Konsorciumas sudaromas bendrai veiklai, jei skelbiamas konkursas. O taip tai tikriausiai nupirko. Nieko gero, nes dar vienas privatus ir dar užsienio kapitalo monopolistas užima rinką. Lygtai patys lietuviai nifiga nieko negalėtų... Kol kas internete neradau jokios informacijos. Keista, nes nupirko tikriausiai jau prieš kelis mėnesius, todėl ir buvę Uma Trans mikrobai atsirado Vlasavoje... Paprastai vietinė spauda apie tokius sandėrius rašo. Tuo tarpu internetiniuose "Palangos tilto" ir "Vakarinės Palangos" puslapiuose irgi nieko neradau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Lietuvos savivaldybės prašo Vyriausybės kompensuoti miestų keleivių vežėjų nuostolius, patirtus per karantiną. Dėl to savivaldybių asociacija pirmadienį kreipėsi į Vyriausybę.
Kaip teigiama asociacijos kreipimesi, kurį matė BNS, šalyje paskelbus karantiną buvo apribota autobusų parkų veikla, o sumažėjus keleivių srautams, sumažėjo ir vežėjų gaunamos pajamos, tačiau išaugo savivaldybių išlaidos kompensuoti nuostoliams. Kauno ir Šiaulių miestų savivaldybės birželį dėl nuostolių kompensavimo kreipėsi į Finansų ministeriją, tačiau jų teigimu, ministerija tai daryti atsisakė.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1347042?copied
- 1 patinka
Comment
-
Nuolat stebint epidemiologinę situaciją Lietuvoje ir pasaulyje, siekiama užtikrinti visuomenės saugumą vietose, kur didesni žmonių susibūrimai gali kelti riziką užsikrėsti koronaviruso infekcija (COVID-19), praneša Sveikatos apsaugos ministerija (SAM).
Todėl viešojo transporto priemonėse atnaujintos rekomendacijos: prašoma vėl nešioti kaukes, laikytis atstumo, nesėdėti veidu į veidą.
Pirmiausia, sprendime pabrėžiama, kad viešajame transporte negali dirbti žmonės, kurie serga arba jiems pasireiškia ūmių kvėpavimo takų infekcijos simptomai, arba jiems yra taikomas reikalavimas dėl privalomos ar rekomenduojamos izoliacijos. Dėl saugumo rekomenduojama juos atskirti pertvaromis nuo keleivių arba išlaikyti ne mažesnį kaip 2 metrų atstumą. Jeigu minėtųjų pertvarų nėra, darbuotojams taip pat rekomenduojama dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones. Prekiauti kelionės bilietais viešojo transporto priemonėse nepatariama. Pažymėtina, kad viešojo transporto priemonėse rekomenduojama vežti tiek keleivių, kiek yra sėdimųjų vietų. Jei vežami stovintys keleiviai, tarp jų turi būti užtikrinamas ne mažesnis nei 1 metro atstumas. Taip pat patariama nesėdėti veidu į veidą. Pastarosios rekomendacijos negalioja sutuoktiniams, artimiems giminaičiams, įtėviams, įvaikiams, globėjams ir rūpintojams. Keleiviams, išskyrus vaikus iki 6 metų amžiaus, viešajame transporte rekomenduojama dėvėti veido kaukes, respiratorius ar kitas apsaugančias priemones. Kiekvienoje viešojo transporto priemonėje privaloma įrengti keleiviams gerai matomoje ir naudoti patogioje vietoje rankų dezinfekavimo priemones ir aiškiai matomoje vietoje pateikti informaciją apie prevencines koronaviruso infekcijos priemones. Keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo vietose rekomenduojama sužymėti laukimo vietas eilėje. Tarp eilių turi būti ne mažiau kaip 1 metro atstumas. Taip pat privaloma užtikrinti, kad viešose transporto priemonėse reguliariai būtų valomi ir dezinfekuojami dažnai liečiami paviršiai (rankenos, turėklai ir pan.). Viešojo transporto priemonės valymas ir dezinfekcija turi būti atliekama ne rečiau kaip kartą per dieną.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84791749
- 1 patinka
Comment
-
Artėjant galimam antrąjam koronos viruso plitimo pikui, švedai svarsto, ar nebūtų privalomos apsauginės veido kaukės viešojo transporto priemonėse. Šią savaitę Skonės regiono viešojo transporto bendrovė "Skånetrafiken" pradėjo dalinti nemokamas kaukes transporto keleiviams. Deja, susidomėjimas apsaugos priemon kol kas nėra labai didelis. [Šaltinis]
