Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPaprasčiausiai galutinėje stotelėje įrengti išsišakojimą. Iš jos pajudėjęs transportas pasirinks tiesiog kitą juostą, negu atvažiavo ir viskas. Kaip traukiniai daro.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBet tai, tą išsišakojimą teks įrengti, kažkur virš magistralinės gatvės nestabdysi, gi tokios gatvės eismo keletuio minučių tam, kad šis transportas persirikiuotų, nes su galine stotele magistralinė gatvė dar nepasibaigs juk.
Comment
-
Įdomus straipsnis, apžvelgiantis nemokamo transporto Taline pliusus ir minusus...
Už kelionę nemokantys estai rojaus nepajuto
Comment
-
Lauke šalta, todėl valkatos nemokamai važinėja visą dieną, nes taip šilčiau.
Vairuotojai skundžiasi, kad sumažėjo juostų, kuriomis gali važinėti lengvieji automobiliai, ir padaugėjo mokamųjų mašinų aikštelių.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąDėl valkatų tai čia žiaurus minusas, o automibiliams vietos miestuose niekada ir niekur pasaulyje nebuvo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl bomžų tai paistalai. Anksčiau Taline į VT buvo įlipama pro visas duris ir bomžai taip pat galėdavo važiuoti. Be to ir įvedus nemokamą važiavimą VT, Talino gyventojams reikia žymėti nemokamą bilietą, o ne Talino gyventojams kelionė kainuoja. Kontrolė ir baudos taip pat išliko. Taip kad bomžų VT galėtų padaugėti tik vienu atveju - jei nebūtų kontrolės.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kas garantuos, kad ta kontrolė veiks ne taip, kaip Vilniuje, kur bomžą kontrolieriai tiesiog praeina? Be to, kas trukdo bomžui VT bilietą nemokamą pasiimt? Tereikia juk tik asmens dokumento ir tu jau turi tą kortelę.
Bomžai net dokumentų neturi ir kur jie gali deklaruoti savo gyvenamąja vietą, jei yra benamiai???
Comment
-
Žinome, jog Zuokas nori panaikinti troleibusus ir pastatyti tramvajų. Pardon, bet tai nesamonė. Vilniuje nereikalingos naujos viešojo transporto (toliau VT) rūšys. Vilniuje reikia plėtoti troleibusų tinklą, t.y. statyti naujas linijas. Jūs sakysite, jog niekas nepersės, keleiviai netilps ir t.t., reikia tramvajaus. Ogi ne. HESS gamykla Šveicarijoje gamina trigubus troleibusus. Kažką panašaus gamina ir Vanhool. Jų talpa 200 žmonių. Trigubo tramvajaus talpa berods 201. Ar verta dėl to žmogaus ir dar vieno - Zuoko - kišti miliardus? Manau, kad ne. Jūs sakote'' uoj ne, tramvajus greitas, modernus, o trulikas lėtas, KT pasenęs''. Melas. Tramvajaus viena linija kainuoja apie miliardą. Už tiek pinigų galima būtų nupirkti 100 trigubų, 100 trumpų troleibusų + atnaujinti visiškai visą KT, liktų pinigų net šiek tiek paplėsti KT. Taip, tai brangu, tačiau tramvajaus linija bus tik viena, o troleibusų laaabai daug. Taupymo būdų pranešimas jau yra VVT temoje, kaip ir troleibusų atnaujinimų vizualiacija. Tie pranešimai nuo 58 puslapio.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŽinome, jog Zuokas nori panaikinti troleibusus ir pastatyti tramvajų. Pardon, bet tai nesamonė. Vilniuje nereikalingos naujos viešojo transporto (toliau VT) rūšys. Vilniuje reikia plėtoti troleibusų tinklą, t.y. statyti naujas linijas. Jūs sakysite, jog niekas nepersės, keleiviai netilps ir t.t., reikia tramvajaus. Ogi ne. HESS gamykla Šveicarijoje gamina trigubus troleibusus. Kažką panašaus gamina ir Vanhool. Jų talpa 200 žmonių. Trigubo tramvajaus talpa berods 201. Ar verta dėl to žmogaus ir dar vieno - Zuoko - kišti miliardus? Manau, kad ne. Jūs sakote'' uoj ne, tramvajus greitas, modernus, o trulikas lėtas, KT pasenęs''. Melas. Tramvajaus viena linija kainuoja apie miliardą. Už tiek pinigų galima būtų nupirkti 100 trigubų, 100 trumpų troleibusų + atnaujinti visiškai visą KT, liktų pinigų net šiek tiek paplėsti KT. Taip, tai brangu, tačiau tramvajaus linija bus tik viena, o troleibusų laaabai daug. Taupymo būdų pranešimas jau yra VVT temoje, kaip ir troleibusų atnaujinimų vizualiacija. Tie pranešimai nuo 58 puslapio.
