Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nesakau, kad tokių nėra, bet nemanau, kad jie dauguma. Tarp mano pažįstamų irgi yra, kuriems VT "bomžai ir smirda", bet jų ne dauguma.
    Jie dauguma, nes Lietuvoje VT besinaudojančių kategorijas išvardijau ir jos tokios yra. Nepamatysi nei valdinino žemo ar vidutinio lygio, nei ofisų planktono. Net ir prie univerkių pažiūrėk, kas dedasi, kiek mašinų, netelpa į aikšteles. Prie barakų tas pats. Ne lygis VT naudotis. Ir ko stebėtis, jei valstybės politika tokia. Be kelių didesnių miestų VT praktiškai nėra, niekas rajonuose juo nesinaudoja, išskyrus kaimiečius, kurie vežami priemiestiniais maršrutais ar mikrobais į mokyklas. O kai tik stuktelna 18, sėda už barankos, jei tik tėvai turi už ką golpuką nupirkti. Kai įstoja į aukštąją ar kolegiją, tokie jau smaukosi su automobiliais. O tie, kurie neturi, tai irgi stengiasi įsigyti. Viskas. Jie jau į VT nepersės nė už ką.

    Comment


      Netiesa. Spėčiau dauguma VT vartotojų yra moksleiviai, studentai, pensininkai ir kitas socialiai labiau pažeidžiamas kontingentas. Gatvėse - vidurinis sluoksnis. Bent Kaune uždarius visokias mokyklas, nemažai VT priemonių akivaizdžiai vežioja orą.
      Show must go von!

      Comment


        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

        Nesutikčiau su šiuo teiginiu. Kiek teko pastebėti, mišrus kontingentas Lietuvos miesto VT priemonėse. Taip pat neteisingai preziumuojama, kad visi suaugę žmonės turi vairuotojo teises. Kai kurie negali vairuoti dėl įvairių priežasčių. Dar kai kuriems tiesiog patogiau vykti VT. Opesnė problema yra atrasti būdą, kaip jaunimą paskatinti persėsti iš golfukų į VT ir pagerinti įvaizdį ateities kartoms.
        Aš nesakau, kad visi. Aš sakau, kad iš išvardintų grupių dauguma. Taip, ir ne visi pensininkai važinėja VT, kiti turi ir automobilius. Studentų gi nemaža dalis irgi VT nesinaudoja, nors studentai sudaro reikšmingą VT keleivių dalį. Tik moksleiviai neturi jokio pasirinkimo ir jie yra VT keleiviai. Tokių, kuriuos vežioja tėvai, nėra daug ir tai, jei veža, tai tik iš rajono į miestą. O mieste ir kitu metu, kai tėvai neveža, jie naudojasi VT.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Jie dauguma, nes Lietuvoje VT besinaudojančių kategorijas išvardijau ir jos tokios yra. Nepamatysi nei valdinino žemo ar vidutinio lygio, nei ofisų planktono. Net ir prie univerkių pažiūrėk, kas dedasi, kiek mašinų, netelpa į aikšteles. Prie barakų tas pats. Ne lygis VT naudotis. Ir ko stebėtis, jei valstybės politika tokia. Be kelių didesnių miestų VT praktiškai nėra, niekas rajonuose juo nesinaudoja, išskyrus kaimiečius, kurie vežami priemiestiniais maršrutais ar mikrobais į mokyklas. O kai tik stuktelna 18, sėda už barankos, jei tik tėvai turi už ką golpuką nupirkti. Kai įstoja į aukštąją ar kolegiją, tokie jau smaukosi su automobiliais. O tie, kurie neturi, tai irgi stengiasi įsigyti. Viskas. Jie jau į VT nepersės nė už ką.
          Taip, problema, kad beveik kiekvienas mokyklą baigiantis moksleivis siekia žūtbūt išlaikytinteises ir persėsti į golfuką. O dėl "ofisų planktono" nesutinku. Pats pažįstu Vilniaus "planktoninių", kurie pasimala ir trūluose, ir autobusuose. Ne visi išmoko vairuoti ir prisitaikė.

          Comment


            Būtent. Ką pažistų iš žmonių su vidutinėmis pajamomis ir up, tai VT faktiškai nevažinėja, išskyrus atvejus kai neturi teisių. Pvz. aš pats asmeniškai su kolegomis paragavęs alaus Kauno senamiestyje, visais atvejais namo važiuoju ... Boltu Kai alaus neragauju - nuosavu automobiliu. Kodėl? Patogu ir dar galiu sau tai leisti.
            Show must go von!

            Comment


              Po ilgų svarstymų, aš priėjau išvadą, jog geriausia yra eiti pėsčiomis. Tada tu nesi priklausomas nuo nieko. Juk su tais autobusais gali būti taip - avarija, susidariusi milžiniška spūstis, bet vairuotojas dar gerą pusvalandį nesiteikė išleisti, mat pagal taisykles ne stotelėje negalima atidaryti durų. Kitaip sakant, įlipęs į viešojo transporto priemonę tu nebepriklausai sau. Esi priklausomas nuo kito malonės.
              Dėl automobilio - esu gyvas pavyzdys to, kad manęs tai nedomino. Kaip yra sakiusi vienintelė Lietuvoje traukinio mašinistė moteris "Kam išvis prasidėti su tomis mažomis mašinytėmis?" Mokykloje klasiokams paklausdavus apie teises, aš net su kažkokiu pasididžiavimo jausmu atsakydavau, jog nesiruošiu laikytis.
              Trečia - galite rasti mano įrašus Psichikos sveikatos temoje - kodėl aš asmeniškai nustojau važinėti viešuoju transportu. Žinoma, tokių kaip aš - vienetai...

