Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Biurokratizmo siautėjimas. Kiek laiko užtrunka autobusų pirkimas? Ogi beveik 3 metus! Taigi, nėra ko stebėtis, kad tiek Lietuva, tiek ir visa ES beviltiškai žlunga. Taip dirbant neįmanoma ilgai atsilaikyti ir tuo labiau konkuruoti prieš kylančią Aziją.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Biurokratizmo siautėjimas. Kiek laiko užtrunka autobusų pirkimas? Ogi beveik 3 metus! Taigi, nėra ko stebėtis, kad tiek Lietuva, tiek ir visa ES beviltiškai žlunga. Taip dirbant neįmanoma ilgai atsilaikyti ir tuo labiau konkuruoti prieš kylančią Aziją.
      Su tokiais tempais mes dar ilgai neturėsim autobusų, kai jų žūtbūt reikia.

      Comment


        Ne tik autobusai taip ilgai perkami. Tai sisteminė ir ne vien Lietuvos, bet ir visos ES problema.

        Comment


          Jau kelinti metai kai turiu tarptautinį studento pažymėjimą (ISIC). Niekad problemų nekildavo nei traukiniuose ar autobusuose. Vakar važiavau liaudyje vadinamu "mikriuku" beveik 30 km. Šiuo maršrutu tenka dažnai važiuoti, tad jau ir vairuotojai būna matyti.kaip visada paprašiau pusę bilieto iki Panevėžio, parodžiau ISIC, deja jis vairuotojui netiko, nes reikėjo jam parodyti iš MIGRACINĖS tarnybos PAŽYMĄ, kad esu ES pilietė. Tada liepė parodyti pasą, kurio, deja, neturėjau. Paaiškinus, kad jau kelinti metai su ISIC važinėju, vairuotojo neįtikino, nes jam REIKIA PAŽYMOS, nes taip pas jį dokumentuose rašoma. Pareikalavus parodyti tuos "dokumentus", kur taip rašoma, vairuotojas nepateikė, nes atrėžė, kad po ranka neturįs. Dar paburnojęs, vis dėl to suteikė nuolaidą ir pareiškė,kad kitą kartą turėčiau su savim kažkokią mistinę pažymą

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Jei tramvajaus viena maždaug 10 km linija kainuotų grubiai tariant apie milijardą litų, įskaitant riedmenis, eismo iškėlimą iš Pylimo g., kapitalinę visų gatvių, kuriomis važiuotų tramvajus rekonstrukcija pakeičiant, iškeliant visas komunikacijas, apsaugos nuo vibracijos įrengimą, tramvajų depą ir t.t. ir pan., tai jau esamos troleibusų sistemos KT remontas NEGALI kainuoti 300 mln. litų. Nes už kokią sumą tikriausiai pavyktų visiškai pakeisti visą KT nauju. Bet juk to nereikia! Nereikai keisti visų atramų, nereikia keisti visų KT gatvėse, visų transformatorinių, nereikia komunikacijų atnaujinimo gatvėse ir gatvės dangos atnaujinimų ir t.t. Galiausiai tai galima daryti kelių metų bėgyje palaipsniui arba u ES pinigus. O miestas (VVT) savo dalį surastų iš kur pridėti.
            Pirma, kuo reikėtų užsiimti - pagrindiniu sankryžų, žiedų ir kai kurių kreivių sutvarkymu. Po to visų likusių. Taip pat palaipsniui atnaujinant po transformatorinę.
            Beje, kiek Vilniuje yra troleibusų transformatorinių???
            Pamirškim bent kuriam laikui tą tramvajų, esmė ne troleibusai vs tramvajus, bet kiek kainuotų kontaktinio tinklo atnaujinimas.
            Koks kontaktinio tinklo ilgis Vilniuje šiuo metu? Kažkaip nepavyko susirasti tokios informacijos. "Iš akies" primetus turėtų būti kažkas apie 50 km. Tuomet lyginant su žiniasklaidoje minėta 6 km linijos tiesimo kaina į Santariškes (~42 mln.) galbūt išties už ~300 mln. pavyktų pilnai (prilygstant naujos linijos tiesimui) atnaujinti visą kontaktinį tinklą mieste. Čia sutinku, kad nereikia visiškai visko keisti ir ši suma būtų mažesnė. Tačiau lieka aktualus klausimas kiek ji būtų mažesnė? Juk darbai būtų daromi su 15-20 metų perspektyva. Todėl manau ir kažkokią dalį atramų reikėtų keisti, iš esmės atnaujinti pastotes ir pan. Jeigu gavus ES paramą, tai būtų daromas esminis atnaujinimas (rekonstrukcija), nes po kelių metų tam pačiam tikslui paramos tikrai niekas nebeduos.
            Net jeigu tai sudarytų tik 1/3 šios kainos, vis tiek suma sieks 100-120 mln. ir toli gražu nebus tik ~35 mln.