Taip pradėjau norėdamas pasakyti, kad jau praėjo tie laikai, kai troleibusas buvo tarsi miesto vizitinė kortelė. Dabar tokie laikai praėjo, ir troleibusas tiesiog tapo našta miestui. Visu pirma troleibusas ne ekologiškas transportas (žinau dabar prasidės dėl šito klausimo daug diskusijų), bet taip yra, tokie rezultatus pateikė jei neklystu VGTU universitetas, ir su tuo negalima nesusitikti, nes bendrai sumavus kiek žalos gaunasi gavus tą energija troleibusams iš šiluminių elektrinių. Ir viska bendrai suskaičiavus, išeina taip, kad autobusai ekologiškesni.
Aš ne esu nei troleibusų nei tramvajų šalininkas. Ir skirtumo tarp jų nematau, ar prižiūrėti troleibusu tinklą (tai ir daro visa troleibusus nuostolingus) ar prižiūrėti tramvajaus tinklą, iš esmes tai beveik tas pats, tik kad tramvajaus vagonu eksploatacinė trukmė jei neklystu yra 20 metų o troleibusų 15. Bet vėl gi kiek kainuoja autobusai, troleibusai ir tramvajai.
Su tokių miesto finansavimu kaip tik, dabar, kaip tik geriausiai pirkti autobusus, kas ir yra daroma dabar. Autobusai yra autobusai, jie nepririšti prie laidų ar belgių ir lengvai galima keisti maršrutus kad gyventojams būtų patogiau. Ir iš eksploatacinės pusės tas pats, visi varikliai daug maž vienodi, ar tai MAN (kuris populiarėja Vilniuje), VOLVO, MB ar Cummins (kol kas jo vežėjai bijo), tai pigiau nei prasčiau ir pigiau ir atsiradus sunkumams tiesiog galima nuvaryti autobusą į kokį nors tų įmonių filialą (kas ir yra dažnai daroma), kurie galės atlikti garantinį remontą. Su troleibusais sunkiau. Elektrinės schemos yra elektrinės schemos.
Ir taip lengvai sakyti, kad geriausiai būtų nupirkti Hess trigubus troleibusus, nes kaip supratau tik dėl to kad jie jums simpatizuoja, neteisinga. Tokie troleibusai tikrai Vilniuj nereikalingi. Pirmiausiai Hess troleibusai yra vieni iš brangiausiu troleibusų (Rigas Satiksme informacija), o kitas dalykas, kur juos dėti? Į pirmą parką jie taip ir taip netilps, o į antra? Vargu. Ir koks intervalas bus tarp šių troleibusų. Ką jau kalbėti jie važinės Vilniaus gatvėmis, kai tiek daug neprognozuojamų automobilistų.
