojų reikalavimas sutvarkyti kelio dangą yra vykdomas nepatenkinimai. Su nutarimu buvo supažindinti Kauno autobusų parko kolektyvas, aukštesnė organizacija ir Kauno miesto vykdomasis komitetas.
1990 m. vasario 22 d. Kauno autobusų parko direktoriaus pavaduotojas P.Vyšniauskas įteikė streikų komiteto pirmininkui Broniui Bučeliui atsakymą dėl pateiktų reikalavimų ir numatė 1990 m. pateiktus reikalavimus svarstyti plačiau. Be to, direktoriaus pavaduotojas įspėjo streikų komitetą dėl kolektyvinių darbo ginčų (konfliktų nagrinėjimo tvarkos) įstatymo vykdymo. Jeigu jis bus pažeidinėjamas ar nevykdomas, užtrauks baudžiamą ar administracinę atsakomybę streikų komitetui. Deja, praėjus daugiau kaip metams, nors ir buvo išrinkta Kauno miesto Savivaldybės taryba, autobusų vairuotojams nebuvo pakeltas atlyginimas. Dėl to 1991 m. spalio 7 d. sudarę streikų komitetą ir surinkę daugiau kaip 600 autobusų vairuotojų parašų, vadovaudamiesi Kolektyvinio darbo ginčų įstatymo nustatyta tvarka, įteikėme Kauno autobusų parko direktoriui, Kauno miesto savivaldybei ir Susisiekimo ministerijai Kauno miesto autobusų parko vairuotojų pareiškimą ir pateikėme šiuos reikalavimus:
1. Skubiai perimti miesto autobusų parką Kauno miesto savivaldybei;
2. Pakelti autobusų vairuotojams 30% atlyginimus ;
3. Už kuro, padangų ir atsarginių detalių sutaupymą mokėti premijinį atlyginimą
Jeigu mūsų pateikti reikalavimai nebus įvykdyti, 1991 m. lapkričio 11 d. skelbsime įspėjamąjį 2 valandų streiką nuo 4.30 iki 6.30 val.
Mūsų skelbiamą streiką palaikė Laisvųjų profsąjungų organizacijos pirmininkas J.Jonikis ir reikalavo, kad iš esmės būtų sprendžiami pateikti autobusų parko reikalavimai.
1991 m. lapkričio 11 d įvyko Kauno miesto autobusų vairuotojų streikas, kuris tęsėsi iki 7 val. ryto. Į maršrutą išvažiavo tik 3 autobusai, kurie po pusvalandžio grįžo į autobusų parką, nes sprogo autobusų oro pagalvės, kadangi jie buvo perkrauti.
6 val. ryto sudarytas streikų komitetas dalyvavo susitikime su Kauno miesto savivaldybės tarybos pirmininku V.Grinium ir sudaryta komisija, kuri siūlė streiko komitetui nutraukti paskelbtą streiką ir numatė lapkričio 15 d. organizuoti posėdį, svarstant autobusų vairuotojų pateiktus reikalavimus.
7 val. streikas buvo nutrauktas, kadangi buvo prižadėta sudaryti komisiją iš Kauno miesto savivaldybės, autobusų parko administracijos, profesinės sąjungos atstovų ir streikų komiteto ir iš esmės svarstyti pateiktus streiko komiteto reikalavimus.
Lapkričio 15 d. Kauno miesto savivaldybėje įvyko posėdis, kuriame dalyvavo: Kauno miesto tarybos ūkio nuolatinės komisijos pirmininkas B.Mažeika, Finansų skyriaus vedėjas A.Mylius, Autotransporto darbuotojų profsąjungos pirmininkas L.Kvietkauskas, Kauno autobusų parko direktorius A.Škikas, direktoriaus pavaduotojas Vilijampolės filialui O.Adomaitis, Streiko komisijos pirmininkas B.Bučelis, Streiko komiteto nariai: V.Semeinikovas ir R.Rapkauskas, I.Brazauskas, V.Bičkauskas.
Buvo susitarta, kad nuo 1991 m. lapkričio 1 d. autobusų vairuotojams bus pakelti atlyginimai, ne vėliau kaip du mėnesius po parko reorganizacijos administracija įsipareigojo paruošti ir pasirašyti kolektyvinę sutartį. Streikų komitetas įsipareigojo nuo 1991 m. lapkričio 15 d. iki 1992 m. kovo 1 d. pristabdyti streiką.
