Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Raseiniai tai kaip ir normaliai ten viskas. Reikia nepamirsti,jog pries keleta metu Raseiniu AP buvo pakankamai vargana ir sena technika,vieni is paskutiniuju atsikrate senu Pazik'u (aisku yra miestu kurie dar turi ir netgi eksploatuoja sias relikvijas). Netgi i Vilniu vaziuodavo, "geriausios" Raseiniu AP masinos 80-uju MB
    Taip,kad atsinaujinti jiems rekejo.
    Kitas dalykas su Elektrenais? Jie juk normalaus AP netgi neturi?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tik ar neišlįs Raseinių AP tie dujiniai per gerklę. Dujotiekio mieste tai nėra. O vežti konteineriais gali būti ir nelabai ekonomiška. Kažin ar Lietuvoje yra bent viena puspriekabė ar sunkvežimis su suslėgtomis dujoms pervežti skirtais balionais ar konteineriu? Būtent su keliais ilgais vienas virš kito sumontuotais balionais, o ne cisterna. Kaip atrodo tokios puspriekabės galima pamatyti įvedus paieškos žodžius "trailer for CNG" ir pasirinkus paveikslėlių paiešką. Konteineris - taii daug mažesnių balionų, sumontuotų į konteinerio karkasą.
      Mano kaimynai sildosi nama gamtinem dujom.(Pasistate, dar tada kuomet nebuvo atvestos dujos) Atvaziuoja dujovezis su trapecijos formos balionu/konteineriu. Reiskia yra..

      Comment


        O kam Elektrėnų KU išvis dujiniai autobusai? Elektrėnuose miesto maršrutų nėra. O gainioti dujinius dideliais atstumais ir greičiais neapsimoka. Pavyzdys- Vilniaus 28 maršrutas.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          O koks skirtumas tarp miesto, pavyzdžiui Vilniaus 12 ar 16 maršrutas ir priemiestinio Elektrėnai-Vievis arba Elektrėnai-Kietaviškis ?

          Comment


            Elektrėnai-Vievis didelis greitis. Atstumas praktiškai toks pats, kaip ir Ž.Paneriai-Grigiškės.
            Kas dėl Kietaviškių, nežinau, kokia ten kelių kokybė.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Priemiestinių kelių būklė dažniausiai dug geresnė negu Vilniaus mieste, dėl mažesnio automobilių skaičiaus ir sunkiasvorės technikos nebuvimo, o į Vievį taigi ne Autostrada važiuojama, o per Elektrėnų miestą.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Mano kaimynai sildosi nama gamtinem dujom.(Pasistate, dar tada kuomet nebuvo atvestos dujos) Atvaziuoja dujovezis su trapecijos formos balionu/konteineriu. Reiskia yra..
                Ne gamtinėmis, o suskystintomis.

                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                Raseiniai tai kaip ir normaliai ten viskas. Reikia nepamirsti,jog pries keleta metu Raseiniu AP buvo pakankamai vargana ir sena technika,vieni is paskutiniuju atsikrate senu Pazik'u (aisku yra miestu kurie dar turi ir netgi eksploatuoja sias relikvijas). Netgi i Vilniu vaziuodavo, "geriausios" Raseiniu AP masinos 80-uju MB
                Taip,kad atsinaujinti jiems rekejo.
                Kitas dalykas su Elektrenais? Jie juk normalaus AP netgi neturi?
                Būtent, kad su Raseniais nenormaliai. Nes mieste nėra gamtinių dujų. Be to miesto tipo žemagrindžiai autobusai važinės po priemiestį. Juk gal neateis durnumas į galvą leisti miesto tipo autobusus į Kauną, Vilnių ar Šiaulius???


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Elektrėnai-Vievis didelis greitis. Atstumas praktiškai toks pats, kaip ir Ž.Paneriai-Grigiškės.
                Kas dėl Kietaviškių, nežinau, kokia ten kelių kokybė.
                Iki Kietaviškių visur asfaltas. Bent prieš porą metų buvo gan neblogas.