Apibendrindamas, noriu pasakyti, kad ne man, nei jums, nei kitiems šiame forume spręsti kas Vilniui geriau. Na jeigu tramvajai, tai tramvajai, reiškia jų statyboms galimą gauti daug "otkatų" arba yra kitų priežasčių.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Nelabai į temą, bet tęsiant diskusiją dėl troleibusų, teko pastebėti, kad bendrai mažėja keleivių skaičius troleibusuose. Ne visuose maršrutuose (pvz. 1 ir 7 vis tiek turi pakankamai keleivių, nes Žvėryną aptarnauja tik jie (a11, a32 neskaitau, nes vienas kursuoja retai, o kitas - nelabai aptarnauja Žvėryną)), tačiau ženkliai mažėja.
Pvz. daug kas piktinosi, kad ar tai t16, ar tai t19 maršrutas (atsiprašau, nežinau kuris būtent) dabar aptarnaujamas vienu troleibusu mažiau. Tačiau ne piko metu galima ir t16, ir t19 retinti dar labiau, nes jie turi žymiai mažiau keleivių (ypač t19). Taip, nesinorėtų taip daryti, nes visgi labai dažnai kursuojantys VT yra patogu, tačiau būkim biedni, bet teisingi, ateityje, įvedus greituosius maršrutus, galima iš dalies sutikti su drastišku TP mažinimu šiuose maršrutuose.
Taip kad jau nėra didelio poreikio kažką keisti troleibusų sistemoje, o Jus, gerbiamasis Pilaiti, dar norite didelių investicijų į troleibusų atnaujinimą.
Aš nesu tramvajų šalininkas, troleibusai man prie širdies, tačiau reikia atsižvelgti į dabartinę situaciją, todėl tenka sutikti su Denisu, kad reikia atmesti visas simpatijas troleibusams ir galvoti galva. Vienintelė išeitis, mano manymu, yra investuoti kaip tik į autobusų atnaujinimą, trasų koregavimą ir ateityje pasistengti, kad autobusai/midibusai aptarnautų visą Vilniaus (iš dalies ir Vilniaus rajono) teritoriją, kur gyvena pakankamai žmonių (ir aptarnautų dažniau nei dabar). Jau nekalbu apie A juostas gatvėse, čia būtina.
Comment
-
Keleivių mažėja dėl dvejų priežaščių:
1. Didelės biletų kainos, tad visi automobiliuose.
2. Neplečiamas, neatnaujinamas KT.
Man asmeniškai, važiuoti Soliariu yra tyliau nei cypiančiais 1990-2000 metų mersais ir Karosomis. Volvo irgi ne daug geresni. Sakote, troleibusai neekologiški? Kas čia taip pasakė? Jei VGTU, prašau netikėti tomis nesamonėmis. Jau su tramvajumi jie taip apsikvailino, kad nowhere. Elektrinės teršia? Taip, bet už miesto, be to, kuo vėjo ir saulės elektrinės teršia orą? VE-3 (Gariūnuose) planuojama uždaryti jau 2016, VE-2 nepamenu, bet irgi neužilgo. O autobusai teršia pačiam mieste. Be to, kažkodėl LTSR'istai neplanavo troleibusų naikinti, o plėsti, net pastatyti KT į NV. Denisai, sakai(-ote), tau (jums) nėra skirtumo, ar tramvajus, ar troleibusai. Yra. Tramvajus nėra toks mobilus kaip troleibusas (tik bėgiais juda). Triukšmas. Be to, Rygoje važiuoja troleibusai+dizelynis variklis, t.y. nėra KT, troleibuso vairuotojas įjungia variklį. Dėl Hess - na jau ir parašei. Reikalingi. Brangus? O tramvajus nebrangus? O autobusų žala nebrangi? Kodėl nereikalingi? Reikalingi. Kur juos įdėti? Labai kvailas klausimas. Škodų nelieka, vietos daug abiejuose parkuose. Antram parkui dar yra vietos plėstis, išpirkus Grindos dalį. Ne piko metu 16 būna užkrautas, pats važinėju beveik kasdien. Tad prašome neskleist erezijų.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKeleivių mažėja dėl dvejų priežaščių:
