Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Pirmiausiai reikia atsidaryti įmonę,po to išlaikyti VKTI kompetencijos egzaminą kuris suteiks teisę verstis keleivių pervežimais lengvaisiais automobiliais ,įmonė gaus licencija tai veiklai .o automobilis licencijos kortelę.
    Arba negaus,jei bus neislaikyta arba specialiai sudaromos salygos neislaikyti ir dominuoti savibaldybes remiamoms VT imonems.

    Comment


      http://www.vkti.gov.lt/go.php/lit/Li...aisiais_a/1228

      Licencija vežti keleivius lengvaisiais automobiliais užsakomaisiais reiaisais tolimojo susisiekimo maršrutais ir licencijos kortelės

      Kam išduodama licencija (leidimas): Juridiniams asmenims

      KELIŲ TRANPORTO KODEKSAS

      2 straipsnis. Kelių transportas ir kelių transporto priemonės

      1. Kelių transportas - sudėtinė Lietuvos Respublikos ūkio ir socialinės infrastruktūros dalis, susijusi su keleivių ir krovinių vežimu keliais.

      2. Kelių transporto priemonės skirstomos į keleivines ir krovinines.

      3. Keleivinėms transporto priemonėms priskiriamos motorinės ir elektrinės transporto priemonės, pagamintos keleiviams vežti. Tai autobusai, troleibusai, lengvieji automobiliai, lengvieji automobiliai taksi.

      4. Autobusas - motorinė transporto priemonė, skirta vežti žmonėms bei bagažui ir turinti daugiau kaip 9 sėdimąsias vietas įskaitant vairuotojo vietą.

      5. Troleibusas - autobusas, varomas kontaktiniu tinklu tiekiama elektros energija.

      6. Lengvasis automobilis – motorinė kelių transporto priemonė, turinti ne daugiau kaip
      9 sėdimas vietas, įskaitant vairuotojo vietą, skirta keleiviams bei bagažui vežti.

      7. Lengvasis automobilis taksi – motorinė kelių transporto priemonė, skirta keleiviams ir bagažui vežti, turinti, įskaitant vairuotojo vietą, ne daugiau kaip 7 sėdimas vietas, įrengtą taksometrą bei atpažinimo ženklą – plafoną ir atitinkanti lengviesiems automobiliams taksi keliamus techninius reikalavimus. Techninius reikalavimus lengviesiems automobiliams taksi nustato Susisiekimo ministerija.

      8. Iš anksto sudaryta keleivių grupė – grupė, su kuria pagal išankstinį užsakymą iš anksto sudaryta vežimo sutartis (kai keleiviai vyksta turizmo, verslo reikalais, į parodas, simpoziumus, konferencijas, seminarus, pasitarimus, koncertus, spektaklius, vestuves ir panašiais atvejais).

      8 straipsnis. Licencija (leidimas) verstis vežimais

      1. Kelių transporto ūkinė komercinė keleivių ir krovinių vežimo už atlyginimą veikla yra licencijuojama.

      2. Keleiviams vežti licencija (leidimas) reikalinga, kai vežama:

      1) lengvaisiais automobiliais taksi;

      2) lengvaisiais automobiliais reguliariais reisais – iki 2002 m. birželio 30 d.;

      3) lengvaisiais automobiliais užsakomaisiais reisais;

      4) autobusais.

      3. Kroviniams vežti licencija (leidimas) reikalinga, kai vežama:

      1) tarptautiniais maršrutais transporto priemonėmis, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 6 tonos – iki 2002 m. gruodžio 31 d.;

      2) vidaus ir tarptautiniais maršrutais transporto priemonėmis, kurių bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos – nuo 2003 m. sausio 1 d.

