Parašė toshys
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė toshys Rodyti pranešimąKaip užsakovo, man rūpi už kiek būtų įmanoma mikroautobusu nuvažiuoti 1400 km
Comment
-
Tai ir į "Akropolį" nelegaliai veža?
Jei niekas neįskųs, tai ir neprisižais. Visagine visiškas bardakas daugybę metų ir nieko. Valdžiai nerūpi.
Tuos maršrutus į oro uostą (bet irgi mat rašo, net nenurodydami, kad Vilniaus), jei pasiteisins, tikriausiai įteisins (jei niekas neįskųs anksčiau). Gali Ollex'as tą padaryti.
Comment
-
2 kartus mačiau TOKS`o maršruto "Autobusų Stotis-Akropolis" mikroautobusą, ties Spartos stotele, važiuojantį link Stoties. Abu kartus važiavo visiškai tuščias. jei taip ir toliau tęsis, tai neprireiks turbūt ir valdžios įsikišimo- pats TOKS`as palauks dar kelias savaites ir uždarys šį maršrutą.
Šiame tvarkaraštyje, kaip supratau, autobusas, kuris iš Vilniaus išvyksta 15:10, yra naujasis ekspresas iš oro uosto, o tas kuris išvyksta 23:00 - Palanga-minskas maršruto?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą2 kartus mačiau TOKS`o maršruto "Autobusų Stotis-Akropolis" mikroautobusą, ties Spartos stotele, važiuojantį link Stoties. Abu kartus važiavo visiškai tuščias. jei taip ir toliau tęsis, tai neprireiks turbūt ir valdžios įsikišimo- pats TOKS`as palauks dar kelias savaites ir uždarys šį maršrutą.
Šiame tvarkaraštyje, kaip supratau, autobusas, kuris iš Vilniaus išvyksta 15:10, yra naujasis ekspresas iš oro uosto, o tas kuris išvyksta 23:00 - Palanga-minskas maršruto?
Comment
-
Kelionės garantija
Prisiminiau gana svarbų, tačiau mažai aptartą kelionės garantijos rodiklį. Kartais būna, jog viešojo transporto arba traukinio tenka laukti ilgai ir pavėluoti į darbą arba svarbų susitikimą bei patirti nemenkų nuostolių. Jeigu dėl nenumatytų priežasčių sutrinka transporto sistemos funkcionavimas, atsakingos transporto kompanijos turėtų kompensuoti patirtus nuosotlius.
Pavyzdžiui, Švedijoje laiku nepasiekus kelionės tikslo (ypač kelyje užtrukus ilgiau negu 20 min.) vietinės, regioninės arba valstybinės kompanijos, kurios aptarnauja atitinkamus transporto ruožus, privalomai kompensuoja patirtą materialinį nuostolį (nuo 800 SEK (~ 130$)) ir pasirūpina taksi, automobilio nuoma tam, kad pasiektumėte kelionės tikslą arba kitą stotelę, stotį arba traukinio bilietu ir pan.
Tokia priemonė skatina kompanijas užtikrinti gerą transporto sistemos funkcionavimą, gerina jų įvaizdį.
Įdomu, kokios kelionių garantijos egzistuoja kitose valstybėse?
Comment
-
Buvo reikalas kažkur 1999, kai netoli Rygos avariją patyrė TOKS`o mašina, žuvo ekipažas.
Kažkur apie 2000-uosius Latvijos pasienyje susidūrė Panevėžio autobusų parko MERCEDES 05:25 ex-Panevėžys-Bauska-Riga, ir Latvijos pasienietės vairuojamas VW Golf, žuvo 4 važiavę Golf`u
Taip pat čia kažkada trasoje Vilnius-Kijevas avariją patyrė TOKS`o Setra S317HDH gar. nr. 166, ir kažkoks baltarusių mikroautobusas, žuvo visi mikroautobusu važiavę žmonės, Setros vairuotojas kitą dieną mirė ligoninėje.
