Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nereikėtų būti tokiam vienareikšmiškam ir sakyti, kad įstatymai yra negerai. Galbūt kai kuriuos įstatymus koreguoti reikėtų, o galbūt tik jų įgyvendinimą...
    Šiuo atveju pats iškėlei aktualią problemą - keleivio prievolę vežiotis mokinio pažymėjimą, norint naudotis lengvatine nuolaida. Nereikėtų taip kategoriškai teigti, kad dabartinės Transporto lengvatų įstatymo nuostatos yra negeros. Galbūt reikėtų kalbėti apie tai, kad jų įgyvendinimas jau nebeatitinka 21-ojo amžiaus galimybių ir turėtų būti modernizuojamas. Kas šiuo metu ir daroma - kai kurių mokyklų mokiniai jau turi elektroninius bilietus su integruota mokinio statuso informacija.

    Kai kurie tavo pasisakymai susilaukė kritikos, nes problemą išdėstei kiek kitokiu kampu - tarsi teigdamas, kad pilietis neprivalo laikytis įstatymų, nes jie nėra logiški, kad įstatymai turi tarnauti žmonėms. Iš tiesų įstatymai dažniausiai skirti riboti teises tam, kad būtų sumažinta savivalė. Taigi įstatymas yra teorinė kontrolės priemonė (galima būtų sakyti ir prevencinė - kol tas įstatymas nepritaikomas realiai).

    Apskritai, prieš teikiant problemą, siūlau įvertinti, kaip ją pats suvoki, tuomet pamąstyti, kaip ją pateikti bei diskutuojant, įvertinti savo išsilavinimą. Kadangi neadekvati diskusija - ne diskusija.
    Visa tai puiku, jusu argumentai perskaityti. Taciau matosi kad savo nuomonej paremti neapseinat be ad hominem argumentu, vis gi ne issilavinimas padaro zmogu, o jo protas, taciau kiek matau etikeciu klijavimas cia labiau megstamas.

    Istatymai ir yra sukurti kontroliuot sutinku, bet ne tiek jog dar samoningai bauduotu gyventoja. Kaip zmogus pirma karta visai gaves protokola, ir zinoma netycini, gaunu ir pirma bauda, jokiu ispejimu, na pasakyciau kad tai jau tikrai labai demokratiska ... O del kontrolieriu tai klausimas kyla ar nori ar nenori pripazint ta ka matai, paduodi pasa, matosi kad tika pilnametyste, zinoma jeigu to neuztenka tai kad ir ka besakysi kaip beatrodysi tai taves niekaip neatpazins kaip moksleivio kad ir tavo ugis 1.60, jau penkiolikos sulaukdavau gudraus akiu kabinimo kad neatrodau kaip moksleivis, tas pats gali buti pritaikyta ir parduotuvems- nueis taspats zmogus kurio prase pazymejimo nusipirkti sau vyno- jo nepalaikys pilnameciu. Ispudis kyla kad darbuotojai turetu ziuronus nesiot, taigi sakyciau kad cia isvaizda ar amzius nieko nereiskia, jei nori ir baudzia.


    Del cipavimu, tai uztenka juokaut, iki soties manyciau jau yra konspiraciju apie tai, pakaktu elektroniniu korteliu kurias minejo, taciau jos dar nenaudojamos daugumoj miesto mokyklu, nors jau apie tai uzsiminta pries daugiau nei puse metu cia : http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...skam-56-236977

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Elektronika būtinai kada nors neveiks ir tada bus problemų (net dabar elektroniniai "komposteriai" kartais nesuveikia). Turi būti taip: ūgis iki 1,10m - važiuoji nemokamai; nuo 1,11m iki 1,60m - moki pusę kainos; 1,61m ir aukštesni moka visą kainą. Ir jokių problemų. Kaip toks variantas?
      Kvailas siūlymas.
      Žmogaus ūgis nėra susijęs su jo amžiumi. 180 cm ūgio gali būti mokinys, gali būti ir studentas arba jau suaugusysis. 160 cm ūgio gali būti mokinys, studentas arba suaugusysis.
      Apie tai negalvojai?
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Light Rodyti pranešimą
        Visa tai puiku, jusu argumentai perskaityti. Taciau matosi kad savo nuomonej paremti neapseinat be ad hominem argumentu, vis gi ne issilavinimas padaro zmogu, o jo protas, taciau kiek matau etikeciu klijavimas cia labiau megstamas.

