Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė ifl; 2024.01.04, 02:23.
- 1 patinka
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąLG yra monopolistas, o ne maža įmonė. Jei suges "Zenono autobusai", tai jį galės pavaduot "Petro transportas", "Juozo keleivių vežimas" ar Plungės vairuotojų kooperatyvas. Logistikoje sugeba veikti ir mažesnės, ir didesnės kompanijos. Keleivių vežimas nėra kažkoks išskirtinis. Kur nereikia, valstybė bando centralizuoti ir kurti monopolijas, bet kur reikia didelių investicijų ir kapitalo R/D - nė trupučio neprisideda. Nors su Taivanu ale draugeliai, bet patirties neperėmė.
Reguliarūs keleiviniai pervežimai kiek žinau labaiua reglamentuoti nei keleivių vežimas, todėl ne, jei "Petro transportas" neturi leidimo vežti keleivių maršrutu, kurį aptarnauja "Zenono autobusai", jis negalės vežti sugedusio autobuso keleivių. Jais turės pasirūpinti "Zenono autobusai". Jei visai netyčia tie maršrutai susikerta būtent reikiamame taške - Zenonas gražina pinigus už neįvykusią kelionę, Petras parduoda bilietus į savo maršrutą ir visi laimingi išsivažinėja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Žmonių mobilumas VT nėra teisė, žmonių mobilumas VT yra paslauga, kuria valstybė suteikia savo piliečiams, nes ekonomiškai išgali. Tokios privilegijos turi kainą. Jokia nauda iš privilegijos, jei dėl to, kad VT važinėja kiaurą parą, tektų, tarkim 2x branginti bilietus. Bet ne, jūs bilietų branginti nenorėsite, tada teks nurėžti iš kažko kito, ir t.t.
Toks GMP apmokestinimas padarytas ne be reikalo, o todėl, kad būdavo daug iškvietimų ne į temą. Jeigu jums tekdavo susimokėti, tai gal būdavo priežastis?
Tai taip, suprantama kodėl padarytas, nes yra mastančių kaip jūs - nevažiuja autobusas tai kviesiu GMP.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai aišku, kad įmanoma...
Jau matome kaip puikiai veikia valstybinis vėžėjas LG su puikiai nebeveikiančia valstybine (fly)LAL. Būtų dar viena valstybės dotuojama kompanija, kuri vežtų 2x brangiau nei Petras nelegaliai, t.y. valstybė užuot skatinus individualius vėžėjus teikti paslaugas, t.y. smulkųjį verslą, kurs neefektyvias biurokratines mašinas su nk vadovų užmokesčiais ir PR kampanijomis. Viskas, aišku, iš biudžeto. Parodykite nors vieną efektyvią iš dotacijų gyvenančią valstybinę įmonę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei pameni, buvo tokia reklama" „Skraidykite tik Aeroflot lėktuvais!“. Bet kitų nebuvo.
Reguliarūs keleiviniai pervežimai kiek žinau labaiua reglamentuoti nei keleivių vežimas, todėl ne, jei "Petro transportas" neturi leidimo vežti keleivių maršrutu, kurį aptarnauja "Zenono autobusai", jis negalės vežti sugedusio autobuso keleivių. Jais turės pasirūpinti "Zenono autobusai". Jei visai netyčia tie maršrutai susikerta būtent reikiamame taške - Zenonas gražina pinigus už neįvykusią kelionę, Petras parduoda bilietus į savo maršrutą ir visi laimingi išsivažinėja.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taiu tame ir problema kad mobilumas VT nėra laikomas kai savaime suprantamu reiškiniu. Sveikatos apsauga taip pat yra paslauga kurią suteikia piliečiams, tai niekaip nesutrukdo tau turėti teisės į sveikatos apsaugą. VT nėra privilegija.
GMP, kuris paima nuo durų įki durų yra patogiau nei tarkim su praskelta galva keliauti iki autobuso stotelės, jo dar kažkiek laukti, po to vėl pėdinti nuo stotelės iki skubios pagalbos centro.
GMP yra on-demand, todėl ir yra patogus. Joks VT nėra ir nebus on-demand ever.
Šiaip tai nors ir 100 kartų brangiau nei Petras nelegaliai jeigu dėl to neliktų nelegalaus Petro. Verslas yra labiau neefektyvus nei valstybinės institucijos, bet daugiau išleidžia PR todėl manote priešingai.
Kur efektyvios nemonopolinės valstybinės kompanijos pavyzdys? Daug rašote be jokių pavyzdžių. Nėra nei miestų, kur VT veiktų visą parą (apart driverless metro megapoliuose), nei tokių kompanijų.
