/\ asmeniškai galiu prisipažinti porą kart tiesiog pamiršau, kad baigėsi mano mėnesinio bilieto galiojimas ir nors turėjau naują, bet nepažymėjau dėl įpročio įlipti ir važiuoti. Gauti baudžiamąjį už tokį yra tikrai nesamonė, pagerinti miesto kvartalus ir juose gyvenančių žmonių kultūrą reikia, o ne svaidytis baudom
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą/\ asmeniškai galiu prisipažinti porą kart tiesiog pamiršau, kad baigėsi mano mėnesinio bilieto galiojimas ir nors turėjau naują, bet nepažymėjau dėl įpročio įlipti ir važiuoti. Gauti baudžiamąjį už tokį yra tikrai nesamonė, pagerinti miesto kvartalus ir juose gyvenančių žmonių kultūrą reikia, o ne svaidytis baudom
Todėl ir bus pakeista tvarka kad turės žymėtis nesvarbu ar nuolatinis mėnesinis, metinis ar savaitinis ar kelių dienų ar papildytas kažkokia pinigų suma elektroninis bilietas. Kontrolieriai turėtų turėt kitokius skanerius kurie pirma nuskaitys nuo autobuso komposterio užsiregistravusius (atsižymėjusius) bilietą ir tik tokie bus skaitomi keleiviai susimokėję už paslaugą kitaip jie bus "zuikiai" jau po tokio noro įvest praėjo metai turėjo būti nuo 2015m pradžios.
Ir neatsižymėjus nuolatinio bilieto keleivio susižalojimo atveju negali išsireikalauti draudimo išmokos nes tokio bilieto nebūtų užregistruoto autobuso komposterio duomenų bazėje.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 10:30.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąLabiau nusišnekėti turbūt neįmanoma
nemanau tie kurie nesusimoka už kelionę neturi tiek drąsos išeit iš parduotuvės nesusimokėję už prekes.
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą/\ asmeniškai galiu prisipažinti porą kart tiesiog pamiršau, kad baigėsi mano mėnesinio bilieto galiojimas ir nors turėjau naują, bet nepažymėjau dėl įpročio įlipti ir važiuoti. Gauti baudžiamąjį už tokį yra tikrai nesamonė, pagerinti miesto kvartalus ir juose gyvenančių žmonių kultūrą reikia, o ne svaidytis baudom
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet žinant kad gali gauti laisvės apribojimą ar teismo sprendimu įvertintų padarytos žalos dydį valstybei (nes nemokant už bilietą yra apvogiama valstybė) tikrai jau nerizikuosi. Nes dabar važiavimas be bilieto užtraukia 30 eurų baudą o tai nėra jau mažareikšmė vagystė.
Todėl ir bus pakeista tvarka kad turės žymėtis nesvarbu ar nuolatinis mėnesinis, metinis ar savaitinis ar kelių dienų ar papildytas kažkokia pinigų suma elektroninis bilietas. Kontrolieriai turėtų turėt kitokius skanerius kurie pirma nuskaitys nuo autobuso komposterio užsiregistravusius (atsižymėjusius) bilietą ir tik tokie bus skaitomi keleiviai susimokėję už paslaugą kitaip jie bus "zuikiai" jau po tokio noro įvest praėjo metai turėjo būti nuo 2015m pradžios.
Ir neatsižymėjus nuolatinio bilieto keleivio susižalojimo atveju negali išsireikalauti draudimo išmokos nes tokio bilieto nebūtų užregistruoto autobuso komposterio duomenų bazėje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąo tada prašau savo versiją pateikt kaip keleivius priverst susimokėt už kelionę?
nemanau tie kurie nesusimoka už kelionę neturi tiek drąsos išeit iš parduotuvės nesusimokėję už prekes.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąlabai būtų gerai pavyzdžiui įvertintų važiavimą be bilieto kokiom pvz 15 valandų viešųjų darbų taip atlyginti žalą valstybei ir vairuotojui padarytą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVairuotojus reikėtų viešųjų darbų už nemandagų keleivių aptarnavimą
Įdomu kaip pats reaguotum kaip nesusimokėję eina keleiviai tau pro šoną ir nuo šito dar ir alga tau mažėtų.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąlabai būtų gerai pavyzdžiui įvertintų važiavimą be bilieto kokiom pvz 15 valandų viešųjų darbų taip atlyginti žalą valstybei ir vairuotojui padarytą.
