Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam reikalingas tas valandinis bilietas? Jei daug vazineji, yra daug patogiau ir pigiau menesinis. Tada is viso negalvoji, ar paejeti stotele-dvi pesciomis, ar vaziuoti. Ar laukti butent to troleibuso ar autobuso, kuris nuves tave i ten, kur reikia, ar lipti i bet kuri autobusa, ar troleibusa, o po to persesti. As taip vazineju i darba ir atgal. Kartais su 3-4 persedimais. Bet taip iseina greiciau, nei laukti ir vaziuoti su vienu persedimu.
    Yra ir valandiniai bilietai jau berods seniai. Tik nežinau, ar jie paplitę. Tuo atveju bilietą pažymi perkant kioske ir nuo tada jis galioja tam tikrą laiką.

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    O aš kiek pastebėjau, tai bent jau vienas žymintis, o ne mušantis komposteris visada autobuse/troleibuse būna.

    Beje, tie e.bilieto ekranai, jau kokia savaitė kaip veikia, t.y. šviečia ir rodo kažką. Tik savo bilieto ten prikišt dar nepabandžiau, nes vis labai daug žmonių būna ir nebūna kaip brautis ten prie jo .
    Parodyk bent vieną Škoda 14Tr (ne 14TrM), kur būtų elektromechaninis komposteris. Karosa autobusai taip pat labai retai turi tokius. Netgi Volvo turi tik po vieną ir labai nepatogioje vietoje.

    E-Bilieto komposteriai nieko nedaro, pridėjus kortelę ir norint pasižiūrėti jos informaciją - neveikia.

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Yra ir valandiniai bilietai jau berods seniai. Tik nežinau, ar jie paplitę. Tuo atveju bilietą pažymi perkant kioske ir nuo tada jis galioja tam tikrą laiką.
      Ne visai valandinis. Vilniuj jie būna 24 valandų, 72 valandų, ir 240 valandų, t.y. paros, 3 parų, ir 10 parų.

      Comment


        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
        Ne visai valandinis. Vilniuj jie būna 24 valandų, 72 valandų, ir 240 valandų, t.y. paros, 3 parų, ir 10 parų.
        Tą ir turėjau omeny, kad jų trukmė matuojama valandomis. Terminuotas labiau suprantamas kaip mėnesinis.

        Comment


          Parašė furtivete Rodyti pranešimą
          Būtų labai įdomu išgirsti plačiau, kaip ten buvo, ir kas išėjo. Visgi sąlygos buvo kitos, negu dabar - apie elektroninius bilietus dar niekas nesvajojo, ir internetizacijos lygis buvo kitas (mažiau būdų informuoti žmones su grįžtamuoju ryšiu). Ir kažin ar kamščiai labai panašūs į dabartinius buvo, žmonės kažin ar tiek mašinų turėjo ir ar taip drovėjosi su asocialiais asmenim važiuot.
          Kiek pamenu buvo baisu - pačią pirmą dieną žmonės bandė stoti į eiles, bet įlaipinimas rytinio piko metu trukdavo iki 5-7 minučių. Gyvenau maršruto pradžioje, tad vairuotojas tiesiog neatidarydavo kitų durų - tik priekines, nebuvo galimybių prasmukti. Tiksliai nepamenu, bet spėju, kad tą pačią savaitę šis eksperimentas sužlugo.

          Tačiau jau gerokai vėliau teko važinėti 18 maršruto autobusu Vilniuje - ši sistema veikdavo (gal tebeveikia iki šiol). Tiesiog turbūt priklauso nuo vairuotojo. Šiam maršrute keleiviai pasiskirste tolygiai stotelėse - vis įlipa po kelis. Tai nesudaro jokių problemų vairuotojui įleisti juos tik pro priekines duris ir žvilgterti į kiekvieno turimą bilietą.

          Taigi išdėstyti argumentai dėl srautų yra svarūs ir įtikinami.