            Comment


              Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
              Jau kelinti metai kai turiu tarptautinį studento pažymėjimą (ISIC). Niekad problemų nekildavo nei traukiniuose ar autobusuose. Vakar važiavau liaudyje vadinamu "mikriuku" beveik 30 km. Šiuo maršrutu tenka dažnai važiuoti, tad jau ir vairuotojai būna matyti.kaip visada paprašiau pusę bilieto iki Panevėžio, parodžiau ISIC, deja jis vairuotojui netiko, nes reikėjo jam parodyti iš MIGRACINĖS tarnybos PAŽYMĄ, kad esu ES pilietė. Tada liepė parodyti pasą, kurio, deja, neturėjau. Paaiškinus, kad jau kelinti metai su ISIC važinėju, vairuotojo neįtikino, nes jam REIKIA PAŽYMOS, nes taip pas jį dokumentuose rašoma. Pareikalavus parodyti tuos "dokumentus", kur taip rašoma, vairuotojas nepateikė, nes atrėžė, kad po ranka neturįs. Dar paburnojęs, vis dėl to suteikė nuolaidą ir pareiškė,kad kitą kartą turėčiau su savim kažkokią mistinę pažymą
              Jei vairuotojui kelia abejonių, ar esate ES šalyje studijuojantis asmuo, jis turi teisę prašyti paso, kuriame turėtų būti nurodyta, kurios šalies pilietė esate.

              Daugiau informacijos Transporto lengvatų įstatyme. Iš esmės, vairuotojas nėra teisus, nes vadovaujasi senomis nuostatomis, naujos yra lankstesnės.

              Vis tik rekomenduočiau su savimi turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą šalia ISIC.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                ''Busturo'' dovana Elektrėnų miesto gyventojams nuo 08.01-08.31 bilieto kaina iš Elektrėnų į Vilnių tik 5 litai.Kai kiti vežėjai ima 10-12 litų.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Jei vairuotojui kelia abejonių, ar esate ES šalyje studijuojantis asmuo, jis turi teisę prašyti paso, kuriame turėtų būti nurodyta, kurios šalies pilietė esate.

                  Daugiau informacijos Transporto lengvatų įstatyme. Iš esmės, vairuotojas nėra teisus, nes vadovaujasi senomis nuostatomis, naujos yra lankstesnės.

                  Vis tik rekomenduočiau su savimi turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą šalia ISIC.
                  Visada turiu, bet tada kaip tycia neturėjau piniginėje.

