Aš nesakau kad nevystyti išvis, bet tas vystymas turi atitikti keleivių srautus, finansines ir technines galimybes ir būti racionalus. Nes čia paskaičius susidaro įspūdis kad 50 žmonių kaimui reikalingas VT 3 kartus per dieną į rajono centrą. Juk žmogus gyvenantis kaime ir turintis darbą rajono centre sėda į mašiną ir važiuoja darbą, o ne laukia kol autobusas pradės ryte ir vakare važiuoti. O jei autobusas važiuoja 4 kartus per savaitę - reiškia jis visus savo reikalus rajono centre ir susiderina pagal autobuso grafiką. Dėl 20 minučių stovėjimo stotyje drįsčiau abejoti, nes pvz Anykščių rajone gyvena mano senolė giminaitė. Autobusas iš jos kaimo važiuoja į Anykščius po 8 ryte, 9 būna vietoje ir iš Anykčščių važiuoja atgal 13.30. Taip kad yra 4.5 valandos reikalų tvarkymui. Ir spėja ji ten viską susitvarkyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Prisidedu prie tu, kurie sako, kad su kaimo VT vystymu perlenkta lazda. Norint uztikrinti pastovu susiekima reiketu milzinisku islaidu. Reiketu pradet nuo miestu, kur jis tikrai reikalingas, nes kaime automobilis siais laikais reikalingas beveik kaip oras nesvarbu kiek tas VT vaziuotu, o pvz mieste, tikrai nemaza dalis gali be jo apsieiti.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPrisidedu prie tu, kurie sako, kad su kaimo VT vystymu perlenkta lazda.
Norint uztikrinti pastovu susiekima reiketu milzinisku islaidu. Reiketu pradet nuo miestu, kur jis tikrai reikalingas, nes kaime automobilis siais laikais reikalingas beveik kaip oras nesvarbu kiek tas VT vaziuotu, o pvz mieste, tikrai nemaza dalis gali be jo apsieiti.
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąAš nesakau kad nevystyti išvis, bet tas vystymas turi atitikti keleivių srautus, finansines ir technines galimybes ir būti racionalus. Nes čia paskaičius susidaro įspūdis kad 50 žmonių kaimui reikalingas VT 3 kartus per dieną į rajono centrą.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąAš nesakau kad nevystyti išvis, bet tas vystymas turi atitikti keleivių srautus, finansines ir technines galimybes ir būti racionalus. Nes čia paskaičius susidaro įspūdis kad 50 žmonių kaimui reikalingas VT 3 kartus per dieną į rajono centrą. Juk žmogus gyvenantis kaime ir turintis darbą rajono centre sėda į mašiną ir važiuoja darbą, o ne laukia kol autobusas pradės ryte ir vakare važiuoti. O jei autobusas važiuoja 4 kartus per savaitę - reiškia jis visus savo reikalus rajono centre ir susiderina pagal autobuso grafiką. Dėl 20 minučių stovėjimo stotyje drįsčiau abejoti, nes pvz Anykščių rajone gyvena mano senolė giminaitė. Autobusas iš jos kaimo važiuoja į Anykščius po 8 ryte, 9 būna vietoje ir iš Anykčščių važiuoja atgal 13.30. Taip kad yra 4.5 valandos reikalų tvarkymui. Ir spėja ji ten viską susitvarkyti.
Žinoma, maršrutų nereikėtų leisti kas 10 minučių. Pakaktų ir kelių kartų per dieną. Bet svarbiausia mintis- kad kiekvienas kaimas (nekalbu apie vienkiemius, kur gyventojus galima ant pirštų suskaičiuoti) turėtų bent kokį susisiekimą su rajono centru. Kur keleivių srautai mažesni, gali ir mikroautobusai važiuoti.
Panašiai yra ir dabar, bet mikroautobusas/autobusas turi užsukti/važiuoti pro gyvenvietę bent 3-4 kartus per dieną, o ne tiek pat kartų per savaitę. Kas dėl kaimų padengimo VT, tai, man atrodo, dabar Lietuvos žemėlapyje pasitaiko "dėmių", kur kelių kilometrų spinduliu nuo gyvenvietės, kad ir nedidelės, joks VT nepravažiuoja. Jei tokių dėmių yra- to neturėtų būti. Nėra gerai ir jei VT į kaimą užsuka tik 2-4 kartus per savaitę.
Na, o tai, kad visi turi automobilius, nėra pasiteisinimas nevystyti VT. Tiesiog turi būti užtikrinta, kad kiekvienas automobilio negalintis ar tiesiog nenorintis vairuoti žmogus galėtų apsieiti be jo (tegul ir su mažesniais patogumais).
Vėlgi kartoju, nekalbu apie tuos, kurie gyvena vienkiemiuose. Pro kiekvi9eną trobą autobuso nepaleisi. Bet jei gyvenvietėje yra daugiau kaip 100 gyventojų- tuomet VT turi į/pro ją važiuoti kasdien.
Comment
-
Manau kad ten kur srautas mažas pilnai užtenka tų kelių kartų per savaitę kad ryte važiuotų į rajono centrą ir po pietų grįžtų atgal. Kad žmogus turėtų 5-6 valandas reikalų sutvarkymui ir viskas čia būtų normalu. Gi kaime kitoks gyvenimo būdas ir tos močiutės besinaudojančios VT į "čiliaką" pasėdėti su alaus bokalu vakare tikrai nevažiuoja Esmė kad galėtų pasiekti polikliniką/ligoninę, žemėtvarką, socialinį skyrių, sodrą, didesnį prekybos centrą. Supraskit, kad toms močiutėms kelionė į rajono centrą tam tikra prasme yra įvykis (kuris mūsų kartai ir gyvenant mieste yra sunkiai suvokiamas) ir jos ten važiuoja tik su būtinu reikalu, o ne šiaip pabimbinėti ir po centrinę gatvę gatvę pasipikiruoti, naujų skarelių pademonstruoti
Comment
-
Na jei kalba eina kad 15-20km spinduliu aplink didmiesčius perka sklypus ir stato namus tai gal ir galima pavadinti kad kraustosi į kaimą. Bet jų iš savųjų džipų į VT tikrai neįkelsi Ir jau ryškėja nauja tendencija, kad pagyvenę tuose priemiesčiuose, susilaukę vaikų ir vaikams pradėjus eiti į mokyklą jie grįžta į miestą, nes užknisa dirbti vaikų vairuotojais ir vežiotojais po būrelius, repeticijas ir t.t.