      4. Licenciją (leidimą) verstis keleivių vežimais tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais bei krovinių vežimais išduoda Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Valstybinė kelių transporto inspekcija). Valstybinės kelių transporto inspekcijos išduodamas licencijas (leidimus) verstis keleivių vežimais tarptautinio susisiekimo maršrutais bei krovinių vežimais tarptautiniais maršrutais transporto priemonėmis, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 6 tonos, nuo Lietuvos Respublikos įstojimo į Europos Sąjungą dienos pakeičia Bendrijos licencijos (leidimai), išduodamos Valstybinės kelių transporto inspekcijos pagal šio kodekso priede išvardytus Europos Sąjungos teisės aktus. Šių teisės aktų taikymo tvarką nustato Kelių transporto veiklos licencijavimo taisyklės, tvirtinamos Vyriausybės.

      5. Licenciją (leidimą) verstis keleivių vežimais vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi išduoda savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos.

      6. Vežėjas, pageidaujantis verstis kelių transporto ūkine komercine veikla ir visą laikotarpį, kol šia veikla verčiasi, privalo atitikti finansinio pajėgumo, geros reputacijos, profesinės kompetencijos reikalavimus, kuriuos nustato Kelių transporto veiklos licencijavimo taisyklės.

      18 straipsnis. Keleivių vežimas

      1. Keleiviai vežami keleiviams vežti pagamintomis keleivinėmis kelių transporto priemonėmis – autobusais, troleibusais, lengvaisiais automobiliais, lengvaisiais automobiliais taksi. Keleivių vežimą reglamentuoja Susisiekimo ministerijos patvirtintos Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės bei Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi taisyklės.

      2. Keleiviai vežami reguliariais, specialiais bei užsakomaisiais reisais vietinio (miesto ir priemiestinio), tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais.

      3. Reguliarūs reisai – reisai, kuriais keleiviai vežami nustatytu dažnumu ir maršrutais, kelionės metu paimant ir išleidžiant keleivius tam tikslui nustatytose stotelėse, laikantis iš anksto nustatytų tvarkaraščių ir tarifų. Reguliarūs reisai organizuojami, jeigu gatvių ir kelių būklė atitinka Susisiekimo ministerijos nustatytus reikalavimus. Keleiviai reguliariais reisais nuo 2002 m. liepos 1 d. vežami tik autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi.

      4. Užsakomieji reisai – reisai, kai iš anksto sudarytos bendrą kelionės tikslą turinčios keleivių grupės yra nuvežamos į tam tikrą vietą ir parvežamos į išvykimo vietą arba anksčiau nuvežta keleivių grupė grąžinama atgal į išvykimo vietą vėlesniu reisu, arba keleivių grupė nuvežama, o transporto priemonė grįžta tuščia. Iš anksto sudarytos keleivių grupės vežamos turint keleivių vežimo sutartis ir keleivių vežimo lapus. Keleivių vežimo lapai nebūtini, jei keleivių grupės vežiojamos tame pačiame mieste, kuriame vyksta šio kodekso 2 straipsnio 8 dalyje paminėti renginiai. Keleivių vežimo lapų formą, jų apskaitos, užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, platinimo, įsigijimo, naudojimo ir sunaikinimo tvarką nustato Susisiekimo ministerija. Draudžiama rinkti ir vežti keleivių grupes iš gatvių ir aikštelių teritorijų, kurios ribojasi su autobusų stotimis. Šių gatvių ir aikštelių teritorijų ribas nustato savivaldybių institucijos.

      5. Specialūs reisai – reisai, kai vežamos specialios keleivių grupės (darbininkų – į darbovietes ir iš jų, moksleivių – į mokyklas ir iš jų ir pan.).

      6. Vietinio (miesto) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami miesto teritorijoje.

      7. Vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami vienos savivaldybės (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijoje. Atskirais atvejais, suderinus su Valstybine kelių transporto inspekcija, maršrutas gali tęstis per dviejų gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas.

      8. Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – iki 2004 m. gruodžio 31 d. – keleivių vežimas motorinėmis kelių transporto priemonėmis, turinčiomis nuo 6 iki 17 sėdimų vietų, nuo 2005 m. sausio 1 d. – autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.

      9. Tolimojo susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių ir kelių trasa Lietuvos Respublikos teritorijoje, kuria keleiviai vežami daugiau kaip per dviejų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas.

