Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimąkam investuot į kažka, ko po 5-6 metų visi atsisakys, juolab kaune troleibusams liko +- 10 metų, kol viskas galutinai susidevės, o elektrobusai jau čia, jie yra diegiami ir nereikia demagogijos..
Gal sakau tegu paima Lietuva ir nuperka 500 elekrobusų visai Lietuvai ir paskui vergsi, kad baigsis kaip graikijai? Su savo šiuolaikišku mastymu gali peklon ait
Troleibusų niekas neatsisakys ir tai visiškai šviežia informacijaMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
kam investuot į kažka, ko po 5-6 metų visi atsisakys, juolab kaune troleibusams liko +- 10 metų, kol viskas galutinai susidevės, o elektrobusai jau čia, jie yra diegiami ir nereikia demagogijos..
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNiekas neprieštarauja, tiegul diegia elektrobusus. Bet jais reikia keisti autobusus, o ne troleibusus, kaip jau anksčiau buvo minėta. Ir ką reiškia po 5-6 metų atsisakys? Rygoje, Maskvoj, Minske, S-Peterburge ir t.t nebeliks troleibusų? Ir nereikia sakyti, kad Rusijoje viską kreivai šleivai daro, ten pagrindiniuose miestuose VT sistema yra kur kas net geriau išvystyta negu pagrindiniuose Europos miestuose.
Comment
-
Ši tema aktuali ne tik Kaunui. Galite prieštarauti, bet nuo realybės nepabėgti. Nors ir būtų atnaujintas kontaktinis tinklas, nors ir važinėtų modernūs troleibusai, vis tiek tai neleistų, pvz., iš Saulėtekio į Žemuosius Panerius nuvažiuot per 30 min (Vilniaus pvz.) sustojant visose stotelėse. Net su paprastu autobusu tai nėra pasiekiama. Reikia drąsesnių sprendimų ir labiau išsivysčiusios šalys (net požiūrių dėka) investuoja į tokias sistemas kaip BRT. Juk nereikia pamiršti, kad keleiviai nėra VT entuziastai, kurie gali gyventi transporto priemonėje, keleiviams svarbus ne tik patogumas, bet ir greitis.
Comment
-
Žinoma, palikim troleibusus ir būkim kaip atsilikusi NVS valstybė... Tam pačiam Taline jų tik keli maršrutai. Jei latviai nori, tai tegul taip ir elgiasi, tačiau mums saugot sovietmečio reliktų (perkeltine prasme) tikrai nereikėtų... Reikia modernėti ir lygiuotis į Vakarų Europą, kur didžiuosiuose miestuose tų troleibusų nei kvapo.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąŽinoma, palikim troleibusus ir būkim kaip atsilikusi NVS valstybė... Tam pačiam Taline jų tik keli maršrutai. Jei latviai nori, tai tegul taip ir elgiasi, tačiau mums saugot sovietmečio reliktų (perkeltine prasme) tikrai nereikėtų... Reikia modernėti ir lygiuotis į Vakarų Europą, kur didžiuosiuose miestuose tų troleibusų nei kvapo.
Be to, tramvajai turi ne tik KT, bet ir bėgius, tai gaunas, kad visa Europa ir didžioji dalis pasaulio atsilikusios NVS valstybės...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
God, vėl pasideda kliedesiai, kad troleibusai yra "atsilikėliškos" šalies požymis. Elektrobusų ateityje tikrai reikės ir galima pabandyt dalyvaut toj programoj, bet jais pirma reikės keist dyzelinius/dujinius autobusus, o ne troleibusus. Kai iškastiniu kuru varomo VT Kaune nebeliks, tada ir bus galima kalbėt apie troleibusų naikinimą, o tam prireiks dar 20-30 metų, taigi kol kas troleibusus reikia tik palaikyti ir plėsti jų tinklą, o ne sapnuot apie jų naikinimą.
P.S. Kaip gi galėjau pamiršti, kad troleibusų tinklas Kaune nutiestas TSRS laikais, taigi juos laikyt būtų valstybės išdavystė
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąŽinoma, palikim troleibusus ir būkim kaip atsilikusi NVS valstybė... Tam pačiam Taline jų tik keli maršrutai. Jei latviai nori, tai tegul taip ir elgiasi, tačiau mums saugot sovietmečio reliktų (perkeltine prasme) tikrai nereikėtų... Reikia modernėti ir lygiuotis į Vakarų Europą, kur didžiuosiuose miestuose tų troleibusų nei kvapo.
Comment
-
Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimątiesiog kai kurie jaučia nostalgija troleibusams
Comment
-
Prieš maždaug pusmetį ieškojau informacijos apie Zalcburgo troleibusų sistemą ir pasinaudojau galimybe paklausti vokiečių (beje, vienos brangiausių) elektros įrangos tiekėjo ''Voslohh Kiepe'' apie autonominę eigą troleibusuose. Pasitaikus galimybei, paklausiau, ar tiktų būtent elektrobusai Lietuvos klimatui - jie atsakė, kad tiktų, bet tam reikėtų brangesnių baterijų (paprastosios ličio jonų netiks), taip pat sunkiai sektųsi su šildymu ir kondicionavimu. Be to, dėl didokos temperatūros amplitudės tektų baterijas keisti kas 2-4 metus. Kiek kainuotų nemažai akumuliatorių ir tuo labiau jų utilizavimas - per kelis metus susidarytų tokia suma, už kurią galėtume nupirkti papildomai dar troleibusų/autobusų.