Comment
-
Sveiki visi. Kiek esu keliavęs autobusais Lietuvoje, pastebėjau jog yra stotelių, kuriose stojama kiek kitaip/kitur nei galima pagalvoti. Pavyzdžiui Kernavė - autobusų stotelė yra miestelio pakraštyje, tačiau tame žiede niekas nelaukia, tad ir autobusai neužvažiuoja. Visi žino, jog laukti reikia miestelio centre, kelkraštyje, prie kryžiaus. Iš tolimesnių - Krosna (Lazdijų r.) - važiuojant link Alytaus į pačią stotelę-žiedą neužvažiuojama - visi žino, jog laukti reikia kitoje kelio pusėje, prie to seno medinio namo. Autobusas tiesiog sustoja važiuojamoje dalyje ir laipina žmones. Žemaitijoje - dar daugiau - TOKS reise į Skuodą 13:45 yra net 2 stotelės - Alsėdžiai (link Vilniaus), kur žmonės iš tolo pamatę autobusą, perbėga į kitą kelio pusę, paskui Ylakiai - kur stotelė įrengta truputėlį keistai, todėl abiem kryptimis yra laukiama prie kelio, kuomet stotelė šone. Jei važiuoti rytinio Skuodo reisu - grįžtant atgal Luokėje, nes stotelė yra tik vienoje kelio pusėje. Panašiai - ir Dusetose. Galima vardint ir vardint. Gal kas žinote daugiau tokių stotelių?
Comment
-
Tai kad dažniausiai autobusai neužsuka į specialiai įrengtas stoteles su aikštele, jei važiuoja priešinga kryptimi, nei ta stotelė yra. Tada stoja tiesiog gatvėje prieš tą stotelė. Tokių stotelių Lietuvoje daug. Vilkijoje ne visada užsuka į stotelę su aikštele, kuri yra Kauno kryptimi, autobusai, važiuojantys iš Kauno. Pivašiūnuose tas pats, kai važiuojama į Alytų iš Vilniaus. Kai kuriuose miesteliuose stotelės įrengtos iš tiesų nepatogiose vietose. Blogiausia, kad vietiniai tai žino, kur laukti, o ne vietiniai gali ir nesulaukti autobuso ar jis pravažiuos nesustodamas...
Comment
-
Žodžiu, vairuotojų tingėjimas truputėlį pasukti vairą į kairę. Tai taip, tame ir problema, įdomu būtų išgirsti, ką apie tai mano LTSA. Negerai jog XXI amžiuje dar gajus tas paprotys-nerašyta taisyklė "ai, vietiniai ir taip viską žino", o pirmąkart važiuojantis žmogus gali taip ir pražiopsoti autobusą. Turi būti aiškumas. Bet Ylakiuose tikrai nebūčiau pagalvojęs, kad autobuso "laukti reikia" ne pačioje stotelėje. Tik dabar supratau, jog ten pagal idėją tai reikia ne įsukti į ją nuo kelio, bet apvažiuoti - tam yra pora siauresnių gatvelių.
https://www.google.com/maps/@56.2796...2!8i6656?hl=lt
- 2 patinka
Comment
-
Nemanau, jog kuris vairuotojas nepalauktų einančio keleivio iš "oficialiosios" stotelės iki autobuso. O neužsuka tai dažnai dėl laiko stokos/prastai įrengtų įvažiavimų/užstatymo lengvaisiais automobiliais. Ylakiuose ryte labai panašiu metu atvažiuoja trys autobusai, tai gal ir neblogai, jog žmogus netyčia įlipęs į netinkamą autobusą, po to nepražiopsos tinkamo. Užventyje standartinio dydžio autobusui užsukti į stotelę neįmanoma, Vilkijoje ypač turistiniu sezonu ten statomi lengvieji automobiliai,
Comment
-
Užventyje nebūtina sukiotis, galima apvažiuoti miestelį Šatrijos Raganos - P. Višinskio gatvėmis ir sustoti ant kampo. Bent jau atgal grįžtant į Vilnių kai kurie vairuotojai taip daro. Panašiu principu stotelė apvažiuojama ir tame pačiame maršrute esančiuose Salantuose. O tarkime Sedoje yra labai gerai padaryta - kelio viduryje atsišakoja į kairę nusukanti A juosta su visomis linijomis, rodanti kaip reikia užvažiuoti. Ir ten net didžiausi mėgėjai stoti kitoje kelio pusėje priešais stotelę, yra priversti užvažiuoti į ją. Kodėl pvz. Vilniaus mieste nėra tokios betvarkės, kad vairuotojai stotų, o keleiviai lauktų pagal savo susikurtas taisykles?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąKodėl pvz. Vilniaus mieste nėra tokios betvarkės, kad vairuotojai stotų, o keleiviai lauktų pagal savo susikurtas taisykles?