      10. Tarptautinio susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių ir kelių trasa, kertanti valstybės sieną.

      11. Keleiviams vežti reguliariais reisais nustatytu maršrutu išduodamas leidimas. Leidimus keleiviams vežti vietiniais maršrutais išduoda savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos, tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais – Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija. Leidimų išdavimo sąlygas nustato Susisiekimo ministerija.
      Paskutinis taisė vilijampolietis; 2012.04.04, 17:08.

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        Arba negaus,jei bus neislaikyta arba specialiai sudaromos salygos neislaikyti ir dominuoti savibaldybes remiamoms VT imonems.
        Nereikia ieškoti kažkokių sąmokslų ten kur jų nėra. VKTI niekuom nesisieja su jokia savivaldybe ir kažkokių "protekcijų" nedaro. Juo labiau kažkokia smulki firmelė su viena ar pora transporto priemonių, tikrai nebus joks konkurentas didiesiems vežėjams.

        Comment


          Po švenčių autobusais važiuosime brangiau

          Praėjusiais metais prieš pat Velykas 5 proc. pakėlę bilietų kainas keleivių vežėjai dabar to paties daryti nebedrįsta. Tačiau didžiausių įmonių vadovai neslepia, kad po švenčių tarpmiestinių maršrutų bilietai brangs, rašo „Lietuvos žinios”.
          "Suskaičiuosime pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus ir tada spręsime, ar kelti bilietų kainas. Manau, balandžio mėnesį bus aišku, ar dar pajėgsime dirbti be nuostolių, ar ne"
          Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/po-...#ixzz1rEgdH08A

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
            http://www.vkti.gov.lt/go.php/lit/Li...aisiais_a/1228

            Licencija vežti keleivius lengvaisiais automobiliais užsakomaisiais reiaisais tolimojo susisiekimo maršrutais ir licencijos kortelės

            Kam išduodama licencija (leidimas): Juridiniams asmenims

            KELIŲ TRANPORTO KODEKSAS

            2 straipsnis. Kelių transportas ir kelių transporto priemonės

            1. Kelių transportas - sudėtinė Lietuvos Respublikos ūkio ir socialinės infrastruktūros dalis, susijusi su keleivių ir krovinių vežimu keliais.

            2. Kelių transporto priemonės skirstomos į keleivines ir krovinines.

            3. Keleivinėms transporto priemonėms priskiriamos motorinės ir elektrinės transporto priemonės, pagamintos keleiviams vežti. Tai autobusai, troleibusai, lengvieji automobiliai, lengvieji automobiliai taksi.

            4. Autobusas - motorinė transporto priemonė, skirta vežti žmonėms bei bagažui ir turinti daugiau kaip 9 sėdimąsias vietas įskaitant vairuotojo vietą.

            5. Troleibusas - autobusas, varomas kontaktiniu tinklu tiekiama elektros energija.

            6. Lengvasis automobilis – motorinė kelių transporto priemonė, turinti ne daugiau kaip
            9 sėdimas vietas, įskaitant vairuotojo vietą, skirta keleiviams bei bagažui vežti.

            7. Lengvasis automobilis taksi – motorinė kelių transporto priemonė, skirta keleiviams ir bagažui vežti, turinti, įskaitant vairuotojo vietą, ne daugiau kaip 7 sėdimas vietas, įrengtą taksometrą bei atpažinimo ženklą – plafoną ir atitinkanti lengviesiems automobiliams taksi keliamus techninius reikalavimus. Techninius reikalavimus lengviesiems automobiliams taksi nustato Susisiekimo ministerija.

            8. Iš anksto sudaryta keleivių grupė – grupė, su kuria pagal išankstinį užsakymą iš anksto sudaryta vežimo sutartis (kai keleiviai vyksta turizmo, verslo reikalais, į parodas, simpoziumus, konferencijas, seminarus, pasitarimus, koncertus, spektaklius, vestuves ir panašiais atvejais).