Autobusų vairuotojams pageidaujant, po įvykusio streiko Kauno miesto autobusų parke Raudondvario pl.105, lapkričio 20 d., dalyvaujant steigiamajame susirinkime 46 autobusų vairuotojams, pirmininkaujant B.Bučeliui, sekretoriaujant J.Gumbelevičiui buvo įkurta Nepriklausoma vairuotojų profsąjunga. Jos pirmininku buvo išrinktas B.Bučelis, pavaduotoju R.Rapkauskas, sekretoriumi-iždininku V.Semeinikovas. Steigiamajame susirinkime dalyvavo: Kauno miesto troleibusų parko vairuotojų profesinės sąjungos pirmininkas P.Balčaitis, Lietuvos autotransporto darbuotojų federacijos pirmininkas L.Kvietkauskas.
1991 m. lapkričio 26 d. įvyko vairuotojų susirinkimas, kuriame buvo sprendžiama dėl darbo apmokėjimo, darbo sąlygų ir buvo teigiama, kad įvykęs autobusų vairuotojų streikas parodė mūsų vienybę ir toliau buvo siūloma stiprinti profesinę sąjungą ir kitiems vairuotojams stoti į įkurtą Nepriklausomą vairuotojų profesinę sąjungą.
1991 m. gruodžio 11 d. buvo patvirtinti Nepriklausomos vairuotojų profsąjungos įstatai, kurie buvo užregistruoti Kauno miesto savivaldybėje ir profsąjunga buvo priimta į Kauno darbininkų sąjungą.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVisiškai nebesuprantu... Vieni sako, kad gerai, kiti - kad negerai.
Matyt galima tikėtis to, kad viešasis transportas bus tik "busfanų" susisiekimo priemonė?
Comment
-
Kadanors važiavai soliariu kai slidu, na ne toks pikledis, bet gerai sninga? aš važiavęs juo kai slidu tai isibėgėjo nuo senosios plytinės, likus 150-200 metru iki stotelės technikos universitetas stabdyti pradėjo, ratai prasisukinėjo stabdant, stotęle pravaževo 25-30 km/h greičiu ir toliau važevo jau lėtai. O iš pradžių įsibėgejas buvo iki 50km/h. sedejau priekyje tai mačiau. O jei stotelėje būtų stovėję kasnors....?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Nežinau, sunku ką ir pasakyt. Kaunietiški Solaris troleibusai nuo Vilniaus skiriasi stabdžių mechanizmu. Bet Solaris autobusai Kaune man patinka, nes turi ABS (bet turbūt turi ir troleibusai), tai su stabdymu problemų kaip ir nėra. Žinoma, dar daug kas priklauso ir nuo vairuotojo, ne tik technikos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Muzungus Rodyti pranešimąŠian ryte važiavau Soliariu (septintu maršrutu) ir jis pateko į avariją. Tai lyg ir atsako į klausimą :}www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Muzungus Rodyti pranešimąŠian ryte važiavau Soliariu (septintu maršrutu) ir jis pateko į avariją. Tai lyg ir atsako į klausimą :}
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąKadanors važiavai soliariu kai slidu, na ne toks pikledis, bet gerai sninga? aš važiavęs juo kai slidu tai isibėgėjo nuo senosios plytinės, likus 150-200 metru iki stotelės technikos universitetas stabdyti pradėjo, ratai prasisukinėjo stabdant, stotęle pravaževo 25-30 km/h greičiu ir toliau važevo jau lėtai. O iš pradžių įsibėgejas buvo iki 50km/h. sedejau priekyje tai mačiau. O jei stotelėje būtų stovėję kasnors....?
Čia panašiai su soliariu buvo pernai žiema, kai jis pernelyg isibegėjas isuko į stotelę, užmynė stabdį, pravažiavo stotelę ir tik išsukęs iš jos gatvėje už kokiu 10-15 metrų sustojo.
Comment
-
Prisimenant šitą istoriją: http://www.miestai.net/forumas/showt...t=1284&page=75
Parašė vtomux Rodyti pranešimąManau, kad tai buvo "laikini" technininiai nesklandumai. Pildžiau bilietą prieš 2 dienas, viskas vyko automatiškai, kaip ir anksčiau.
Tamsta gal kartais ne Swedbanko paslaugomis naudojatės?
Beje, dabar dar įdomu pasidarė kaip bus su bilietų kaina po naujų metų? Kaip suprantu dabar bilietams taikomas lengvatinis 5% PVM, įdomu ar toks jis išliks ir 2009-ais?
Comment
Comment