Lodzės stotis neatsirado vien dėl to, kad jos užsinorėjo miestas. Buvo aiškus planas sujungti Varšuvą, Vroclavą ir Poznanę greituoju geležinkeliu per Lodzę, kur tunelis kirstų miesto centrą ir būtų centrinė traukinių stotis. Be kita ko, geležinkelio mazgas Lodzėje sudėtingas, yra kelios stotys.
Vilniuje tuo tarpu, kaip buvo linija nuo caro laikų, taip ir liko, visiškai prašauta proga prieš statant visus Karoliniškių, Pašilaičių rajonus vietoje Vakarinio aplinkelio pastatyti geležinkelio bėgius ir pratęsti juos Ukmergės ar Panevėžio link. Ką noriu pasakyti, tunelis ir stotis kažkur NMC neturėtų jokios prasmės, jei nebūtų suformuota nauja miestą kertanti linija, visgi ta linija nelabai turi aiškios krypties. Dabar statyti liniją Panevėžio link nebėra prasmės, kai bus statoma Rail Baltica.
Vilniuje tuo tarpu, kaip buvo linija nuo caro laikų, taip ir liko, visiškai prašauta proga prieš statant visus Karoliniškių, Pašilaičių rajonus vietoje Vakarinio aplinkelio pastatyti geležinkelio bėgius ir pratęsti juos Ukmergės ar Panevėžio link. Ką noriu pasakyti, tunelis ir stotis kažkur NMC neturėtų jokios prasmės, jei nebūtų suformuota nauja miestą kertanti linija, visgi ta linija nelabai turi aiškios krypties. Dabar statyti liniją Panevėžio link nebėra prasmės, kai bus statoma Rail Baltica.
Comment