Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei Kautra nesiplestu, tie parkai kurie dabar po Kautros sparnu jei nenumire butu, tai geriausiu atveju ir toliau vazinetu Pazikai ir Ikarusai. O po Vilkaviskio rajona vazinejantis nauji po puse limono kainuojantys autobusai, labai jau pelna nesa?O nauji Kauno rajono autobusai?keleiviai irgi daugumoj mokiniai ir soc. remtini.
P.S. Sakiu AP dazineja visokias griuvenas Autosanus, o geriausi autobusai aprudije vazineja. Be to vairuotoju megztukai ir slipsai firminiai daug nekainuoja.
Ir tik nereikia manyti, kad "Kautra" investavo į naujus autobusus Kauno rajonui iš labdaros. Neaišku, kiek jai moka už tai savivaldybė. Be to didelė įmonė gali sau leisti nupirkti tuos 10 autobusų. O tuo tarpu rajoninis parkas nepajėgus nei vieno naujo autobuso įsigyti be savivaldybės paramos. Ir tai nepriklauso nuo jo veiklos rezultatų - gali dirbti netgi pelningai (jei rimtas "pelnu" galima laikyti kokius 5000 Lt ). Tiesiog maža įmonė nepajėgi investuoti.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNesutinku, daugelio autobusų parkų pelnas, įskaitant Šakius, ir yra gaunamas tik iš likusių tarpmiestinių maršrutų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesamonės. Normalus VT naikinamas varinėjant tuščius didelius autobusus. Nereikia kišti savo mikroautobusų fobijos kur papuola.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, konkrečiai šiuo atveju aš pritariu Al1. Tikrai nenormalu, kai miesto maršrutą aptarnauja nežemagrindis mikroautobusas su rankinėmis durimis ir dar be stovimų vietų. Maršrutus, kuriuose keleivių srautai nedideli, turėtų aptarnauti midibusai arba mažų mažiausiai tokie Renault mikroautobusai, kokius turi KLAP`as.
Comment
-
Nesuprantu taves Al1. Kautra tikrai deda didziausia indeli VT atkelimui. Jei sugeba pasiimt is savivaldybiu pinigus, o parkai tik verkia, kad nera bapkiu, savivaldybe neduoda kur problema? Kad ir skirtu pinigu daugiau, geriausiu atveju geresnius autobusus siek tiek matytume. Apie jokius wi-fi, dviraciu remus ir tvarkingus vairuotojus, bei svieslentes ir bilietus internetu rajoniniuose AP nebutu ne kalbos.
Ir dar "Kautra" dauguma, bent jau jaunimo tarpe zino, kad yra "gerai". Tas reiskia, kad man ne geda vaziuot autobusu.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNesuprantu taves Al1. Kautra tikrai deda didziausia indeli VT atkelimui. Jei sugeba pasiimt is savivaldybiu pinigus, o parkai tik verkia, kad nera bapkiu, savivaldybe neduoda kur problema? Kad ir skirtu pinigu daugiau, geriausiu atveju geresnius autobusus siek tiek matytume. Apie jokius wi-fi, dviraciu remus ir tvarkingus vairuotojus, bei svieslentes ir bilietus internetu rajoniniuose AP nebutu ne kalbos.
Ir dar "Kautra" dauguma, bent jau jaunimo tarpe zino, kad yra "gerai". Tas reiskia, kad man ne geda vaziuot autobusu.
Priemiestiniais autobusais neveža "Kautra" dviračių (nėra rėmų), Wi-Fi niekam rajone nereikalingas, be to užkampyje ir neveikia. Bilietų pardavimas internetu irgi nereikalingas priemiestiniams maršrutams, kai 4/5 keleivių yra moksleiviai... Taip kad nereikia čia "Kautros" idealizuoti. Ji viešojo transporto nykimo nesustabdys, ne toks "Kautros" tikslas.
