Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮdomu, kieno jie? Matosi ir vienas prailgintas Irisbusas.
Comment
-
Parašė rvr Rodyti pranešimąPrailgintas ryškiai naudotas.
Comment
-
Gal kas turit kokios informacijos ir norėtumėt pasidalint, kur šie IVECO fainuoliai keliaus? Gal i VVT rankas ?
>>> https://yadi.sk/d/B-B-OCFS3H7yYr
Comment
-
Stokholmas: Citybanan
Atnaujintas Stokholmo bėginio transporto žemėlapis, kuriame pažymėtas naujas geležinkelio tunelis "Citybanan" po miesto centru, skirtas tik priemiesčio traukinių (šv. pendeltåg) eismui. (Žemėlapyje - rožinė spalva)
Šaltinis
Nuo šių metų liepos 10 dienos priemiesčio traukinių eismas vyks aplenkiant Centrinę geležinkelio stotį. Jungtys su metro sistema (šv. tunnelbana) ties stotele T-centralen yra ketvirtame lygyje po žeme, bet greičiausiai į stoties platformas galima pasiekti per naują Stockholms City stoties pastatą.Paskutinis taisė Silber418; 2017.04.30, 06:32.
Comment
-
Berlynas plečia tramvajų tinklą į vakarų Berlyną, kur neseniai pratęsta linija einanti pro centrinę stotį viršijo lūkesčius 2x. Berlynas ir taip turi puikų U-Bahn (metro) ir S-Bahn (miesto traukiniai) tinklą, tačiau tramvajų tinklas iki šiol buvo tik rytų Berlyne.
Daugiau:
https://www.citylab.com/transportati...o-west/525246/
Comment
-
Čia vis fantazuojama kad pas mus troleibusus pakeis elektriniai autobusai. Ar tai panašu į tai? Sprendžiant iš foto elektriniams autobusams irgi reikalinga nemaža infrastruktūra, tai kokia prasmė keisti esamą troleibusų kontaktinį tinką ir tuos pakrovimo "stulpus"???
Gatvėse – ekologiški autobusai
Jei elektriniai lėktuvai yra ateities vizija, tai elektra varomi autobusai vis dažniau išrieda į Europos miestų gatves. Šioje srityje „Siemens“ taip pat siūlo sprendimus. Pavyzdžiui, Vokietijos šiaurėje įsikūrusiame Hamburge praėjusių metų rudenį įrengtos pirmosios pasaulyje „Siemens“ universalios 300 kW galios greitojo įkrovimo stotelės.
Stotelės naudojamos trumpų sustojimų metu įkrauti 109-uoju miesto maršrutu riedantiems elektriniams ir hibridiniams autobusams. Vieno sustojimo metu autobusas yra įkrovinėjamas maždaug 6 minutes. Toks metodas leidžia ekologiškiems autobusams vežti keleivius ištisą dieną be didesnių sustojimų.
Inovatyviuoju Hamburgo autobusų maršrutu kas dieną keliauja per 15 tūkst. miesto gyventojų, kurių skaičius netolimoje ateityje dar labiau išaugs. Šio miesto savivaldybė planuoja, kad nuo 2020 m. visi viešojo transporto autobusai mieste turės būti varomi elektra ar kitu alternatyviu kuru, kuris neterš aplinkos.
Plačiau: http://www.vz.lt/informacines-techno...#ixzz4hnZUz8fb
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąČia vis fantazuojama kad pas mus troleibusus pakeis elektriniai autobusai. Ar tai panašu į tai? Sprendžiant iš foto elektriniams autobusams irgi reikalinga nemaža infrastruktūra, tai kokia prasmė keisti esamą troleibusų kontaktinį tinką ir tuos pakrovimo "stulpus"???
Comment
-
Gatvės apšviesti nereikia? Taip kad stulpai turi būti. Gerai, KT tvirtinimo atveju jie turi būti tvirtesni, t.y. storesnis vamzdis. Tik tiek. Tik nereikia čia pasakų apie remontą. Gatvės kapitaliai tvarkomos kas 10-12 metų. O smulkūs remontai problemų nesudaro - KT greitai ir operatyviai permetamas į gatvės vidurį ar pan.