        Istatymai ir yra sukurti kontroliuot sutinku, bet ne tiek jog dar samoningai bauduotu gyventoja. Kaip zmogus pirma karta visai gaves protokola, ir zinoma netycini, gaunu ir pirma bauda, jokiu ispejimu, na pasakyciau kad tai jau tikrai labai demokratiska ... O del kontrolieriu tai klausimas kyla ar nori ar nenori pripazint ta ka matai, paduodi pasa, matosi kad tika pilnametyste, zinoma jeigu to neuztenka tai kad ir ka besakysi kaip beatrodysi tai taves niekaip neatpazins kaip moksleivio kad ir tavo ugis 1.60, jau penkiolikos sulaukdavau gudraus akiu kabinimo kad neatrodau kaip moksleivis, tas pats gali buti pritaikyta ir parduotuvems- nueis taspats zmogus kurio prase pazymejimo nusipirkti sau vyno- jo nepalaikys pilnameciu. Ispudis kyla kad darbuotojai turetu ziuronus nesiot, taigi sakyciau kad cia isvaizda ar amzius nieko nereiskia, jei nori ir baudzia.


        Del cipavimu, tai uztenka juokaut, iki soties manyciau jau yra konspiraciju apie tai, pakaktu elektroniniu korteliu kurias minejo, taciau jos dar nenaudojamos daugumoj miesto mokyklu, nors jau apie tai uzsiminta pries daugiau nei puse metu cia : http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...skam-56-236977
        Numatyta, kad už važiavimą be bilieto arba neturint dokumento gali būti baudžiama puse minimalios baudos. Tačiau kontrolierius sprendžia, ar tai pritaikyti. Tad jei gavai baudą lygią 10-20 Lt, tuomet tai ir yra pastaba

        Dėl mūsų įstatymų ir jų taikymo ką galiu pasakyti... juos kuria žmonės. O kad įstatymuose yra spragų - normalu, nes nemažai teisės aktų perkelta iš sovietmečio teisinės bazės, o dalis koreguota arba kurta dar vadovaujantis pasenusiais stereotipais (bausti geriau negu nebausti), nemoderniu mąstymu ir t.t. Su laiku išsivalysime nuo konservatyvumo, bet tai užtruks, kol valdininkų postuose pateks naujosios kartos atstovai, besivadovaujantys kitokiu mąstymu.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Vakarų Europoje ir net Lenkijoje važiavimas be bilieto yra pirmiausia laikomas netesybomis. T.y. laikoma, kad keleivis neįvykdo savo pareigų paslaugos teikėjui. Todėl jis privalo susimokėti netesybų mokestį (t.y. taip vadinamą baudą, nors ji nėra bauda), kuris neatleidžia nuo bilieto įsigijimo kelionei, kurios metu buvo keleivis pagautas be bilieto. Pinigai patenka į vežėjo sąskaitą. Jei keleivis atsisako apmokėti netesybas, tai tuomet jau baudžia policija administracine bauda.

          Comment


            Parašė Light Rodyti pranešimą
            Istatymai ir yra sukurti kontroliuot sutinku, bet ne tiek jog dar samoningai bauduotu gyventoja. Kaip zmogus pirma karta visai gaves protokola, ir zinoma netycini, gaunu ir pirma bauda, jokiu ispejimu, na pasakyciau kad tai jau tikrai labai demokratiska ... O del kontrolieriu tai klausimas kyla ar nori ar nenori pripazint ta ka matai, paduodi pasa, matosi kad tika pilnametyste, zinoma jeigu to neuztenka tai kad ir ka besakysi kaip beatrodysi tai taves niekaip neatpazins kaip moksleivio kad ir tavo ugis 1.60, jau penkiolikos sulaukdavau gudraus akiu kabinimo kad neatrodau kaip moksleivis, tas pats gali buti pritaikyta ir parduotuvems- nueis taspats zmogus kurio prase pazymejimo nusipirkti sau vyno- jo nepalaikys pilnameciu. Ispudis kyla kad darbuotojai turetu ziuronus nesiot, taigi sakyciau kad cia isvaizda ar amzius nieko nereiskia, jei nori ir baudzia.
            Na ir kas. Įstatymų nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Gavai baudą, kitą kartą nebūsi žioplas. Įspėjimas. O kaip patikrinti, kad asmuo tikrai pirmą kartą padarė administracinį pažeidimą? Kol kas tam nėra techninių galimybių, nors jos egzistuoja.
            Kodėl kontrolierius turi sukti galvą ar tu moksleivis, ar ne moksleivis? Turi turėti dokumentą, kuris įrodo, kas esi. Lygiai tas pats su alkoholio įsigijimu. JAV be dokumento jokio alkoholio nenusipirks net ir senas barzdotas diedas. Tvarka turi būti ir nereikia čia inkšti.