O jei jaunimui ir gėda važiuoti autobusu, tai tokiems reikėtų apsilankyti pas psichiatrą... Fobija viešajam transportui... Ir kokių tik ligų nėra pas buržujus?..Paskutinis taisė Al1; 2012.12.03, 16:18.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" daro biznį ir investuoja tik tiek, kiek, tikisi gauti pelno. Visi maršrutai, kurie neduoda pelno yra uždaromi. Taip, savivaldybių parkai negali išsireikalauti finansavimo ir netgi to, kad pilnai atsiskaitytų už lengvatininkų ir moksleivių vežimą, nes parkų direktoriai yra paskirti savivaldybės. Ir jie nešokinėja prieš savivaldybę. Negi taip sunku suprasti?.. O jei kuris išdįstų pašokinėti, tai tokį greitai nusodintų. Todėl pavirkauja, kad savivaldybė neatsiskaito ir viskas tuo pasibaigia. Bylinėtis su savivaldybe? Čia būtų iš anekdotų apie šikną ir galvą serijos. Kuri svarbesnė... O "Kautra" nutrauktų pervežimus, jei tik savivaldybė neatsiskaitytų. Ir dar prisiteistų netesybų kaip ir numatyta sutartyse... Todėl savivaldybės moka, stebuklingai suradusios pinigų "Kautra", bet taip ir neradusios eilę metų savo parkams...
Ji viešojo transporto nykimo nesustabdys, ne toks "Kautros" tikslas.
O jei jaunimui ir gėda važiuoti autobusu, tai tokiems reikėtų apsilankyti pas psichiatrą... Fobija viešajam transportui... Ir kokių tik ligų nėra pas buržujus?..
Ne fobija, tačiau nejaučiu jokio malonumo lipdamas į nešvarius, vos pasivelkančius ir dvigubai už mane senesnius autobusus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" daro biznį ir investuoja tik tiek, kiek, tikisi gauti pelno. Visi maršrutai, kurie neduoda pelno yra uždaromi. Taip, savivaldybių parkai negali išsireikalauti finansavimo ir netgi to, kad pilnai atsiskaitytų už lengvatininkų ir moksleivių vežimą, nes parkų direktoriai yra paskirti savivaldybės. Ir jie nešokinėja prieš savivaldybę. Negi taip sunku suprasti?.. O jei kuris išdįstų pašokinėti, tai tokį greitai nusodintų. Todėl pavirkauja, kad savivaldybė neatsiskaito ir viskas tuo pasibaigia. Bylinėtis su savivaldybe? Čia būtų iš anekdotų apie šikną ir galvą serijos. Kuri svarbesnė... O "Kautra" nutrauktų pervežimus, jei tik savivaldybė neatsiskaitytų. Ir dar prisiteistų netesybų kaip ir numatyta sutartyse... Todėl savivaldybės moka, stebuklingai suradusios pinigų "Kautra", bet taip ir neradusios eilę metų savo parkams...
Priemiestiniais autobusais neveža "Kautra" dviračių (nėra rėmų), Wi-Fi niekam rajone nereikalingas, be to užkampyje ir neveikia. Bilietų pardavimas internetu irgi nereikalingas priemiestiniams maršrutams, kai 4/5 keleivių yra moksleiviai... Taip kad nereikia čia "Kautros" idealizuoti. Ji viešojo transporto nykimo nesustabdys, ne toks "Kautros" tikslas.
O jei jaunimui ir gėda važiuoti autobusu, tai tokiems reikėtų apsilankyti pas psichiatrą... Fobija viešajam transportui... Ir kokių tik ligų nėra pas buržujus?..
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa taip, tai tiesa. Bet kuo čia kalta Kautra.
Taip, Kautra tiesiogiai nieko nepadarys, kad Biržų rajone žmonės daugiau naudotųsi VT, tačiau Kauno rajone jis visai neblogas. Tolimojo susisiekimo maršrutais dėk Kautros Wi-Fi, dviračių, akcijų naudojasi daugiau žmonių nei anksčiau.
Ne fobija, tačiau nejaučiu jokio malonumo lipdamas į nešvarius, vos pasivelkančius ir dvigubai už mane senesnius autobusus.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBullshit. Kas pinigus moka, tas ir muzika uzsako. Jei parkai nesugeba susitvarkyt, o ir savivaldybes ant ju padejusios, reikia tik dziaugtis, kad privaciom lesom, kazkas dar nori pralauzti ledus. Pats pagalvok, kaip ir minejau, gautu pinigu savivaldybes parkai, tuoj pat juos isvaistytu, tas pats, kas i tuscia kibira pilt vandeni. Aisku isimciu butu. "Kautra" tiek da...ja imerkus bapkiu, belieka stebetis ju vadyba. Nezinau kaip keleiviu vezime, bet kai pradejo uzsiimti krovininiais pervezimais pusprekabem, is kitu imoniu persiviliojo geriausius vadybinkus ir pastoviai galvojama apie pletra. Siap ir taip nelengva privaciam verslui konkuruot, o cia dar tokios salygos nepalankios firmoms LT uzsiimanciom keleiviu pervezimais.