Dėl akumuliatorių - kol nebus pereita prie elektra varomų automobilių, tol kalbėti apie elektrobusus yra nesąmonė. Dar kartą kartoju, kad čia tik dabar rožinėmis spalvomis paišomi tie elektromobiliai. Elektromobilis (ar elektrobusas) ekologine prasme nusileidžia troleibusams. Nes akumuliatoriai yra neekologiški. Įkrovimo metu prarandama daugiau elektros energijos (fizika yra fizika ir niekur nedingsi, nuostoliai), nei jos prarandama perduodant ją kontaktiniu tinklu. Be to dar kartą kartoju, kad iš esmės kol kas nėra sukurta pigių, ekologiškų ir ilgaamžių akumuliatorių. Viskas remiasi ličio jonų technologija, o tai nei ekologiška, nei pigu. Litis yra retas metalas, todėl atpigimo nebus. Pavyzdžiui, 2015 m. duomenimis ličio buvo išgauta 32 tonos (metaliniu pavidalu). Iš jų apie trečdalis eina stiklo ir keramikos pramonei. Kadangi automobilio akumuliatoriams jo reikia bent kelių šimtų gramų, tai patys paskaičiuokite, kiek galima pagaminti akumuliatorių. O kur tada visi kiti akumuliatoriai? Kur stiklo pramonė ir visi kiti ličio panaudojimai? Elektromobilių plėtra yra didelis blefas. Tiesiog su esamomis akumuliatorių technologijomis ji neįmanoma. O
kažkokio proveržio akumuliatoriuose kol kas nesimato. Ličio akumuliatorių technologija deja, dėl ličio trūkumo, yra apribota.Paskutinis taisė Al1; 2017.05.22, 13:43.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektromobilių plėtra yra didelis blefas. Tiesiog su esamomis akumuliatorių technologijomis ji neįmanoma.
According to a study published in February 2016 by Bloomberg New Energy Finance (BNEF), battery prices fell 65% since 2010, and 35% just in 2015, reaching US$350 per kWh. BNEF expects electric car battery costs to be well below US$120 per kWh by 2030, and to fall further thereafter as new chemistries become available.
Comment
-
Nelabai suprantu kaip apie progresą galima svarstyti iš vieno pavyzdžio. Jeigu ką, tai progreso apibrėžimas yra 'progrèsas [lot. progressus], pažanga.' T.y. turime lyginti tai, kas buvo prieš tai su tuo, kas yra dabar arba bus ateity. Pasakymas 'Hibrido akumuliatorius ilgai nelaikė' pats savaime apie progresą nieko nepasako, pasakytų tuo atveju, jeigu mes sakytumėm 'hibrido akumuliatorius laikė tiek pat, kiek ir hibridų akumuliatoriai prieš 10 metų'. Bet toks pasakymas nebūtų tiesa. Negalima iš tokių pavienių atvejų darytis išvadų, dar visiškai neaišku ar tos žinios paremtos tikrais faktais, o jeigu ir tikrais, tai neaišku ar nebuvo paimtas koks vienas išskirtinias atvejis arba šiaip hiperbolizuotas. Normalesnias išvadas galima darytis tik paėmus labai plačią imtį, o ne vieną atvejį, ir paprasti mirtingieji to dažniausiai padaryti negali, dėl to turim remtis ekspertų ir gamintojų išvadomis, kurios taip pat rodo nemažą pažangą baterijų gyvavimo laiko ir įkrovimo ciklų srityje. Pasikartosiu, kad aš kalbu apie tai, kas bus pasiekta per 5 metus. Negalima paiimti kažkokios senienos, gamintos prieš kelis metus, o sukurtos turbūt prieš dar daugiau metų, kaip pavyzdžio ir sakyti 'kadangi seniena baterija nieko nelaikė, tai ir tos po 5 metų nieko nelaikys'. Čia tas pats, kas prieš 10 metų būtų rodęs Nokia 3310 ir sakęs 'geriau už šitą nieko nesukurs', o po 10 metų mes jau turime mobiliakus, daug kartų galingesnius už tuomečius kompiuterius.
Comment
-
Aš atrodo aiškiai parašiau, kad kol nebus normalių akumuliatorių ir masiškai prieinamų žaliavų, tol jokios elektromobilizacijos nebus. Dar kartą kartoju, kad ličio jonų akumuliatoriai netinkami dėl riboto žaliavų, o konkrečiai ličio, resursų. Ir visokie elektromobilių propagandistai gali svaigti kiek nori, ličio iš oro neatsiras, kur jo atsargos yra, kokia galimybė išgauti, yra aišku. Neužteks ličio resursų masinei elektromobilizacijai. Todėl nereikia čia kaišioti visokių baltarankių nieko technologijose neišmamančių finansinių ar ekonominių egzpertų paistalų. Ir kaina nieko nereiškia. Jei staiga reikės padidinti akumuliatorių gamybą keliasdešimt kartų, o tai įvyktų, jei prasidėtų masinė elektromobilizacija, tai žaliavos, konkrečiai, ličio kaina išaugtų. Tai viena. O antra, jo imtų trūkti ir pšš su gamyba...