O apie emigracijos mastus ir kryptis puikiai žinome, kaip ir tai, kad kaimas, deja, nyksta ir sensta. Ir tas autobusas, važiuojantis 2 kartus per dieną čia kaimo patrauklumo labai jau nepadidins. Na jūs man parodykit 30-50 metų amžiaus normalią, neprasigėrusią šeimą kaime, kuri neturėtų automobilio... Ypač jei dar ir ūkį turi. Jūs manot kad jis karvių melžt į ganyklą su VT važiuos? Ar rytiniu autobusu daržo ravėt?
Aš už normalias, efektyvias VT sistemas miestuose ir ten kur yra pakankami keleivių srautai. Bet svajoti apie kasdieninio (net kelis kartus per dieną) VT sistemas tuščiame kaime tai man atrodo beprasmis finansinių išteklių švaistymas. Suprantu kad tai daugiau socialinė paslauga, tad ji ir turėtų būti teikiama racionaliai, išmintingai, efektyviai.
Comment
-
Pirmiausia išsiaiškinkite, kas ką vadina kaimu Rajonuose yra miestelių, miestų, gyvenviečių, kaimų, vienkiemių...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
http://lt.wikipedia.org/wiki/Kaimas
Kaimų tipai
Lietuvoje vidutinis kaimo plotas yra 3,5 km², kaimai vienas nuo kito vidutiniškai nutolę 2 km. Priklausomai nuo dydžio ir kaimų tankumo Lietuvoje galima išskirti 4 zonas [6]:
Maži – nedaug (iki 50) gyventojų, didelis tankumas (virš 40 kaimų 100 km²): beveik visa šiaurės rytų Lietuva – Biržų raj., Rokiškio raj., Kupiškio raj., Zarasų raj., Anykščių raj., Utenos raj., Ignalinos raj., Jonavos raj., Ukmergės raj., Molėtų raj., Širvintų raj., Švenčionių raj., Vilniaus raj.
Vidutiniai – apie 50–80 gyventojų ir apie 30–40 kaimų 100 km², daugiausia vidurio Lietuva: Pasvalio raj., Pakruojo raj., Šiaulių raj., Radviliškio raj., Panevėžio raj., Kėdainių raj., Kalvarijos sav., Vilkaviškio raj., Kaišiadorių raj., Šakių raj., Trakų raj., Alytaus raj., Šalčininkų raj., taip pat Telšių raj., Rietavo sav., Šilalės raj.
Dideli – virš 80 gyventojų ir reto tankumo (iki 30 kaimų 100 km²), daugiausia šiaurės ir vakarų Lietuva: Skuodo raj., Mažeikių raj., Akmenės raj., Joniškio raj., Kretingos raj., Klaipėdos raj., Plungės raj., Šilutės raj., Tauragės raj., Jurbarko raj., taip pat Kauno raj., Lazdijų raj., Varėnos raj.
Mišrūs – dideli kaimai ir didelis jų tankumas: Kelmės raj., Raseinių raj., Marijampolės sav., Kazlų Rūdos sav., Prienų raj.
Europa
Suskaičiuoti Europos gyventojai - Lietuvoje žmonių mažėja sparčiausiai
http://www.lrytas.lt/pasaulis/europa...arciausiai.htm
Tendencijos aiškios, tad investicijos turi būti labai pamatuotos.Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.04.18, 20:24.
Comment
-
Manau užmiesčiuose svarbu vystyti ir Park and Ride ir Bike and ride sistemas. Privažiavai mašina arba dviračiu prie artimiausios stotelės ar traukinio stoties pasistatai važiuoji kur reikia. Nes juk suprantama, kad kiekvieną vienkiemį neįmanoma aptarnauti, todėl geriau koncentruotis į pagrindinius maršrutus rajonuose.
Comment
-
https://www.facebook.com/MarijampolesAutobusuParkas tai štai autobusų parkas jau ir fb puslapį turi
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąhttps://www.facebook.com/MarijampolesAutobusuParkas tai štai autobusų parkas jau ir fb puslapį turi
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIr pasirodo, jog Setra 415 GT-HD turi
Comment
-
Vakar prie Vilniaus oro uosto apie 22:30 val.:
http://imageshack.us/a/img199/8717/img1413d.jpg
Ford Transit, valst. nr. ZLO777, registruotas kaip lengvasis automobilis. Užrašas ant lentelės Klaipėda - Kaunas - Vilnius (oro uostas) - Kaunas - Klaipėda.
Kas čia per maršrutas toks, kad net su lentelėmis?Paskutinis taisė Mettal; 2013.05.16, 17:41.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVakar prie Vilniaus oro uosto apie 22:30 val.:
http://imageshack.us/a/img199/8717/img1413d.jpg
Ford Transit, valst. nr. ZLO777, registruotas kaip lengvasis automobilis. Užrašas ant lentelės Klaipėda - Kaunas - Vilnius (oro uostas) - Kaunas - Klaipėda.
Kas čia per maršrutas toks, kad net su lentelėmis?
Comment
Comment