Zuokui liko du metai iki kadencijos pabaigos, o iš naujo jo niekas neperrinks.
Su Marius_vln buvau kažkur prieš gerą mėnėsį užmeizges diskusiją apie troleibusus. Mano citata
Nereikia klausytis to
PHP kodas:
ZUOKA PARTIJAS
(kuriai nedaug liko laiko iki išskridymo iš posto), ir tu, kurie tarsi naikindami troleibusus gerina VT
. Nu kur čia gerinimas, ką? Va šianden važiavau 2603 - lekė kaip pamišęs. Taip kad troleibusai gali važiuoti ypač greitai(max. 90 km/h).
Be to, kažkur tramvajaus temoje buvo nuoroda į facebooką - ten žmogus padare tikrą pasiūlyma - išmontuot visas nereikalingas KT linijas (ala avarines) ir pvz. pratęsti is Pašilačiu į Kaimelio žiedą KT. Buvo prierašas : Deja, visi šie pasiūlymai yra kosminiai, nes yra salyginai pigūs.
Meras galbūt nėra toks blogas išskyrus susisiekimo sferą, kuriuoje jis tesieg pakvaišęs dėl savo planų išardyti troleibusus ir pastatyti tramvajų. Tik už kieno pinigus?
Meras galbūt nėra toks blogas išskyrus susisiekimo sferą, kuriuoje jis tesieg pakvaišęs dėl savo planų išardyti troleibusus ir pastatyti tramvajų. Tik už kieno pinigus?
Vienintelė jo problema VT sferoje - jis bando pernelyg greitai reformuoti VT. Tai pagirtina, tačiau tūlas lietuvis niekada nėra pasiruošęs permainoms. Būtų žymiai paprasčiau, jei jis, iš pradžių, padarytų "Liepos 1-osios reformą", o tik vėliau, gal kitais metais, pasakytų, kad: "Va, išanalizavę bla bla bla mes nusprendėme, kad palaipsniui reikia troleibusus keisti ekologiškais autobusais". Dabar gi išėjo, kad per vieną dieną: 1) liepos 1 reforma 2) atsisakoma troleibusų 3) tramvajų atsiradimas 4) kova su mikroautobusais 5) atsisakoma popierinių bilietų ir t.t. Tiesiog per daug informacijos tūlam lietuviui, kuris retais atvejais domisi tuo, kas vyksta toliau jo gyvenimo.
Vienintelė jo problema VT sferoje - jis bando pernelyg greitai reformuoti VT. Tai pagirtina, tačiau tūlas lietuvis niekada nėra pasiruošęs permainoms. Būtų žymiai paprasčiau, jei jis, iš pradžių, padarytų "Liepos 1-osios reformą", o tik vėliau, gal kitais metais, pasakytų, kad: "Va, išanalizavę bla bla bla mes nusprendėme, kad palaipsniui reikia troleibusus keisti ekologiškais autobusais". Dabar gi išėjo, kad per vieną dieną: 1) liepos 1 reforma 2) atsisakoma troleibusų 3) tramvajų atsiradimas 4) kova su mikroautobusais 5) atsisakoma popierinių bilietų ir t.t. Tiesiog per daug informacijos tūlam lietuviui, kuris retais atvejais domisi tuo, kas vyksta toliau jo gyvenimo.
Reforma gera, tačiau aš diskutuoju apie troleibusų panaikinimą.
Reforma gera, tačiau aš diskutuoju apie troleibusų panaikinimą.
Aš suprantu, kad tu mėgsti troleibusus, bet svarbiau yra, kad būtų kuo važiuot. Nemanau, kad daug kas prieštarautų, jeigu, pvz., vietoj 2 troleibuso maršruto juos vežtų autobusas ta pačia trasa. Tiesiog tu esi entuziastas, kuriam patinka troleibusai, bet Lietuvoje entuziastų labai mažai, todėl, pirmiausia, reikia žiūrėti į paprastų keleivių poreikius.
Pvz., dabar yra 2G, kuris visiškai dubliuoja T16. Ar dėl to žmonės pyksta? Ne, nes jiems nerūpi kas juos veža - jiems svarbu, kad vežtų greitai, patogiai, nauja transporto priemone.
Troleibusu keisti bezdančiais autobusais tai pažangi reforma??? Tiesiog valdžioje sėdi mulkiai, kuriems VT nerūpi, tik galimynė iš jo pasipelnyti. O mokslininkai (Burinskienė ar kaip ją ten), grindžiantys tramvajaus būtinumą, verčiau rašytų apie dviračių naudą, kuo ji kažkada ir užsiiminėjo. Nes jai miesto VT matyt yra nearti dirvonai.
