Nesuprantu niekaip, iš kurios pusės tu taip išmąstei. Tu manai Talino AP yra tas pats kas Vilniaus privatininkas Zigvalis, kur ten machinacijos su maršrutais yra pačios žiauriausios ir todėl jie ten patys save išsilaiko? AP yra savivaldybės įmonė ir gauna iš jos pinigus. O tai reiškia, jie negali patenkinti vairuotojų reikalavimų (t.y. skirti papildomų lėšų), o jau svaigsta apie išvis nemokamą VT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesuprantu niekaip, iš kurios pusės tu taip išmąstei. Tu manai Talino AP yra tas pats kas Vilniaus privatininkas Zigvalis, kur ten machinacijos su maršrutais yra pačios žiauriausios ir todėl jie ten patys save išsilaiko? AP yra savivaldybės įmonė ir gauna iš jos pinigus. O tai reiškia, jie negali patenkinti vairuotojų reikalavimų (t.y. skirti papildomų lėšų), o jau svaigsta apie išvis nemokamą VT.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJau ir dabar Taline, jo gyventojams, bilietai pigesni. Įdomu, ką į tai pasakytų Europos Komisija. Ar galima kainas nustatinėti žmonėms pagal jų gyvenamąją vieta?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKai rugpjūtį buvau Taline, vienkartinio bilieto kaina buvo 1 EUR, tai 3,5 Lt, o Vilniuje nesiekia net 3 Lt, tai nelabai suprantu ką nori pasakyti, sakydamas, kad ten bilietai pigesni.Parašė LBP Rodyti pranešimąNori pasakyti tai, kad skiriasi kaina miesto gyventojams ir svečiams.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPapasakok plačiau, nes vis tiek nesuprantu
Kažkas panašaus galioja ir Rygoje. Kitose ES šalyse irgi teko matyti papildomas nuolaidas, kurios teikiamos viešajame transporte tik to miesto gyventojams su miestiečio kortele. Taip kad ES dėl to neturi prieštarauti. Nors visko gali būti - juk dabartiniais laikais ES iš visuotinai pripažinto blogo daro gėrį ir atvirkščiai...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNegi neaišku, kad visa tai tėra rinkiminis triukas?
Comment
-
Taigi, atejo ta 23 diena, kai turejo buti atplesti vokai su kainomis tiems 80+10 vnt autobusu. Gal kas turi ziniu (nes kaina ir dalyviai nera konfidenciali informacija) kas dalyvavo siame konkurse? Idomiausia, ar kas nors is iprastiniu gamintoju (Solaris, Man, Volvo) sugebejo sukurti ir pasiulyti dujini hibridas, ar jis bus koks ispaniskas-kiniskas...
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO kodėl nebandote pagalvoti, pasvajoti apie tai, kad pasaulyje dar liko gėris, o ne parsidavėliai? Galbūt ši situacija - pirmoji gėrio apraiška Taline.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąTaigi, atejo ta 23 diena, kai turejo buti atplesti vokai su kainomis tiems 80+10 vnt autobusu. Gal kas turi ziniu (nes kaina ir dalyviai nera konfidenciali informacija) kas dalyvavo siame konkurse? Idomiausia, ar kas nors is iprastiniu gamintoju (Solaris, Man, Volvo) sugebejo sukurti ir pasiulyti dujini hibridas, ar jis bus koks ispaniskas-kiniskas...Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.25, 14:04.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Dėl Talino.... O kodėl jūs manot kad tai bloga idėja? Nemokamą viešajį transportą galima turėti papildomai apmokestinus mieste registruotus ar miesto gatvėmis besinaudojančius automobilius... Juk ir pas mus vasarą Palangoje yra nustatyta savivaldybės rinkliava už įvažiavimą į miestą... Padarai nemokamą viešajį transportą, t.y. suteiki susisiekimo mieste alternatyvą, o kas tuo nenori naudotis - moka papildomus mokesčius, kurių dėka ir finansuojamas tas nemokamas VT... Tik per ekonomines priemones ir gali sumažinti automobilių spūstis ir srautus mieste...
Comment
-
Gal kam įdomu
Stokholmo viešojo transporto kompanijos "Stokholms lokaltrafik" (SL) užsibrėžti tikslai aplinkosaugos srityje bei tyrimo rezultatai:
Target: 50% of all buses running on renewable fuels
Achievement: 58%
Target: 50% of all cars in service for SL to be environmentally friendly
Achievement: 76%
Target: Reduce nitrogen oxide emissions from buses by 15%
Achievement 22%
Target: Reduce particulate matter emissions from buses by 25%
Achievement: 46%
Target: Utilise 75% renewable energy throughout the system.
Achievement: 76%
Target: All premises of SL using 85% renewable energy.
Achievement: 87%
Target: Reduce energy use by 5% from 2007 levels.
Achievement: 7%.
Pagal www.sl.se duomenis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia pernai metais tokie tikslai buvo pasiekti? Kada jie buvo užsibrėžti?
Comment
-
Gerbiamieji,noreciau paklausti Jusu nuomones,isklausyti argumentu.
Ideja-kaip ir nauja paslauga, tarpmiestinis ar netgi tarptautinis VT aptarnaujamas lengvuju automobiliu.