Oi daug (ar reiktų sakyti stiprių) pokyčių norima... Mano bendradarbiai sako, kad jie iškeistų savo automobilius į viešąjį transportą, jei jis atrodytų kiek kokybiškesnis. Gal paprasčiau miesto tvarkos taisyklėse priimti (piktybinių) asocialių asmenų viešose erdvėse bausmę, negu tik transporte. Tada jų ir autobusuose automatiškai sumažės. Ir tada mažiau be bilietų važines, nes bendra kultūra aukštesnė. Bet VVT iš skolų šitai neiškels ir pelno nepadidins...
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąįsismarkauta čia jau, kiekvienu įrašu. jeigu atsiras prievarta (ko nelabai palaikau) pasižymėti kaskart įlipus visiems nuolatiniams taip pat - arba pasidarys masinė nesamonė viduj transporto priemonės, kuomet piko metu žmonių košė turės suktis ratuku su storom striukėm ir kuprinėm..; arba reikia kartu dar ir priverst žmones lipt per priekį, išlipti gale - bet tada nepalyginamai prailgėtų stovėjimo laikas stotelėse su dideliais srautais, o jau dabar matome kiek skundu, kad perilgai stovima stotelėse atvirom durim ir žmonėm šalta nors ir žiemiškai apsirengę.. autobusus aprūpinti webcam'ais, televizoriais ir mikrofonais, vairuotojus apmokyti stebėti vaizdą stotelėse per tris ekranus iškart, ir pastebėjus netaisyklingą keleivių laipiojimą tiesiog niekur nevažiuoti ir per mikrofoną pranešti balsu, kad nevažiuos, kol žmogus neateis į priekį ir nepasižymės - kitų keleivių pikti žvilgsniai privers tą padaryti arba išlipti, piktybiškiems galima iškviesti kontrolierių busiką, bet mieste klaidžiojančių kontrolierių nebėra!
Oi daug (ar reiktų sakyti stiprių) pokyčių norima... Mano bendradarbiai sako, kad jie iškeistų savo automobilius į viešąjį transportą, jei jis atrodytų kiek kokybiškesnis. Gal paprasčiau miesto tvarkos taisyklėse priimti (piktybinių) asocialių asmenų viešose erdvėse bausmę, negu tik transporte. Tada jų ir autobusuose automatiškai sumažės. Ir tada mažiau be bilietų važines, nes bendra kultūra aukštesnė. Bet VVT iš skolų šitai neiškels ir pelno nepadidins...
O skolos yra ne VVT, KVT ar kitų miestų o tiesiog nesugeba savivaldybė apmokės ne tik dotacijas už nuolaidinius bilietus bet ir už nuvažiuotus kilometrus.
Žadėjo trečdaliu apmažint autobusų maršrutų kad vis neaugtų skolos.
Bent Kaune įvedus priekinių durų įlaipinimo tvarką atvedė didelę naudą surenkamų pinigų sumą išaugo vos ne dvigubai kodėl Vilniuj atsisakė šito nesuprantu.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 12:03.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKur yra įlipimas pro priekines duris, tai paprasta. Vairuotojas laipina pro priekį ir tikrina.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąo žinai kad vairuotojams išvis nepriklauso tiksliau draudžiama daugiau kažką kalbėt kas nesusiję apie atsiskaitymą už kelionę. Tai labai juokingai skamba tas terminas nemandagus aptarnavimas.
Įdomu kaip pats reaguotum kaip nesusimokėję eina keleiviai tau pro šoną ir nuo šito dar ir alga tau mažėtų.