          Comment


            Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
            Kiek pamenu buvo baisu - pačią pirmą dieną žmonės bandė stoti į eiles, bet įlaipinimas rytinio piko metu trukdavo iki 5-7 minučių. Gyvenau maršruto pradžioje, tad vairuotojas tiesiog neatidarydavo kitų durų - tik priekines, nebuvo galimybių prasmukti. Tiksliai nepamenu, bet spėju, kad tą pačią savaitę šis eksperimentas sužlugo.

            Tačiau jau gerokai vėliau teko važinėti 18 maršruto autobusu Vilniuje - ši sistema veikdavo (gal tebeveikia iki šiol). Tiesiog turbūt priklauso nuo vairuotojo. Šiam maršrute keleiviai pasiskirste tolygiai stotelėse - vis įlipa po kelis. Tai nesudaro jokių problemų vairuotojui įleisti juos tik pro priekines duris ir žvilgterti į kiekvieno turimą bilietą.

            Taigi išdėstyti argumentai dėl srautų yra svarūs ir įtikinami.
            Dėkui už išsamią informaciją. Šiaip 18 maršrute tokio reiškinio jau nebėra, nes kiek matau juo važinėja daug MB O405N2 autobusų, kurių vairuotojai priekines duris atidaro tik galinėse stotelėse, kai patys nori kažkur išeiti .

            Beje, gal kas nors ką nors žino apie 2-į įvykusią avariją ties Islandijos stotele, kai 21 mašruto Vanhool A508 nr.034 ir 43 maršruto Volvo 7700A nr.745 susidūrė šonais nepraleidę vienas kito?
            Paskutinis taisė Mettal; 2015.10.04, 10:04.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Vilniuje išparduodamas troleibusų parkas

              Vilniaus miesto savivaldybė, prislėgta skolų viešojo transporto įmonėms, pradeda pardavinėti jų nekilnojamąjį turtą. Pirmiausiai ruošiamasi parduoti Justiniškių troleibusų parkui priklausančias negyvenamas patalpas, kuriose šiuo metu įrengtos automobilių remonto dirbtuvės – už beveik 1 tūkst. kv. metrų miestas tikisi gauti mažiausiai 3 mln. litų.

              „Šios patalpos dabar yra išnuomotos, įmonės veikloje jos nenaudojamos nuo 2000 metų. Gautomis lėšomis būtų padengtas įsiskolinimas Valstybinei mokesčių inspekcijai“, - projekto aiškinamajame rašte teigia bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius.


              Projektą ketvirtadienį svarstys savivaldybės Kolegija. Troleibusų parko patalpas siūloma parduoti atviro konkurso būdu.

              Pačių troleibusų, aikštelės, kurioje jie laikomi ar administracinių patalpų savivaldybė parduoti neketina.

              DELFI primena, jog gelbėdama miesto transporto parkus nuo bankroto Vilniaus taryba nusprendė jau nuo gruodžio branginti transporto bilietus.

              Dar 25 mln. litų abiems parkams numatyta skirti iš savivaldybės biudžeto.

              Nuo 2005 m. savivaldybės skola vežėjams išaugusi iki 66 mln. litų.

              DELFI
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Vilniuje išparduodamas troleibusų parkas

                Vilniaus miesto savivaldybė, prislėgta skolų viešojo transporto įmonėms, pradeda pardavinėti jų nekilnojamąjį turtą. (...) Nuo 2005 m. savivaldybės skola vežėjams išaugusi iki 66 mln. litų.
                Labai tikiuosi, kad tai neišsipildys, tačiau... Jeigu valstybė ekonominio pakilimo laikais neįstengė atsiskaityti su viešojo transporto vežėjais, tai kur garantija kad ji kompensuos lengvatinius bilietus metro/tramvajaus keleiviams? Sunku patikėt, kad šiame transporte nuolaidų ir lengvatų nebus. Ar nebus taip, kad metro/tramvajus bus LABAI nuostolingas visų pirma dėl to, kad savivaldybė nevykdys savo įsipareigojimų? Juk šitaip galima palaidot net ir auksinę idėją.
                Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.23, 00:36.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  [QUOTE=Mettal;302458]Ne tame reikalas, kad bloga ventiliacija, o tai, kad buvo vėsoka lauke, nes lijo.


