Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Eilinė nesąmonė, kai daroma, bet negalvojama apie kontroliavimo būdus. Galima bus laisvai važinėti A juosta jeigu tik langai tamsinti ir nebijoti, kad kažkas nufilmuos bei nusiųs į policiją. O žinant apie policijos vykdomos eismo dalyvių kontrolės mastus, tai viešojo transporto juosta galima iškart pervadinti į "kietųjų juostą".
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąIr kaip žadama prižiūrėti, kad tik automobiliai su 4 žmonėmis važiuotų, o ne po vieną. Pastatys po policininką kas šimtą metrų........ Dabar pradės visi, kam tik užeis noras, važiuoti A juosta.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKužkur Amerikoje taip jau buvo. Iš pradžių leido su 4 keleiviais važinėti, po to sumažino iki 3-jų, po to iki 2-jų, po to išvis A juostas panaikino.
Comment
-
Yra tokia problema pas dalį visuomenės. Tačiau tai akivaizdžiai parodo, kad toks sprendimas mūsų visuomenei nėra tinkamas. Jeigu jau dabar nėra tvarkos su A juostų naudojimu, pritaikius papildomas išimtis ir sušvelninus sąlygas, bei apsunkinus pažeidėjų kontrolė, išvis taps "palaida bala". Visa tai kvepia aklu pavyzdžio kopijavimu neatsižvelgiant į vietines sąlygas.
Comment
-
nuo kada sprendimus siūlo ir priima specialistai ? ar visi ministrai yra dirbę didžiąją laiko dalį paskiriamoje srityje ? nemanau. vienok, įstatymas dar nepriimtas. bet ar nors vienas iš jūsų asmeniškai sutiktumėte dar sykį važiuoti 4iese, jeigu būtų anksčiau išrašyta tarkim 1000-1500 bauda.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPasakyčiau - labai kokybiška reklama . Beje, vilniečiams turėtų būti pažįstamos tos rankenėlės ant turėklų .
Comment
-
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąČia kartais ne Castrosúa CS40 ? Kažkaip iš pat pradžių pagalvojau apie tai...
Comment
-
Kitais metais bus pradėtos naujo transporto terminalo statybos Švedijos mieste Geteborge. Gamlestadstorget, ties kuriuo susitiks tramvajų, autobusų bei priemiestinių traukinių linijos, terminalas atrodys maždaug taip:
Daugiau informacijos: Sverige Radio (švedų kalba).Paskutinis taisė Silber418; 2012.11.29, 17:41.
Comment
-
Gal Valius Kedainietis apie srautus Kedainiuose papasakos placiau.. O kas del mikrobu, tai pavyzdys "Busturas", mikrobu neturi, vazineja pustuciai autobusai kai kuriais reisais, ko pasekoje ant bankroto ribos. Aisku apie tokius mikrobu marsutus kaip Kaunas-Jurbarkas ar Kaunas-Jonava nesnekam..
Comment
-
Busturas į Kuršėnus nevažinėja. Tarp Kuršėnų ir Šiaulių veža Kuršėnų AP su mikroautobusais, kartais midibusą paleidžia ir krūva privatininkų su mikroautobusais. Aišku, kad tai yra nenormalus VT. Kas 8 minutes nėra visiškai jokio poreikio važiuoti. Pakaktų fiksuotu grafiku visomis valandomis kas 20 minučių autobusų. Na, gal piko metu dar kelis papildomus paleist.
Kas dėl Busturo, tai jam iš tiesų reikėtų nusipirkti keletą midibusų miestui ir leisti juos. Be to Busturo senienos iš tiesų daug kuro suryja.
Comment
-
Dar mikrobas mikrobui nelygu. Vaziavau savaites pradzioje i Vilniu ir pataikiau i traukiniu tvarkarasciu skyle. Atejus i autobusu stoti uz 3min turejo isvaziuot Sakiu AP supuves griozdas. Tiek as tiek, kokie 3-4 keleiviai i ji nelipom ir palaukem 15min "Kautros". Atvaziavo naujas "Crafteris" su wi-fi ir tvarkingu vairuotoju ir nusvilpem su vejeliu Ir, kad tas Sakiu AP bankrutuoja, tai nieko nuostabaus.
Comment
-
Nebankrutuoja Šakių AP. Be to reikia turėti omenyje, kad "Kautra" veža tik tais maršrutais, kurie jai pelningi. Kai rajoniniai AP turi vežti ir socialiai reikalingais maršrutais. Jei už priemiestinius dar šiaip ne taip rajono valdžia atsiskaito, tai tarpmiestinių nedotuoja. Bet juos uždarius, dalis rajonų iš viso netektų susisiekimo su išore. Aišku, ateitų kokia monopolistė "Kautra". Aš dar kartą kartoju tai, ką jau kelis kartus rašiau - "Kautra", jei ji nesiplėstų, merdėtų kaip ir visi kiti parkai. "Kautra" tik graibo grietinėlę nuo riboto ir smunkančio keleivių vežimo Lietuvoje. Ir jokia "Kautra" čia nieko nepakeis. Ji to ir nesiekia, jai svarbu tik pelnas. Tai, kad VT degraduoja ir traukiasi kalta valstybė, kuri 22 metus vykdė politiką, skatinančia automobilizaciją. Ir toliau ją tebevykdo.Paskutinis taisė Al1; 2012.12.02, 20:13.
Comment
-
Jei Kautra nesiplestu, tie parkai kurie dabar po Kautros sparnu jei nenumire butu, tai geriausiu atveju ir toliau vazinetu Pazikai ir Ikarusai. O po Vilkaviskio rajona vazinejantis nauji po puse limono kainuojantys autobusai, labai jau pelna nesa?O nauji Kauno rajono autobusai?keleiviai irgi daugumoj mokiniai ir soc. remtini.
P.S. Sakiu AP dazineja visokias griuvenas Autosanus, o geriausi autobusai aprudije vazineja. Be to vairuotoju megztukai ir slipsai firminiai daug nekainuoja.
Comment
Comment