1. Didelės biletų kainos, tad visi automobiliuose.
2. Neplečiamas, neatnaujinamas KT.
Neplečiamas KT? O koks tikslas plėsti dabar KT pvz. į Santariškes, jei yra 26, 26A. Vėl nereikalingas dubliavimasis? Kaip pats minėjote, planavo KT tiesti į Naująją Vilnią. Kuriuo galu tai dabar būtų reikalinga? Paleistų troleibusą, taip naikinant arba 44, arba 74? Nemanau, kad troleibusas važiuotų greičiau už 74.
Ne piko metu 16 būna užkrautas, pats važinėju beveik kasdien. Tad prašome neskleist erezijų.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMan asmeniškai, važiuoti Soliariu yra tyliau nei cypiančiais 1990-2000 metų mersais ir Karosomis. Volvo irgi ne daug geresni. Sakote, troleibusai neekologiški? Kas čia taip pasakė? Jei VGTU, prašau netikėti tomis nesamonėmis.
Ką tuo norėjau pasakyti, kad auga technologijų vystymasis, ir jau egzistuoja EURO 5 ir net EURO 6 standartai. Autobusai, kuriuos jus įvardinote:- "Karosa" markės autobuso varikliai Renault atitinka tik EURO 2 standartams;
- "Mercedes-Benz O405" - EURO 2 , "Citaro" "EURO 3"
- "Volvo 7700" - EURO 3
Visi jie kaip matote, jau nėra tokie ekologiški, tačiau, technologijų vystymasis nestovi vietoj. Ir tarkim tokie dujiniai autobusai ,kuriuos užsisakė Vilnius, Kaunas, Šiauliai, jie jau atitinka net EEV(Enhanced Environmental Friendly Vehicle) standartams o tai yra aukštesnė Euro 5 pakopa.
Ir tarkim mūsų MAN "Lion's city" pagal ekologiškumą pilnai gali konkuruoti su troleibusais. Ir jeigu palyginti kainos, na paimkim Vilniaus pirkimo konkursus, kur troleibusams pirkti iš ES fondų buvo skirta 14 mln. 300 tūkst. Lt. galima buvo nupirkti 13 troleibusų, tačiau buvo nuspręsta nupirkti 19 (!) autobusų. Ir taip išeina, kad vienas troleibusas kainuoja, 1 mln. 100 tūkst. Lt (!) o autobusas ~753 tūkst. LT. Už vieną troleibusą galima nupirkti 1,5*autobuso, tai kur ekonomija? Ir ka jus man bandote pasakyti aš nesuprantu. O į ta suma įeina aukščiausių standartų variklis, 2 kondicionieriai, ir trijų tipo šildymo sistemos, ir pats MAN brendas daug ką pasako (bet čia aš tiesiog sakau). Be to, MAN autobusų bus 15 metų (Karosų - 12 metų) eksploatacinę trukmė.
Ir šiaip, jūsų trigubo HESS troleibuso kaina yra 3 mln 367 tūkst. Lt. (!) (~4,5 autobusų)
Rygos Škoda 24Tr kainuoja € 394.950 (+€ 63.500 Dyz. Generatorius).
Skaičiujam, analizuojam, kad racionaliau būtų atnaujinti autobusų parką ir išmesti lauk visus troleibusus pakeisdami juos autobusais. Ir kiekvieną dieną galima keisti maršrutus, tęsti trasą, ir nebūti pririštam prie bėgių ir laidų.
Bet būkime realistais, niekas tiek autobusų kiek iš tikrųjų reikia nepirks, o troleibusų tikrai jau nepirks. Todėl reikia džiaugtis, kad gausime 90 naujų, ekologiškų dujinių autobusų ir Midi klasės autobusus.
