Na as tai tik nuo 11 iki 11.30 valandos ten busiu, kad nufotografuot ir nemaišyti žurnalistams kai ir praetą kartą kai pristatynėjo autobusus O pokalbius klausyti tai nelabai idomu,vistiek tas pats per tą patį sako...
Kažkaip keistai atrodo šviesų, posūkio, valytuvų jungikliai, kurie yra įtaisyti už vairo (bent jau taip pagal foto atrodo). Gal kas galit plačiau pakomentuoti kaip realiai ten yra? Bent jau man asmeniškai atrodo, kad labai nepatogu junginėti bus vairuotojui
Anksčiau angliškai pavadinti „vielabraukiai“ „Amber“, dar nespėję užsitarnauti keleivių meilės, netrukus pakeis pavadinimą į lietuviškesnį.
Per apklausą, kurioje vilniečių buvo klausiama, kaip reikėtų pavadinti naujuosius troleibusus, paaiškėjo, kad dauguma palaiko pavadinimą „Vilnis“. „Kiti troleibusai bus surenkami pavadinimu „Vilnis“. Šitie du taip pat nebus amberiai“, - tvirtino Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius.
Atrodo visai neblogai, bet matosi ir nemažai trūkumų. Didžiausia neišdirbta vieta, mano nuomone, yra tos kopetėlės gale. Kaip matyti paskutinėje nuotraukoje, tai jos užstoja galinio numerio švieslentę. Juk troleibusai surinkti Vilniuje ir skirti Vilniui. Jeigu pas mus draudžiama vairuotojui lipti ant viršaus, tai visiškai bereikalingas daiktas, kuris neduoda jokios naudos, o tik trukdo. Niekaip nesuprantu kam jas primontavo.
Kažkaip keistai atrodo šviesų, posūkio, valytuvų jungikliai, kurie yra įtaisyti už vairo (bent jau taip pagal foto atrodo). Gal kas galit plačiau pakomentuoti kaip realiai ten yra? Bent jau man asmeniškai atrodo, kad labai nepatogu junginėti bus vairuotojui
Juk tokia yra įprastinė jų montavimo vieta transporto priemonėse. Galbūt senesniuose troleibusuose ir kitoje vietoje, bet berods naujesniuose autobusuose/troleibusuose visada čia montuojami. Šiaip jei tokioje vietoje suprojektuota, tai veikiausiai patogu.
Kaip matyti nuotraukose, prie kopetėlių konstrukcijos pritvirtintos ir ritės virvėms. O ritės ne naujos - nuo "Škodų". Beje, kopėtėlės tai ne mūsiškas "išradimas". Pas mus tik sugalvojo padaryti atlenkiamą kopėtėlių dalį.
Galima didelio storo metalo šmotą prisukti... Bet tiesiogiai prie kėbulo ričių nėra kaip pritvirtinti. Ant variklio dangčio nepatogu eksploataciniu požiūriu. Arba reikia mažinti galinį stiklą, daryti jį ne trapecijos formos, o su "išėmimu" ritėms. Bet tuo turi užsiimti kėbulo gamintojas. Stiklą specialų reikėtų gaminti. Viskas kainuoja. Jei ne atlenkiama kopetėlių dalis, tai numeris matytųsi geriau.
Jei ritės nuo škoda 14tr, taip išeina, jog jeigu nuo kontaktinio tinklo nukrenta srovės ėmiklis, tai tos ritės iš pažiūros neturėtų pritraukti pačio ėmiklio prie troleibuso kėbulo, taip pat nėra galimybės nuimti antra ėmiklį ir naudojant bateriją nuvažiuoti į stotelę ar šalikelę ir vėl tuos ėmiklius prikabinti prie kontaktinio tinklo nemaišant eismui.
Tai realiai nauda iš baterijų yra tik apvažiuoti tas vietas kuriomis negalima apvažiuoti dėl kontaktinio tinklo atstumo (pvz. avarijų metu).
Comment