                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Priemiestinių kelių būklė dažniausiai dug geresnė negu Vilniaus mieste, dėl mažesnio automobilių skaičiaus ir sunkiasvorės technikos nebuvimo, o į Vievį taigi ne Autostrada važiuojama, o per Elektrėnų miestą.
                Važiuoja autostrada iki Abromiškių, tada suka į rajoninį kelią.

                Comment


                  Ketvirtadienį, Sausio 19d, TOKS autobusas važiavęs maršrutu Vilnius - Joniškis, nuslydo nuo kelio: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=54485725

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    O kam Elektrėnų KU išvis dujiniai autobusai? Elektrėnuose miesto maršrutų nėra. O gainioti dujinius dideliais atstumais ir greičiais neapsimoka. Pavyzdys- Vilniaus 28 maršrutas.
                    O kam butinai gainioti dideliais greiciais? Kreiserinis greitis 203 marsrute tarp Vievio ir Grigiskiu yra apie 60 km per val. tik paciu pirmu reisu i Vilniu reiketu spaust iki 80 nes daug keleiviu, o paskui kad grafiko laikytis reikia vaziuot neskubedamai. Kad ir KET nedraudzia vaziuot leciau nei 40 km/val. Del atstumu, tai vienas ilgiausiu grafiku yra apie 260 km.
                    Dujiniam autobusui nei 80 km/val greiti pasiekt, nei 300 km nuvaziuot per diena ne problema.
                    Uztat kai tures degaline, gales pripirkti dujiniu Sprinteriu i kaimus, be to kadangi ten yra komunalinis ukis, tai jems ko gero butu idomios ir dujines siuksliavezes.
                    O nauji autobusai dar ne vienam parkui netrukde.

                    Comment


                      Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                      O kam butinai gainioti dideliais greiciais? Kreiserinis greitis 203 marsrute tarp Vievio ir Grigiskiu yra apie 60 km per val. tik paciu pirmu reisu i Vilniu reiketu spaust iki 80 nes daug keleiviu, o paskui kad grafiko laikytis reikia vaziuot neskubedamai. Kad ir KET nedraudzia vaziuot leciau nei 40 km/val. Del atstumu, tai vienas ilgiausiu grafiku yra apie 260 km.
                      Dujiniam autobusui nei 80 km/val greiti pasiekt, nei 300 km nuvaziuot per diena ne problema.
                      Uztat kai tures degaline, gales pripirkti dujiniu Sprinteriu i kaimus, be to kadangi ten yra komunalinis ukis, tai jems ko gero butu idomios ir dujines siuksliavezes.
                      O nauji autobusai dar ne vienam parkui netrukde.
                      60 km/h važiuojantis autobusas yra parodija, o ne viešasis transportas. Ir dargi naujas autobusas, o ne koks nusenęs PAZ'as... Kelyje, kur galima važiuoti greitai, o ne kokiame vingiuotame rajonkelyje... VT ir toliau bus tik pensininkų
                      ir moksleivių susisiekimo priemone.

                      Comment


                        Paskirstymas berods toks: Vilnius - 22, Kaunas – 15, Klaipėda – 12, Šiauliai, Panevėžys, Telšiai – po 9 autobusus, Marijampolė – 8, Raseiniai – 7, Ukmergė – 6, Elektrėnai – 4. Ech, buvo puiki proga atkurti padorų Alytaus miesto transportą, koks 10 autobusų pradžiai 6-tam pagal dydį Lietuvos miestui būtų buvę pats tas...