              Comment


                Va ir čia būtų gerai apklausa, kiek forumo dalyvių apskirtai turi teises ir vairuoja. Net neabejoju, kad procentai būtų visai kitokie, nei vidurkis realybėje.
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                  Taip, problema, kad beveik kiekvienas mokyklą baigiantis moksleivis siekia žūtbūt išlaikytinteises ir persėsti į golfuką. O dėl "ofisų planktono" nesutinku. Pats pažįstu Vilniaus "planktoninių", kurie pasimala ir trūluose, ir autobusuose. Ne visi išmoko vairuoti ir prisitaikė.
                  Būtent. Prieš pandemiją kasdien važinėdavau 3G, tai tikrai daug ofisinio planktono piko metu važiuoja (kostiumuoti vyrai ir moterys in their 30s). Su studentais gal kiek kitaip, ten automobilio turėjimas labiau prestižo reikalas.

                  Nors kokia prasmė ginčytis, manau viskas priklauso nuo situacijos. Vilniuje pvz.: greitųjų autobusų tinklas išvystytas patogiai, piko metu važiuoja kas kelias minutes, didžiojoje dalyje trasos yra A juostos, tai pvz.: iš kokio Perkūnkiemio į Centrą tikrai nuvažiuosi greičiau nei su automobiliu. Bet kituose miestuose, ar tuose Vilniaus mikrorajonuose, kur nėra patogių į centrą vežančių greitųjų autobusų maršrutų, tai logiška kad situacija nėra tapati - tiesiog nėra tų veiksnių, kurie skatina žmones naudotis VT.

                  Comment


                    Ofiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...

                    Comment


                      Užtat kitas momentas. Jau dabar ES pradėjo verkti, kad pagal apklausas, net ir pasibaigus visiems karantinams ir nugalėjus koroną, žmonės nežada grįžti į VT. Dalis žada keliauti VT mažiau, o apie 15 procentų buvusių VT keleivių iš viso naudotis automobiliais... Tai VT sistemai būtų didelis smūgis. Atsiritimas į 80-uosius... Lietuvoje atsiritimo jokio nebūtų, o dar vienas nuoseklaus VT nykimo etapas.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ofiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...
                        Nereikia hiperbolizuot, kaip jau sakiau, mano dauguma pažįstamų į darbą važiuoja VT. Vienas net specialiai nustojo su automobiliu važinėt ir pakeitė darbą, kai tas netoli Lentvario išsikėlė.

                        Comment


                          Niekas čia nieko nehiperbolizuoja. Pagal keleivių kontingenta aiškiai matosi, kas sudaro didžiąją dalį keleivių.

                          Comment


                            Nežinau, kiek važiuodavau iki karantino, normalūs žmonės būdavo, o ne, kaip jūs sakote, "kontingentas".

                            Comment


                              Jie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...

                              Comment


                                Kažkokia keista dichotomija čia vystote. Jei turi automobilį tai nesunaudoja VT? Nesąmonė. Teises turiu nuo 18, automobilį tiek pat laiko. VT naudojuosi dažnai ir automobilis yra pagrinde užmiesčio kelionėms (karantino metu ir apsipirkimo kelionėms - prikrauni bagažinę ir užtenka pusantros savaitės).

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Jie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...
                                Sudaro. Ypač piko metu kuomet važiuoja į/iš darbo.

                                Comment


                                  Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
                                    Dėl kitų lietuvos miestų negaliu kalbėti, bet dėl vilniaus jūs tikrai esate neteisus. Ir taip, automobilius turį. Aš irgi turiu automobilį - bet VT važiuoju dažniau nei automobiliu. O parkavimo problemos (ir parkingų nebuvimas) yra atskira problema. Beje mes kalbam apie viduriniąją klasę, ne prabangių vilų turėtojus.

                                    Comment


                                      Tai iš kur gi tie kamščiai Vilniuje tokie, jei jau taip daug ofiso planktono ir vidurinės klasės VT naudojasi? O gal čia kokie ubagai su golpukais, už paskutinius perkantys dyzeliuką ar dujas, užkiša miestą?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 12:25.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
                                        Tikrai nesąmonė dėl 99%. Pvz., žmona dirba senamiestyje, jie turi tik 1 nemokamą stovėjimo vietą, tai net fiziškai negalėtų visi darbuotojai važiuoti su automobiliais, nebent mokėtų kasdien už stovėjimą.
                                        Mes irgi turim automobilį, bet juo irgi tik į užmiestį ar parduotuves važiuojam. Sakyti, kad visi, kas turi automobilį, juo važiuoja į darbą, yra netiesa. Yra tokių, ir daug, bet ne 99%.

                                        Comment


                                          Vilniuje tikrai pastebima dalis viduriniosios klasės naudojasi VT, nereik čia nesąmonių tauzyt, o ir pats VT tikrai neblogas ir net pastebimai gerėjantis. Kaune tos viduriniosios klasės pastebimai mažiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X