Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    The World's Most Expensive Cities For Public Transport
    https://www.forbes.com/sites/niallmc.../#76313cab7216

    Brangiausia viešo transporto kaina:

    Vidutinė mėnesio bilieto kaina:

    Click image for larger version

Name:	20190521_Public_Transport.jpg
Views:	129
Size:	69,5 kB
ID:	1723534

    Comment


      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	156,8 kB
ID:	1724285 Kautra išmetė labai neskoningą reklamą lyginant su tuo, jog traukiniai remonto metu vyksta ne iki Kauno, o tik iki Palemono...

      Comment


        LG galetu mest analogiska su visokiais Silutes ir Silales AP vazinejanciom griuvenom

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          LG galetu mest analogiska su visokiais Silutes ir Silales AP vazinejanciom griuvenom

          Comment


            Šitas dar geras, vakar mačiau Klaipėdoje žvyrkeliuose damušta Šilutės AP miesto MAN

            Comment


              "The Province", 2019-07-29, Britų Kolumbija, Kanada:
              BC Transit planuoja elektrifikuoti visą autobusų parką iki 2040 metų, kurį sudaro virš 1000 transporto priemonių.
              Pirmadienį buvo paskelbti programos metmenys [žodžiu, pradinė stadija], kuriais bus siekiama pereiti nuo dyzelinių autobusų prie nulinės [CO2] emisijos transporto priemonių. <...> “Pirkdami autobusą planuojame, kad jis tarnaus iki 13 metų. Per ateinančius 10 metų mums reikės atlikti esmines investicijas, kad pakeistume autobusus bei bendrą jų skaičių papildytume dar 350”.
              Įgyvendinant programą bus prisidedama prie Britų Kolumbijos (BC) provincijos tikslo sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas 60 proc. iki 2040 metų. Tai apims perėjimą prie elektrinio transporto, dėl ko keisis tvarkaraščiai priklausomai nuo naudojamos transporto priemonės tipo ir autobusų naudojimo intensyvumo. BC Transit, kuri aptarnauja 88 transporto sistemas virš 130 vietovių, nebepirks įprastų 12 m ilgio dyzelinių autobusų, sako Lamb (ponas Avinas).
              Intensyviai naudojami autobusai sudaro didžiąją transporto parko dalį, todėl didžiausią efektą mažindami CO2 emisijas pasieksime keisdami būtent dažnai naudojamus dyzelinius autobusus į elektrinius.
              BC Transit planuoja pradėti pirkti elektrinius autobusus 2023 metais. Kad perėjimas būtų sklandus, pirmiausiai dėl mažesnių emisijų bus perkami SGD autobusai. [] Šie autobusai aptarnaus Viktoriją [BC sostinė, apie 85 000 gyv.] ir Fraser Valley, iš kurių 68 autobusai bus skirti intensyviam naudojimui [suprasti, kaip miesto svarbiausiuose maršrutuose], 34 vidutiniam [kaip priemiestiniai ar mažaiu reikšmingi]. Šie autobusai prisidės prie 120 SGD autobusų, jau dabar dirbančių Kamloops, Nanaimo ir Whistler.
              2024 metais bus perkami tik elektriniai dviaukščiai autobusai. HandyDart [negalią turinčių keleivių pervežimo operatorius] mažo naudojimo autobusai bus perkami 2025, o 9-10.5 m ilgio elektriniai bus perkami nuo 2028, Lamb sako, kad kol kas per anksti kalbėti, kiek autobusų parko elektrifikavimas kainuos. Jo teigimu, BC Transit šiuo metu dirba su BC Hydro, kad būtų įvertintas būsimas energijos kiekio poreikis ir atitinkamai būtų pagerinti elektros tiekimo infrastruktūra.
              -----------
              Vankuverio aglomeracijoje VT organizuoja TransLink (ne BC Transit), tai Translink kontroliuojamų įmonių autobusų/troleibusų parką sudaro apie 1600 transporto priemonių, o viešai apie perėjimą prie elektrinių autobusų yra tiek: vykdomas (šiais metais tik prasidėjo, ir tai ne pilnu pajėgumu) bandomasis-pilotinis projektas, kurio metu per 2.5 metų bus elektriniai autobusai naudojami tik 100 (šimtajame) maršrute, kur galiniuose taškuose autobusai bus pakraunami per 4-7 min. Projekto metu bus renkama informacija apie autobusų ir krovimo stočių darbą, aptarnavimą, klientų pasitenkinimą. Tai suteiks svarbios informacijos kuriant mažų emisijų transporto parko strategiją, kuria bus pereinama prie nulinės emisijos transporto priemonių.
              Ir čia turtingoji Kanada XXI a., kur transporto bilietai brangūs, o sistema stipriai apkrauta keleiviais

              Comment


                Švedijos gamykla "Volvo Buses" gavo kol kas didžiausią šiemet naujausio modelio 7900 Volvo Electric Articulated elektrinių autobusų užsakymą. Viso užsakyti 157 ilgų autobusų vienetai, kurie priklausys viešojo transporto bendrovei "Transdev Sweden" ir bus eksploatuojami tame pačiame Geteborgo mieste, kuriame ir yra gamykla. Viename naujausio modelio autobuse telpa 150 keleivių, o energijos sąnaudos mažesnės 80% negu įprasta.





