Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lodzės stotis neatsirado vien dėl to, kad jos užsinorėjo miestas. Buvo aiškus planas sujungti Varšuvą, Vroclavą ir Poznanę greituoju geležinkeliu per Lodzę, kur tunelis kirstų miesto centrą ir būtų centrinė traukinių stotis. Be kita ko, geležinkelio mazgas Lodzėje sudėtingas, yra kelios stotys.
    Vilniuje tuo tarpu, kaip buvo linija nuo caro laikų, taip ir liko, visiškai prašauta proga prieš statant visus Karoliniškių, Pašilaičių rajonus vietoje Vakarinio aplinkelio pastatyti geležinkelio bėgius ir pratęsti juos Ukmergės ar Panevėžio link. Ką noriu pasakyti, tunelis ir stotis kažkur NMC neturėtų jokios prasmės, jei nebūtų suformuota nauja miestą kertanti linija, visgi ta linija nelabai turi aiškios krypties. Dabar statyti liniją Panevėžio link nebėra prasmės, kai bus statoma Rail Baltica.

    Comment


      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
      Lodzės stotis neatsirado vien dėl to, kad jos užsinorėjo miestas. Buvo aiškus planas sujungti Varšuvą, Vroclavą ir Poznanę greituoju geležinkeliu per Lodzę, kur tunelis kirstų miesto centrą ir būtų centrinė traukinių stotis. Be kita ko, geležinkelio mazgas Lodzėje sudėtingas, yra kelios stotys.
      Vilniuje tuo tarpu, kaip buvo linija nuo caro laikų, taip ir liko, visiškai prašauta proga prieš statant visus Karoliniškių, Pašilaičių rajonus vietoje Vakarinio aplinkelio pastatyti geležinkelio bėgius ir pratęsti juos Ukmergės ar Panevėžio link. Ką noriu pasakyti, tunelis ir stotis kažkur NMC neturėtų jokios prasmės, jei nebūtų suformuota nauja miestą kertanti linija, visgi ta linija nelabai turi aiškios krypties. Dabar statyti liniją Panevėžio link nebėra prasmės, kai bus statoma Rail Baltica.
      Yra viltis, kad kažkada ta linija į Panevėžį vis tiek atsiras. Gal po 100 metų, bet srautą A2 vis tiek reiks eliminuoti. Žinoma, pradžiai reiktų susitvarkyti su A1.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą

        Nuo kada mes forume diskutuojame tik apie planus, kuriems yra valdžios ar savivaldybės paskaičiavimai? Naudojant tokį principą, Vilniaus VT temose turėtume diskutuoti tik apie tai, kaip surinkti metro linijų lygio keleivių skaičius maršrutuose, kuriuose pravažiuoja du autobusai per valandą. Nėra paskaičiavimų tiems pasiūlymams, nei tikrų, nei savivaldybės ar valstybės darytų. Tačiau man vis tiek įdomu pamatyti daugiau tokių pasiūlymų ir padiskutuoti apie juos, net jei ir kai kurie iš jų yra kiek ambicingi. Mažiausia, ko reikia diskusijose tai toksiško, post-sovietinio, badmečio mentalo, kur bet kokia ambicingesnė idėja yra išjungiama ją sumenkinant, pvz. vadinant ją 'vaikų darželiu'.
        As visiskai sutinku su tavim bet tuo paciu metu mes visi matom kaip beviltiskai elgiasi musu didmiesciu savivaldybes kas liecia VT ir apskritai visa susisiekimo systema kad net gaila skaityti ka zmones raso cia, ir kaip pinigai yra paskirstyti ir kokios vizijos turi musu miestu infrastrukturos "specialistai" - ir zodi specialistai as naudoju LABAI loosely cia. Mes cia visi suprantam koks demesys turi buti skirtas VT infrastrukturai, kad reikia labai rimtai svarstyti tramvajaus/metro idejas, kad reikia plesti aplamai dabartini autobusu tinkla, dazninti tvarkarascius, neskatinti debiliskos suburbization ir tt, bet kaip buvo daromi debiliski sprendimai, ir problemos buvo sluojamos po kilimu, tai ir dabar tas pats daroma. Politikai neturi nei politines valios, nei noro deti pastangas i projektus kurie uzsites pora kadenciju nes tai daug naudos greitai gal ir neatnes - o jiem reikia sau brownie points rinktis greitai ir dabar. Short-sighted sprendimai atrodo patrauklesni negu daryti kazka rimto su didele nauda visiem gyventojam kuri tik pasirodys po 5+ metu.