Jei nesusimoka keleivis, per garsiakalbį arba iš kabinos prašyčiau susimokėti, praneščiau dispečeriui. Bėda ta, kad vairuotojai iškart puola savo emocijas reikšti. Iškart pasimato, kad tokie žmonės turi dar mokytis kaip tinkamai dirbti aptarnavimo sferoje. Dar viena bėda, jei klausi kaip elgčiausi, keliu prielaidą, kad darbdavys nenurodęs aiškių instrukcijų ar bent rekomendacijų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVairuotojas turi vairuoti autobusą/troleibusą/traumvajų, o ne bilietus tikrinti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad draudžiama, tai blogai. Vairuotojas dirba paslaugų sferoje ir turi keleiviui suteikti trumpą informaciją jei to prašo.
Jei nesusimoka keleivis, per garsiakalbį arba iš kabinos prašyčiau susimokėti, praneščiau dispečeriui. Bėda ta, kad vairuotojai iškart puola savo emocijas reikšti. Iškart pasimato, kad tokie žmonės turi dar mokytis kaip tinkamai dirbti aptarnavimo sferoje. Dar viena bėda, jei klausi kaip elgčiausi, keliu prielaidą, kad darbdavys nenurodęs aiškių instrukcijų ar bent rekomendacijų.
Tai tada visi autobusai stovėtų sustojimuose ir lauktų policijos išvien, o tai būtų visai gerai nes mokama alga ne nuo reisų įvykdymų o nuo išdirbto laiko.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJau gal laikas suprasti, kad pareigybių, kai atliekamas tik viena funkcija, mažėja? Vairuotojas ir informaciją keleiviui turėtų suteikti, ir bilietus, jei taip miesto savivaldos numatyta, tikrinti, ir transporte švara, tvarka rūpintis.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJei nesusimoka keleivis, per garsiakalbį arba iš kabinos prašyčiau susimokėti, praneščiau dispečeriui.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.01.14, 12:25.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąČia tavo nuomonė, o teisės aktai ir savivaldybių nutarimai priešingi tavo nuomonei. Jau gal laikas suprasti, kad pareigybių, kai atliekamas tik viena funkcija, mažėja? Vairuotojas ir informaciją keleiviui turėtų suteikti, ir bilietus, jei taip miesto savivaldos numatyta, tikrinti, ir transporte švara, tvarka rūpintis. Dabar labai mažai atsakingų ir darbą mylinčių vairuotojų, daugelis materialistai, kurie teikia dirbsiantys geriau už didesnę algą, kuo abejoju, nes charakteris jau toks žmonių. Tikiuosi, kad jaunėjant vairuotojų kartai situacija gerės.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 12:29.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKą ir kodėl keistumėte dabartinėse respublikinėse Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse?
Dabartinės http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=396775Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimą...Jei keleivis nepasižymi ar įlipa pro ne priekį, pranešama dispečeriui apie vėlavimą, uždaromos durys, užgesinamas variklis, kviečiama ir laukiama saugos tarnyba arba policija. Tai yra Vakarų praktika. O grasinti didžiausia atsakomybe, kai žmogus elementariai gali pamiršti dokumentą ar pan., būtų nehumaniška.
Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVakarų praktika šalyje su Rytų kultūra niekaip nepasiteisins. Jau dabar būna atvėjų, kad keleivis net esant keleivių kontrolei transporto priemonėje sėdi, šaukia, bet niekur iš TP neišeina. TP stovi 5-10 minučių. O čia kiek teks laiko vėluoti, kol atvyks saugos tarnyba arba policija? Ir kur garantijos, kad prasižengęs keleivis pamatęs policiją iškart išlips iš TP? Teisingai pasakė Aleksio, 2-3 kartai tokių vėlavimų ir dalis žmonių rinksis automobilius.
Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet gal būtų visai ir gerai kad dėl vieno ar kelių keleivių pradėtų vėluot autobusai po 10-15 minučių manau tada skubantys keleiviai tuos keleivius patys išmestų laukwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment