Parašė ROKISKIS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Pirmoji superautobusų (šv. superbuss) partija pasieks Švedijos miestą Malmę kitais metais. Užsakyti 16 ir 24 m. ilgio autubusai, kurie, pradžiai, bus operuojami labiausiai apkrautose miesto linijose.
Superautobuso koncepcija yra 'Skånetrafiken', 'Nobina' ir Malmės miesto tarybos projektas. Šiuo metu mieste gerinama infrastruktūra, kuri bus pritaikyta ilgisiems autobusams.
(c) busstidningen.se
(c) busstidningen.se
Šaltinis
Taip pat verta prisiminti, jog Malmės miesto ir Skonės (Skåne) regiono viešojo transporto strategijoje numatyti ir priemiestinio transporto linijų plėtros bei lengvojo geležinkelio sistemos steigimo projektai.Paskutinis taisė Silber418; 2012.05.12, 05:51.
Comment
-
Šiauliams parūpo suskaidyti vežėjų bendrovę
„Busturą” būtina padalyti į dvi įmones ir vieną jų skubiai perleisti investuotojams, rašo „Lietuvos rytas”.
Tiek keleivių vežimu užsiimančio „Busturo” direktorius, tiek miesto vadovai tikina, kad į privataus kapitalo rankas perleidus tarpmiestinius reisus galima išbristi iš nuostolių.
Mieste kalbama, kad į pelningą verslo nišą yra nusitaikę vieno miesto tarybos nario šeimos nariai.
Tikriausiai ta proga Busturas apmažino savo reisų skaičių. Nuo birželio pirmos 05:15 iš Šiaulių į Kauną panaikintas reisas šeštadieniais (važiuos tik d.d.). 11:55 Šiauliai-Kaunas išvis panaikintas, važiuodavo penktadieniais, sekmadieniais. Atitinkamai iš Kauno 17:10 nevažiuos, 14:50 - nevažiuos šeštadieniais.
Ne taip aktualu, bet Raseinių AP rytinis maršrutas į Kauną nuo gegužės pradžios važinėja tik pirmadieniais (buvo d.d.). Kautra nuo gegužės vidurio į Nidą važinėja kiekvieną dieną (buvo Pn.S.).
Comment
-
Kaip tai suprasti - pardavus pelningą verslą (atseit tarpmiestį), "Busturas" išbris iš skolų? O tai jei pervežimai pelningi, gi pelnu galima skolas mažinti. Tuo tarpu dėl nuostolingų miesto maršrutų tai jau savivaldybės problema juos dotuoti. O toks modelis - dalį įmonės atskiriant ir parduodant - laikinas. Po kurio laiko skolos vėl išaugs. Kuo tada jas užkamšys?
"Kautra" ne "Kautra". Gali būti kad spekuliantas pigiau nupirks iš savivaldybės, o paskui perparduos "Kautrai".
Comment
-
Varėnos miesto transportas
Gal bus kam ydomu tai nusprendžiau aprašyti koks buvo Varėnos miesto transportas. Kadangi rašau tik iš prisiminimų tai gali būti netikslumų. Miesto VT Varėnoje atsirado aštuntajeme XX amžiaus dešimtmetyje, pirmas maršrutas važiavo po miestą į gamyklų rajoną, kokia buvo jo trasa nežinau, tačiau jis važiavo Pramonės gatve atvirkštinę puse nei parodyta prisegtoje schemoje žemiau (yra išlikę sustojimų kišenės). Vėliau trasa buvo pakeista į tokią kokia parodyta schemoje, bei atsirado maršrutas į buvusią Varėną I, kuri berods 1972 m. prijungta prie Varėnos miesto, po to jau nepriklausomybės atstatymo metais vėl atsijungė ir pavadinta Senąja Varėna. Kad būtų aiškiau orentuotis prisegu pabraižyta to meto VT schemą.
Mieste egzistavo 2 maršrutai, autobusai neturėjo maršruto lentelių tik numerį priekyje ir gale, keleiviai orentuodavosi pagal stotelėse iškabintą grafiką. 1 maršrutas pagrinde važiuodavo žiediniu maršrutu Gel. stotis-Pukų ir plunksnų fabrikas, tačiau buvo reisų ir iki Nykštuko stotelės (stotelė pavadinta pagal netoliesia buvusį šio pavadinimo vaikų lopšelį-darželį), 2 maršruto autobusai važiuodavo iš Gel. stoties iki Kryžkelės arba dar toliau iki Tarpkolūkinės ststybinės organizacijos (TSO) vėliau pervardintos į rajoninę ststybos organizaciją Nr. 2 (RSO 2). važiavimo intervalai buvo dideli, nuo 30 min iki 1 val, beto tarp maždaug 11 ir 13 val. buvo pietų pertrauka.
Miesto transportas veikė iki 1992 metų blokados, kurios metu autobusai nevažiavo, po blokados dar važiavo kelis metus, bet tapo nepopuliarūs ir taip numirė, nors vėliau buvo bandymas paleisti maršrutą Varėna-Senoji Varėna, tačiau tik 2 kartus per dieną maždaug apie 6-tą val. ryte ir po 17 val. vakare, tačiau šis maršrutas buvo nepopuliarus ir darbar panaikintas.
Pradžioje keleiviai miesto VT buvo vežami PAZ autobusais, vėliau LAZ.
Tai tiek, jeigu būtų įdomu, galiu pamėgint surengt foto reportažą, kas likę iš VT sutojimų Varėnoje ir kokie dabar yra mieste.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąGal bus kam ydomu tai nusprendžiau aprašyti koks buvo Varėnos miesto transportas. Kadangi rašau tik iš prisiminimų tai gali būti netikslumų. Miesto VT Varėnoje atsirado aštuntajeme XX amžiaus dešimtmetyje, pirmas maršrutas važiavo po miestą į gamyklų rajoną, kokia buvo jo trasa nežinau, tačiau jis važiavo Pramonės gatve atvirkštinę puse nei parodyta prisegtoje schemoje žemiau (yra išlikę sustojimų kišenės). Vėliau trasa buvo pakeista į tokią kokia parodyta schemoje, bei atsirado maršrutas į buvusią Varėną I, kuri berods 1972 m. prijungta prie Varėnos miesto, po to jau nepriklausomybės atstatymo metais vėl atsijungė ir pavadinta Senąja Varėna. Kad būtų aiškiau orentuotis prisegu pabraižyta to meto VT schemą. Atvaizdas
Mieste egzistavo 2 maršrutai, autobusai neturėjo maršruto lentelių tik numerį priekyje ir gale, keleiviai orentuodavosi pagal stotelėse iškabintą grafiką. 1 maršrutas pagrinde važiuodavo žiediniu maršrutu Gel. stotis-Pukų ir plunksnų fabrikas, tačiau buvo reisų ir iki Nykštuko stotelės (stotelė pavadinta pagal netoliesia buvusį šio pavadinimo vaikų lopšelį-darželį), 2 maršruto autobusai važiuodavo iš Gel. stoties iki Kryžkelės arba dar toliau iki Tarpkolūkinės ststybinės organizacijos (TSO) vėliau pervardintos į rajoninę ststybos organizaciją Nr. 2 (RSO 2). važiavimo intervalai buvo dideli, nuo 30 min iki 1 val, beto tarp maždaug 11 ir 13 val. buvo pietų pertrauka.
Miesto transportas veikė iki 1992 metų blokados, kurios metu autobusai nevažiavo, po blokados dar važiavo kelis metus, bet tapo nepopuliarūs ir taip numirė, nors vėliau buvo bandymas paleisti maršrutą Varėna-Senoji Varėna, tačiau tik 2 kartus per dieną maždaug apie 6-tą val. ryte ir po 17 val. vakare, tačiau šis maršrutas buvo nepopuliarus ir darbar panaikintas.
Pradžioje keleiviai miesto VT buvo vežami PAZ autobusais, vėliau LAZ.
Tai tiek, jeigu būtų įdomu, galiu pamėgint surengt foto reportažą, kas likę iš VT sutojimų Varėnoje ir kokie dabar yra mieste.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
"Kautra" pučiasi. Nuo šiandien perėmė Raseinių AP maršrutą į Vilnių ir apjungė su maršrutu į Tauragę. Taip pat Raseinių AP atsisakė tarpmiestinio maršruto į Kauną. Atrodo, kad Raseinių AP beliko tik trys tarpmiestiniai maršrutai į Šiaulius.
Ir dar Raseiniams bus skirti dujiniai autobusai. Kur jie su jais važinės, jei turi daug naujų Irisbusų?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" pučiasi. Nuo šiandien perėmė Raseinių AP maršrutą į Vilnių ir apjungė su maršrutu į Tauragę. Taip pat Raseinių AP atsisakė tarpmiestinio maršruto į Kauną. Atrodo, kad Raseinių AP beliko tik trys tarpmiestiniai maršrutai į Šiaulius.
Ir dar Raseiniams bus skirti dujiniai autobusai. Kur jie su jais važinės, jei turi daug naujų Irisbusų?
Kodel Raseiniu AP taip lengvai atidave savo marsrutus Taurage-Vilnius per Kryzkalni,Raseinius,Elektrenus ir Vilnius-Raseiniai per Elektrenus, 9 forta, Ariogala.
Dar ir i Kauna atidave..nu visai jau. Juk Raseiniu AP manau pakankamai stabiliai laikosi palyginus su kitu miestu AP, ir masinos dauguma naujos.
Jau kas kas, Raseiniu AP manau apzoros "Kautros" tikrai neisileis pas save.
O su tais marsrutais tai nustebino, juk ne koks Skuodas ar N.Akmene,kad neturetu marsrutu i Vilniu.
