Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Gerinat troleibusų įvaizdį reikia pasiekti, kad būtų pristatomi privalumai ir minusais sistemos. Šiai dienai privalumų labai daug. Be to, entuziastai gali kreiptis į VVT, kad pakeistų troleibuso emblemą nes formuojamas labai neigiamas įvaizdis. Bet eztuziastai negali nupirkti šiuolaikiškų kontaktinio tinklo "permetėjų".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBuvo tik Vilniaus centre ir tai 22, bei 21 autobusų maršrutai egzistavo, nors apie 80% ir daugiau jų trasos sutampa su troleibusų linijomis. Be to Kalvarijų gatve visada autobusų važiavo daugiau maršrutų nei troleibusų.
Troleibusų KT pratęsimui kažkada reikėjo juokingų pinigų, kad sužiedinti Pašilaičius su Kareivių g. per Baltupius prijungiant Santariškes. Bet jų atsirado tik Justiniškėms, Saulėtekiui, naujam Banginio žiedui ir karpymui (jis irgi už dyką nevyksta) į Paupį, Gedimino pr., Valkampius. Šiandien dieną ir Valakampiai galėtų egzistuoti, niekas laidų nebevogtų.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąTai gerai, statykim auksinius dangoraižius, paverskim savo miestus Astanos kopijomis, tieskim tramvajų linijas, mistinį BRT, 25+ metus atlaikančius troleibusus keiskim 10+ metų atlaikysiančiais elektrobusais, gal dar reikėtų Maglevo tarp Vilniaus ir Kauno 400 km/h greičiu ar to ruso mistinio lynų transporto. Nesvarbu, kad valstybės ekonomika įlįs į ž*pą, svarbu gi prestižas.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąnorisi apšviesti mažuosius šios temos skaitytojusParašė 10.000 Rodyti pranešimąmažiesiems troleibusų fanatams aiškinuPaskutinis taisė Elis; 2015.12.11, 14:55.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet jų atsirado tik Justiniškėms, Saulėtekiui, naujam Banginio žiedui ir karpymui (jis irgi už dyką nevyksta) į Paupį, Gedimino pr., Valkampius. Šiandien dieną ir Valakampiai galėtų egzistuoti, niekas laidų nebevogtų.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO dar, visai neseniai, važiavo ir Naugarduko gatve.
Comment
-
Volvo ElectriCity
Naujasis Švedijos "Volvo Buses" elektrinio autobuso modelis "Volvo Electric" (projekto "ElectriCity" dalis), kurio oficiali premjera Geteborgo mieste vyko šių metų vasarą, buvo labai pamėgtas ir neužilgo papildys kelių kitų Europos miestų viešojo transporto sistemas.
"Volvo Electric" autobusai buvo kuriami atsižvelgiant į krovimo energija greitį, triukšmo lygį ir pan. Projektas remiamas Geteborgo miesto savivaldybės, valstybinės "Fossil-Free Sweden initiative" ir kt.
Šaltinis
Šaltinis: Sweden's silent buses making a loud noise
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti. Be to, yra 88, kuris visą centrą apvažiuoja tikrai nebloga trasa. Tas susisiekimas tikrai nėra prastas.
Taip pažvelgus, į XIX a pabaigą, visi konkės maršrutai praeinami per 45 min. Bet atsirado ten, kur dabar nebėra.
Comment
-
Iš kokio į kokį tašką Vilniaus centre reikia eiti valandą ? Ir dar kad nebūtų pakeliui jokio VT ? Tu nenorėk, kad jis apvežtų po kiekvieną Vilniaus centro kampelį, bet visumoj susisiekimas tikrai yra geras. Jei manai kad klystu, tai konkrečiai nurodyk kurioje gi Centro vietoje to VT taip jau trūksta (pasikartosiu -- 88 aprėpia beveik visus centro taškus, arba iki jų reikia paeiti ~5 minutes)
Comment
-
Tai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti.
Vietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.), Užupis, Verslo trikampis, Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJūsų teiginio citata
Vietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.),
Užupis
Verslo trikampis
Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.
Comment
-
Comment