Grustnyj, kalbama kad ir apie paprastus maršrutus. Prie ko šitas BRT? Kalbant apie Vilnių, trūksta geresnio tvarkaraščių planavimo ir ilgesnių transporto priemonių, bei A juostų.
P.S. Pykina nuo ''patriotų'', kurie viską, kas pastatyta/padaryta/nutiesta sovietmečiu sugriatų vien dėl to, kad tai buvo padaryta būtent sovietmečiu.
Ir dar - gal aš kiek nuklysiu nuo Kauno temos, bet galima tai perkelti į troleibusų pasaulio miestuose temą.
Elektrobusai ir elektromobiliai dar nėra paplitę. Vistiek iki kokių 2050 ar dar vėliau elektrobusų sistema tinkamai ištobulinta nebus. Tai kas trukdo dabar kiek atnaujinti troleibusų sistemą, Vilnius galėtų surinkinėti troleibusus ir sau, ir Kaunui papigiai (nebūtinai Amberius), o vėliau, kai bus iš ko rinktis, ir pasirinksime, ar užsakyti naujas troleibusų partijas, ar atsisakyti.Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.12.07, 19:03.
Comment
-
esu keliavęs po Kiniją nuo Pekino centro iki atokiausių kaimų. Tikrai neblogai pažįstu jų mentalitetą.
Todėl galiu pasakyti: jiems nesvarbu, kiek ta technologija kainuoja ir kiek ji efektyvi. svarbu, kad galėtų pažaisti su inovacijomis. pažiūrėkit, kiek metų Šanchajuje jau yra maglevas, ir kiek jis paplito pasaulyje nuo to laiko. tad jei kažkas iš Ningbo miesto valdžios nusprendė irgi pažaisti, mažiau kreipkim dėmesį. nėra garantijos, kad ši technologija galės būti tikrai praktiškai pritaikyta iki kokių 2040
Comment
-
Žinoma, palikim troleibusus ir būkim kaip atsilikusi NVS valstybė... Tam pačiam Taline jų tik keli maršrutai. Jei latviai nori, tai tegul taip ir elgiasi, tačiau mums saugot sovietmečio reliktų (perkeltine prasme) tikrai nereikėtų... Reikia modernėti ir lygiuotis į Vakarų Europą, kur didžiuosiuose miestuose tų troleibusų nei kvapo.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąŽinoma, palikim troleibusus ir būkim kaip atsilikusi NVS valstybė... Tam pačiam Taline jų tik keli maršrutai. Jei latviai nori, tai tegul taip ir elgiasi, tačiau mums saugot sovietmečio reliktų (perkeltine prasme) tikrai nereikėtų... Reikia modernėti ir lygiuotis į Vakarų Europą, kur didžiuosiuose miestuose tų troleibusų nei kvapo.
Dėl troleibusų Lietuva Europos darnaus judumo, ekologijos, viešojo transporto populiarinimo renginiuose jau pagirta ne kartą, kad dar esame išsaugoję troleibusus. Jei atnaujintume troleibusų infrastruktūrą iki naujausios, tai būtume Europos lygmenyje pavyzdys.
Autobusai taršūs, jų varikliai greičiau baigia tarnauti.
Elektrobusų technologija dar neišvystyta, brangi, išlaikymas brangus, yra prastos traukos (jau bandyta Lietuvoje), akumuliatorius reikėtų keisti palyginti dažnai ir už didelę kainą.
Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimąvisiškai sutinku su jumis kolega, tiesiog kai kurie jaučia nostalgija troleibusams ir diskusija apie naują transporta tampa kova tarp troleibusu ir autobusu.
Paskutinis taisė Ametistas; 2015.12.07, 23:07.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimąO čia tik pavyzdys- http://www.technologijos.lt/n/techno...ai-troleibusaiAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąMano nuomone, šita technologija labai perspektyvi. Pradinės investicijos didelės, bet turėtų būti pigi eksploatacija, ekologiška, turėtų Lietuva eiti šita linkme.
Šiuo atveju yra keletas variantų tai požeminės ar antžeminės trasos.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąP.S. Pykina nuo ''patriotų'', kurie viską, kas pastatyta/padaryta/nutiesta sovietmečiu sugriatų vien dėl to, kad tai buvo padaryta būtent sovietmečiu.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAr galima tamsta paklausti, kodėl NVS valstybės yra atsilikusios? O tiksliau Rusija ir Baltarusija - kur jos atsilikusios? Atsiprašau, bet negaliu suprasti, kodėl vyrauja toks požiūris.
Comment
Comment