Pataisykit mane, jeigu klystu, tačiau VT visa koncepcija buvo pradėta rengti dar valdžioje esant berods Imbrasui. Pabaigta ir tarybos patvirtinta prieš porą metų.
Aš suprantu, kad tu mėgsti troleibusus, bet svarbiau yra, kad būtų kuo važiuot. Nemanau, kad daug kas prieštarautų, jeigu, pvz., vietoj 2 troleibuso maršruto juos vežtų autobusas ta pačia trasa. Tiesiog tu esi entuziastas, kuriam patinka troleibusai, bet Lietuvoje entuziastų labai mažai, todėl, pirmiausia, reikia žiūrėti į paprastų keleivių poreikius.
Pvz., dabar yra 2G, kuris visiškai dubliuoja T16. Ar dėl to žmonės pyksta? Ne, nes jiems nerūpi kas juos veža - jiems svarbu, kad vežtų greitai, patogiai, nauja transporto priemone.
Dėja, svarbu. Galbūt ne tiek keleiviams, bet tų gatvių gyventojams. Kas geriau - kvepuoti CO2 ar girdėti nedidelį triukšmą?
Autobusas greičiau rikiuojasi juostose, nei troleibusai, taip sudarydami mažesnius kamščius už savęs. tokiu būdu, sudarydamas mažesnes eiles važiuojantiems iš paskos, taip išmetama mažiau CO2 į aplinką, nes nereikia stoviniuoti, automobilių greitis išlieka pastovesnis, greičiau pravažiuojama ta pati atkarpa.
labai geras pavyzdys yra T. Narbuto kalnas, važiuojant nuo centro pusės link Laisvės pr. jei troleibusui reikia pajudėti iš stotelės ir važiuoti link Karoliniškių, visada susidaro spūstis važiuojantiems tiesiai į Pilaitę ar į tą patį Laisvės pr.
Autobusai tai padaro žymiai greičiau, nes jiems nereikia peršokinėt per KT.
Aš suprantu, kad entuziazmas yra gerai ir kad transporto priemonių įvairovė skatina konkurenciją, tačiau didesnis vidutinis greitis mieste reiškia mažesnes spūstis ir mažesnį CO2 kiekį ore, tad reiktų žiūrėt objektyviau..
Autobusas greičiau rikiuojasi juostose, nei troleibusai, taip sudarydami mažesnius kamščius už savęs. tokiu būdu, sudarydamas mažesnes eiles važiuojantiems iš paskos, taip išmetama mažiau CO2 į aplinką, nes nereikia stoviniuoti, automobilių greitis išlieka pastovesnis, greičiau pravažiuojama ta pati atkarpa.
labai geras pavyzdys yra T. Narbuto kalnas, važiuojant nuo centro pusės link Laisvės pr. jei troleibusui reikia pajudėti iš stotelės ir važiuoti link Karoliniškių, visada susidaro spūstis važiuojantiems tiesiai į Pilaitę ar į tą patį Laisvės pr.
Autobusai tai padaro žymiai greičiau, nes jiems nereikia peršokinėt per KT.
Aš suprantu, kad entuziazmas yra gerai ir kad transporto priemonių įvairovė skatina konkurenciją, tačiau didesnis vidutinis greitis mieste reiškia mažesnes spūstis ir mažesnį CO2 kiekį ore, tad reiktų žiūrėt objektyviau..
Nu aišku, kad autobusai ekologiški, o troleibusai ''gadiną orą''. O ir naivu, kad pavaldi VMS įmonė neskelbtų propagandos.
ir vieni ir kiti gadiną orą. Autobusas išmeta CO2 tiesiogiai - pro išmetimo vamzdį, troleibusui reikalinga elektros energija, tam deginamas kuras, kuris irgi teršią orą.
tai kas blogiau - CO2 lekiantis pro kaminą Elektrėnuose dideliais kiekiais, ar CO2 lekiantis pro išmetimo vamzdį lokaliai?
dabartinių dujinių autobusų CO2 emisijos, spėju, nėra didelės.
Spūstys susidaro tiek vienu, tiek ir kitu atveju. net ir automobilių kiekis sudaro spūstis. tačiau, Pilaiti, aš parašiau gana aiškiai, kad autobusai yra greitesni konkrečiose situacijose, taip sudardami mažesnę blogybę bendruoju atveju.
beje, galima tada paprašyt info iš objektyvaus šaltinio, kur nurodyta, jog troleibusų greitis yra didesnis, nei autobusų?
Lietuvišką troleibusą turime(patys savo rankomis surinkome),pasirodo greitu laiku per bortą ir pradėsime rinkti lietuvišką dujinuką autobusiuką kol pasiruošime tam procesui ir skalūninės dujas jau turėsime.Ledas pajudėjo gerbiami ponai.VALIO.
Comment