            8 straipsnis. Licencija (leidimas) verstis vežimais

            1. Kelių transporto ūkinė komercinė keleivių ir krovinių vežimo už atlyginimą veikla yra licencijuojama.

            2. Keleiviams vežti licencija (leidimas) reikalinga, kai vežama:

            1) lengvaisiais automobiliais taksi;

            2) lengvaisiais automobiliais reguliariais reisais – iki 2002 m. birželio 30 d.;

            3) lengvaisiais automobiliais užsakomaisiais reisais;

            4) autobusais.

            3. Kroviniams vežti licencija (leidimas) reikalinga, kai vežama:

            1) tarptautiniais maršrutais transporto priemonėmis, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 6 tonos – iki 2002 m. gruodžio 31 d.;

            2) vidaus ir tarptautiniais maršrutais transporto priemonėmis, kurių bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos – nuo 2003 m. sausio 1 d.

            4. Licenciją (leidimą) verstis keleivių vežimais tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais bei krovinių vežimais išduoda Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Valstybinė kelių transporto inspekcija). Valstybinės kelių transporto inspekcijos išduodamas licencijas (leidimus) verstis keleivių vežimais tarptautinio susisiekimo maršrutais bei krovinių vežimais tarptautiniais maršrutais transporto priemonėmis, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 6 tonos, nuo Lietuvos Respublikos įstojimo į Europos Sąjungą dienos pakeičia Bendrijos licencijos (leidimai), išduodamos Valstybinės kelių transporto inspekcijos pagal šio kodekso priede išvardytus Europos Sąjungos teisės aktus. Šių teisės aktų taikymo tvarką nustato Kelių transporto veiklos licencijavimo taisyklės, tvirtinamos Vyriausybės.

            5. Licenciją (leidimą) verstis keleivių vežimais vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi išduoda savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos.

            6. Vežėjas, pageidaujantis verstis kelių transporto ūkine komercine veikla ir visą laikotarpį, kol šia veikla verčiasi, privalo atitikti finansinio pajėgumo, geros reputacijos, profesinės kompetencijos reikalavimus, kuriuos nustato Kelių transporto veiklos licencijavimo taisyklės.

            18 straipsnis. Keleivių vežimas

            1. Keleiviai vežami keleiviams vežti pagamintomis keleivinėmis kelių transporto priemonėmis – autobusais, troleibusais, lengvaisiais automobiliais, lengvaisiais automobiliais taksi. Keleivių vežimą reglamentuoja Susisiekimo ministerijos patvirtintos Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės bei Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi taisyklės.

            2. Keleiviai vežami reguliariais, specialiais bei užsakomaisiais reisais vietinio (miesto ir priemiestinio), tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais.

            3. Reguliarūs reisai – reisai, kuriais keleiviai vežami nustatytu dažnumu ir maršrutais, kelionės metu paimant ir išleidžiant keleivius tam tikslui nustatytose stotelėse, laikantis iš anksto nustatytų tvarkaraščių ir tarifų. Reguliarūs reisai organizuojami, jeigu gatvių ir kelių būklė atitinka Susisiekimo ministerijos nustatytus reikalavimus. Keleiviai reguliariais reisais nuo 2002 m. liepos 1 d. vežami tik autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi.

            4. Užsakomieji reisai – reisai, kai iš anksto sudarytos bendrą kelionės tikslą turinčios keleivių grupės yra nuvežamos į tam tikrą vietą ir parvežamos į išvykimo vietą arba anksčiau nuvežta keleivių grupė grąžinama atgal į išvykimo vietą vėlesniu reisu, arba keleivių grupė nuvežama, o transporto priemonė grįžta tuščia. Iš anksto sudarytos keleivių grupės vežamos turint keleivių vežimo sutartis ir keleivių vežimo lapus. Keleivių vežimo lapai nebūtini, jei keleivių grupės vežiojamos tame pačiame mieste, kuriame vyksta šio kodekso 2 straipsnio 8 dalyje paminėti renginiai. Keleivių vežimo lapų formą, jų apskaitos, užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, platinimo, įsigijimo, naudojimo ir sunaikinimo tvarką nustato Susisiekimo ministerija. Draudžiama rinkti ir vežti keleivių grupes iš gatvių ir aikštelių teritorijų, kurios ribojasi su autobusų stotimis. Šių gatvių ir aikštelių teritorijų ribas nustato savivaldybių institucijos.

