Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusų surinkimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    ar galima registruoti kiekvieną amberio pirstelėjimą čia?
    tai šiandien apie 9:20 21 maršruto egzempliorius antakalnio gatvėje mėgavosi psichologine, uoj techinine pagalba ne per dažnai čia jis taip....?
    Man atrodo, kad su tuo Amberiu bus tik nuostoliai...
    Kiek ten kainavo? 750 tūkst. litų? Ir po savaitės tempia remontuoti?

    Comment


      Tai tempti gali ir dėl kokio vieno blogai prisukto varžtelio kurnors elektrinėje dalyje.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Užšalo... Atėjo žiema, kurios niekas nebesitikėjo
        Flickr

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Man atrodo, kad su tuo Amberiu bus tik nuostoliai...
          Kiek ten kainavo? 750 tūkst. litų? Ir po savaitės tempia remontuoti?
          Solarius irgi tampė. Nepameni?

          Comment


            Atleiskit už žioplas klaidas pirmajame pranešime - naujoko jaudulys

            Noriu pasidalint įspūdžiais iš pasivažinėjimų vilnis (amber) troleibusu, kurių šiandien teko turėti net du.
            Abu kartus buvo važiuota 21 maršrutu, tik nelabai supratau, ar buvau nepastabus ryte, arba tiesiog ryte ir vakare 21 maršrutu važiavo skirtingi troleibusai - ryte lyg ir mačiau, kad vairuotojo kabiną nuo salono skiriantis apvalus stiklas skilęs,o vakare to nemačiau, ryte nemačiau ir salono viduje esančios švieslentės (kuri terodo laiką ir datą, beje, nelietuvišku standartu)...

            Taigi, išorė - didžiulis pliusas yra tikrai ryškiai matomas atvažiuojančio troleibuso maršruto numeris - žymiai ryškesnis už Soliaris. Nekalbu jau apie vargšių škodų trafaretus, kurių šių metu laiku išvis įžiūrėt neįmanoma (net ir tų, kurie su normaliu, ne netikusiu "Times" šriftu).

            Vienas žurnalistas aiškino, kad kažkokiu mistiniu būdu sugebėjo atsitrenkti įlipdamas galvą į turėklus ar dar bala žino kur. Nežinau, koks jo ūgis, ar kokius voodoo šokio elementus lipdamas naudojo - naudojausi ir vidurinėmis, ir galinėmis durimis, net ir būdamas 1,9 m ūgio niekur neužkliuvau. Na, bet kaip sakoma, blogam šokėjui...

            Salono vidus tikrai šiltas, langai neužšalę, ir viskas atrodo tikrai savo vietose. Na, gal diskutuotinas durų "stabdis", koks klišas keleivis gali už jo gal ir užkliūti - bet toks variantas tubūt buvo pasirinktas dėl lengvesnio grindų plovimo
            Taip, garso salone tikrai nemažai (ak ta šildymo sistema!) - bet manyčiau, net penki amberiai nesukeltų tiek triukšmo kiek šiandien girdėtas 15 maršruto mažasis "Mercedes" autobusiukas (neįsivaizduoju, koks triukšmas jo viduje...). Pažiūrėsim, kaip ten bus vasarą

            Gan stipriai jaučiasi gatvės nelygumai, bet vargu ar dėl to kalti gamintojai (gatves visgi reiktų kada nors tvarkyti, nes Antakalnio gatvėj baigia visi savo transporto priemones išbarstyt). Tačiau įsibėgėjimas ir stabdymas tolygus - tikrai nepatyriau nei vienoj stotelėj jausmo, kad būčiau bulvių maišas.
            Kėdės patogios, garsiakalbiai kokybiški, todėl stotelių pavadinimai girdimi aiškiai (net ir minėtama garsiame triukšme), kadangi sezonas netinkamas, neišmėginau, kaip atsidaro/užsidaro langai - bet galbūt nesidaužo taip, kaip Soliariai. Stoge esančių "orlaidžių" rankenos atrodo kiek keistokai, bet o kaip kitaip žmonėms juos patogiai atidaryt/uždaryt? Tokie stoglangiai beje, manau, yra žymiai geriau nei automatiniai Soliarių - kurių sistemos nuo troleibusų pirkimo nevalytos ir vasaros metu pučia dulkes ir visą kitą brudą keleiviams.