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Kvailas siūlymas.
              Žmogaus ūgis nėra susijęs su jo amžiumi. 180 cm ūgio gali būti mokinys, gali būti ir studentas arba jau suaugusysis. 160 cm ūgio gali būti mokinys, studentas arba suaugusysis.
              Apie tai negalvojai?
              Jeigu vaikas išaugo iki 1,60m, jis jau be problemų gali uždirbti sau "ant bilieto". Štatuose ir dešimtmečiai dirba, ir nemato tame problemos.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Jeigu vaikas išaugo iki 1,60m, jis jau be problemų gali uždirbti sau "ant bilieto". Štatuose ir dešimtmečiai dirba, ir nemato tame problemos.
                Skatini vykdyti nusikalstamą veiką? T.y., skatinimą nepilnamečiams nelegaliai dirbti. Pasiskaityk Darbo ir Civilinį kodeksus. O gal jau vykdai nepilnamečių įdarbinimą?
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Skatini vykdyti nusikalstamą veiką? T.y., skatinimą nepilnamečiams nelegaliai dirbti. Pasiskaityk Darbo ir Civilinį kodeksus. O gal jau vykdai nepilnamečių įdarbinimą?
                  Pakeisti kodeksus - ir viskas bus Ok. Kuo mažiau nereikalingos kontrolės, tuo geriau žmonėms ir ekonomikai.

                  Comment


                    Ūgis nėra amžiaus įrodymas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Pakeisti kodeksus - ir viskas bus Ok. Kuo mažiau nereikalingos kontrolės, tuo geriau žmonėms ir ekonomikai.
                      Kvailystes šneki. Nežinau, ar apsimeti kvailu, ar tikrai nesuvoki, ką kalbi.
                      Ne 20 amžiuje gyvename. Nepilnamečiai turi mokytis, o ne dirbti. Juo labiau tavo siūlomą fizinį darbą, per kurį vaikai ne tik susižaloja sveikatą, bet ir toliau mokytis nebenori. Paskui užaugę burnoja aklai ant valdžios, patys piršto nepajudindami.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Ne 20 amžiuje gyvename. Nepilnamečiai turi mokytis, o ne dirbti. Juo labiau tavo siūlomą fizinį darbą, per kurį vaikai ne tik susižaloja sveikatą, bet ir toliau mokytis nebenori. Paskui užaugę burnoja aklai ant valdžios, patys piršto nepajudindami.
                        Kiek metų buvo Bilui Geitsui, kai jis įsteigė savo firma? - 17 (o dirbti jis pradėjo dar anksčiau). Kiek metų buvo Ričardui Brensonui, kai jis įkurė savo pirmą sėkmingą įmonę? - 16 (o nelabai sekmingų buvo iki tol). Kiek "Delfiuose" tenka skaityti "devintokas įkurė savo verslą ir sekmingai uždirba daug pinigų"? - daug kartų. Taip kad nėra nieko blogo tame, jeigu žmogus pradėda dirbti, kai jam dar nėra daug metų.
                        O burnoja ant valdžios tie, kas sėdi tėvams ant sprando iki daug metų. IMHO.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kiek metų buvo Bilui Geitsui, kai jis įsteigė savo firma? - 17 (o dirbti jis pradėjo dar anksčiau). Kiek metų buvo Ričardui Brensonui, kai jis įkurė savo pirmą sėkmingą įmonę? - 16 (o nelabai sekmingų buvo iki tol). Kiek "Delfiuose" tenka skaityti "devintokas įkurė savo verslą ir sekmingai uždirba daug pinigų"? - daug kartų. Taip kad nėra nieko blogo tame, jeigu žmogus pradėda dirbti, kai jam dar nėra daug metų.
                          O burnoja ant valdžios tie, kas sėdi tėvams ant sprando iki daug metų. IMHO.
                          Tai DK leidžia dirbti nuo 14 metų. O tu siūlai įdarbinti net ir pradinukus.
                          Normalu, kai paaugęs vaikas bando kažkiek užsidirbti sau, bet realybėje iki 18 metų vistiek vaikus išlaiko tėvai, nes daugiau nei minimumu atlyginamą darbą jie vargu ar suras. Paauglių kuriamos įmonės ar uždirbami milijonai- tai tik reta išimtis, o ne taisyklė. Ne visi turi gebėjimų, žinių, motyvacijos ir noro kurti savo verslą.
                          Praktikoje šiais laikais daugelis jaunuolių yra išlaikomi tėvų net ne iki pilnametystės, o iki tol, kol baigia studijas (iki 22-23 metų vidutiniškai). Deja, bet nedažnas ryžtasi net ir bandyti derinti mokslus ir darbą.
                          Diferenciacija pagal ūgį tai išvis nesąmonė.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Kodėl Lietuvoje nėra paplitusios parkų transporto priemonių dažymo schemos?

                            Realiai tą daro tik Kautra ir Kauno su Vilniumi autobusų bei troleibusų įmonės.

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Kodėl Lietuvoje nėra paplitusios parkų transporto priemonių dažymo schemos?