            5. Specialūs reisai – reisai, kai vežamos specialios keleivių grupės (darbininkų – į darbovietes ir iš jų, moksleivių – į mokyklas ir iš jų ir pan.).

            6. Vietinio (miesto) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami miesto teritorijoje.

            7. Vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami vienos savivaldybės (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijoje. Atskirais atvejais, suderinus su Valstybine kelių transporto inspekcija, maršrutas gali tęstis per dviejų gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas.

            8. Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – iki 2004 m. gruodžio 31 d. – keleivių vežimas motorinėmis kelių transporto priemonėmis, turinčiomis nuo 6 iki 17 sėdimų vietų, nuo 2005 m. sausio 1 d. – autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.

            9. Tolimojo susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių ir kelių trasa Lietuvos Respublikos teritorijoje, kuria keleiviai vežami daugiau kaip per dviejų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas.

            10. Tarptautinio susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių ir kelių trasa, kertanti valstybės sieną.

            11. Keleiviams vežti reguliariais reisais nustatytu maršrutu išduodamas leidimas. Leidimus keleiviams vežti vietiniais maršrutais išduoda savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos, tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais – Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija. Leidimų išdavimo sąlygas nustato Susisiekimo ministerija.
            Bet kaip suprantu, iki 2002m. birzelio 30d. galima buvo keleivius vezti ir lengvaisiais automobiliais reguliariais reisais? Idomu kas veze ir kokiais reisais?

            Comment


              Spėju kad tokių oficialių ir utopinių reguliarių reisų lengvaisiais automobiliais nebuvo nes dėl 1 turimo lengvojo automobilio kurti įmonę - šiek tiek absurdiška.... nes buhalterijos šioje situacijoje daugiau nei pačio ekonominio rezultato....

              Comment


                Kelių transporto
                KODEKSAS
                1996 m. lapkričio 19 d. Nr. I-1628

                18 straipsnis. Keleivių vežimas

                1. Keleiviai vežami kelių transporto priemonėmis - autobusais, troleibusais, lengvaisiais automobiliais - taksi ir kitomis, kurios pritaikytos keleiviams vežti. Keleivių vežimą, išskyrus, kai jie vežami troleibusais, reglamentuoja Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės bei Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais - taksi taisyklės, kurias tvirtina Susisiekimo ministerija. Keleivių vežimą troleibusais reglamentuoja taisyklės, kurias tvirtina savivaldybės.

