Nu kaip, reikėtų daugiau konteksto, esam treti nuo galo pagal 2024 metais pirktus autobusus. Tai čia nėra kažkokia autobusų parkų situacija, čia tiesiog pirkimai. Estija atrodo gerai su 9 vieta. Bet pascrollinus tą patį šaltinį matome kitą lentelę, kur yra 2021-2024 pirkimai, ir jau esame geresnėje vietoje, nors vidurkio nesiekiam, o Estai yra treti nuo galo. P. S. nieko prieš Estus neturiu, tiesiog labai gerai parodo koks pokytis paimant bigger picture.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąEsame treti ES pagal elektrinius miesto autobusus... nuo galo
https://www.transportenvironment.org...ission-in-2024
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Todėl, kad hibridai yra bene brangiausi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.
Gal ir Vilnius sekančiu pirkimu hibridus pirks
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąTai vat nežinia, ar troleibusai nėra skaitomi kaip elektriniai autobusai
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąKaunas jau 170 hibridinių turi
Gal ir Vilnius sekančiu pirkimu hibridus pirks
Comment
-
Kai sklaida teturi 179 klausytojus.Kokiomis nuostatomis viešojo transporto atžvilgiu vadovaujasi politikos formuotojai? Ar viešasis transportas turi būti pelningas? Ką būtina gerinti viešojo transporto vadyboje, kad keleiviai galėtų keliauti oriai? Laidos svečias – Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos pirmininkas Marius Markevičius. 2025.02.10 15:05
Comment
Comment