                  Comment


                    As su ISIC irgi vazineju, niekas manes nera prases ID

                    Comment


                      Na traukiniuose manęs visada paprašo paso, tuo tarpu TOKSAS ar Busturas per ketverius metus gal kartą ir paprašė asmens dokumento

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Pamirškim bent kuriam laikui tą tramvajų, esmė ne troleibusai vs tramvajus, bet kiek kainuotų kontaktinio tinklo atnaujinimas.
                        Koks kontaktinio tinklo ilgis Vilniuje šiuo metu? Kažkaip nepavyko susirasti tokios informacijos. "Iš akies" primetus turėtų būti kažkas apie 50 km. Tuomet lyginant su žiniasklaidoje minėta 6 km linijos tiesimo kaina į Santariškes (~42 mln.) galbūt išties už ~300 mln. pavyktų pilnai (prilygstant naujos linijos tiesimui) atnaujinti visą kontaktinį tinklą mieste. Čia sutinku, kad nereikia visiškai visko keisti ir ši suma būtų mažesnė. Tačiau lieka aktualus klausimas kiek ji būtų mažesnė? Juk darbai būtų daromi su 15-20 metų perspektyva. Todėl manau ir kažkokią dalį atramų reikėtų keisti, iš esmės atnaujinti pastotes ir pan. Jeigu gavus ES paramą, tai būtų daromas esminis atnaujinimas (rekonstrukcija), nes po kelių metų tam pačiam tikslui paramos tikrai niekas nebeduos.
                        Net jeigu tai sudarytų tik 1/3 šios kainos, vis tiek suma sieks 100-120 mln. ir toli gražu nebus tik ~35 mln.
                        Nereikia užsiiminėti gigantomanija. Viso tinklo KT tikrai nereikia atnaujinti. Atramas galbūt reikėtų keisti tik kai kuriose gatvėse, kur jos stovi nuo pat pirmųjų troleibusų linijų nutiesimo. Pavyzdžiui, Antakalnio g. Beje, pastarąją reikėtų kartu ir rekonstruoti, paplatinti iki normalių 4 linijų, rekonstruoti kai kurias sankryžas, įrengiant papildomas juostas sukimui. Žodžiu, lėšos eitų ne tik iš VT eilutės. O nauda VT būtų. Šiaip tai atramų nėra jokio reikalo keisti, nes, pavyzdžiui, Lenkijoje kai kur teko matyti dar vokiečių laikų tramvajų atramas, atliekančias savo paskirtį.

                        Comment


                          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                          ''Busturo'' dovana Elektrėnų miesto gyventojams nuo 08.01-08.31 bilieto kaina iš Elektrėnų į Vilnių tik 5 litai.Kai kiti vežėjai ima 10-12 litų.
                          Sveikintinas poelgis. Nors tam yra priezastis ta kad apie 8 ryto Elektrenuose buna net 4 reisai i Vilniu. Kautros Kaunas - Vilnius tiesiai, Kaunas - Minskas, Kaunas - Jonava - Vilnius. Ir minetasis Busturo. O zmoniu buna nemazai. Sveikos konkurencijos pavyzdys.

                          Comment


                            Sveikos, nesveikos... Bet tokia kaina kvepia dempingu.

                            Comment


                              Pasiūlymas iš Kautros. Idomu ar patrauks Žalgirio fanų.

                              Comment


                                ''Kautros'' pavyzdžiu galetų pasekti ir TOKS(''Lietuvos Rytas''),Klaipėdos AP(''Neptūnas''),''Busturas''(''Šiauliai'').Ir turi parkai to modelio ''Setras''kaip tyčia.Gražiai atrodytu.

                                Comment


                                  Šiandien Švedijos dienraštyje "Metro" paskelbta naujiena apie tai, kad miesto valdžia pritarė siūlymams leisti daugiau keleivinių keltų didelio Mälaren ežero, kuris miesto centre įteka į Baltijos jūrą, vandenimis. Planuojama vykdyti reguliarius keleivinių keltų reisus devyniomis kryptimis tarp miesto centro ir gyvenviečių Mälaren ežero salyne (Ekerö (salynas) - Gamla stan, Ulvsunda - Södersjukhuset (ligoninė) su tarpiniais sustojimais).
                                  Kartu kitąmet bus pristatyta partija naujų, elektra varomų, keltų (žr. paveikslėlį).
                                  Vandens transportas (vandens taksi (pagal iškvietimą), kateriai, kt.) yra viena svarbesnių susisiekimo priemonių Stokholmo mieste bei tarp miesto ir gyvenviečių salynuose. Šiomis dienomis intesyviausias keleivinių keltų ir katerių eismas tarp miesto centro bei Stokholmo salyne esančių gyvenviečių bei kai kurių miesto rajonų. Reguliariais reisais vykstančiuose vandens transporto priemonėse atsiskaitymo tvarka tokia pati kaip ir visose kitose viešojo transporto priemonėse.