                Comment


                  Šiandien teko važiuoti autobusu Vilnius - Joniškis. Iš Vilniaus išvažiuoja 08:25, o Joniškyje bus 12:55. Džiaugiausi, kad kelionė truko neilgai. kadangi įlipau Panevėžyje, o važiavau iki Pakruojo. Kiek tenka važiuoti su viešuoju transportu tokio VAIRUOTOJO elgesio neteko matyti. Nežinau ar vairuotojas buvo "po švenčių", ar tiesiog tokia natūra. Kelios "kultūringo" vairuotojo situacijos. Lipo gan garbaus amžiaus moteriškė, kuri sunkiai vaikščiojo, tai vairuotojas ant jos kad užriko: "Judinkis greičiau, matai, kad už tavęs eilė didelė stovi" arba apkūniai moteriai išlipant replikavo: "Judink savo lašinius greičiau" arba Panevėžyje išlipęs keleivis norėjo pasiimti bagažą iš bagažinės, tai nepatenkintas burbėjo "Lyg aš jum koks tarnas būčiau, kad tašes turiu padavinėt".
                  Vairuotojas bilietuodamas žmones padarė klaidą ir man pradžioje man davė bilietą iki Rozalimo (motyvuodamas, kad nemokės už KITŲ klaidas), o Rozalime liepė nusipirkt bilietą iki Pakruojo. Padaviau apvalią kupiūrą...ir prapliupo: "O, kokie lietuviai dabar turtingi šimtinėms tik mėtos, o aš grąžos neturiu iš ko atiduot. Sako JEI surinksiu iki Pakruojo grąžą atiduosiu, o jei ne, ATEIT teks pusę šešių vakaro kai būsiu Pakruojy. Na ką, tikėjaus, kad atgausiu savo grąžą. Atvykus iki Rozalimo nuėjau prašyti bilieto iki Pakruojo, nes kaip sakė reiks nusipirkt. O gi, vairuotojas nenori jo duoti... Motyvuodamas, kad tuos kelis kilometrus niekas netikrins. Tada jau ir man teko pakelti balsą.... , o kai pradėjau grasint jog bus apskųstas Vilniaus autobusų parkui apsiramino ir ne tik bilietą bet ir grąžą atidavė. Gaila, kad per vėlai sugalvojau įrašyt ar nufilmuot jo elgesį su keleiviais, nes tikrai manu buvo peržengtos visos ribos.

                  Comment


                    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                    Šiandien teko važiuoti autobusu Vilnius - Joniškis. Iš Vilniaus išvažiuoja 08:25, o Joniškyje bus 12:55. Džiaugiausi, kad kelionė truko neilgai. kadangi įlipau Panevėžyje, o važiavau iki Pakruojo. Kiek tenka važiuoti su viešuoju transportu tokio VAIRUOTOJO elgesio neteko matyti. Nežinau ar vairuotojas buvo "po švenčių", ar tiesiog tokia natūra. Kelios "kultūringo" vairuotojo situacijos. Lipo gan garbaus amžiaus moteriškė, kuri sunkiai vaikščiojo, tai vairuotojas ant jos kad užriko: "Judinkis greičiau, matai, kad už tavęs eilė didelė stovi" arba apkūniai moteriai išlipant replikavo: "Judink savo lašinius greičiau" arba Panevėžyje išlipęs keleivis norėjo pasiimti bagažą iš bagažinės, tai nepatenkintas burbėjo "Lyg aš jum koks tarnas būčiau, kad tašes turiu padavinėt".
                    Vairuotojas bilietuodamas žmones padarė klaidą ir man pradžioje man davė bilietą iki Rozalimo (motyvuodamas, kad nemokės už KITŲ klaidas), o Rozalime liepė nusipirkt bilietą iki Pakruojo. Padaviau apvalią kupiūrą...ir prapliupo: "O, kokie lietuviai dabar turtingi šimtinėms tik mėtos, o aš grąžos neturiu iš ko atiduot. Sako JEI surinksiu iki Pakruojo grąžą atiduosiu, o jei ne, ATEIT teks pusę šešių vakaro kai būsiu Pakruojy. Na ką, tikėjaus, kad atgausiu savo grąžą. Atvykus iki Rozalimo nuėjau prašyti bilieto iki Pakruojo, nes kaip sakė reiks nusipirkt. O gi, vairuotojas nenori jo duoti... Motyvuodamas, kad tuos kelis kilometrus niekas netikrins. Tada jau ir man teko pakelti balsą.... , o kai pradėjau grasint jog bus apskųstas Vilniaus autobusų parkui apsiramino ir ne tik bilietą bet ir grąžą atidavė. Gaila, kad per vėlai sugalvojau įrašyt ar nufilmuot jo elgesį su keleiviais, nes tikrai manu buvo peržengtos visos ribos.
                    Deja, bet TOKS vežėjo vairuotojai būna iš tiesų labai nemandagūs. Keista, bet kiek tekdavo važiuoti TOKS autobusais, nuolat pataikydavau, kai vairuotojas nemandagus, grubus ir pan. Netgi kai kurių mažesnių autobusų parkų vairuotojai pasitaiko malonūs.
                    Už štai šį pavyzdį vairuotojas neabejotinai turėtų gauti sumažintą mėnesinį atlyginimą.
                    Būtinai siūlau parašyto skundą TOKS administracijai.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Patariu informuot TOKS raštu, į tokius skundus reaguoja.

