Gator, deja, nėra 100 procentų garantijos, kad vienu ar kitu maršrutu nevažiuos mikrobas vietoj autobuso.
Pilnai suprantu, užtenka ir didesnės tikimybės, va kaip pvz. atmesiu Vilkaviškio kryptį ir jau iškart geresni šansai nepatekt į mikrobą vykstant į Marijampolę ar Panevėžį
Kartais į Vilkaviškį "Kautra" siunčia ir normalų autobusą. Bet tai nereškia, kad, pavyzdžiui, penktadienį toks važiuos. Į Panevėžį, tai, kiek pastebėjau, per Labūnavą dažniausiai mikrobai, per Cinkiškius įvairiai. Ekspresai (tiek "Kautros", tiek Panevėžio AP) beveik 95 proc. mikrobai, nors kartais būna ir koks midibusas. Užtat Panevėžio AP į Vilkaviškį kol kas siunčia tik autobusus, bent aš mikrobų nemačiau.
Ne naujume esmė. Mikrobas - atsilikusių šalių transportas, kurios nesugeba, nenori ir nevysto VT - VT tik lochams.
Sutinku, kad Kautra per daug piktnaudžiauja mikriukais, kai kuriais tarpmiestiniais maršrutais vietoj mikriukų galėtų važiuoti autobusai, bent jau Opalinai. Bet ir išvystyto VT šalyse ten, kur nedaug keleivių, važiuoja mikriukai ar midibusai. VT išsivystymą parodo ne transporto priemonių dydis, o adekvatumas esančiam srautui.
Ten, kur pas mus važiuoja mikrobai, pas juos (išsivysčiuose šalyse) važiuoja normalūs autobusai, midibusai. Ten, kur pas mus važiuoja autobusai, pas juos važiuoja dvigubi autobusai ar tramvajai (jei mieste)... Mikrobai pas juos važiuoja ten, kur pas mus iš viso jokio VT nėra - po kaimus, miestų užkampius.
Beje, jei jau prakalboje apie transporto priemonės dydį. Klaipėdoje 27 maršrutu nuo pavasario visais reisas turėtų važiuoti didelis autobusas. Deja, didelis autobusas važiuoja tik 2 ar 3 kartus, o kitais kartais mikrobas. Nors tvarkaraštyje nėra pažymėta, kad važiuoja mažos talpos transporto priemonė. Tai sukčiauja "Autoklasrida" ar ką? Ima pinigus už autobuso ridą, o leidžia mikrobus...
Didelis autobusas 2 ar 3 kartus per savaitę, mėnesį ar metus? Tai kaip tik antraip - ne autobusas, o mikrobas šiame maršrute dirba 2-3 kartus per mėnesį. Šiemet jau pačią pirmą dieną kai turėjo dirbti autobusas autobusą ir išleido, net su pasibaigusia technikine važiavo.
Į Panevėžį, tai, kiek pastebėjau, per Labūnavą dažniausiai mikrobai, per Cinkiškius įvairiai. Ekspresai (tiek "Kautros", tiek Panevėžio AP) beveik 95 proc. mikrobai, nors kartais būna ir koks midibusas. Užtat Panevėžio AP į Vilkaviškį kol kas siunčia tik autobusus, bent aš mikrobų nemačiau.
Jei turėsi laiko smagumo dėlei atsidarom tarkim rytojaus Kaunas-Panevežys tvarkaraščius per autobusubilietai.lt ir paprognozuojam, kuriuo reisu kas
Didelis autobusas 2 ar 3 kartus per savaitę, mėnesį ar metus? Tai kaip tik antraip - ne autobusas, o mikrobas šiame maršrute dirba 2-3 kartus per mėnesį. Šiemet jau pačią pirmą dieną kai turėjo dirbti autobusas autobusą ir išleido, net su pasibaigusia technikine važiavo.
Per dieną. Buvau Klaipėdoje balandžio pabaigoje dvi dienas - abi tas pats. Važiavo mikrobai, tik du kartus (rytais ~8.40 nuo Akropolio) mačiau autobusą.
Kodėl konkursą laimi firmos, kurios turi tik vieną reikiamą transporto priemonę? Kodėl nėra reikalavimų rezervui? Kodėl to maršruto neaptarnauja didesnis vežėjas?
N
Jei turėsi laiko smagumo dėlei atsidarom tarkim rytojaus Kaunas-Panevežys tvarkaraščius per autobusubilietai.lt ir paprognozuojam, kuriuo reisu kas
Ką ten žiūrėti? Pagrindiniai vežėjai tarp šių miestų "Kautra" ir Panevėžio AP. Dar važiuoja Biržų AP ir Marijampolės AP. Pastaroji irgi kartais leidžia mikrobus. Biržų AP - autobusus. "Kautra" ir Panevėžys - įvairiai. Ekspresai - dažniausiai mikrobai. Kiti - autobusai arba mikrobai. Panevėžys į Druskininkus, Alytų ir Vilkaviškį leidžia autobusus.
Pavyzdžiui, į Joniškėlį "Kautra" dažniausiai leidžia mikrobus.
Gera idėja rodyti, kada važiuoja mikroautobusas. Gal tuomet keleiviai galintys derintis, rinktų kitus laikus. Nors nenustebčiau, kad kiti vis dar laiko mikroautobusą pranešesniu už autobusą
Per dieną. Buvau Klaipėdoje balandžio pabaigoje dvi dienas - abi tas pats. Važiavo mikrobai, tik du kartus (rytais ~8.40 nuo Akropolio) mačiau autobusą. Kodėl konkursą laimi firmos, kurios turi tik vieną reikiamą transporto priemonę? Kodėl nėra reikalavimų rezervui? Kodėl to maršruto neaptarnauja didesnis vežėjas?
Čia jau KKT reikia klausti. Autoklasrida turi tik 2 didelius autobusus. Kai buvo konkursas maršrutams mieste aptranauti ponas Gintaras šnekėjo, kad maršrutai bus išskirstyti kitaip nei yra dabar, kai kuriuos aptarnaus kiti vežėjai. O kaip nutiko? Viską pasiskirstė kaip buvo iki šiol. Privatininkai tokią pačią kainą už km sutarė.
Gera idėja rodyti, kada važiuoja mikroautobusas. Gal tuomet keleiviai galintys derintis, rinktų kitus laikus. Nors nenustebčiau, kad kiti vis dar laiko mikroautobusą pranešesniu už autobusą
Tikrai abejoju, ar dauguma sakytų, kad mikroautobusu yra patogu keliauti tarpmiestiniais maršrutais - apie ką dabar ir kalbame. O kalbant apie miestą - visokių gali būti atsakymų. Kai žmonėms nėra suteikta geresnė alternatyvą, tai ir yra įsikniaubę į mikroautobusų palaikymą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
naršant facebook'e pastebėjau tokią reklamą, iškilo klausimas ar galima tikėtis būtent penktos serijos setros važiuojant su Toks ??? kiek pamenu jie tokių autobusų neturėjo. reklama paimta iš https://www.facebook.com/TOKS.LT?fref=ts
Comment