                Plačiau.: Volvo receives Europe’s largest order for electric buses

                Comment


                  Nesinori šokinėti po atskiras temas. Bet CVPP puslapyje skelbiama informacija apie viešojo transporto paslaugų pirkimą (miesto ir priemiesčio) keliose savivaldybėse.

                  Telšiai.
                  Yra skelbimas apie įvykusį konkrusą vežti keleivius 2 maršrutų grupėmis. Kas tai - neaišku. Viena iš jų apima 15 maršrutų, kita - 5.
                  O dabar - svarbiausia. Laimėtojas - "Ridvija". Tai ką, savivaldybė pjauna savo Telšių AP? Su dujiniais ir hibridiniu autobusais? Sutartis sudaryta 2019 rugsėjį.
                  Dar viena sutartis maršrutui Telšiai - Tryškiai sudaryta su UAB "Prie kelio" dar 2018 m.

                  Egzotika. Jonavos savivaldybė skelbia konkursą maršrutui Jonava - Kėdainiai aptarnauti elektrobusu.
                  Vokų atplėšimas 2019-12-10.

                  Alytaus rajonas irgi skelbė konkursą net dviems priemiestiniams maršrutams aptarnauti elektrobusais, bet konkursas neįvyko, nes niekas nepateikė pasiūlymų.

                  Užuot sprendę realias viešojo transporto problemas, savivaldybės užsiima profanacija ir švaisto pinigus "ekologiškam" transportui užmiesčio maršrutuose, kur ekologija prie esamos padėties su viešuoju transportu rajonuose, turi būti paskutinėje vietoje...

                  Taip pat jau kelintą kartą neįvyksta konkursas Šiaulių miesto maršrutų pirkimui. Savivaldybė akivaizdžiai nori prichvatizuoti "Busturą" arba jį užlenkti. Jei reikėtų įvykdyti tik formalų pirkimą, tai seniai jį buvo galima įvykdyti. O ką reiškia visi šitie neįvykę konkursai?


                  Comment


                    Telšiuose pats AP nedalyvavo konkursuose, nes konkursas "ekonomiškai nenaudingas". Straipsnis apie tai: http://tzinios.lt/telsiu-autobusu-pa...iami-pirkimai/
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Savivaldybė pati nežino kas joje ir jos įmonėse vyksta? O gal taip padaryta specialiai ir AP specialiai stekenamas, bus neva tai rinkos priemonėmis atimta dalis maršrutų ir parkui galas.

                      Comment


                        O tai kokiu ten marsrutu neliko? Priemestinių? Šiap Telšių AP neskaitant dujinių ir Irisbus, turbūt varganiausias AP Lietuvoje su Biržais ir Rokiškiu

                        Comment


                          Ką reiškia neskaitant? Vargingiausi yra Širvintų (koncesija), Kupiškio, Ignalinos, Molėtų, Lazdijų (privatizuotas) ir dar eilė kitų.

                          Comment


                            Vargingi ir šitie aišku, bet tai maži parkai su midbusais ir mikrobais pagrinde, turintys mažai reisų ir beveik neturintys tarpmiestinių maršrutų.

                            Comment


                              O Telšiai daug tarpmiestinių? Kiek žinau tai tik Telšiai - Kaunas ir pora į Klaipėdą. Telšių AP dar palyginti nėra vargingi.

