Gal todėl, kad nebūtų 4 stotelių tuo pačiu pavadinimu.
Įdomu tai, kad nei vienas maršrutas, važiuojantis ten, nevažiuoja per abi stoteles Breslaujos g. Greičiausiai pakeista dėl keleivių, kad nenueitų į kitą.
„Laba diena,
dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas ir informuojame, kad kreipsimės su siūlymu keisti Naujakurių g. stotelių, esančių Josvainių gatvėje, pavadinimą į Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyrių ir tikimės, kad į Jūsų pageidavimą bus atsižvelgta.
Tačiau norime paminėti, kad stotelių pavadinimų keitimo procesas apima dideles laiko sąnaudas ir yra atliekamas keliais etapais – įgarsinimui formuojamas tekstas, kurį tvirtina kalbos specialistai, organizuojamas stotelės pavadinimo įgarsinimas, toliau seka instaliavimo darbai, naujai formuojamas stotelės pavadinimas duomenų bazėse, keičiami autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai, kurių trasose keičiamas stotelės pavadinimas, tvarkaraščiai spausdinami, laminuojami ir keičiami stotelėse bei internetinėje erdvėje.
Dėkojame, kad naudojatės mūsų teikiamomis paslaugomis ir tikimės jūsų supratingumo.“
„Laba diena,
dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas ir informuojame, kad kreipsimės su siūlymu keisti Naujakurių g. stotelių, esančių Josvainių gatvėje, pavadinimą į Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyrių ir tikimės, kad į Jūsų pageidavimą bus atsižvelgta.“
Na man „Naujakurių g.“ skamba geriau negu „Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyrius“
Stotelės pavadinimas turi būti trumpas ir aiškus. 3 žodžiai jau iš esmės per daug, nors kai kuriais atvejais sueina. Bet daugiau žodžių - tai tyčiojimasis iš lietuvių kalbos, atseit, ja kalbėti trumpai ir aiškiai neišeina...
„Laba diena,
dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas ir informuojame, kad kreipsimės su siūlymu keisti Naujakurių g. stotelių, esančių Josvainių gatvėje, pavadinimą į Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyrių ir tikimės, kad į Jūsų pageidavimą bus atsižvelgta.
Tačiau norime paminėti, kad stotelių pavadinimų keitimo procesas apima dideles laiko sąnaudas ir yra atliekamas keliais etapais – įgarsinimui formuojamas tekstas, kurį tvirtina kalbos specialistai, organizuojamas stotelės pavadinimo įgarsinimas, toliau seka instaliavimo darbai, naujai formuojamas stotelės pavadinimas duomenų bazėse, keičiami autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai, kurių trasose keičiamas stotelės pavadinimas, tvarkaraščiai spausdinami, laminuojami ir keičiami stotelėse bei internetinėje erdvėje.
Dėkojame, kad naudojatės mūsų teikiamomis paslaugomis ir tikimės jūsų supratingumo.“
Jei kas nesupras, tai tikrai stotelės pavadinimo neleis į Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyrius
Žemėlapis greičiausiai 2005 m. vasaros, nes būtent tuo metu rekonstrukcijai buvo uždarytas Vytauto Didžiojo tiltas ir dar nebuvo Megos (atidaryta 2005 m. gruodį).
Žemėlapis greičiausiai 2005 m. vasaros, nes būtent tuo metu rekonstrukcijai buvo uždarytas Vytauto Didžiojo tiltas ir dar nebuvo Megos (atidaryta 2005 m. gruodį).
Net buvau primiršęs, kaip trumpai visgi egzistavo 5 autobusas Vokiečių g.-3-oji Ligoninė, iš ankstyvos vaikystės prisiminimų kažkaip atrodė, kad bent jau kokiais 2004-ais jis turėjo būti.
Žemėlapyje yra ir nedidelių neatitikimų, pvz. stadionas vis dar parodytas Molo, kuris buvo pastatytas 2003-aisiais, vietoje. Panašu, kad maršrutus trace'ino ant kokių 2002-03 m. žemėlapio.
Dar šitas žemėlapis iškėlė tokį prisiminimą: gan gerai pamenu, kaip dar iki kokių 2010-12 m. net ir naujo stiliaus Kauno VT žemėlapiuose rodydavo Dirbtinio Pluošto ir Neste stoteles Pramonės pr., nors jose joks maršrutas nestodavo turbūt nuo 90-ųjų. Ar čia buvo kokia nors ilgai neištaisyta klaida, ar buvo planuojama pro ten vėl paleisti autobusus, ar tiesiog logika buvo tokia, kad stotelės ten fiziškai egzistavo (Neste "stotelės" link Baršausko g. pavilijonas 2000-ųjų stiliaus stovėjo dar iki 2012-13 m.), tai paliekam?
Dar šitas žemėlapis iškėlė tokį prisiminimą: gan gerai pamenu, kaip dar iki kokių 2010-12 m. net ir naujo stiliaus Kauno VT žemėlapiuose rodydavo Dirbtinio Pluošto ir Neste stoteles Pramonės pr., nors jose joks maršrutas nestodavo turbūt nuo 90-ųjų. Ar čia buvo kokia nors ilgai neištaisyta klaida, ar buvo planuojama pro ten vėl paleisti autobusus, ar tiesiog logika buvo tokia, kad stotelės ten fiziškai egzistavo (Neste "stotelės" link Baršausko g. pavilijonas 2000-ųjų stiliaus stovėjo dar iki 2012-13 m.), tai paliekam?
Spėju rezervavo ateities maršrutams arba laikiniems maršrutams. Kai tokių neatsirado, tai ir panaikino. Paskui ir pati gatvė pasikeitė, jokių stotelių užuominų neliko. Labai atkampi vieta ten, palyginus su Kovo 11-osios g.
Comment