Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSiūlau prieš kalbant nesąmones pirmiau pasiskaityti LR Konkurencijos įstatymą. 100 proc. rinkos dalies ta pati įmonė užimti negali. O LV turi ir savų rinkos žaidėjų, kurie pakankamai tvirtai laikosi.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPlanavo ir Toks'a, tik tu aisku to nezinai.
Comment
-
Siaip mano manymu sekantis logiskas ir tiketinas kautros zingsnis - Sirvintos. Nes tada sujungtu linija Vilnius - Anyksciai, kuria kursuoja Autoturo autobusai, ir beje Julturo, is kurio galima juos kaip nors paimt, kad ir pvz uz leidima toliau bazuotis dabartinej bazej. Ir dar del to kad pagal koncesijos sutarti Sirvintu AP susietas su Autovelda. Jei jau smaugt, tai iki galo.
Comment
-
Greičiausiai viena Kautros Temsa verta daugiau nei visas Širvintų AP, tad į parką reikėtų investuoti milžiniškus pinigus, kurių savivaldybės nėra linkusios grąžinti dotacijų pavidalu. Galbūt Širvintos-Vilnius ir neblogas maršrutas, bet visi kiti... Beje Širvintos-Kaunas aptarnauja Širvintų AP, o ne Autovelda.
Mano nuomone logiškiausia būtų pirkti Marijampolės AP (nežiūrint į didžiuosius miestus), jie turi sąlyginai mažai rajoninių maršrutų, dėl miesto maršrutų kompensavimo manau problemų didelių nekiltų, o tarpmiestiniai jų išties neblogi tiek į Vilnių, Ignaliną. Šalia yra jau nupirktas Vilkaviškis, tad užtektų ir vienos pajėgios techninės bazės, be to nukristų mokesčiai už naudojimąsi AS, taip pat prisidėtų nemažos iš pravažiuojančių tarptautinių maršrutų pajamos. Žinoma, tai "kas būtų, jeigu būtų"...
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąGreičiausiai viena Kautros Temsa verta daugiau nei visas Širvintų AP, tad į parką reikėtų investuoti milžiniškus pinigus, kurių savivaldybės nėra linkusios grąžinti dotacijų pavidalu. Galbūt Širvintos-Vilnius ir neblogas maršrutas, bet visi kiti... Beje Širvintos-Kaunas aptarnauja Širvintų AP, o ne Autovelda.
Mano nuomone logiškiausia būtų pirkti Marijampolės AP (nežiūrint į didžiuosius miestus), jie turi sąlyginai mažai rajoninių maršrutų, dėl miesto maršrutų kompensavimo manau problemų didelių nekiltų, o tarpmiestiniai jų išties neblogi tiek į Vilnių, Ignaliną. Šalia yra jau nupirktas Vilkaviškis, tad užtektų ir vienos pajėgios techninės bazės, be to nukristų mokesčiai už naudojimąsi AS, taip pat prisidėtų nemažos iš pravažiuojančių tarptautinių maršrutų pajamos. Žinoma, tai "kas būtų, jeigu būtų"...
Comment
-
Pasikeitė IP adresas ir dėl to, kažkodėl, ne visiems jį atidaro. Tarkim pas mane, vienas kompiuteris jį atidaro, tuo tarpu kitas - jau nebe.
Šiuo metu bandoma spręsti problemą - labai tikiuosi, kad tai ilgai neužtruks.
P.S. jeigu dar kam neatidaro, siųskite man AŽ su savo IP adresu (sužinoti galima iš čia: http://www.whatismyip.com/ ) - tai žymiai palengvins problemos sprendimą.Paskutinis taisė Mettal; 2012.11.15, 20:26.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTa ilga blatai-raudona Ikarusa esu mates vieninteli karta gyvenime Kaune, kokiais 1994metais vaziuojanti prie stoties. Is kur jis ten buvo atsirades nezinau. O kada jie is parku isnyko?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek prisimenu, 80-ųjų pradžioje jie beveik išnyko Vilniuje.Paskutinis taisė vidoq; 2012.11.20, 01:02.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKas nutiko su marsrutai.lt portalu? Jau kelinta diena niekaip nepavyksta man jo užkrauti.