                  gali buti,bet atkreipk demesi ,kad naujuose autobusuose (volvo irgi) labai mazi langeliai ,kurie atsidaro ir tai ne pilnai ,o tik prasiveria. o taip yra todel,kad naujuose autobusuose irengtos klimato sistemos ir jos turi gerai veikti (vasara kondicionierius,ziema sildytuvas), todel praktiskai ir nereikalingas papildovas vedinimas atidarant langus. visa tai jei gerai veikia,o jei ne tai vasara gaunasi pecius,o ziema saldytuvas:-)

                  Comment


                    Užtat tie viengubi langai labai mėgsta užrasoti. Stiklo paketai yra brangesni, bet jie turi daugiau privalumų. Taigi jei iš jų nebūtų naudos, tai kaži ar gamintojai juos naudotu.

                    Comment


                      Visiškai pritariu. Iš šalies tai atrodo kaip visiška nesamonė - ragina pirkti naujas transporto priemones, investuoja pinigus į projektus, be kurių galima apsieiti, o esamą infrastruktūrą pamiršta. Tik pas mus įmanoma milijonus skirti tramvajaus ir metro idėjų vystymui (nesakau, kad esu prieš, bet kai tokia situacija), kai autobusų-troleibusų parkai skendi skolose, o ir pati savivaldybė nemoka dotacijų. Visiškas
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Vilniaus Scanijos irgi turėjo problemų dėl stiklo paketų. Beveik visi langai buvo nepermatomi (pabąlę). Dabar jau 072-ame išėmė po vieną stiklą ir viskas dabar gerai.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Bedos prasideda atvezus i Lietuva. Visi padeveti gauti buvo idealios bukles..Pavazinejus metus vaizdelis pasikeite..

                          Comment


                            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                            Tas trukumas tikrai nera labai jau didelis. Nieko tokio, jei ir pavaziuot reikia 20 min karstame autobuse. Siaip liukai kazkiek savo darba atlieka. Vasara teko padirbet vazinejant Scania ir Volvo autobusuose, tai oro temp buvo ~30C ir 8h teko praleist, tikrai buvo ziauru, taciau del kokios keliones is vieno miesto galo i kt tai maza cia jau beda, galima ir pakentet. Taciau cia tik mano nuomone
                            Pakentėt gal ir būtų įmanoma. Tačiau dažnai girdint kalbas jog reikia pritraukti kuo daugiau žmonių naudotis visuomeniniu transportu, ar net planus investuoti milijardus į metro, tramvajus siekiant padaryt šį transporta kuo patrauklesniu. Gana keistai atrodo tokių trūkumų toleravimas, kurie tikrai neskatina važiuot autobusais ir "troškintis" juose.
                            Iš asmeninės patirties galiu pasakyt, jog atsiradus VT su kondicionieriais, tai stengdavausi kuo daugiau juom naudotis. Visgi mano mašina tokio konforto elemento neturi ir karštomis dienomis būna žymiai maloniau sedėt kamštyje ar tiesiog važiuot sėdint tinkamoj temperatūroj, nei kaisti mašinoje.

                            Comment


                              del tedomo prietaisu skydo - man jis pasirode gryna MB citaro kopija - tai kazkaip peikti uz bloga isplanavima.....