            Dar buvo to žurnalisto minėtas "minusas" - "neveikiantis stop mygtukas" - na atsiprašau, o kam to reikia? Ši sistema pas mus nenaudojama nė vienoje transporto priemonėje.

            Troleibusas nedidukas ir telpa jame mažiau žmonių - bet jį naudojant maršrutuose, kuriuose apkrovimai ne tokie dideli, jis pats tas. Nulūžusio pieštuko kirviu nesmailinam, tad ir čia... jei reikia pervežt nedaug keleivių, kam reikalingas griozdiškas ir nemanevringas troleibuso modelis?

            Aišku, nežinau, kokie jame buvo gedimai, ir kokie vairuotojų atsiliepimai - bet man, kaip nuolat keliaujančiam troleibusais, jis visai patiko

            Beje, dėl to autonominio (nuleidus žemyn "ūsus") važiavimo - jei teisingai supratau, vairuotojas "ūsus" turėtų rankiniu būdu ir atkabinti, ir vėl prijungti, net jei ir būtų įrengtos tokios "gaudyklės", kaip kad mačiau kitose temose apie užsienyje esančius analogišką savybę turinčius troleibusus?
            Už Vilnių be tramvajų!

            Comment


              O kompresorius bildėjo?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                O kompresorius bildėjo?
                Menkai nusimanau technikoje, sunkiai pasakyčiau, kas tas troleibuso kompresorius ir kur jis yra
                Buvo du sinchroniški "ūžesiai" - vienas, kiek suprantu, šildymo sistemos...
                Už Vilnių be tramvajų!

                Comment


                  Kuogi tas Amberis toks nedidukas? Standartinis 12m troleibusas.

                  Beje, jei liukas iš tiesų valdomas ne vairuotojo- tai tikrai minusas.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Kuogi tas Amberis toks nedidukas? Standartinis 12m troleibusas.
                    Na man bent jau jis iš vidaus pasirodė mažiukas, nežinau kodėl
                    Gal vairuotojaui skirta didesnė erdvė?

                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Beje, jei liukas iš tiesų valdomas ne vairuotojo- tai tikrai minusas.

                    Jei būtų valdoma vairuotojo - kam tos rankenos?

                    Oi, dar atsiminiau:
                    gan stebino prigęstančios šviesos tuo metu, kai troleibusas pasiekia (vėl atleiskit už termino nežinojimą) kontaktinio tinklo išsišakojimus,- kituose troleibusuose (Škoda, Soliaris) tiesiog trumpam išsijungia šildymas, o čia, dar ir šviesos prigęsta,- tikiuosi, dėl to nebus taip, kad lempos per porą mėnesių perdegs...
                    Už Vilnių be tramvajų!

                    Comment


                      Asmeniškai aš dėl tądien 15 maršrutu dirbusio Neoplan autobuso variklio garso neturiu priekaištų - vis dėlto dyzelinis variklis, o ne elektrinis motoras . Savaime suprantama, troleibusas bus tylesnis už autobusą.

                      Jeigu yra tos rankenos, tai liukas tikrai nėra valdomas vairuotojo.
                      Šildymas turi būti privalomai išjugiamas visuose išsišakojimuose, nes kitu atveju keleiviams gali tekti šildytis prie ankstyvo Joninių laužo.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Tai aš ir sakiau- nėra gerai, kad liukas valdomas ne vairuotojo.
                        Tiesiog tai nei patogu, nei šiuolaikiška.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Šildymas turi būti privalomai išjugiamas visuose išsišakojimuose, nes kitu atveju keleiviams gali tekti šildytis prie ankstyvo Joninių laužo.
                          Dėl šildymo kažkada esu girdėjęs (kad net mūsiškiai patobulino Soliarius, kurie vis pamesdavo "ūsus", nes šildymas nesugebėdavo išsijungt, jei teisingai pamenu?). Bet kaip čia yra su apšvietimo "smigimu"?