Visi tokie atvejai dažniausiai kyla ne dėl vairuotojų tingėjimo, o dėl infrastruktūros. Kaip minėjo Raikkonen, arba ten fiziškai netelpama arba stotelių vietos neatitinka realių keleivių poreikių. Priemiestyje daug kur taip yra, kad faktiškai stojama "kur keleiviai laukia".
Comment
-
Tai ten, kur neįmanoma tilpti, pvz. Užventis, aš nesiginčiju. Bet mieste jau yra tvarka visur - niekada nemačiau, kad tarkime Balsiuose (į miesto pusę) autobusai užuot užsukę žiedan, surinktų žmones pakelėje. Kažkur esu matęs keleivių skundą, kad jie Kernavėje taip pražiopsojo autobusą, nes laukė "pagal taisykles" miestelio pakraštyje esančioje stotelėje.
Comment
-
Vandens ar oro tai jau tikrai ne. Spec. paskirties buvo spec. ATĮ - šiukšliavėžės, šūdvežiai ir t.t. Kelių priežiūros - sniego valytuvai, barstytuvai ir t.t. buvo pas kelininkus. ATĮ tik transportas ir keleivių vežimas. Vilniuje buvo dar ATĮ-7, jos likučiai - Transrevis. Tai ji užsiiminėjo visais mikrobais Vilniuje, tarpmiestiniais mikrobais iš Vilniaus, taip pat krovinių pervežimu nedidelėmis transporto priemonėmis (krovininiais mikrobais, berods dar IŽ automobiliais) - pagal sutartis ar pagal užsakymą aptarnavo tik įmones ir įstaigas.
Comment
-
Švedija. Šiandien pagrindinė Švedijos sostinės regiono viešojo transporto organizacija "Storstockholms lokatrafik-SL" pristatė svarbias naujienas artėjantiems naujiesiems metams.:
- Nuo 2021 m. sausio 7 dienos piko metu privolamas apsauginių veido kaukių [šv. munskydd] dėvėjimas visų viešojo transporto priemonių (metro, lengvojo geležinkelio sistemų, autobusų, keltų ir priemiesčio traukinių) keleiviams. Kaip ir anksčiau, rekomenduojama nevykti miesto transportu nesant būtinybei. Šalies viešojo transporto bendrovės aktyviai dalyvauja socialinėje kampanijoje ir dėkoja potencieliams keleiviams, nesirenkatiems kelionių viešuoju transportu.
Plačiau.: https://sl.se/munskydd.
- Nuo sausio 5 dienos galios nauji transporto paslaugų kainų tarifai Stokholmo regione. Bendrai, kainos didėja 2.2%. Nauji kelionių viešuoju transportu įkainiai, galiosiantys nuo minėtosios datos.:
Mėnesio bilietas, galiojantis 30 dienų - 950 SEK (apie 95 EUR)
Mėnesio bilietas su nuolaida pensininkams, studentams ir moksleviams - 640 SEK (apie 64 EUR)
Vienkartinio bilieto kaina vienoje zonoje - 38 SEK (apie 3.8 EUR).
Kombinuotų bilietų kainos skiriasi.
Plačiau.: https://sl.se.Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.28, 22:34.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąOho, dvigubai brangiau nei Vilniuje! :O Nemaniau, kad tokie kainų skirtumai.
Skirtumas - trys kartai.Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.28, 23:32.
Comment
Comment