Kas liečia nekasdieniškus atvejus, prisimenu kažkur prieš penkis metus Busturo reiso Šiauliai-Ryga metu, autobusui stovint Šiaulių AS, vairuotojas susiginčyjo su keleive, ši jam skėlė antausį, o jis jai atgal kumščiu. Savaime aišku, tą dieną į Rygą jis neišvažiavo :-)
Čia tik tiek kiek aš prisimenu. Kiti, manau, daugiau galėtų papasakoti.Paskutinis taisė ArtEGO; 2011.04.10, 11:25.
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąBuvo reikalas kažkur 1999, kai netoli Rygos avariją patyrė TOKS`o mašina, žuvo ekipažas.
Kažkur apie 2000-uosius Latvijos pasienyje susidūrė Panevėžio autobusų parko MERCEDES 05:25 ex-Panevėžys-Bauska-Riga, ir Latvijos pasienietės vairuojamas VW Golf, žuvo 4 važiavę Golf`u
Taip pat čia kažkada trasoje Vilnius-Kijevas avariją patyrė TOKS`o Setra S317HDH gar. nr. 166, ir kažkoks baltarusių mikroautobusas, žuvo visi mikroautobusu važiavę žmonės, Setros vairuotojas kitą dieną mirė ligoninėje.
Kas liečia nekasdieniškus atvejus, prisimenu kažkur prieš penkis metus Busturo reiso Šiauliai-Ryga metu, autobusui stovint Šiaulių AS, vairuotojas susiginčyjo su keleive, ši jam skėlė antausį, o jis jai atgal kumščiu. Savaime aišku, tą dieną į Rygą jis neišvažiavo :-)
Čia tik tiek kiek aš prisimenu. Kiti, manau, daugiau galėtų papasakoti.
Comment
-
Viešojo transporto kompanija Stokholmo metropolyje, 'Storstkockholms Lokaltrafiken' (SL), pristatė žamelapį su planuojamais atlikti darbais Stokholmo mieste iki 2030 metų (koncepcija). Žemėlapyje pažymėtos egzistuojančios ir būsimos tramvajų - projekto spårväg city, būsimos metro ir lengvojo geležinkelio linijos. Plane numatomas kelių metro, tunnelbana, linijų prailginimas iki naujos Karolinska ligoninės, Hagastaden, naujoje Solnos stotyje sujungiant metro liniją su priemiestinių traukinių (pendeltåg) linija. Taip pat numatoma pratęsti metro liniją iki Nack'os, per Hammarby Sjöstad bei atnaujinti lengvojo geležinkelio (tvärbanana) liniją iki Lidingö salos. Kiti planai šiame žemėlapyje nepavaizudoti, tačiau kompanijos planus iki 2020 galite rasti šiame pranešime.
(c) SL.se
Paskutinis taisė Silber418; 2011.04.19, 20:38.
Comment
-
Naujiena apie kiek alternatyvią, tačiau sparčiai populiarėjančią transporto rūšį (supraskite: neradau temos apie dviračių kultūrą ):
Malmės ir Lundo miestai bendradarbiauja įrengiant naujos kartos dviračių trasas (oficialiame pavadinime minimas greitkelis (šv. cykelmotorväg)) tarp šių miestų ir plečiant jų tinklą Skonės regione. Viena didžiausių tvarių projektų kūrimo ir rengimo kompanijų 'Sweco' pristatė projekto koncepciją, kuri apima ne tik kelio ruožus, bet ir 'protingus' punktus - stoteles su reikiama įranga dviračių priežiūrai bei informacinėmis panelėmis. Taip pat projekte numatomi ir informaciniai stendai, kuriuose bus pažymėti svarbiausi punktai maršrutuose, o kai kuriuose punktuose bus nuomojami elektra įkraunami dviračiai.
(c) sweco.se
Dviračių trasos atkarpos pavyzdys
(c) sweco.se
Stotelė:
(c) sweco.se
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTransporto kontrolė Trakų autobusų stotyje.
Atvaizdas
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKokios Transporto kontrolės funkcijos? Tikrina keleivius, vairuotojus, ar abu?
http://www.vkti.gov.lt/go.php/lit/Kontrole_/1189www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Va taip va, atsargiau, tranzuotojai...
Pareigūnai Šiauliuose ir Kuršėnuose griebėsi dar neregėtos akcijos – ėmė krėsti pakeleivius vežančius lengvuosius automobilius, rašo „Lietuvos rytas”. Žmonės nustebę: nejaugi nebegalima į darbą pavėžėti net kaimyno?