                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Tai aš ir sakiau- nėra gerai, kad liukas valdomas ne vairuotojo.
                          Tiesiog tai nei patogu, nei šiuolaikiška.
                          Jei ventiliavimo sistema būtų prižiūrima kaip priklauso, tada sutikčiau. Tačiau pasižiūrėkit, kiek soliarių liukuose prisirinkę brudo?! kurį visą pučia žmonėms į plaučius... Tokiu atveju aš tikrai prieš tokį automatiškai "filtruotą orą"
                          Už Vilnių be tramvajų!

                          Comment


                            Mačiau šiandien sugedusi naująjį troleibusą ties Liubarto tiltu.
                            DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                            Comment


                              Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                              Mačiau šiandien sugedusi naująjį troleibusą ties Liubarto tiltu.
                              Oro kompresoriaus gedimas. Gal po remonto nebebus tokio jau uzesio.

                              Comment


                                Gal kas gali papasakoti kaip sekasi "Made in Lithuania" ir ar yra sprendimas dėl šio projekto ateities?

                                Comment


                                  Nežinau dėl projekto ateities (galbūt reiktų kurią dieną išdrįsti nuvykt į 1-ąjį parką pasiprašyti ekskursijos ir gal tuo pačiu kažką apie tai būtų įmanoma sužinoti?), tačiau paskutinėmis dienomis teko ir vėl pasivažinėti 21-uoju ir - pirmąkart - 3-uoju maršrutu važinėjančiu "amber-vilnis".

                                  Keli dalykai, kurių lyg ir nepastebėjau/neminėjau anksčiau.
                                  Į kalnelį kyla labai smagiai ir lengvai (žymiai lengviau negu vargšės Škodos ir, man regis, lengviau negu Soliariai).
                                  Lengvai įveikia sunkius posūkius, tokius kaip, pvz., nuo Šilo tilto į Žirmūnų g.
                                  Lyginant abu "amberius",- 3-uoju maršrutu važiuojančiame visai be reikalo (mano nuomone) prikabinėta tų guminių ranktūrių, kokie būna dažniausiai autobusuose (turbūt į tokį įlipdamas ir trinktelėjo pakaušį žurnalistas R.Fetingis, ironiškai pavadindamas tai keleivių skaičiavimo sistema).
                                  Be to, 3-uoju maršrutu važiuojančio troleibuso salone kažkodėl nedega nemaža dalis šviestuvų (nežinau, jie perdegę ar atjungti sąmoningai). Beje, jame kažkodėl dalis šviestuvų murzini iš vidaus,- kažin, iš kur ten purvas?
                                  Kiek mačiau, vairuotojo salone esantis monitorius gan aiškiai (net vėlaus vakaro metu) rodo išorės kameros filmuojamą vaizdą - keista tik, kad retkarčiais, dažniausiai po sustojimo stotelėje, trumpam pamėlynuoja
                                  Beje, dėl 3-ojo maršruto salone esančios švieslentės. Tuo metu, kai važiavau, ji nerodė nieko, net ir laiko ar maršruto, tačiau įlipus keleivių kontrolei ir bilietų tikrinimo metu, atsirado užrašas "STOP" (spėju, švieslentės sistema sujungta su neveikiančia el. bilieto sistema, kuri turėtų blokuoti bilietų žymėjimą).
                                  Už Vilnių be tramvajų!

                                  Comment


                                    Teko kalbėti apie Amberius, tai jau naujų tikrai nebus. 1720 troleibusą neseniai sudaužė, kaip pasakė buvo problemos su rankinių stabdžių.
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Tame ivykyje ne troleibusas buvo kaltas, o pats vairuotojas

                                      Comment


                                        Parašė rvr Rodyti pranešimą
                                        Tame ivykyje ne troleibusas buvo kaltas, o pats vairuotojas
                                        Gali būti, aš nelabai jau klausiau apie tą įvyki.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                          Teko kalbėti apie Amberius, tai jau naujų tikrai nebus. 1720 troleibusą neseniai sudaužė, kaip pasakė buvo problemos su rankinių stabdžių.
                                          Ojojoi, ne taip senai išvažiavo į gatves, o jau ir į avariją pateko. Gal yra nuotraukų kaip jis dabar atrodo? (nepykit jai jau buvo įkelta )

                                          Comment

                                          Working...
                                          X