        Kaip galima kazko rimto tiketis, kaip per pastaruosius pora desimtemeciu, didziausias projektas kas liecia VT ir susisiekima, tai atnaujinti VT kelioniu schema. Ten ta JUDU runkeliu istaiga net kokia savaite PRino apie tai.
        Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.01.11, 10:41.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Yra viltis, kad kažkada ta linija į Panevėžį vis tiek atsiras. Gal po 100 metų, bet srautą A2 vis tiek reiks eliminuoti. Žinoma, pradžiai reiktų susitvarkyti su A1.
          1520mm vėžė į Panevėžį, nors jau bus Standartinės vėžės RB?

          Comment


            Apie aklųjų ir silpnaregių problemas VT - Šiai visuomenės grupei viešasis transportas praktiškai nepritaikytas: dar net neįlipus į autobusą prasideda trikdžiai
            Pašnekovas išskiria tris pagrindines problemas, susijusias su viešojo transporto pritaikymu žmonėms su regos negalia. Pirmoji – neveikianti akliesiems ir silpnaregiams keleiviams skirta mobilioji aplikacija „Transporto balsas“. Ji, pasak A. Ravano, būsimam keleiviui turėtų garsiniu signalu pranešti apie atvykstantį transportą ir įspėti, kada laikas į jį įlipti. Šiuo metu tokia funkcija keliaujantiems Vilniuje neprieinama. Be to, mobilioji aplikacija nėra pritaikyta visų mobiliųjų telefonų operacinėms sistemoms.

            „Didelė problema yra tai, kad šios programėlės nėra iOS įrenginiuose. Aš, pavyzdžiui, savo nuolatiniam naudojimui turiu „iPhone“ telefoną – jiems tos programėlės nėra. Daugiau negu pusė neregių naudoja „iPhone“ telefonus, vadinasi, jie tos programėlės neturi“, – sako jis.

            Antroji problema – nėra garsinių stotelių pranešimų transporto salone arba jie girdimi prastai.

            „Kai buvo paleista nauja Vilniaus viešojo transporto sistema, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga atlikinėjo eksperimentą, kuris parodė, kad iš dešimties autobusų šešiuose autobusuose stotelės apskritai nebuvo pranešinėjamos, dviejuose autobusuose pranešinėja taip, kad tik esant kažkur šalia garsiakalbio galima išgirsti, ir dviejuose autobusuose pranešinėja gerai.
            Tai realiai, iš viso viešojo transporto, 20-yje proc. jo kalba tvarkingai, kas, tikriausiai, yra labai mažai.

            Ir paskutinė problema – naujieji komposteriai, kurie teoriškai yra pritaikyti regos negalią turintiems asmenims, o praktiškai, galbūt dėl komunikacijos trūkumo ar dėl to, kad nebuvo laiku konsultuotasi, tas pritaikymas padarytas neteisingai. Iš esmės, nėra galimybės valdyti pačio komposterio, kas turėtų būti realizuota taip, kaip, pavyzdžiui, išmaniajame telefone – aš galiu jį valdyti ir girdžiu grįžtamąjį ryšį. Tai komposteryje mes turime tik grįžtamąjį ryšį, bet valdyti komposterio galimybės mes neturime“, – sako jis.

            Kaip aiškina A. Ravanas, komposteris gali garsiai pranešti, ar keleivis pažymėjo kelionės bilietą, suteikti kitą reikiamą informaciją. Atrodytų – puiku, tačiau, kaip teigia jis, neregys neturi galimybės valdyti komposterio, tad ir reikiamų garsinių signalų jis neišgirs, nes norint „prakalbinti“ komposterį, reikia šią funkciją įjungti mygtukų pagalba.

            „Tai įsivaizduokite – iš kur neregiui žinoti, kad liečiamame ekrane yra kažkoks mygtukas, kurį reikia paspausti, paskui dar kartą reikia paspausti, kad šis pradėtų šnekėti. Taip pritaikomumas nevyksta. Turėtų būti galimybė kalbėjimo sintezatorių aktyvuoti kažkokiu gestu, pavyzdžiui, tris kartus bakstelėjus ekraną“, – sako A. Ravanas.

            Comment


              Tai silpnaregių funkcija yra silpnaregiams, o ne neregiams. Yra nemaža dalis legaliai aklų kurie mato, tik labai prastai, todėl jiems padeda tokie dalykai kaip milžiniškas šriftas, geltonu (didelio kontrasto) plytelių juostos ir pan.

              Comment


                Gal kas žino ar UAB "Toks" užsiėma ir krovinių pervežimu? Nes per rekvizitai.lt pasižiūrėjus, jų autoparką papildė nemažai Volvo vilkikų. Ir jie toliau pildo transporto parką.