Principas: is anksto suderinamas keleiviu skaicius, atsizvelgiant i tai sudaromas masinu skaicius (pvz.5) ir lengvieji automobiliai vyksta analogiskai kaip ir autobusai,pagal nustatyta grafika,nustatytu marsrutu.
Ar tai imanoma? Ar tai realu? O gal kai kuriuose salyse taip ir daroma?Paskutinis taisė Buss fanas; 2012.03.31, 18:17.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerbiamieji,noreciau paklausti Jusu nuomones,isklausyti argumentu.
Ideja-kaip ir nauja paslauga, tarpmiestinis ar netgi tarptautinis VT aptarnaujamas lengvuju automobiliu.
Principas: is anksto suderinamas keleiviu skaicius, atsizvelgiant i tai sudaromas masinu skaicius (pvz.5) ir lengvieji automobiliai vyksta analogiskai kaip ir autobusai,pagal nustatyta grafika,nustatytu marsrutu.
Ar tai imanoma? Ar tai realu? O gal kai kuriuose salyse taip ir daroma?
Tai ką, tu siūlai, iš tiesų vyksta ne visai legaliai per FB grupę "Važiuoju iš taško A į tašką B". Skelbiami reisai, kainos, laikai.
Tačiau tavo verslo idėja savaime yra gera, reikėtų tik atlikti skaičiavimus, kuriais maršrutais važiuotum, kiek keleivių tau reikia, kad vienas reisas atsipirktų ir tt. Protingai dirbant, viskas tikrai būtų realu.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGerbiamieji,noreciau paklausti Jusu nuomones,isklausyti argumentu.
Ideja-kaip ir nauja paslauga, tarpmiestinis ar netgi tarptautinis VT aptarnaujamas lengvuju automobiliu.
Principas: is anksto suderinamas keleiviu skaicius, atsizvelgiant i tai sudaromas masinu skaicius (pvz.5) ir lengvieji automobiliai vyksta analogiskai kaip ir autobusai,pagal nustatyta grafika,nustatytu marsrutu.
Ar tai imanoma? Ar tai realu? O gal kai kuriuose salyse taip ir daroma?
Kitas klausimas, ar tokia paslauga būtų patraukli keleiviui. Dėl komforto ir kelionės trukmės viskas aišku, bet ar vežant vos kelis keleivius įmanoma pasiūlyti žemą kainą?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNa, pvz. Švedijoje yra tam tikri naktiniai autobusų reisai, kuriuos reikia iš anksto užsakyti. Jei nebus nei vieno skambučio į dispečerinę, autobusas nevažiuos. Priklausomai nuo užsisakiusių asmenų skaičiaus parenkama mašina: mikroautobusas ar autobusas. Tačiau tai labiau socialinė paslauga, o ne verslas, nes esant nors ir vienam keleiviui, autobusas vis tiek turės važiuoti.
Tai ką, tu siūlai, iš tiesų vyksta ne visai legaliai per FB grupę "Važiuoju iš taško A į tašką B". Skelbiami reisai, kainos, laikai.
Tačiau tavo verslo idėja savaime yra gera, reikėtų tik atlikti skaičiavimus, kuriais maršrutais važiuotum, kiek keleivių tau reikia, kad vienas reisas atsipirktų ir tt. Protingai dirbant, viskas tikrai būtų realu.
Bet tuomet klausimas,kodel anksciau to niekas nesugalvojo?? Gal istatymiskai nelabai galima to padaryti?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąBet tuomet klausimas,kodel anksciau to niekas nesugalvojo?? Gal istatymiskai nelabai galima to padaryti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNa, pvz. Švedijoje yra tam tikri naktiniai autobusų reisai, kuriuos reikia iš anksto užsakyti. Jei nebus nei vieno skambučio į dispečerinę, autobusas nevažiuos. Priklausomai nuo užsisakiusių asmenų skaičiaus parenkama mašina: mikroautobusas ar autobusas. Tačiau tai labiau socialinė paslauga, o ne verslas, nes esant nors ir vienam keleiviui, autobusas vis tiek turės važiuoti.
Tai ką, tu siūlai, iš tiesų vyksta ne visai legaliai per FB grupę "Važiuoju iš taško A į tašką B". Skelbiami reisai, kainos, laikai.
Tačiau tavo verslo idėja savaime yra gera, reikėtų tik atlikti skaičiavimus, kuriais maršrutais važiuotum, kiek keleivių tau reikia, kad vienas reisas atsipirktų ir tt. Protingai dirbant, viskas tikrai būtų realu.
Nes kaip jau minejau,tokios paslaugos dar nera.
Comment
-
Nebus tokių keleivių. Kur Lietuvoje galima vežti, ten jau grietinę graibo dušmanai. Vienintelis variantas - iš Vilniaus į Palangą, Šventąją vasarą. Ten jau veikia vežėjai. Gal legalūs, gal nelegalūs. Veža ne tik mikroauitobusais, bet ir autobusais. Penktadienį vakare iš Vilniaus, Kauno, sekmadienį pavakaryje atgal. Kuo lengvasis automobilis geriau??? Mažai kuo. Gal pusvalandžiu greičiau...
Comment
Comment