                      Comment


                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                        Patariu informuot TOKS raštu, į tokius skundus reaguoja.
                        Parašiau. Reikia tikėtis, kad bus rezultatas.

                        Comment


                          Privatizuos "Kėdbusą"?

                          Comment


                            Čia Lietuva... 22 metų nemokšiško VT valdymo, 22 metai jokios viešojo transporto politikos ir gyvenimo būdo su automobiliu propaganda, milijardinės investicijos į kelius ir gatves tik tam, kad automobiliu būtų galima patogiau ir greičiau važiuoti... Ir beveik jokių investicijų į viešąjį transportą. Įtariu, kad per artimiausia penkmetį "užsilenks" dauguma rajoninių parkų. Vaikų kasmet mažėja, o po 5 metų daugelyje rajonų pakaks ir mokyklinių mikroautobusų bei vieno kito autobusų maršruto. Tarpmiestiniam susisiekimui taip pat ateina blogi laikai. Per artimiausiais kelis metus tikrai bus uždaryta 20-30 proc. maršrutų.
                            Paskutinis taisė Al1; 2012.04.17, 20:30.

                            Comment


                              Jei visam VT vadovautu tikri transportininkai,tai vaizdelis tikrai būtu geresnis,o dabar kas vadovauja partijos nuleistas žmogus iš viršaus ,nes nebuvo kur jo det ,eik AP pavadovausi 4 metus kol mes valdžioje ,o jis varžto nuo veržlės nelabai skiria.

                              Comment


                                Vien tik to nepakanka. Nėra valstybinės viešojo transporto politikos. Tiksliau daugmaž yra taip - VT yra lochų ir ubagų transportas. O laisva rinka viską išspręs savaime...

                                Comment


                                  Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                  Šioje įmonėje daugiau kaip 50 proc. yra administruojančių darbuotojų
                                  Viską pasako apie nemokšišką vadovavimą. 70 proc. administracijos atleisti ir Kėdbusas dirbs pelningai be Kautros.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Kaipgi, kaipgi... Administracijoje dirba savi žmonės. Kiek išeitinių reikės sumokėti... Geriau parduoti ir iš viso su tuo lochų transportu nebus galvos skausmo.

                                    Comment


                                      Lietuvos studentai pasiekė lipimo į autobusą rekordą

                                      Trečiadienį, gegužės 9 d., minėdami Europos dieną, Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentai siekė rekordo – bandė maksimaliai užpildyti autobusą. Į 54 vietų autobusą tilpo net 161 studentas.

                                      „Mums patiko ši idėja – maksimaliai užpildyti autobusą ir pralenkti Latvijos studentus, kurių tilpo 130. Ir mums pavyko. Europos dieną šiandien paminėjome tinkamai“, – sako TTVAM studentų atstovybės prezidentas Naurimas Michailiuk.

                                      Panašaus lipimo į autobusą rekordo Latvijos studentai siekė dar praėjusiais metais.

                                      Jau ryte gerai nusiteikęs jaunimas laukė geltono „Simple Express“ autobuso, kuris vos tilpo į aukštosios mokyklos kiemą. Studentai po vieną pradėję lipti į autobusą, jį pilną užpildė per 20 minučių. Išlipantys jie buvo atidžiai skaičiuojami, o visas renginys fiksuojamas vaizdo kamera. Rezultatai bus nusiųsti Lietuvos rekordus fiksuojančiai agentūrai „Factum“.

                                      Studentams rekordo siekti padėjo profesionali gatvės šokių grupė „Šokių centras Ro“
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Sveiki,norejau paklausti,kodel niekas nesukuria temos apie MOKYKLINIUS autobusiukus

                                        Comment

                                        Working...
                                        X