                Comment


                  Nežinau, kuriai temai tinka labiau, bet įkeliu prie viešojo transporto.

                  Susisiekimo ministerija praneša džiugią naujieną dėl skirtų 84 mln. eur elektrinių ir vandenilinių autobusų pirkimui, ir viešojoje komunikacijoje naudoja rusiško troleibuso nuotrauką



                  Comment


                    Čia labiau tinka "šiaip liūdna" temai.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Nežinau, kuriai temai tinka labiau, bet įkeliu prie viešojo transporto.

                      Susisiekimo ministerija praneša džiugią naujieną dėl skirtų 84 mln. eur elektrinių ir vandenilinių autobusų pirkimui, ir viešojoje komunikacijoje naudoja rusiško troleibuso nuotrauką
                      99,99% tautos jokio skirtumo, svarbu turinys

                      Comment


                        99,99% tautos geriau toks rusiškas troleibusas (autobusas), nei tas senas šlamštas, kuris važinėja Vilniuje ir rajonuose.
                        Paskutinis taisė Nikas; 2024.01.25, 16:00.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                          99,99% tautos jokio skirtumo, svarbu turinys
                          Šiuo atveju galima sakyti, kad ši rusiško šlamšto iliustracija yra turinio dalis, susisiekimo ministerijos pateikiama kaip gerasis pavyzdys ir siekiamybė su hashtagu #NaujosKartosLietuva.

                          Papildau. Vistik susisiekimo ministerijos komunikacijos skyrius susizgribo ir šiandien atnaujino pranešimą. Dabar iliustracijai naudojama nufotošopinta kinietiškų elektrobusų nuotrauka

                          Paskutinis taisė Briedis; 2024.01.25, 17:40.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Šiuo atveju galima sakyti, kad ši rusiško šlamšto iliustracija yra turinio dalis, susisiekimo ministerijos pateikiama kaip gerasis pavyzdys ir siekiamybė su hashtagu #NaujosKartosLietuva.

                            Papildau. Vistik susisiekimo ministerijos komunikacijos skyrius susizgribo ir šiandien atnaujino pranešimą. Dabar iliustracijai naudojama nufotošopinta kinietiškų elektrobusų nuotrauka
                            Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
                              Esamos geopolitikos kontekste yra labai svarbu.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Esamos geopolitikos kontekste yra labai svarbu.
                                Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?
                                  Man įdomiau yra kas ministerijos galvose dedasi kad tokiomis nuotraukomis dalinasi. Jie ten matyt rusijos informacinėje erdvėje tebegyvena.

                                  Comment


                                    Stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.

                                    Click image for larger version  Name:	high-voltage-electric-charging-station-for-charging-electric-buses-at-the-final-stop-of-the.jpg?s=1024x1024&w=is&k=20&c=HyvrYP18WJcsRhJRk2xCBouY_CzCfvgccI2NOYP0FTM=.jpg Views:	1 Size:	103,6 kB ID:	2106572
                                    Paskutinis taisė Nikas; 2024.01.26, 08:39.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                      Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
                                      Bet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.


                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                      Man įdomu tai, kad stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.
                                      Tokia jau būtų buvusi geriau, nes nenusimanačiam neužkliūtų - nėra kaip identifikuoto gamintojo, nesimato jokių gamintojo logo.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Bet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.
                                        Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
                                          Logotipų draudimai čia ne prie ko. Tiesiog jų naudojimas turi atitikti kontekstą, bent jau pageidautina, kad taip būtų.
                                          Jeigu rašysime kažką apie holokaustą, gal nelabai tiktų įdėti kokio seno VW beetle foto. Lygiai taip pat, jeigu būtų pranešimas apie teigiamus aviacijos saugumo rezultatus, vargu ar protinga būtų pranešimą iliustruoti Boeing 737 max nuotrauka.

                                          Trolza neaišku ar turi kažką tiesiogiai su karu ir ne karas čia esmė. Bet kai rašai NextGenerationEU ar Naujos kartos Lietuva, tą gali iliustruoti ne RU gaminio nuotrauka, nes nei naujos kartos Lietuva, nei EU, nelabai tapatinasi su Rusija, jos produkcija ar pramonės pasiekimais.
                                          Šiaip aš ir pats nežinojau kas tas Trolza, bet būtent pamatęs šį SUMIN vaizdelį, nusprendžiau pasigooglint, nes pasirode toks įdomus pavadinimas. Ir pasirodo čia slepiasi įdomybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X