Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusų surinkimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Gal yra nuotraukų kaip jis dabar atrodo? (nepykit jai jau buvo įkelta )
    Nėra ir vargu ar bus. Troleibusų parkas tikrai nenorės viešai demonstruoti tokių dalykų.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
      Teko kalbėti apie Amberius, tai jau naujų tikrai nebus. 1720 troleibusą neseniai sudaužė, kaip pasakė buvo problemos su rankinių stabdžių.
      Parašė rvr Rodyti pranešimą
      Tame ivykyje ne troleibusas buvo kaltas, o pats vairuotojas
      Keista, kai nusprendžiama troleibusų neberinkti, nes kažkas jį supylė.
      Šiaip, kiek teko man šiuo 21-u važiuoti, gal man tiesiog taip sekdavosi pataikyti, bet troleibusas skraidydavo tikrai nemažais greičiais, tad nesistebiu, kad taip baigėsi...
      Už Vilnių be tramvajų!

      Comment


        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
        Keista, kai nusprendžiama troleibusų neberinkti, nes kažkas jį supylė.
        Šiaip, kiek teko man šiuo 21-u važiuoti, gal man tiesiog taip sekdavosi pataikyti, bet troleibusas skraidydavo tikrai nemažais greičiais, tad nesistebiu, kad taip baigėsi...
        Ne dėl to troleibusus negamins, buvo neseniai "Vilniaus troleibusų" prof. sąjunga ir kitos atstovybės, tai buvo pasakytą, kad troleibusas neturi ateity Vilniuje, tai tikriausiai naikins po truputi, žinoma ne per dieną, ne per mėnesi ir ne per metus, gal po kokių 5-15 metų. Neapsimoka, žinoma troleibuso eksploatacinės išlaidos žymiai mažesnės, bet jeigu pažiūrėti kiek reikia pinigų kad prižiūrėti visą tinklą...Suma milžiniška, kur kas daugiau nei autobusų. Beto Europoje troleibusai nepriskiriami prie ekologiško transporto, todėl daug niuansu atsirado troleibusų pirkimo konkurse.
        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.27, 22:15.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          Ne dėl to troleibusus negamins, buvo neseniai "Vilniaus troleibusų" prof. sąjunga ir kitos atstovybės, tai buvo pasakytą, kad troleibusas neturi ateity Vilniuje, tai tikriausiai naikins po truputi, žinoma ne per dieną, ne per mėnesi ir ne per metus, gal po kokių 5-15 metų. Neapsimoka, žinoma troleibuso eksploatacinės išlaidos žymiai mažesnės, bet jeigu pažiūrėti kiek reikia pinigų kad prižiūrėti visą tinklą...Suma milžiniška, kur kas daugiau nei autobusų. Beto Europoje troleibusai nepriskiriami prie ekologiško transporto, todėl daug niuansu atsirado troleibusų pirkimo konkurse.
          Kas per propaganda, bent jau Kaune tai neteko man matyt, kad tą tinklą kas nors jau labai remontuotų ir prižiūrėtų. Kartą per metus pravažiuoja keltuvas ir pažiūri, pakeičia vieną kitą detalę - tai iš kur čia tos išlaidos priežiūrai?

          Comment


            /\ Elektra nemokama?

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Kas per propaganda, bent jau Kaune tai neteko man matyt, kad tą tinklą kas nors jau labai remontuotų ir prižiūrėtų. Kartą per metus pravažiuoja keltuvas ir pažiūri, pakeičia vieną kitą detalę - tai iš kur čia tos išlaidos priežiūrai?
              Tai elementus gi keičia nakties metų.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Tai elementus gi keičia nakties metų.
                Ir jie dažnai susidėvi?

