Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" pučiasi. Nuo šiandien perėmė Raseinių AP maršrutą į Vilnių ir apjungė su maršrutu į Tauragę. Taip pat Raseinių AP atsisakė tarpmiestinio maršruto į Kauną. Atrodo, kad Raseinių AP beliko tik trys tarpmiestiniai maršrutai į Šiaulius.
Ir dar Raseiniams bus skirti dujiniai autobusai. Kur jie su jais važinės, jei turi daug naujų Irisbusų?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomu Raseiniuose dar liko miesto maršrutai-maršrutas ar jau ne?
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąJei vežėjas atsisako aptarnaujamo maršruto VKTI turi skelbti konkursą nustatyti naujam vežėjui,o dabar povandeninės srovės veikia tą reikalą .
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO "Kautra" gyva tik dėl to, jog pučiasi. Bet tai ne begalinis procesas. Galiausiai turėsime fominuojantį vežėja, bet iš to VT nieko gero nebus, nes valstybės politikos nėra ir keleivių nedaugės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO "Kautra" gyva tik dėl to, jog pučiasi. Bet tai ne begalinis procesas. Galiausiai turėsime fominuojantį vežėja, bet iš to VT nieko gero nebus, nes valstybės politikos nėra ir keleivių nedaugės.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNu nenorek tu Al1 visko iskart. Nebuna, kad visose srityse viskas gerai. Pavyzdys Latvija. Ten su VT padetis kaip ir geresne. Taciau keliai palygint su LT svelniai tariant prastesni, pakeles toli grazu nevisur nusienautos, purvo irgi daugiau i akis krinta.. Kylant degalu kainom ir mokesciam, padetis turetu keistis..
Parašė neoplan Rodyti pranešimąŽinoma, vienas monopolininkas rinkoje nėra gerai, bet šiuo atveju sutinku primokėti kelis litus ir važiuoti patogiai ir kokybiškai. Iki Kautros lygio kitiems vežėjams dar toli. Ir technika nauja, ir personalas draugiškas, ko nepasakysi apie kitus, ypač Toks'ą, su arogantiškais vairuotojais. Iš esmės nebūtų tragedijos, jei kauniečiai susemtų didžiąją dalį šalies autobusų įmonių. O persodinti žmones į autobusus reikia skatinant ir siūlant naujoves, ką Kautra sistemingai ir daro (laikikliai dviračiams, wifi, nauji ir patogūs autobusai, mandagūs vairuotojai). Valstybė kažin ar gali kuo padėti šioje situacijoje, kai automobilizacija pas mus yra labai aukšto lygio.
Jokia "Kautra" nepersodins žmonių į autobusus. Tik valstybė gali ką nors pakeisti VT srityje. Tačiau valstybė neturi teisės remti praktiškai vieną privačios bendrovės verslą įstatymais pervarydama žmones į VT. Jei valstybėje atsirastų politinė valia VT srityje, tai turėtų būti nacionalizuota "Kautra" ir TOKS ir atskyrus iš "Busturo", Panevėžio AP bei dar kelių kitų miestų AP (kuriuose dar liko tarpmiestiniai maršrutai (ne vienas kitas, o kiek daugiau) tarpmiestinius maršrutus, įkurta viena valstybinė autobusų bendrovė, kuri vežtų tarpmiestyje. Tuo tarpu priemiestiniam susisiekimui reikėtų apjungti rajonų autobusų parkus į regionines įmones ir kurti priemiestinį tinklą ne rajone, o regione. Gretimų regionų tinklai turėtų persikloti, o nesibaigi ties regiono riba. Didžiųjų miestų AP liktų tik miestų maršrutai, o mažesniuose miestuose regioniniai parkai vežtų ir miesto maršrutais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet "Kautra" ir siekia būti dominuojančiu vežėju. Ir tai yra blogai. Prieš maždaug 12-15 metų buvo siūlymai sujungti savivaldybių autobusų parkus į stambesnius apskričių autobusų parkus. Deja, tai nebuvo įgyvendinta ir maži rajoniniai parkai visiškai nuskurdo, nes jų savininkės savivaldybės nėra pajėgios, nesugeba ir nenori plėtoti VT. VT yra bereikalingas galvos skausmas, lochų transportas, kuris rūpi valdžiai tik tiek, kiek galima iš to pasipelnyti per viešuosius pirkimus ar šiltai atsisėdėti keliuose administracijos etatuose.