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          Paskirstymas berods toks: Vilnius - 22, Kaunas – 15, Klaipėda – 12, Šiauliai, Panevėžys, Telšiai – po 9 autobusus, Marijampolė – 8, Raseiniai – 7, Ukmergė – 6, Elektrėnai – 4. Ech, buvo puiki proga atkurti padorų Alytaus miesto transportą, koks 10 autobusų pradžiai 6-tam pagal dydį Lietuvos miestui būtų buvę pats tas...
                          Buvau siandien Alytui ir kaip tik atkrepiau demesi i juos. Galiu pasakyti, kad ju tikrai DAUG. Zuja vienas paskui kita, tiesa zmoniu kiek teko matyti viduje neperdaugiausiai.. Tikrai butu galima kazka kombinuoti su autobusais, bet zinant valdziu nuolaidziavima verslininkams, vargu ar galima to tiketis..

                          Comment


                            Jei pirks visiems 12m autobusus, galetu Marijampolei, Raseiniams, Elektrenams 2 duru autobusus nes 3 ten tikrai nereikia, uztat daugiau sedimu vietu. Nezinau kaip Telsiuose, ar ten daug zmoniu mieste vaziuoja?

                            Comment


                              Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                              Jei pirks visiems 12m autobusus, galetu Marijampolei, Raseiniams, Elektrenams 2 duru autobusus nes 3 ten tikrai nereikia, uztat daugiau sedimu vietu. Nezinau kaip Telsiuose, ar ten daug zmoniu mieste vaziuoja?
                              Galėtų, bet taip nebus. Konkurse numatyta visus autobusus pirkti trijų durų. Telšiuose, Marijampolėje gal ir pasiteisins tai, bet Raseiniuose ir Elektrėnuose - ne.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                Nezinau kaip Telsiuose, ar ten daug zmoniu mieste vaziuoja?
                                Tikrai nedaug. Jei perkami tiktai miestiniai žemagrindžiai autobusai, tai tikrai Telšiams pakakatų ir midi klasės autobusų. Net piko metu gana puikiai susitvarko šiuo metu važinėjantys MAN NM 223 (galbūt modelis ir kiek kitoks, bet iš pirmo žvilgsnio palyginus google paveikslėlius, tai toks). Gavus tuos 9 autobusus tikrai gražiai atrodys Telšių VT, nes turbūt kokius 80proc. viso miestinio transporto jie sudarys.

                                Comment


                                  Sudarys tai sudarys,bet yra ir kita medalio puse. Ridos ir prieziura. Mazu miestu VT isvaziuoja galima sakyti tik piko metu, tai kaip ir viso galimo potencialo neisnaudos.. Be to prieziura. Galima paiimt Karosas. Vilnius ir Kaunas puikiai su jom tvarkesi, o kitose miestose palygint greit atidirbo ir buvo numestos.. Tikiuosi as klystu..

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Mazu miestu VT isvaziuoja galima sakyti tik piko metu, tai kaip ir viso galimo potencialo neisnaudos.. Be to prieziura. Galima paiimt Karosas. Vilnius ir Kaunas puikiai su jom tvarkesi, o kitose miestose palygint greit atidirbo ir buvo numestos.. Tikiuosi as klystu..
                                    Na, nežinau kaip kitur. Tačiau Telšiuose autobusai važiuoja visą dieną. Kiekvienam maršrutui yra kažkur po 2 autobusus. Maršrutų tėra keletas.

                                    Comment


                                      Elektrėnuose ir tik porai miesto autobusų būtų kas veikti - yra juk specialieji reisai į paukštyną, elektrinę. O va su priemiesčiu - jau ne kas: kiek suprantu, kurį grafiką bepaimtum, vis tiek bus tolimi maršrutai (į Vilnių, Vievį, Trakus).
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        o kur Rokiskio AP .........negaus


                                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                        Paskirstymas berods toks: Vilnius - 22, Kaunas – 15, Klaipėda – 12, Šiauliai, Panevėžys, Telšiai – po 9 autobusus, Marijampolė – 8, Raseiniai – 7, Ukmergė – 6, Elektrėnai – 4. Ech, buvo puiki proga atkurti padorų Alytaus miesto transportą, koks 10 autobusų pradžiai 6-tam pagal dydį Lietuvos miestui būtų buvę pats tas...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X