P.S. pamenu, kaip dar pries kokius 10m. is Raseiniu i Vilniu vaziuodavo tuo metu geriausios AP masinos: 1981m. MB GN 51, griuvena Vanhool GN 52, o dar anksciau pries kokius 15-20m. melynai baltas Ikarus'as GN 48
Comment
-
Reisas į Kauną ryte gal ir nebuvo nuostolingas, bet kiek teko matyti, tai ryte grįžtantis į Raseinius važiuodavo tuščias arba su vienu kitu keleiviu. Todėl bendrai maršrutas tikriausiai galėjo būti nuostolingas. Nors tas nuostolingumas irgi gali būti labai sąlyginis - "Kautra" galėjo jau kurį laiką tepti Raseinių AP vadovą, kad šis padarytų reisus nuostolingais. Ir tam yra didelė tikimybė, nes panaikinti visi reisai į Vilnių, Kauną ir Tauragę. Nemanau, kad rudenį bus atkurta dalis reisų.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKaaaa???
Kodel Raseiniu AP taip lengvai atidave savo marsrutus Taurage-Vilnius per Kryzkalni,Raseinius,Elektrenus ir Vilnius-Raseiniai per Elektrenus, 9 forta, Ariogala.
Dar ir i Kauna atidave..nu visai jau. Juk Raseiniu AP manau pakankamai stabiliai laikosi palyginus su kitu miestu AP, ir masinos dauguma naujos.
Jau kas kas, Raseiniu AP manau apzoros "Kautros" tikrai neisileis pas save.
O su tais marsrutais tai nustebino, juk ne koks Skuodas ar N.Akmene,kad neturetu marsrutu i Vilniu.
P.S. pamenu, kaip dar pries kokius 10m. is Raseiniu i Vilniu vaziuodavo tuo metu geriausios AP masinos: 1981m. MB GN 51, griuvena Vanhool GN 52, o dar anksciau pries kokius 15-20m. melynai baltas Ikarus'as GN 48
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReisas į Kauną ryte gal ir nebuvo nuostolingas, bet kiek teko matyti, tai ryte grįžtantis į Raseinius važiuodavo tuščias arba su vienu kitu keleiviu. Todėl bendrai maršrutas tikriausiai galėjo būti nuostolingas. Nors tas nuostolingumas irgi gali būti labai sąlyginis - "Kautra" galėjo jau kurį laiką tepti Raseinių AP vadovą, kad šis padarytų reisus nuostolingais. Ir tam yra didelė tikimybė, nes panaikinti visi reisai į Vilnių, Kauną ir Tauragę. Nemanau, kad rudenį bus atkurta dalis reisų.
Dėl 14:25 Vilnius-Raseiniai, tai jis ne tokiu jau blogu laiku važiavo - 13:45 ir 15:00 artimiausi reisai į Raseinius ir abu pro Kauną, taigi kelionė ilgesnė.
Kitas studentiškas (Pn.S) 14.40 Raseiniai-Vilnius ir 18:25 Vilnius-Raseiniai. Na, jei po vasaros neatstatytas, tai tikrai kažkas negerai su Raseinių AP.
Iš kitos pusės, esant tokiai situacijai, manau, geriau, jog savo reisus nutraukia mažieji autobusų parkai, taip keleiviais papildydami didžiuosius, kurie turi stabilesnę strategiją, didelį maršrutų tinklą ir gali pasiūlyti kokybiškesnę paslaugą.
Comment
-
Situacija yra labai bloga. Iš vienos pusės auga monopolistas - "Kautra". Iš kitos pusės nieko nekeičiant valstybiniu lygmeniu dar po 5 metų pusės tarpmiestinių autobusų maršrutų nebebus. Nunyks, nepadės net ir mikroautobusai, nes jau ir dabar dauguma "Kautros" mikrobų veža iki 10 keleivių... Pagrindinė jų dalis yra jaunimas, kurio nuolat mažėja. Jei atmetus maršrutus tarp kelių didžiųjų šalies miestų, tai pagrindinis jų keleivių kontingentas yra studentai, pensininkai ir invalidai. Darbingų 25-60 metų keleivių labai mažai, keik daugiau jų pervežama prieš šventes. O vasarą autobusai iš viso tušti, nes pagrindiniai keleiviai - studentai - atostogauja.Paskutinis taisė Al1; 2012.06.01, 16:48.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO vasarą autobusai iš viso tušti, nes pagrindiniai keleiviai - studentai - atostogauja.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa, vasarą atsiveria kryptis į pajūrį, kur autobusus užpildo toli gražu ne vien pensininkai ir studentai. Važiuoja nemažai vidutinio amžiaus žmonių, šeimų. Šiemet Kautra pasiūlė šeimos bilietą, nuo seniau vežami dviračiai, autobusai nauji tikrai manau, jog tokia kelionė daugeliui patiks ir autobusą rinksis kai kurioms kitoms savo kelionėms. Tuo tarpu, ką gali pasiūlyti Raseinių AP? - Nieko.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNa gal jau uzteks Tau taip "liaupsinti" ta "Kautra" ?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŽinai kažką geresnio? Sakyk, liaupsinsim juos
Comment
Comment