Norite priešingo poster child: NASA vs SpaceX.
Toks, panašu, visiškai nuo realios ekonomikos atitrūkęs mąstymas.Paskutinis taisė ifl; 2024.01.04, 10:25.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąVT, sveikatos apsauga, švietimas ir visa kita yra privilegijos, kurias tų šalių gyventojams gali sau leisti gerai ir geriau gyvenančios šalys. Žmonės sutinka, kad tokia paslauga būtų nice to have ir moka mokesčius, bet tų mokescčių turi pakakti norimai paslaugai išlaikyti. Jei mokestinė bazė yra skurdi, tai tų paslaugų valstybė negali suteikti. Kai kurios valstybės net skiepų neišgali nusipirkti, o jūs čia svaigstate apie VT kaip kažkokį human right.
GMP, kuris paima nuo durų įki durų yra patogiau nei tarkim su praskelta galva keliauti iki autobuso stotelės, jo dar kažkiek laukti, po to vėl pėdinti nuo stotelės iki skubios pagalbos centro.
GMP yra on-demand, todėl ir yra patogus. Joks VT nėra ir nebus on-demand ever.
Jūs gal vienas ir važinėkite tada 100 kart brangiau. Greit baigsis tokie važinėjimai, kai kišenėje švilpaus vėjai.
Kur efektyvios nemonopolinės valstybinės kompanijos pavyzdys? Daug rašote be jokių pavyzdžių. Nėra nei miestų, kur VT veiktų visą parą (apart driverless metro megapoliuose), nei tokių kompanijų.
Norite priešingo poster child: NASA vs SpaceX.
GMP yra skirta sitaucijoms kur savo jėgomis nukeliauti į ligonine negali. Todėl už kitus atvejus ir riekia susimokėti.
Jūs gal baikit keisti tikslus. Vasltybinės kompanijos yra efektyvesnės. Niekas nesakė kad jos efektyvios ar nemonopolinės, čia pats prisigalvojote. Kad ir UK geležinkeliai yrap uikus pavizdys, kai privatizavus tapo neefektyvesni ir brangesni ir po to nacionalizacus atgal tapo efketyvesni ir pigesni.
NAS šiaip geriau dirba nei SpaceX.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai jūs gal ir svaigstate apie human right, o visi kiti kalbėjo apie socialinę paslaugą kuri užtikrina socialinį mobilumą.
GMP yra skirta sitaucijoms kur savo jėgomis nukeliauti į ligonine negali. Todėl už kitus atvejus ir riekia susimokėti.
Jūs gal baikit keisti tikslus. Vasltybinės kompanijos yra efektyvesnės. Niekas nesakė kad jos efektyvios ar nemonopolinės, čia pats prisigalvojote. Kad ir UK geležinkeliai yrap uikus pavizdys, kai privatizavus tapo neefektyvesni ir brangesni ir po to nacionalizacus atgal tapo efketyvesni ir pigesni.
NAS šiaip geriau dirba nei SpaceX.
GMP yra skirta, kai pagalbos reikia greitai, o ne kai gali ar negali. Aš prakirsta galva gal ir galėčiau nuvairuoti, bet taip kelčiau nepamatuotą pavojų kitiems eismo dalyviams. Pagal jus aš, aišku, turėčiau važiuoti autobusu.
Paskutinis sakinys tik parodo, kad visiškai neraukiate toje temoje, arba galimai išvis nesuprantate kaip veikia ekonomika.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Socialinės paslaugos turi kainą. Jums gal visą parą veikiantis VT yra prioritetas numeris 1, tačiau, manau, kad didžiajai daliai visuomenės toks VT yra giliai dzin ir socialinių paslaugų poreikio sąrašo dugne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Valstybė oficialiai pasirinko ir deklaruoja žaliąjį kursą. Jo įgyvendinimui VT yra vienas iš pagrindinių prioritetų. Ar pas mus kaip visada, apdedam automobilius mokesčiais ir pasiunčiam visus ant trijų raidžių. Neturi už ką ir kuo važiuoti, tai skraidyk.
Galų gale prieiname išvados, kad nieko apmokestinti negalime, nes joks VT neprilygsta nuosavam automobiliui po langais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aha, puikus automobilistų argumentas: jei VT nevažinėja naktimis - suprask, ale yra didelis naktinio VT poreikis ir valstybė neįvykdo savo socialinio susitarimo dalies, tai nėra reikalo automobilių apdėti mokesčiais. Koks naktinio VT poreikis taip nieks ir nepasako, bet jis turi būti iš principo, nes kažkas į ligoninę juo važiuot nori. Tai keiskime darbo laikus, išskaidykime juos per visą parą, tada ir kamščių sumažės, ir naktinis VT iš tikro veš keleivius, bet tada tuoj pasipils pretenzijos, kad naktimis dirbt nesveika, sutrinka bio-ritmai ir pnš.
