TOKS tarptautiniais veža.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Bus nauda keleiviams. Nes dabartinė padėtis tiesiog varo VT į bankrotą, o PVM sumažinimas nors kiek sumažins skolas. Nes ne vienam rajoniniam parkui gresia bankrotas.
Aišku, kainų mažėjimas kažin ar bus. Nors LG galbūt ir sumažins kainas, tai tuomet didieji autobusų vežėjai taip pat tarpmiestiniams maršrutams sumažins kainas, ypač tuose, kurie konkuruoja su traukiniais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBus nauda keleiviams. Nes dabartinė padėtis tiesiog varo VT į bankrotą, o PVM sumažinimas nors kiek sumažins skolas. Nes ne vienam rajoniniam parkui gresia bankrotas.
Aišku, kainų mažėjimas kažin ar bus. Nors LG galbūt ir sumažins kainas, tai tuomet didieji autobusų vežėjai taip pat tarpmiestiniams maršrutams sumažins kainas, ypač tuose, kurie konkuruoja su traukiniais.
Nauda tikrai bus. Aš išsakysiu savo nuomone apie kelione traukiniu ar autobusu, tykiuosi ji nebus užminusuota.
Traukinys visada buvo ir bus geriau nei autobusas. Traukiniuose yra daugiau patogumo, neretai važiuojant ilgu maršrutu būna prikabinti vagonai-restoranai. ( nežinau kaip elektiniose traukiniuose, bet maršrute Vilnius-Klaipėda dažnai yra tokie bufetai). Visada keliaujant yra pasiūloma arbata ar kava. Keliaujant naktį galima išsimiegoti, tai ypač svarbu, kai važiuoji ilgą kelią. (Bet už patalyne reikia primokėti kelis litus)
O autobuse net valgyti pagal taisykles draudžiama. Teko girdėti ne vieną atvejį, kai Vokietijoje sustabdo turistinius autobusus, ir jei randa kokių trupinių ar neišmestų šiukšlių, skiria milžinišką baudą. Autobuse taip pat nepatogu keliaut didelių gabaritų žmonėms (nepatogu sedėt pvz kaip man, dėl aukšto ūgio). Beje, traukinys įveikia kelią greičiau nei autobusas.
Reziume: Autobusas man yra geriau nei troleibusas, bet blogiau nei traukinys. Autobusu yra gerai važiuoti trumpas distancijas, kaip pvz po miestą, ar į užmiestį. Važiuojant į kitą miestą siūlyčiau rinktis traukinį, nei autobusą, nes kaip jau minėjau, traukiniu keliauti yra patogiau.Paskutinis taisė FRT; 2012.06.29, 22:10.
Comment
-
Į Klaipėdos traukinius bilietai parduodami pirmiausiai į modernizuotus sėdimuosius vagonus. Todėl jei nori važiuoti sėdėdamas vienas, prašyk bilieto į nemodernizuotą vagoną, kurios numeris paprastai būna 3, 4, kartais 5. Dažniausiai 4. Aišku, vagonas bus nemodernizuotas, bet sėdėsi vienas. Ir kartais labai nervina tokia bilietų pardavimo tvarka, nes nemodernizuotuose vagonuose eilinę dieną keleivių būna vos 10-20 proc., kai modernizuotuose kartais visos vietos būna užimtos.
Comment
-
Nemodernizuotų langai taip pat pakeisti (nors dar kartais būna ir su senais langais, bet retai). Be to, ypač pavasarį - rudenį, nemodernizuotuose vagonuose vėsiau ir yra oro. Yra vienas ar du vagonai su geresnėmis sėdynėmis nei kituose nemodernizuotuose. O modernizuotuose, kai pilnas vagonas, yra tvanku, karšta ir šviežio oro trūkumas.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąVažiuojant į kitą miestą siūlyčiau rinktis traukinį, nei autobusą, nes kaip jau minėjau, traukiniu keliauti yra patogiau.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerKaip dažnai 'kursuojantis' maršrutu 'Vilnius - Klaipėda' / 'Klaipėda - Vilnius' - tiek traukiniu, tiek autobusu - prie išsakytų FRT minčių, pridėsiu ir savąją. Galbūt ji pasirodys kaprizinga ar smulkmeniška, bet vis tik... Asmeniškai man riebus autobuso pliusas yra tas, jog kelionės metu galiu sėdėt vienas. Keliaujant traukiniu, beveik visad jau nuo pat Klaipėdos šalia sėdi 'kompanjonas', o tai (vėlgi man) sukelia šiokį tokį diskomfortą. Traukinyje, dėl tam tikrų priežasčių, nepriimta ieškot sąlyginai 'geresnės' / 'ramesnės' vietos, nes kad ir artimiausioj stotelelėj iš tos vietos gali būt išprašytas įlipusio keleivio, kurio biliete pažymėta vieta - būtent ta, sąlyginai 'geresnė'. Autobuse gi, (ypač) pradedant salono viduriu ir einant link galiorkos, visad rasiu dvi laisvas vietas, kuriose ramiai sau sėdėsiu vienas lig pat Klaipėdos (ar Vilniaus).