                                  Stokholmo elektra varomo keleivinio kelto koncepcija:



                                  Šaltinis

                                  Senesni straipsniai: Stockholm kan få nio nya båtpendlarlinjer, Stockholm får eldriven pendelbåt.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.28, 17:41.

                                  Comment


                                    Naujienos iš tarpmiesčio:
                                    Varėnos AP į Kauną važinės visomis darbo dienomis, iki šiol važiavo tik penktadieniais. Iš Varėnos AS 05:50; iš Kauno AS 11:50. Kiek mačiau važinėja mikroautobusai, kol kas pustuščiai, bet Varėnos AP užpildo beveik valandos skylę tarp Kaunas-Alytus, todėl neturėtų būti nuostolingas. Bent iki Kautrai sumažinant bilietų kainas, Varėnos AP veždavo pigiau.

                                    Busturas į Jurbarką važiuos tik sekmadieniais. Iki šiol važinėjo dar ir penktadieniais, šeštadieniais.

                                    Rokiškio AP apkarpė reisų skaičių į Šiaulius. 09:30 iš Rokiškio ir 12:50 iš Šiaulių važiuos tik penktadieniais, šeštadieniais. Iki šiol važiavo dar ir pirmadieniais bei sekmadieniais.

                                    Pasvalio AP numarino savo vienintelį reisą į Vilnių. Pabaigoje važiavo tik penktadieniais, o dabar nebevažiuos išvis...
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      Naujienos iš tarpmiesčio:
                                      Varėnos AP į Kauną važinės visomis darbo dienomis, iki šiol važiavo tik penktadieniais. Iš Varėnos AS 05:50; iš Kauno AS 11:50. Kiek mačiau važinėja mikroautobusai, kol kas pustuščiai, bet Varėnos AP užpildo beveik valandos skylę tarp Kaunas-Alytus, todėl neturėtų būti nuostolingas. Bent iki Kautrai sumažinant bilietų kainas, Varėnos AP veždavo pigiau.

                                      Busturas į Jurbarką važiuos tik sekmadieniais. Iki šiol važinėjo dar ir penktadieniais, šeštadieniais.

                                      Rokiškio AP apkarpė reisų skaičių į Šiaulius. 09:30 iš Rokiškio ir 12:50 iš Šiaulių važiuos tik penktadieniais, šeštadieniais. Iki šiol važiavo dar ir pirmadieniais bei sekmadieniais.

                                      Pasvalio AP numarino savo vienintelį reisą į Vilnių. Pabaigoje važiavo tik penktadieniais, o dabar nebevažiuos išvis...
                                      O tai dabar bus koks nors reisas iš Vilniaus, kuris pervažiuoja Pasvalį, ar su šiuo miestu jau be persėdimų nenuvažiuosi?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        O tai dabar bus koks nors reisas iš Vilniaus, kuris pervažiuoja Pasvalį, ar su šiuo miestu jau be persėdimų nenuvažiuosi?
                                        Susisiekimas išlieka, pro Pasvalį į (iš) Vilnių važiuoja Panevėžio AP, TOKS, Biržų AP autobusai.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Tas Pasvalio AP maršrutas į Vilnių buvo absurdas. Panevėžyje autobusas stovėdavo apie pusvalandį ar daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X