Kuršėnų gyventojas tikino, kad visada į darbą Šiauliuose vyksta su keliais pakeleiviais: „Elgiamės taip, kaip ir generalinis prokuroras Darius Valys su savo vairuotoju, – susimetame degalams ir važiuojame. Argi tai neleistina?”
Tuo tarpu Šiaulių apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos atstovai tikino, kad besiskundžiantieji nėra teisūs. „Įspėjamoji akcija surengta gavus ne vieną skundą iš legaliai keleivius vežančių įmonių. Jos iš Kuršėnų į Šiaulius keleivius veža po 4 litus, o nelegalūs vežėjai – perpus pigiau”, – sakė ŠAVMI viešųjų ryšių skyriaus vadovė Elona Limantienė.
Mokesčių inspektoriai į reidą pasikvietė policijos ir Kelių transporto inspekcijos pareigūnus.Rytą Kuršėnuose buvo sustabdyta 16 įtartinų ekipažų, vakare per reidą Šiauliuose – dar 21. Kontrolieriai visus įspėjo apie atsakomybę dėl nelegalios veiklos ir paragino įsigyti patentą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVa taip va, atsargiau, tranzuotojai...
Pareigūnai Šiauliuose ir Kuršėnuose griebėsi dar neregėtos akcijos – ėmė krėsti pakeleivius vežančius lengvuosius automobilius, rašo „Lietuvos rytas”. Žmonės nustebę: nejaugi nebegalima į darbą pavėžėti net kaimyno?
Kuršėnų gyventojas tikino, kad visada į darbą Šiauliuose vyksta su keliais pakeleiviais: „Elgiamės taip, kaip ir generalinis prokuroras Darius Valys su savo vairuotoju, – susimetame degalams ir važiuojame. Argi tai neleistina?”
Tuo tarpu Šiaulių apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos atstovai tikino, kad besiskundžiantieji nėra teisūs. „Įspėjamoji akcija surengta gavus ne vieną skundą iš legaliai keleivius vežančių įmonių. Jos iš Kuršėnų į Šiaulius keleivius veža po 4 litus, o nelegalūs vežėjai – perpus pigiau”, – sakė ŠAVMI viešųjų ryšių skyriaus vadovė Elona Limantienė.
Mokesčių inspektoriai į reidą pasikvietė policijos ir Kelių transporto inspekcijos pareigūnus.Rytą Kuršėnuose buvo sustabdyta 16 įtartinų ekipažų, vakare per reidą Šiauliuose – dar 21. Kontrolieriai visus įspėjo apie atsakomybę dėl nelegalios veiklos ir paragino įsigyti patentą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na, jau na. Priemiestiniai autobusai ir mikroautobusai tarp Kuršėnų ir Šiaulių kursuoja kas 8 minutes nuo ryto iki vakaro. Dar yra tarpmiestiniai autobusai, kurie stoja Kuršėnuose ir keli netiesiai, bet per kaimus važiuojantys priemiestiniai. Taip kad transporto pakanka ir tvarkaraščių sklaida nereikalinga, nes visada atėjęs į stotį rasi stovinti autobusą ar mikroautobusą. Kuršėnų AP dar ir mėnesinius parduoda. Taip, į privatininkų maršrutus mėnesinių nėra, lengvatų tikriausiai irgi (nes visi privatininkai veža mikroautobusais, kurie tikriausiai yra maršrutiniai taksi), bet kas taupo, tas alternatyvą turi. Kas dėl autobusų ir mikroautobusų amžiaus. Taip, jis galėtų būti mažesnis.
Visgi manau, kad yra visiškai neracionalu tiek daug daugiausia mikroautobusų, važiuojančių kas 8 min. Žymiai geriau būtų kas 15-20 kietu grafiku kursuojantys normalūs autobusai, kuriuose visuose galiotų lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Masto ekonomija duotų savo ir kelionės kaina galėtų būti netgi mažesnė. Bet tam reikia didelių investicijų į AP ir išmesti privatininkus iš rinkos.Paskutinis taisė Al1; 2011.04.22, 21:03.
Comment
Comment