Visai įprastas tarybinių laikų autobuso eksploatacijos amžius miestų parkuose.
Ilgiau "tempdavo" tik vienetai. Arba autobusai kitose organizacijose, kurioms autobusus gauti buvo žymiai sudėtingiau, todėl juos labiau saugodavo.
Ilgaamžiai masiškiau pradėjo rastis tik atkūrus nepriklausomybę, kai gauti naujų autobusų tapo didele problema.
Kartais, po eksploatacijos parkuose, autobusai būdavo perduodami kokioms nors organizacijoms ar kolūkiams ir taip pratęsdavo savo "amžių".
Respublikos MINISTRŲ TARYBOS buvo priėmusios nevieną nutarimą dėl bendrojo naudojimo autotransporto įmonių komercijai netinkamų (nurašomų)autobusų pardavimo žemės ūkio organizacijoms.Nemažai autobusų Automobilių transporto ir plentų ministerija,turėdama MT sutikimus,parduodavo autotransporto įmonių objektus stačiusioms statybinėms organizacijoms.
Šiaip tai visi autobusai kuriuos nurašydavo aut.parkai budavo 8-10 metų senumo PAZ ir LAZ markės ,iš jų praktiškiai į metalo laužą pakliūdavo vienetai.
Gal pardavė kokiai gamyklai? Ar nurašytas tai reiškia į metalo laužą priduotas?
Deja šį autobusą (ir dar du) išardė dalimis, o kėbulą supiaustė. Dar prieš nurašymą pakeitė v.nr. 62-77ллд (1976m.). 4411 perdavė Vilniaus autoremonto gamyklai.
Comment