O kas dėl tramvajaus, tai jeigu miesto valdžia nepasikeis, po 5 metų tikrai tramvajus bus. Ir jeigu statys, tai džiugu jeigu pastatys ir nors 20 metų (tramvajaus vagono eksploatacine trukmė), džiaugsime nauja transporto priemonė, kuri pakeis šaldytuvus "Škoda 14Tr". (Ir po to po 30 metų vėl bus amžinas klausimas, kaip atnaujinti tramvajaus parką)
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTramvajus nėra toks mobilus kaip troleibusas (tik bėgiais juda). Triukšmas.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAntram parkui dar yra vietos plėstis, išpirkus Grindos dalį.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBe to, Rygoje važiuoja troleibusai+dizelynis variklis, t.y. nėra KT, troleibuso vairuotojas įjungia variklį.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąbe to, kuo vėjo ir saulės elektrinės teršia orą?Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.03, 17:46.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKeleivių mažėja dėl dvejų priežaščių:
1. Didelės biletų kainos, tad visi automobiliuose.
2. Neplečiamas, neatnaujinamas KT.
Comment
-
Denisai, pradėkime nuo tu EEV standartų. Dujiniai išmeta kietasias daleles, o troleibusai ne. Taigi, 1 vieta troleibusams. Galima argumentuoti dėl elektrinių, tačiau tai atskiras klausimas. Kaina tik.
Dėl tramvajaus, tai jis nereikalingas, užtektų trigubų autobusų/troleibusų.
Taigi esu tik už troleibusus. Baikim ginčus, jie beverčiai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKeleivių mažėja dėl dvejų priežaščių:
1. Didelės biletų kainos, tad visi automobiliuose.
2. Neplečiamas, neatnaujinamas KT.
Keleivių mažėja dėl tautos nykimo ir daugybės kitų priežasčių, o ypač - dėl mentaliteto
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSakote, troleibusai neekologiški? Kas čia taip pasakė? Jei VGTU, prašau netikėti tomis nesamonėmis. Jau su tramvajumi jie taip apsikvailino, kad nowhere... ...Be to, kažkodėl LTSR'istai neplanavo troleibusų naikinti, o plėsti, net pastatyti KT į NV.
KT į Naująją Vilnią? Nemačiau nieko panašaus, nors tu ką. Mačiau projektą nutiesti KT į Santariškes per Ateities gatvę, bet tikrai ne į NV
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBe to, Rygoje važiuoja troleibusai+dizelynis variklis, t.y. nėra KT, troleibuso vairuotojas įjungia variklį.
P.S. O dėl Rygos, tai ten, kol nepanaikino ten 2-o troleibusų maršruto, tokie troleibusai buvo reikalingi.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠkodų nelieka, vietos daug abiejuose parkuose. Antram parkui dar yra vietos plėstis, išpirkus Grindos dalį. Ne piko metu 16 būna užkrautas, pats važinėju beveik kasdien. Tad prašome neskleist erezijų.Paskutinis taisė Kosovo; 2013.02.03, 23:39."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Ne visai į tramvajaus temą, bet pratęsiu diskusiją čia.
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąParašė Pilaitis Rodyti pranešimąBe to, kažkodėl LTSR'istai neplanavo troleibusų naikinti, o plėsti, net pastatyti KT į NV.
O prieš paskutinius KT plėtros planus į Santariškes per Ateities gatvę, buvo dar planas nutiesti KT visa Kalvarijų gatve (nuo Kareivių gatvės iki Santariškių) - kai Vilniaus meru buvo R. Paksas. Ši idėja buvo numarinta atsiradus tramvajaus vizijoms...
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąParašė Pilaitis Rodyti pranešimąBe to, Rygoje važiuoja troleibusai+dizelynis variklis, t.y. nėra KT, troleibuso vairuotojas įjungia variklį.
P.S. 8-ojo troleibusų maršruto istorija.
Comment
Comment