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Pakentėt gal ir būtų įmanoma. Tačiau dažnai girdint kalbas jog reikia pritraukti kuo daugiau žmonių naudotis visuomeniniu transportu, ar net planus investuoti milijardus į metro, tramvajus siekiant padaryt šį transporta kuo patrauklesniu. Gana keistai atrodo tokių trūkumų toleravimas, kurie tikrai neskatina važiuot autobusais ir "troškintis" juose.
                                Iš asmeninės patirties galiu pasakyt, jog atsiradus VT su kondicionieriais, tai stengdavausi kuo daugiau juom naudotis. Visgi mano mašina tokio konforto elemento neturi ir karštomis dienomis būna žymiai maloniau sedėt kamštyje ar tiesiog važiuot sėdint tinkamoj temperatūroj, nei kaisti mašinoje.
                                Savaime aisku, jog perkant nauja autobusa ar dar kokia VT transporto priemone reikia i komplekta itraukti ir kondicionieriu. Taciau, jei autobusai perkami padeveti, tai tikrai nera didziausias prioritetas, jog butu kondicionierius. Pats pagalvok, ar geriau geros bukles autobusas, kuriam truksta tik kondicionieriau, ar blogos bukles, taciau butintis si privaluma autobusas? Mano nuomone geriau geros bukles ir be kondicionieriaus. Savaime aisku, jog valdzia galvoja kaip greiciau ir pigiau ji paleisti i eksploatacija. Nenoriu tiket, kad metro ar tramvajus pirks be kondicionieriu ir pan.
                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                  Savaime aisku, jog perkant nauja autobusa ar dar kokia VT transporto priemone reikia i komplekta itraukti ir kondicionieriu. Taciau, jei autobusai perkami padeveti, tai tikrai nera didziausias prioritetas, jog butu kondicionierius. Pats pagalvok, ar geriau geros bukles autobusas, kuriam truksta tik kondicionieriau, ar blogos bukles, taciau butintis si privaluma autobusas? Mano nuomone geriau geros bukles ir be kondicionieriaus. Savaime aisku, jog valdzia galvoja kaip greiciau ir pigiau ji paleisti i eksploatacija. Nenoriu tiket, kad metro ar tramvajus pirks be kondicionieriu ir pan.

                                  visi autobusai ,kurie su mazomis orlaidemis ir vos vos prasidaranciais liukais ,taip sukonstruoti todel,kad ju komplektacijai priklauso kondicionierius,kitaip ten nera jokios ventiliacijos.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    visi autobusai ,kurie su mazomis orlaidemis ir vos vos prasidaranciais liukais ,taip sukonstruoti todel,kad ju komplektacijai priklauso kondicionierius,kitaip ten nera jokios ventiliacijos.
                                    MB O405 (beveik visų modifikacijų) liukai paprastai būna neatidaromi, o langai tik du gale vos prasiveria. O apie kondicionierius nežinau ar kas nors pagalvojo jų gamybos laikais... O405G Castrosua atsidaro visi langai, bet autobusų parko darbuotojai sako, kad yra ir kondicionierius (pačiam neteko, tuo įsitikinti).

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      visi autobusai ,kurie su mazomis orlaidemis ir vos vos prasidaranciais liukais ,taip sukonstruoti todel,kad ju komplektacijai priklauso kondicionierius,kitaip ten nera jokios ventiliacijos.
                                      Tai tuose autobusuose vadinasi turi but ir kondicionierius, bet jei ju nepaleidzia tai kt reikalas. Bet kadangi kalbejom apie Scania ir kt markiu autobusus, kurie deveti, tai tik paskutiniame kuri Busturas nupirko yra kondicionierius, o visuose kituose ne, vadinas tokia komplektacija.
                                      www.autobusas.4l.lt +
                                      www.facebook.com/Autobusas4l

                                      Comment


                                        Naujiena Vilniaus miesto viešojo transporto paslaugų vartotojams - e-bilietų papildymas be aptarnavimo mokesčių.

                                        http://www.vilniusticket.lt/lt/Naujienos/id:9

                                        https://www.transportobilietas.lt/do...nList&NewsId=9

                                        Comment


                                          /\
                                          Galų gale, nuo pat pradžių šitaip būt turėjo. Geriausia buvo, kai nuo vieno lito iki dviejų pakėlė tą mokestį, neaišku kokio velnio... Galų gale panaikino. Kad į savo internetinę sąskaitą bus galima priskirti bilietą(-us) ir kad kaskart žlibizavot tos daugybės skaičių eilutės nebereikės irgi labai gerai. Kaip bebūtų, tai tik keli labai smulkūs patobulinimai, kurie jau nuo pat pradžių turėjo egzistuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X