Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Šiandien šauni žinia pasiekė Švedijos sostinės, Sotkholmo, gyventojus. Gegužės mėnesio pabaigoje paskelbus optimistinę viešojo transporto populiarumo statistiką (kasdien Stokholmo viešojo transporto sistema pasinaudoja apie 3 milijonus metropolio gyventojų (miesto ir priemiesčių) ir miesto svečių (metro: 1,2 mln., autobusais: 1,1 mln., priemiestinių traukinių (pendeltåg): >400000, lengvojo geležinkelio, tramvajų: 400000; metro sistemos keleivių skaičiaus augimo tendecijas per pastaruosius 5 metus galite pamatyti čia), vyko miesto valdžios pasitarimas dėl viešojo transporto sistemos plėtros augančiame mieste artimiausioje ateityje. Posėdžio metu aptartos svarbiausios miesto viešojo transporto sistemos plėtros perspektyvos bei prioritetai. Miesto VT plėtrai iki 2030 m. bus išleista 100 mlrd. SEK, o prioritetiniais projektais yra/bus jau vykdomi projektai 'Ctybanan', lengvojo geležinkelio linijų tvärbanan plėtra iki Kista, Solna, Sundbyberg ir saltsjöbanan linijos atnaujinimas, metro linijų atnaujinimas ir pratęsimas iki Nacka ir Barkaby, tramvajų linijų iki universieto ir 'Spårväg syd' projekto vykdymas, kelių infrastruktūros plėtra. (www.svt.se)
Detalesni planai bus skelbiami vėliau.
Comment
-
Stokholmas ruošiasi rugpjūčio mėnesį vyksiančiam kasmetiniam renginiui "Pride". Šiemet viešojo transporto kompanija 'Storstockholms lokaltrafik' ('SL') surengė socialinę akciją, kurios metu socialinio tinklo 'Fasebook' vartotojai galėjo atsiųsti savo nuotraukas, kuromis pagražinti keli dviaukščiai autobusai, kurie kursuos renginio metu:
(c) sl.se
Kaip praneša kompanijos 'SL' atstovai, akcijos metu gauta virš 30000 nuotraukų, kurių užtenka keliems autobusams papuošti. Taip pat paminėta, jog autobuso keleiviams bus galima fotografuotis kelionių metu bei vėliau nutraukos bus pristatytos specialiose instaliacijose.
'Stockholm Pride' yra kasmet vykstantis remgiys tolerancijai ir žmogaus teisėms paminėti, pritraukiantis daug laisvai mąstančių dalyvių ir svečių.
www.sl.se
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąFu, čia p* paradui?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dviaukščiai autobusai Stokholmo mieste nuo liepos mėnesio
Nuo liepos mėnesio populiariausius Stokholmo miesto autobusų maršrutus pradės aptarnauti dviaukščiai autobusai. Pirmiausia tokie autobusai bus Stockholm Östra - Norrtälje linijoje, o vėliau palaipsniui bus keičiami autobusai ir kitose linijose.
Nors tokio tipo autobusai šiame mieste nėra naujiena, jų bus daugiau ir jie kursuos dažniau.
www.sl.sePaskutinis taisė Silber418; 2011.06.16, 21:26.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSkonio reikalas Kam fu, o kam visai gražu.
Comment
-
Panevėžio rajone chuliganas užpuolė autobuso vairuotoją
Trečiadienį Panevėžio rajone užpultas tarpmiestinio autobuso vairuotojas. Vyriškį sumušė jo vairavimu nepatenkintas lengvojo automobilio vairuotojas.
Bendrovės „Kautra“ autobusu vežęs keleivius maršrutu Kaunas-Biržai 41 metų vairuotojas S.G. nukentėjo apie 13 val. 40 min., kai sustojo Ramygalos miestelio autobusų stotelėje.
Iš paskos važiavusio lengvojo automobilio vairuotojas įšoko į autobusą ir trenkė jam į veidą. Po to chuliganas sėdo į savo automobilį ir nuvažiavo.
Autobuso vairuotojui medikai nustatė veido ir nosies nubrozdinimus, jam prakirstas antakis. S.G. policijos pareigūnams sakė, kad prieš užsukant į Ramygalą jam vos pasisekė aplenkti lengvąjį automobilį, kurį vairavo vėliau jį sumušęs vyriškis.
Pradžioj neleidęs jo aplenkti, vėliau šis nuvažiavo iš paskos ir stotelėje užpuolė.
Užpuoliko automobilio duomenis S.G. užsirašė, tačiau vėliau paaiškėjo, kad jie netikslūs. Kol kas policijos pareigūnai įtariamojo nesurado.
http://www.lrytas.lt/print.asp?data=...60201308089796
Comment
-
Nors tai tik vienas TOKS reisas per dieną (6:00 iš Vilniaus AS), naujiena tikrai gera, ypač kai vasarą vežėjai kainas moka tik kelti. Autobusas važiuos greičiau ir pigiau nei traukinys, tikėkimės nuvilios šiek tiek keleivių nuo rytinio traukinio į Klaipėdą. Kaip supratau, iš Vilniaus vienu metu išvažiuos du autobusai (nors tai yra draudžiama), tik vienas iš jų važiuos ekspresu į Palangą, o kitas stos prie forto, Kryžkalnyje, Klaipėdoje, bet čia tik mano prielaida.
