Radau skaičius Berlyno puslapy. Anot tavęs, logiška, kad 1,37 mln. mieste tiek pat keleivių kiek ir 3,46? O pats matyt rėmeis savo tyrimais, kurių išvada, kad Stokholmas per 10 metų bus didesnis už Vokietijos sostinę
O dabar klausimas. Berlyne autobusai perveža na, grubiai maždaug tiek, kiek Vilniuje troleibusai ir autobusai. Vilniuje į gatves d.d. išrieda apie 550 transporto priemonių. Kiek Berlyne?
Turi 1300 autobusų. Maršrutų- 147.
Vilniaus autobusų ir troleibusų iš viso yra apie 750. Puikiai parodo kaip laužomas perpildytas Vilniaus VT.
Žada bausti be talonėlio važiuojančius mikroautobusų keleivius
Kentės ne tik mokesčius slepiantys maršrutinių taksi vairuotojai, tačiau ir bilietų neimantys keleiviai, perspėja mokesčių inspektoriai. Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su Valstybine kelių ir transporto inspekcija rugpjūčio 15 – 28 dienomis Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje tikrins, ar vežėjai duoda bilietus ir ar keleiviai juos turi.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Kentės ne tik mokesčius slepiantys maršrutinių taksi vairuotojai, tačiau ir bilietų neimantys keleiviai, perspėja mokesčių inspektoriai. Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su Valstybine kelių ir transporto inspekcija rugpjūčio 15 – 28 dienomis Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje tikrins, ar vežėjai duoda bilietus ir ar keleiviai juos turi.
Keista, kad tik dabar, po kelis metus trukusių kalbų, susigriebta nors kažką dėl vaizdo daryti. Bet spėju, kad realiai baus tik vairuotojus, o keleiviai pasiteisins neva pametę ar kitaip turėję bet praradę bilietą.
Keista, kad tik dabar, po kelis metus trukusių kalbų, susigriebta nors kažką dėl vaizdo daryti. Bet spėju, kad realiai baus tik vairuotojus, o keleiviai pasiteisins neva pametę ar kitaip turėję bet praradę bilietą.
seniai jau laikas tikrinti "mikrobų" vairuotojus, ar jie tikrai duoda keleiviams bilietukus
Tie tikrinimai buvo visada ir visada bus, tik dabar pasireklamuodami, kad aktyviai dirba, daro jungtinį su VMI ir VKTI. Lietuvoje yra tokia šauni tvarka, kad viešojo transporto darbą turi kontroliuoti net trys institucijos. VMI - visą finansinį atsiskaitymą, VKTI - transporto priemonių tvarkingumą, dokumentaciją. Tvarkaraščių ir įsipareigojimų laikymąsi turi kontroliuoti tas, kas išdavė licenciją...
Rugsėjį prasidėsiantis Europos krepšinio čempionatas žada papildomų rūpesčių ir keleivinio transporto įmonėms. Miestų, kuriuose vyks čempionato rungtynės, vežėjai kruopščiai rengiasi svečių antplūdžiui.
Keletas šalies keleivinio transporto įmonių — „Kautra“, „Busturas“ ir Klaipėdos autobusų parkas — pateiks geriausius turistinius autobusus „Eurobasket 2011“ dalyvių komandoms vežti. Tačiau darbo netrūks ir kitiems vežėjams, kurie privalės susidoroti su kur kas didesniais nei įprasta keleivių srautais. Bus diegiami nauji maršrutai, pratęsiamas viešojo transporto darbo laikas, skiriama daugiau autobusų.
(...)
Ne, eilinį kartą mane lietuvių masinių renginių organizavimas nuvylė. Visur normaliose šalyse, kur vyksta panašaus lygio sporto renginiai, yra investuojama į VT plėtra. Dar kartą kartoju, kad buvo galima visiems miestams, kuriuose vyks čempionatas, "numelžti" ES lėšų VT atnaujinimui ir plėtrai... Taip pat ir tarpmiestiniam transportui ir netgi geležinkeliams... Deja...
O kas gi kitas? Nėra Alytuje miesto autobusų. Na, iš stoties iki Sporto rūmų būtų 3 stotelės važiuoti. Kam reikės, tas ateis. Į centra kiek toliau. Nebent "Kautra" pasiūlys kokį nors susisiekimą su centru po varžybų. Kelis autobusu paleis. Bet vargu...
Comment