                              Realiai tą daro tik Kautra ir Kauno su Vilniumi autobusų bei troleibusų įmonės.
                              Yra daug priežasčių. Dažnai vadovai sako, kad nėra pinigų, bet aš manau nėra noro ir nėra ūkiškumo (dėl, aišku, ir pinigų nėra, nes pinigai taškomi ne ten, kur reikia). Dar viena problema - ypač mažesnių AP vadovai išvis neišmano apie tinkamą keleivių aptarnavimą, VT įvaizdį, tai jiems dažymo schema yra dar vienas negirdėtas nematytas dalykas. Geriau nieko nedaryti, negu ką nors daryti - štai kaip dirba Lietuvos AP vadovai.
                              Čia jokiu būdu nekalbu apie visus. Bet mes patys gerai žinome, kurios įmonės dirba geriau, o kurios tik pasiima pinigus, o apie ateitį negalvoja.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Diferenciacija pagal ūgį tai išvis nesąmonė.
                                Kodėl nesąmonė? - kaip tik sąmonė. Pažymėjimą galima pamesti, padirbti, gali pavogti, elektroninį gali nenuskaityti ir t.t. O žmogaus ūgis visada su juo. O dar geriau - išdalinti kiekvienam moksleiviui tam tikrą skaičių nemokamų talonų (važinėti iš namų į mokyklą, jeigu jis gyvena toli + kokie 8-10 kitų poreikių tenkinimui).

                                Comment


                                  Kaip nežinantis paklausiu - kam taškomos tos lėšos?

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Kodėl nesąmonė? - kaip tik sąmonė. Pažymėjimą galima pamesti, padirbti, gali pavogti, elektroninį gali nenuskaityti ir t.t. O žmogaus ūgis visada su juo. O dar geriau - išdalinti kiekvienam moksleiviui tam tikrą skaičių nemokamų talonų (važinėti iš namų į mokyklą, jeigu jis gyvena toli + kokie 8-10 kitų poreikių tenkinimui).
                                    Kad moksleiviai dažniausiai ne talonais, o nuolatiniais važinėja.
                                    O Kaune, pavyzdžiui, bilietai TIK elektroniniai.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Kodėl nesąmonė? - kaip tik sąmonė. Pažymėjimą galima pamesti, padirbti, gali pavogti, elektroninį gali nenuskaityti ir t.t. O žmogaus ūgis visada su juo. O dar geriau - išdalinti kiekvienam moksleiviui tam tikrą skaičių nemokamų talonų (važinėti iš namų į mokyklą, jeigu jis gyvena toli + kokie 8-10 kitų poreikių tenkinimui).
                                      Kažkokį socializmą tu čia nori įvesti... O dėl ūgio, tai, sakyčiau, požiūris lyg gyventum negyvenamoje saloje
                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Kaip nežinantis paklausiu - kam taškomos tos lėšos?
                                      Vadovų atlyginimams, kanceliarinėms išlaidoms, kurui (buvo prieš kažkur dešimtmetį skandalas, kai "Kauno autobusai" pirko degalus gerokai brangiau, negu rinkos kaina) ir pan.
                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Kad moksleiviai dažniausiai ne talonais, o nuolatiniais važinėja.
                                      O Kaune, pavyzdžiui, bilietai TIK elektroniniai.
                                      Siūlau nekreipti į jį dėmesio, matai, kad šneka nuo realybės atitrūkusias nesąmones. Bando kažką pritaikyti, kas šiais laikais jau atgyvenę.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 21:32.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Bet KA tokiu atveju smarkiai pasitaisę, nes autobusai apynaujai, tvarkingai dažomi. Kultūra irgi padori.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Kodėl nesąmonė? - kaip tik sąmonė. Pažymėjimą galima pamesti, padirbti, gali pavogti, elektroninį gali nenuskaityti ir t.t. O žmogaus ūgis visada su juo. O dar geriau - išdalinti kiekvienam moksleiviui tam tikrą skaičių nemokamų talonų (važinėti iš namų į mokyklą, jeigu jis gyvena toli + kokie 8-10 kitų poreikių tenkinimui).
                                          Tu čia rimtai, ar trolini? Gal ir buvo kada teisių/pareigų skirstymas pagal ūgį istorijoje, bet tai nėra brandžios ir modersnios visuomenės požymis. Šiais technologijų laikais tikrai ne ūgis apsprendžia žmogaus gebėjimą užsidirbti.

                                          Kitas dalykas, kad neužilgo bus sukurtos duomenų bazės ir spec. įranga, kurios pagalba kontrolierius ar policininkas nuskaitys tavo pirštų antspaudus ar akies rainelę ir kompas parodys, kas tu esi ir kokias turi teises ir lengvatas. Teoriškai toks dalykas yra įmanomas jau dabar, visko ko reikia, tai politinių sprendimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X