Daugiau informacijos: http://www.vilniuspalanga.ltPaskutinis taisė Raikkonen; 2011.07.04, 11:34.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAtvaizdas
Nors tai tik vienas TOKS reisas per dieną (6:00 iš Vilniaus AS), naujiena tikrai gera, ypač kai vasarą vežėjai kainas moka tik kelti. Autobusas važiuos greičiau ir pigiau nei traukinys, tikėkimės nuvilios šiek tiek keleivių nuo rytinio traukinio į Klaipėdą. Kaip supratau, iš Vilniaus vienu metu išvažiuos du autobusai (nors tai yra draudžiama), tik vienas iš jų važiuos ekspresu į Palangą, o kitas stos prie forto, Kryžkalnyje, Klaipėdoje, bet čia tik mano prielaida.
Daugiau informacijos: http://www.vilniuspalanga.lt
Comment
-
Ekspresas nereiškia, kad nestoja niekur. Visi ekspresai į Klaipėdą, Palangą stoja Kryžkalnyje. O "Vlasavos" Sujainiuose, kai važiuoja iš Palangos ir Vėjukuose, kai į Palangą. Juk kelionė ilga ir žmonės nori į tualetą. Be to vairuotojui pagal darbo ir poilsio režimą priklauso 15 min. pertrauka. IX forte retai kada keleivių būna.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip gali būti, kad bus vienas autobusas ir jame tik dalis bilietų bus už akcijinę kainą. Visgi, į reisą draudžiama leisti daugiau nei vieną autobusą... Vairuotojas be pertraukos gali važiuoti 4,5 h., o veikiantys tualetai yra daugelyje autobusų.
o kodel i reisa draudziama leisti daugiau nei viena masina?
vairuotojas pasirodo pakankamai ilgai be pertraukos gali vaziuoti,su automobiliu 4-5h jau daug atrodo,su autobusu-dar daugiau turi atrodyti ir dar labiau varginti vairuotoja..
o WC daugelyje masinu uzrakinti ir neveikia,praktiskai nezinau ne vienos kurioje jie veiktu :/
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąo WC daugelyje masinu uzrakinti ir neveikia,praktiskai nezinau ne vienos kurioje jie veiktu :/
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKad užrakinti, tai dar nereiškia, kad neveikia. Autobusuose yra vakuuminiai tualetai su ribota talpa, galbūt vėliau juos išvalyti/ištuštinti nėra lengva, todėl autobusuose tualetai "paprastiems" keleiviams ir yra užrakinami.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąo kas jau tie "nepaprasti" keleiviai butu ?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAtvaizdas
Nors tai tik vienas TOKS reisas per dieną (6:00 iš Vilniaus AS), naujiena tikrai gera, ypač kai vasarą vežėjai kainas moka tik kelti. Autobusas važiuos greičiau ir pigiau nei traukinys, tikėkimės nuvilios šiek tiek keleivių nuo rytinio traukinio į Klaipėdą. Kaip supratau, iš Vilniaus vienu metu išvažiuos du autobusai (nors tai yra draudžiama), tik vienas iš jų važiuos ekspresu į Palangą, o kitas stos prie forto, Kryžkalnyje, Klaipėdoje, bet čia tik mano prielaida.
Daugiau informacijos: http://www.vilniuspalanga.lt
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠiandien šauni žinia pasiekė Švedijos sostinės, Sotkholmo, gyventojus. Gegužės mėnesio pabaigoje paskelbus optimistinę viešojo transporto populiarumo statistiką (kasdien Stokholmo viešojo transporto sistema pasinaudoja apie 3 milijonus metropolio gyventojų (miesto ir priemiesčių) ir miesto svečių (metro: 1,2 mln., autobusais: 1,1 mln., priemiestinių traukinių (pendeltåg): >400000, lengvojo geležinkelio, tramvajų: 400000; metro sistemos keleivių skaičiaus augimo tendecijas per pastaruosius 5 metus galite pamatyti čia), vyko miesto valdžios pasitarimas dėl viešojo transporto sistemos plėtros augančiame mieste artimiausioje ateityje. Posėdžio metu aptartos svarbiausios miesto viešojo transporto sistemos plėtros perspektyvos bei prioritetai. Miesto VT plėtrai iki 2030 m. bus išleista 100 mlrd. SEK, o prioritetiniais projektais yra/bus jau vykdomi projektai 'Ctybanan', lengvojo geležinkelio linijų tvärbanan plėtra iki Kista, Solna, Sundbyberg ir saltsjöbanan linijos atnaujinimas, metro linijų atnaujinimas ir pratęsimas iki Nacka ir Barkaby, tramvajų linijų iki universieto ir 'Spårväg syd' projekto vykdymas, kelių infrastruktūros plėtra. (www.svt.se)
Detalesni planai bus skelbiami vėliau.
O metro Stokholme yra tik pasipuikuoti prieš Malmę, parodyti, kad ten sostinė, nes realaus poreikio nėra, nes tas miestas joks metropolis, keturis kartus mažesnis už Berlyną ir keliolika kartų už Paryžių, tai kam apgaudinėti ir tyčia klaidinti žmones?
Comment
-
Beje, Berlyno sistema kasdien vidutiniškai pasinaudoja 3,86 mln. žmonių.
Per metus S-bahn'as perveža 376 mln., U-bahn'as- 457, tramvajui- 171, o autobusai- 407 mln.
Priminsiu, kad Berlyne urbanizuotoje teritorijoje gyvena 3,46 mln. gyv., o pridėjus artimiausias apylinkes (5,730 km2) - + dar milijonas, o Stokholme urbanizuotoje teritorijoje- 1,37 mln., o 6,519 km2 primiesčiuose- dar + ~700 000.
Reziumavus, trys milijonai Stokholmui skamba kaip visiška nesąmonė
Comment
Comment