Buvo pats patogiausias tvarkaraščių žiūriklis
Neseniai keitėsi marsrutai.lt IP adresas, kuris, pasirodo, patenka į programos Hamachi LogMeIn rezervuojamų IP adresų sąrašą, todėl yra blokuojamas.
Jeigu turite tokią programėlę ir ji nereikalinga, pabandykite ištrinti/sustabdyti ją ir tada atidaryti marsrutai.lt
Comment
-
Kai kurie vadins mane sukčiumi ir offtopistu, tačiau tai tėra mano nuomonė.
O tema tokia - Karosa B832 prieš Carrus L.
Teisybės dėlėi reikia pasakyti, kad Vilnius padarė didelė klaida, kad nurašė Karosa B832 ir nupirko Saflus ir Carrusus. Pastarieji neturėjo orlaidžių, turėjo varvantį stogą (ko gero ir dabar)/netvarkingą apsidruskusi saloną ir dar aibę dalykų. Vienintelis privalumas: SGD naudojimas ir žemagrindis, tačiau tik per vidurį. Tačiau negi dujinukus pirko dėl dujų? Tikriausiai, tačiau ta patį galima buvo pritaikyti Karosoms (kaip pvz. vienas turkiškas MB Rygoje buvo perdarytas į dujinį(nežinau ar ir dabar tas yra)). Vienintelis dujinukų privalumas prieš Karosas - žemos grindys. Tačiau prieš nuperkant Saflus kažkaip buvo išsiverčiama. Būtų mano valia, pirkčiau tik Saffle 2000.
Tai pat, norėčiau paklausti, kodėl nurašytas: 074, 073, 441, 034, 061, 062, 063, 064, 065, Vanhool A300, Gopel'ai (095, 642), MAN NL202, Mercedes-Benz O305G (atsakyti prašau per AŽ).
Comment
-
Superautobusai Malmėje
Kaip ir buvo planuojama, kol bus įgyvendinamas lengvojo geležinkelio tinklo steigimo Malmės mieste ir šalia esančiuose Lunde bei Helsingborge darbai, labiausiai apkrautose Malmės miesto autobusų linijose nuo 2014 m. važinės nauji superautobusai.
Įgyvendinus parengiamuosius darbus, apie 2020 metus miestą ir kitus artimus Skonės regiono miestus sujunks lengvojo geležinkelio linijų tinklas (projektas 'Spårvagnar i Skåne'). Apie šį projektą daugiau informacijos rasite čia.
Malmės superautobusai trumpai:
Modelis: patobulinta Van Hool ExquiCity versija;
Ilgis: 24 m.;
Tipas: hibiridinis autobusas;
Ekologinis standartas: Euro6;
Dizainas: futuristinis; daug dėmesio skirta keleivių komfortui; kondenciniuojamas salonas; LED apšvietimas;
Vizualinė koncepcija:
Iš esmės, tai bus panašūs autobusai:
Daugiau informacijos: Sydsvenskan, MyNewsDesk.Paskutinis taisė Silber418; 2012.11.22, 13:31.
Comment
-
Bent jau vienas metras autobuso ilgio yra neišnaudojamas gale. Ir dar vienas metras priekyje. Žodžiu, toks autobusas veš ne ką daugiau nei eilinis dvigubas 18 metrų. Salono išplanavimas tragiškas - tokiame ilgame autobuse mažiau sėdimų vietų nei Ikarus 280, kuriame dar buvo labai daug vietos ir stovintiesiems. Įtariu, kas ir jo plotis yra apie 2,3-2,4 m.
Comment
Comment