                              Comment


                                Šiaip įdomu. Interneto platybėse aptikau Olso ir Stokholmo bėginio bei vandens viešojo transporto schemas.:



                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  Click image for larger version  Name:	 Views:	2 Size:	156,8 kB ID:	1724285 Kautra išmetė labai neskoningą reklamą lyginant su tuo, jog traukiniai remonto metu vyksta ne iki Kauno, o tik iki Palemono...
                                  Nuo gruodžio 1 d. elektriniams traukiniams į Vilnių pradėjus vėl važinėti iš Kauno (visą pusmetį važinėjo iš Palemono), internete (adreso niekaip nerandu) pqasirodė straipsnis, neva apibendrinantis keliones autobusais ir traukiniais iš Kauno į Vilnių. Jame užskaitomi net autobusų maršrutai per Jonavą, Ruklą, Žaslius ir per... Šakius, Marijampolę, Prienus. Ar tokiais varšrutais, ypač antruoju, kurio vienas reisas yra su persėdimui prilygstančiu autobuso keitimu Vilkaviškyje, kas važiuotų?
                                  Straipsnio autoriui važiuoti iš Kauno į Vilnių per Šakius, Vilkaviškį, Marijampolę, Prienus nesiūlau bent žiemos sezone. Tačiau prieš realizuodamas straipsnį galėjo Lietuvos žemėlapyje pažvelgti, kur yra Kaunas, Vilnius ir Kudirkos Naumiestis.
                                  P.S.:
                                  1)
                                  gal kas nors tą straipsnį suras, o gal ir pats radęs pateiksiu nuorodą į jį...
                                  2) iš 1988-1989 metų lieka prisiminimai, kaip savaitgaliais atsirasdavo neskubančių keleivių, kurie iš Kauno marių prieplaukos iki Rumšiškių plaukdavo laivu (šie tada į Rumšiškes savaitgaliais plaukiodavo kas valandą ar dar dažniau, buvo galimybė pasirinkti greitą ar lėta laivą), ir ten persėsdavo į autobusą.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2019.12.14, 10:20.

                                  Comment


                                    Tokius straipsnius dažniausiai rašo arba pagal užsakymą, arba visokie filadelfijai, nieko neišmanantys ir netgi tikriausiai VT nesinaudojantys.

                                    Comment


                                      Vieni naujesnių Stokholmo vandens transporto keltų - pilnai elektriniai keltai, papildantys miesto viešojo transporto priemonių tinklą (bėginis transportas, autobusai, funikulierius). Kaip ir kiti tos pačios koncepcijos keltai, kursuoja pagal grafiką.

                                      The electric commuter boat Sjövägen in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

                                      The electric commuter boat Sjövägen in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

                                      The sailing ship Tre Kronor departing from Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

                                      Kitoks VT keltukų modelis

                                      Commuters waiting to embark the commuter boat Gurli in Nybro Bay in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

                                      The commuter boat Gurli at Allmänna Gränd on Djurgården island in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

                                      P.S. Tai ne į šcherų salyną plukdantys keltai. Tam yra skirtas atskirtas parkas ir prieklauka centre.
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2019.12.16, 19:27.

                                      Comment


                                        Geteborge VT sistemai priklausančių keltų linijų tinklas taip pat išvystytas kaip Stokholme. Keltai kursuoja tarp įvairių svarbių traukos objektų miesto centre, esančių skirtingose Jotos upės pusėse. Bent vienas maršrutas išdėstytas zig-zago forma ir sėkmingai perkelia keleivius tarp įvairių rajonų iki pat estuarijos arba vietos, kur vyrauja uosto pramonė ir vedas vandens kelias į vandenyną. Kelionės vyksta greitai (nebent reikia praleisti didelius keltus) ir galioja miesto VT bilietas. Stepiren Resecentrum (netoli Geteborgo operos) yra vienas naujasnių persėdimo punktų tarp tramvajų, autobusų bei keltų transporto.

                                        Gbg_180925-0485.jpg by Per Pixel Petersson, on Flickr

                                        Gbg_180925-0494.jpg by Per Pixel Petersson, on Flickr

                                        Stenpiren terminalas iš kitos perspektyvos..

                                        An Evening in Gothenburg by Fredrik Lindedal, on Flickr
                                        Paskutinis taisė Silber418; 2019.12.17, 20:43.

                                        Comment


                                          Pietų Švedijos Skonės lėno (šv. Skåne) viešojo transporto bendrovė "Skånetrafiken" praėjusius metus pabaigė rekordiškai maža išmestinių dujų emisija į atmosferą. Bendrovė, kurios viešojo transporto paslaugos apima regioninių traukinių bei autubusų (ateityje ir lengvojo geležinkelio Lundo mieste) paslaugas, teikiamas didžiausiuose regiono urbanistiniuose centruose Trelleborg, Ystad, Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Malmö bei jų apylinkėse, per visus metus buvo atsakinga už 80 000 tonų emisiją. Šiems metams bus siekiama emisiją sumažinti dar labiau iki kol bendrovės teikiamos VT paslaugos regione taps neutralios poveikio aplinkai atžvilgiu.

                                          Šaltinis.: Skånetrafikens kollektivtrafik helt fossilbränslefri

                                          Comment

                                          Working...
                                          X