Pagal tavo logiką, tai reikėtų ir visas ligonines, poliklinikas, mokyklas ir t.t. atiduoti privatininkams. Viską jiems atiduoti, nes jie atseit geriau susitvarko. Bet yra ir priešingas pavyzdys. Vilniaus rajonas ir jo autobusų parkas. Tai, kad Lietuvoje VT beveik žlugęs, kalta valdžia, o ne parkai.
Comment
-
Šiandien Švedijos sostinės Stokholmo priemiestinių traukinių maršrutų tinklą papildė nauja linija: Älvsjö (Stockholmsmässan/Stockholm International Fairs) - Upsala (Uppsala) per 'Arlanda' oro uostą. Daugiau informacijos apie tai rasite čia.
Kartu pabaigti Stokholmo priemiesčio Södertälje geležinkelio stoties rekonstrukcijos darbai ir reorganizuotas autobusų tinklas Södertälje mieste. Naujas autobusų maršrutų žemėlapis pateiktas prisegtame dokumente.
Comment
-
Aktualu Android išmaniųjų telefonų savininkams!
Maršrutai.lt programėlė išmaniajame telefone!
Viešojo transporto maršrutų ir eismo tvarkaraščių peržiūros projektas www.marsrutai.lt plėtojamas ir toliau. O kūrybinė komanda Kalėdų proga savo lankytojams dovanoja mobiliąją programėlę. Dabar eismo tvarkaraščiai visada kišenėje, net ir be interneto.
Kas turite išmaniuosius telefonus su Android operacine sistema, iš „Google play“ parduotuvės atsisiųskite nemokamą Marsrutai.lt programėlę ir išbandykite!
<...>
https://play.google.com/store/apps/d...UuYW5kcm9pZCJd
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAktualu Android išmaniųjų telefonų savininkams!
Maršrutai.lt programėlė išmaniajame telefone!
Atsisiųsti programėlę:
https://play.google.com/store/apps/d...UuYW5kcm9pZCJd
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKada IOS galima bus gauti App'sa?Ar nera planu?
http://www.marsrutai.lt/info/Developers.aspxwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesų tai tie milžiniški žiedai miestuose pas mus jau nebeatitinka šių dienų transporto realijų...
Comment
-
„Kautra” mažins autobusų bilietų kainas
Keleivių pervežimais užsiimanti bendrovė „Kautra“ nuo kitų metų pradžios mažina bilietų kainas tarpmiestiniais maršrutais. Bendrovė nurodo, kad toks sprendimas priimtas dėl pridėtinės vertės mokesčio (PVM) mažėjimo keleivių vežimo paslaugoms.
„Manome, kad bilietų kainas sumažinti yra atsakinga keleivių atžvilgiu, nes PVM lengvata skirta keleiviams“, - sakė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Sumažėjusias kainas pajus keliaujantys visais „Kautros“ tarpmiestiniais maršrutais. Pavyzdžiui, šiuo metu 20 litų kainuojantis bilietas važiuoti iš Vilniaus į Kauną atpigs iki 18 litų, kelionė iš Kauno į Klaipėdą vietoj 52 litų kainuos 47 litus.
Seimas priėmė sprendimą nuo kitų metų pridėtinės vertės mokestį (PVM) keleivių vežimo paslaugoms mažinti nuo 21 iki 9 proc.
Comment
-
Busturas optimizuoja savo maršrutus, nuo sausio 7 d. rytiniu reisu į Vilnių (04:35) autobusai kursuos ne kasdien, o tik pirmadieniais. Iš Vilniaus į Šiaulius bus važiuojama sekmadieniais (16:25). Kitomis dienomis šis reisas sutrumpinamas iki atkarpos tarp Vilniaus-Kėdainių, taigi vienas Busturo autobusas bus bazuojamas Kėdainiuose. Nors ir nepritariu maršrutų naikinimui ar šiuo atveju trumpinimui, bet šiuo atveju tokie pakeitimai logiški, nes situacija nebuvo normali, kai iki 06:30 ryto į Vilnių iš Šiaulių išvykdavo penki autobusai...
Comment
Comment