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  Ne dėl to troleibusus negamins, buvo neseniai "Vilniaus troleibusų" prof. sąjunga ir kitos atstovybės, tai buvo pasakytą, kad troleibusas neturi ateity Vilniuje, tai tikriausiai naikins po truputi, žinoma ne per dieną, ne per mėnesi ir ne per metus, gal po kokių 5-15 metų. Neapsimoka, žinoma troleibuso eksploatacinės išlaidos žymiai mažesnės, bet jeigu pažiūrėti kiek reikia pinigų kad prižiūrėti visą tinklą...Suma milžiniška, kur kas daugiau nei autobusų. Beto Europoje troleibusai nepriskiriami prie ekologiško transporto, todėl daug niuansu atsirado troleibusų pirkimo konkurse.
                  Na taip, Zuokas nusprendė, Zuokas savo padarys... gi sakė, kad troleibusus reikia naikinti, nes jam kontaktinis tinklas nepatinka, geriau jau tramvajaus bėgiai per visą miestą... Atrodo, kad Zuokas visgi privers visus jo taksi važinėti, sunaikinęs VT
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Parašė LC. Rodyti pranešimą
                    Ir jie dažnai susidėvi?
                    Apie tai nežinau, neklausiau. Bet galiu pasakyti, pas pavyzdžiui troleibuse, elementas ,kuris dedamas į štangos galvute 2008 metais, kainavo 5 Lt (1 vnt), nors nesu troleibusu žinovas, tai kad nesumeluoti, atrodo tuos elementus reikia keisti pora kartų per dieną, o žiemos metų tai dar dažniau.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Tai kas Europoje ekologiška? Dujiniai ar hibridiniai autobusai? Europa seniai jau išdurnėjo.

                      Comment


                        Parašė LC. Rodyti pranešimą
                        /\ Elektra nemokama?
                        Elektrinio variklio naudingumo koeficientas apie 96 proc., o vidaus degimo apie 20 proc.

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Apie tai nežinau, neklausiau. Bet galiu pasakyti, pas pavyzdžiui troleibuse, elementas ,kuris dedamas į štangos galvute 2008 metais, kainavo 5 Lt (1 vnt), nors nesu troleibusu žinovas, tai kad nesumeluoti, atrodo tuos elementus reikia keisti pora kartų per dieną, o žiemos metų tai dar dažniau.
                          Ten grafito gabalas.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Elektrinio variklio naudingumo koeficientas apie 96 proc., o vidaus degimo apie 20 proc.
                            Kontaktiniame tinkle prarandam dar apie trečdalį. Bet kokiu atveju elektra vis tiek pigiau. Ir svarbiausia - nėra lokalios taršos.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ten grafito gabalas.
                              Ir ką tai keičia, jeigu jis brangus ir jį reikia dažnai keist?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai kas Europoje ekologiška? Dujiniai ar hibridiniai autobusai? Europa seniai jau išdurnėjo.
                                Kiek žinau dujiniai. Tiesiog sakau tuos faktus, kurie "išlindo" konkurso metų.Tiesiog tai yra atsakymas į tai, kodėl Kaunas neperka troleibusus už Europos fondo pinigus.
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Nieko nekeičia. Tik faktą konstatuoju. Be to 10-20 Lt dienai tai nėra daug. Realiai jis 5 Lt neturėtų kainuoti, kažkas penisi stumdydamas tokį primityvą už didelę kainą.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nieko nekeičia. Tik faktą konstatuoju. Be to 10-20 Lt dienai tai nėra daug. Realiai jis 5 Lt neturėtų kainuoti, kažkas penisi stumdydamas tokį primityvą už didelę kainą.
                                    Politiku pozicija jau tokia, prieš troleibusus.
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                      Politiku pozicija jau tokia, prieš troleibusus.
                                      Ir vėl dėl visko kalta ES. Iš tiesų tai Zuoko banditų išmislas. Liublinas Lenkijoje už ES lėšas 2,5 karto planuoja išplėsti troleibusų tinklą. Tai kaip suprasti??? Lenkijoje kitokios ES normos?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ir vėl dėl visko kalta ES. Iš tiesų tai Zuoko banditų išmislas.
                                        O gal čia kyšo žydomasonų ausys?

                                        O šiaip, teiginys, kad troleibusai yra neekologiška transporto priemonė, prasilenkia su logika totaliai. Tai grąžinkim arklinį tramvajų, augiinkim Lietuvoje žemaitukus ir trakėnus, gausim ir Sapard, ir Sanglaudos fonų paramą VT, ir patys ekologiškai gyvensim, ir rusiškos naftos nereikės pirkti...
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Naikinti troleibusus? Beprotybė...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X