Galų gale prieiname išvados, kad nieko apmokestinti negalime, nes joks VT neprilygsta nuosavam automobiliui po langais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Atvėsk truputį labai puikus argumentas... pradžiai pasvajokim apie VT kuris kursuoja bent iki 21val. (žinoma čia kalbame apie rajonų centrus, o ne Vln, Kns). Nes paėmus atsitiktinį grafiką paskutinis reisas 17.30. Eureka!
Panašu, kad žodis miestai per platus. Aš kalbu apie didmiesčius, jūs apie miestelius. 2 skirtingi pasauliai. Ir taip, būtų labai gerai, kad ir miesteliuose VT važinėtų iki 21.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąPanašu, kad žodis miestai per platus. Aš kalbu apie didmiesčius, jūs apie miestelius. 2 skirtingi pasauliai. Ir taip, būtų labai gerai, kad ir miesteliuose VT važinėtų iki 21.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąT.y., reguliarūs keleivių vežimai labiau už "red tapinti" nei yra reikalinga.
Galima prisiminti Maršrutų Retėjimo Metą ir jo pasekmes. Leisi vežti bet kam - reguliarus VT taps nereguliariu VT, su visomis pasekmėmis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nemanau. Tai yra vienas iš būdų išlaikyti reguliarius maršrutus.
Galima prisiminti Maršrutų Retėjimo Metą ir jo pasekmes. Leisi vežti bet kam - reguliarus VT taps nereguliariu VT, su visomis pasekmėmis.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ką tik minėjote, kad negali pavaduoti, dabar kalbate apie retėjimą. Apsispręskite.
Leidus vežti bet kam, kelios minutęs prieš numatytą laiką pravažiuojs dušmanas ir susirenka keleivius. Pagaus -" o aš Petrą pavaduoju, man atrodo, jis sugedo".
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
TP rezervą turi užtikrinti vežėjas, kaip kažkurį procentą nu visų tuo metu maršrutuose esančių jo TP.
Leidus vežti bet kam, kelios minutęs prieš numatytą laiką pravažiuojs dušmanas ir susirenka keleivius. Pagaus -" o aš Petrą pavaduoju, man atrodo, jis sugedo".
Resursų planavimas automatizuotas jau 50+ metų. Neturėtų būti naujiena, nes net sovietų laikais jis buvo vykdomas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąDaug rašote be jokių pavyzdžių. Nėra nei miestų, kur VT veiktų visą parą (apart driverless metro megapoliuose), nei tokių kompanijų.
Vienoje situacija tokia, pateikiu mašininį vertimą:
Dieną
Požeminiai traukiniai kursuoja kasdien nuo maždaug 5 val. ryto iki maždaug vidurnakčio.
Tramvajai ir autobusai paprastai baigia važiuoti anksčiau
Naktimis
Vienos metro linijos penktadienio ir šeštadienio naktimis bei naktimis prieš valstybines šventes veikia 24 valandas per parą. Traukiniai važiuoja 15 minučių intervalu.
Naktiniai autobusai važiuoja kasdien maždaug nuo 0.30 iki 5.00 val. 30 minučių intervalu. Naktinių autobusų tvarkaraščius galima rasti Wiener Linien interneto svetainėje.
wien.info100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Vilniui čia kosmosas, bet Vakarų Europoje tai įgyvendinama. Kažką panašaus daro Göteborgas Švedijoj, kasdamas tunelius aplinkui centrą. Göteborgas yra Vilniaus dydžio, be kita ko
- 16 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai kaip ir Lodzė. Už ES pinigus (kurių Lietuva dėl nesuvokiamų priežasčių kategoriškai atsisako) pasistatė naują mega-stotį ir pratuneliavo geležinkelius po visu centru ir už jo, kai mes toliau pezame nesąmones apie kažkokius troleibusus, kurie galbūt (nors tikriausiai ne) 2025 pakeis dalį supuvusių, nuo 1990 nekeistų, troleibusų. Apima siaubas ir visiška neviltis, matant, kokia beviltiškai nekompetentinga yra tiek Vilniaus savivalda, tiek nacionalinė valdžia, kai neima faktiškai neribotos ES paramos absurdiškai lengvomis sąlygomis, nes negali vargintis parengti paprasčiausių ES finansavimui reikalingų projektų.
- 4 patinka
Comment
Comment