Jokia "Kautra" nepersodins žmonių į autobusus. Tik valstybė gali ką nors pakeisti VT srityje. Tačiau valstybė neturi teisės remti praktiškai vieną privačios bendrovės verslą įstatymais pervarydama žmones į VT. Jei valstybėje atsirastų politinė valia VT srityje, tai turėtų būti nacionalizuota "Kautra" ir TOKS ir atskyrus iš "Busturo", Panevėžio AP bei dar kelių kitų miestų AP (kuriuose dar liko tarpmiestiniai maršrutai (ne vienas kitas, o kiek daugiau) tarpmiestinius maršrutus, įkurta viena valstybinė autobusų bendrovė, kuri vežtų tarpmiestyje. Tuo tarpu priemiestiniam susisiekimui reikėtų apjungti rajonų autobusų parkus į regionines įmones ir kurti priemiestinį tinklą ne rajone, o regione. Gretimų regionų tinklai turėtų persikloti, o nesibaigi ties regiono riba. Didžiųjų miestų AP liktų tik miestų maršrutai, o mažesniuose miestuose regioniniai parkai vežtų ir miesto maršrutais.
Comment
-
Sunkiai sužeistas autobuso vairuotojas po stebuklingo keleivių išgelbėjimo tapo herojumi
p.S. Ziauri avarija. Kai ziurejau pirrmakart maniau, kad tiesiog i kazka isireze, bet pasirode klydau.
Comment
-
Tęsiu savo "Skundų knygą". Vakar teko važiuoti autobusu Pakruojis - Šiauliai (išvyko 13:30). Mikriukas buvo beveik tuščias (be manęs važiavo dar trys keleiviai). Prie pat Šiaulių autobusas sustojo ir įlipo kontrolierė, kuri nepristatė. Neįspėjus pradėjo tikrinti bilietus. Kadangi buvau pirmoji keleivė, iš karto suriko: "Duok bilietą greičiau, kiek galiu laukt". Padaviau iš piniginės bilietą. Kadangi jis buvo pirktas su nuolaida (studento pažymėjimu), toliau tęsė pakeltu balsu savo litaniją, o "O kur pažymėjimas, rodyk greičiau, nes baudą gausi". Kaip minėjau, moteriškė įlipo neprisistačius, tai ir aš jos paprašiau pažymėjimo, kuri bumbėdama atsakė, kad neprivalo visiems jo rodyti, bet ištraukė ir tik parodė atkišus prie akių, kad tokį turi. Sakydama "Matei?". tai ir aš jai lygiai tokiu pat principu, ištraukiau ir parodžiau sakydama "Matot?", bet jei užkliuvo tai buvo ne LSP, bet ISIC (nuolaidos viešajame transporte taip pat galioja), bet kontrolieriai neužteko tokio pažymėjimo, privalėjau parodyti ir pasą. Patikrinus bilietus, grįždama atgal pabumbėjo, kad tokiame mikriuke sugaišo daug laiko, per kažkokius aikštingus keleivius, kitaip tariant leido suprasti mane.
Per pastaruosius du mėnesius jau antras panašus nutikimas. Tik pirmasis incidentas buvo su TOKS vairuotoju
Comment
-
Va va, ta pati. Įlipo į dviaukštį po 8 (buvo žiema, keleiviai dar miegojo), ir pradėjo rėkaut ant miegančių keleivių, kad greičiau bilietus duotų. Iš kur miegančiam žinot, kad kontrolė įlipo? Nebūtina savo blogos nuotaikos ant keleivių liet...Paskutinis taisė ArtEGO; 2012.06.05, 18:52.
Comment
-
TOKS autobusų parką papildė penki modernūs Setra
Šįkart TOKS įsigijo penkis 2003-2005-aisiais pagamintus ketvirtosios klasės „Setra“. Vienas iš jų – „Setra 415 HDH“, dar vienas – „Setra 416 GT-HD“ ir trys – „Setra 415 GT-HD“. Ketvirtosios serijos „GT-HD" - pirmieji tokie autobusai Lietuvoje.
Nuotraukos straipsnyje.
Comment
-
PVM lengvatų viešajam transportui nebus. Nebent pats seimas nubalsuotų prieš prezidentės veto.
Prezidentė Dalia Grybauskaitė palaiko PVM sumažinimą spaudai, neįgaliųjų transportui, tačiau nepritaria PVM tarifo mažinimui keleiviniam transportui.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTOKS autobusų parką papildė penki modernūs Setra
Super, pagaliau kažkas įsigijo tikrai geros technikos
Vakar tarptautine Setra S 315 GT-HD GN 151, maciau griztancia reisu Sventoji-Vilnius, per Palanga (ekspresas).
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąo aptarnaus jie aisku tarptautinius reisus: Stutgarta, Kliolna, Ulma ir kt.ilgus tarptautinius reisus.Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.06.27, 21:31.
Comment
Comment