Na, ir greitis. Kelionė traukiniu visa valanda trunka ilgiau.
(traukiniu)-410 km.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPriims lengvatini PVM, bet ar is to bus naudos keleiviams? Turbut bilietai beveik niekur nepigs, o visi argumentuos, kad sumazintas PVM tik leido nedidinti kainu ar panasiai
Comment
-
Zuokas vėl gali būti apsilažalinęs... Bet jam tai nekenkia. Jis juk žadėjo, kad jei bus patvirtinta PVM lengvata, bilietai brangs mažiau. Bet juk lengvata įsigalios tik nuo 2013 sausio 1 d. Tai kaip dabar bus? Kainas kels tiek, kiek buvo numatyta, jei PVM lengvatos nebūtų, ar visgi didins virtualiai taikant mažesnį PVM'ą? Bet nuo sausio kainų jau nebekeis.
Comment
-
Puiki naujiena. Tik, kad Autoturas mažai maršrutų turi. Vieną miesto ir du tarpmiestinius (Vilnius-Druskininkai ir Vilnius-Anykščiai), kuriems užtenka trijų autobusų. Bet jie išties neblogi Kautrai, nes tarp Vilniaus-Druskininkų Kautra nevažiavo, tad dabar bus galima pachaltūrint iš siuntų ir keleivių su dviračiais.
Comment
-
Tiems tarpmiestiniams gal ir pakanka 2, tačiau vien Maxima bazės maršrutui reikia 3. Tie patys 3 (+ bent 1 rezervinis gedimo atveju) vežioja Maxima bazės darbuotojus, o dar paskutiniu metu dažnai pastebiu MB Vario (ar T2) važinėjantį su Maxima Group lentelėmis.
Labai dažnai Autoturo miesto autobusai važinėja užsakomaisiais reisais.
Comment
-
Kas bendro taro Autoturo ir Julturo?
Nu pirmiausia tas kad imones ofisai tam pacaim pastate, autobusai stovi toj pacioj aikstelej. Kuri tarybiniais laikais priklause susivienijimui "Turistas". Ir ten buvo pats tikriausias autobusu parkas, tik vezantis ne reguliariais reisais o tik turistu grupes ir kitokius uzsakymus. Is to seka kad Julturo ir Autoturo savininkai kadaise buvo bendradarbiai. Julturo pagrindine duona - turistu is rytu vezimas po Europos salis. Kas siaip nesutampa su "Kautros" linija. Pora turimu reisu i Anykscius gal ir galetu jie perleist, bet Julturas veza dabar pigiau nei kiti tam ruoze, del to turi keleiviu. "Kautros" gi ikainiai didziausi Lietuvoj, tai keleiviu tada kaipmat sumazetu. tai manau kol kas paciai "Kautrai" tai nelabai reikalinga. Bet pirkdama "Autotura" "Kautra" gauna nemaza aikstele su remonto dirbtuvem, ir visai netoli autobusu stoties. Tai manau cia principas mazdaug toks: nepavyko nusipirkt TOKSa, tada bandysim ji isrukyt. Bet del sito leisiuos kritikuojamas, nes dar viena baze leis ziauriai optimizuot marsrutus, isvengt tusciu ridu. Nes prie ziauriai dideliu kuro kainu ir simtatukstantiniu ridu per menesi geriau nusipirkt NT ir pasamdyt vietinius vairuotojus. Arba nesamdyt, nes "portugalai" brangus, o irengt kazka panasaus i viesbutuka vairuotojams is Alytaus, Vilkaviskio, Druskininku.
Galbut net is Siauliu
Comment
Comment