Ir prie ko čia telefonai? Elektronikos rinkoje jokių apribojimų dėl žaliavų nėra. Net ir to paties ličio akumuliatoriams, nes telefono ar kompo akumuliatorius tai ne automobilio.
Dar vienas netiesioginis rodiklis - jei masinė elektromobilizacija įvyktų per 10 metų, aišku, pirmiausia Vakaruose, tai jau laikas dabar plėsti kaip minimum dvigubai elektrinių pajėgumus. Ką matome? Augimas labai lėtas. Be to V. Europoje, ypač Vokietijoje, bus masiškai uždaromos senos anglimi kūrenamos ir atominės elektrinės. O keis jas dujomis iš Rusijos kūrenamomis. Tai visų pirma kiek esamų elektrinių pakeitimui naujomis reikės laiko ir resursų ir kokia bus instaliuota galia, ir kiek reikės pereinant prie elektromobilių? Žodžiu, nurimkite, elektromobilizacija artimiasiame dešimtmeryje neįvyks. Vyks lėtas paprastų automobilių keitimas elektromobiliais. Lėtai judant bus galima ir elektrines pastatyti, ir sukurti naujas ne ličio pagrindu veikiančius pigius ir patikimas bei ekologiškus akumuliatorius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš atrodo aiškiai parašiau, kad kol nebus normalių akumuliatorių ir masiškai prieinamų žaliavų, tol jokios elektromobilizacijos nebus.Paskutinis taisė Eidvis; 2017.05.22, 21:05.
Comment
-
Laba diena, karai dėl resursų nevyksta? Abu pasauliniai karai buvo dėl resursų, ypač Rusijos atžvilgiu. Niekas to net neslepė Vakaruose, ypač Hitleris. Jau nekalbant apie daugybę lokalių karų ir konfliktų. Taip kad perkeltine prasme, kas dėl energoresursų, tai dega žmonių kraujas, o ne nafta ar dujos, ar netgi anglis.
Elektromobiliai iš kur elektrą ims? Ar ne iš elektros tinklo, kuriuo tekės elektra pagaminta deginant dujas, naftos produktus. Ir atominės elektrinės ją gamins. Taigi, kaip reikėjo šių resursų, taip ir reikės, kaip kariavo žmonės dėl resursų, taip ir kariaus.
Kas dėl ličio - gal atras, o gal ir neatras. Viena, kiek yra išžvalgytų ar numanomų telkinių su tam tikru kiekiu gamtinių išteklių ir visai kita yra galimybė išgauti dėl preinamumo, dėl technologijų, dėl politinės situacijos, galiausiai, dėl kainos.
Kad artimiausiu ateityje nebus jokio elektromobilių bumo, tik lėtas procesas vyks, rodo, dar kartą kartoju, elektros generacijos pajėgumų lėtas numatomas augimas.
Iš viso elektromobililazacijos nebus - štai ką prognozuoja JAV Energijos Administracija:
https://www.eia.gov/outlooks/ieo/transportation.cfm
Pagrindiniais kurais transporte išliks naftos produktai ir dujos. Augs ir elektros indėlis, bet lyginant su nafta ir dujomis, tai niekingai mažai.
Netikite JAV ekspertais?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad artimiausiu ateityje nebus jokio elektromobilių bumo, tik lėtas procesas vyks, rodo, dar kartą kartoju, elektros generacijos pajėgumų lėtas numatomas augimas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŠiuo metu investuoti į troleibusus ar jų kontaktinio tinklo plėtrą galima tik tuo atveju, jeigu galvojame, kad tas lūžio taškas, kai elektrobusų technologijos įgalins platų jų naudojimą, yra už 15-20 metų. Bet mano nuomone tas lūžio taškas ateis kur kas ankščiau, spėčiau, kad po kokių 3-5 metų ir jeigu tai būtų tiesa, tai tokiu atveju pirkti naujus troleibusus trims ar penkiems metams nėra geras sumanymas.
Jau yra elektromobiliai, tai dabar niekas neperka dyzeliniu ar benzino varomu? Nes auto lifetime irgi yra kokie 15 metu. Kam pirkt dabar, reikia palaukt kokius 5 metus.. taip?
LED diodas buvo israstas 1962 metais. Tai matyt nuo to laiko iki kokiu 2010 neverta buvo investuot i gatviu apsvietima.
Comment
Comment