Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusų surinkimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O tai neįmanoma gaminant nudažyti taip, kad jie ir atrodytu moderniai ? Jei jau taip neesminis dalykas kaip nudažyta ir kaip atrodo, tai kodėl transporto priemonės yra perdažomos pagal vieningą schemą ? Visgi tai turi reikšmę, o nauji trolebusai yra svarbūs ne tik eksploataciniu požiūriu. Kaip jie atlaikys eksploatacija yra kita kalba. Tačiau kodėl reikia vadovautis principu "anas svarbiau, o į šitą nusispjaut". Svarbu yra viskas, o miestiečiams (tokiu aš esu) svarbu ir taip, kaip jie atrodo gatvėje. Jei tamstai į išvaizdą nusispjaut, tai galite nedalyvauti šioje diskusijoje.
    Nėra troleibusas nudažytas tragiškai. Atrodo pakankamai solidžiai. O prisikabinti dėl smulkmenų visada galima. Miestiečių daugumai kur kas svarbiau VT kokybė, bet ne durų nudažymas ne ta spalva. Durų spalva VT kokybei neturi jokios reikšmės.

    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Šis pavyzdys išryškina daug gilesnę problemą - žmonių nekompetetingumą. Paimk betkokį studentą, studijuojantį VDA ir leisk jam parinkti spalvų derinį kaip turėtų atrodyti troleibusas. Garantuoju, kad jis jį sukurtų žymiai gražesnį, nei, kad tokį, kokį turim dabar.
    Ten dirba tie, kurie turi pažinčių arba priklauso šiuo metu valdančiai partijai, bet tikrai ne geriausi tos srities specialistai.
    Nekompetetigi ir pagal partinę liniją patekę "specialistai" daro VT kur kas daugiau ir rimtų problemų prieš kurias durų spalvos parinkimas tėra nereikšmingas menkniekis.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      <..>Nekompetetigi ir pagal partinę liniją patekę "specialistai" daro VT kur kas daugiau ir rimtų problemų prieš kurias durų spalvos parinkimas tėra nereikšmingas menkniekis.
      Ne tik durų spalvos parinkimas, bet ir dizainas. Apskritai šitie "amberiai" diskretituoja kur kas daugiau, nei bendrovę "Vilniaus troleibusai".

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nėra troleibusas nudažytas tragiškai. Atrodo pakankamai solidžiai. O prisikabinti dėl smulkmenų visada galima. Miestiečių daugumai kur kas svarbiau VT kokybė, bet ne durų nudažymas ne ta spalva. Durų spalva VT kokybei neturi jokios reikšmės.
        Tikrai nėra jis tragiškai nudažytas, bet tam tikros smulkmenos labai krenta į akis. Juo labiau, kad tiesiog diskutuodami ir dalindamiesi idėjomis čia forume, galime surasti bent jau mums patiems geriausiai atrodanti varianta. Nesuprantu priežasčių kodėl nereikėtu to daryti

        Comment


          Jų dažymo schemą galima patobulinti, bet ir esama nieko tikrai nediskredituoja.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Gražiausiai atrodo pačių Solarių dažymas:

            http://img1.liveinternet.ru/images/f...f_17742897.jpg
            Flickr

            Comment


              Na mano nuomone, sie troleibusai labai puikus, net atsimenu kai bandem maz baltaji autobusa, paliko nebloga ispudi (aisku atsizvelgiant i kaina). Manau didziausias ju pliusas tame, kad vietoj 2 pirktu, mes galim isigyt 3 (jei neklystu) ir viluosi, kad su tuo keiciasi poziuris ir nebebus lopomi senieji. Del spalvu tai manau reikia palikt senaja arba , reikejo keist su Soliariu partijom. Aisku butu puiku pakoreguoti duru ir langu dazyma, bei ivesti pilkos ,kas suteiktu vizualinio vientisumo ir niveliuotu su soliariais . Labiausiai man nepatinka idiotiskas neproporcingas Amberio logotipas, jo isvis nereiketu ir uztenka vien mazo kuklaus uzraso vilnis ( beje sis pavadinimas, labiau vykes). Toj vietoj tegu uzklijuoja vienspalvi vilniaus herba

              Comment


                Šiaip girdėjau, kad buvo skelbtas konkursas Vilniaus VT uniformoms. Turėjo VDA studentai sugalvoti dizainą. Tai ar negalėtų to paties padaryt ir su transporto priemonėmis? Turint omeny, kad greit bus gauti nauji 22 autobusai tai turi kažkiek pagindo. Nebūtinai turėtų keisti schemą, bet ji galėtų būti patobulinta

                O pats Amberis neblogai nudažytas, vienintelė problema (beje ir nepraktiška, nes apačioje, prie durų daugiausiai purvo ir nudažyta šviesiai) yra apvadai aplink duris.
                Dear Sir,

                Comment


                  Dar kartą klausiu. Ar Planuojama bus dar surinkti Amber troleibuzų.

                  Comment


                    Nieko, MA3 dizaineriai nemiega naktim Gal ateityje gražesnį sukurs.
                    Štai vienas jų naujesnių darbelių:


                    http://palkin.blogspot.com/2010/10/2005-2009-2.html
                    http://www.trucklist.ru/webroot/deli.../480x320_1.jpg
                    Atrodo jau įvaldė krentančius į akis ryškius tarpus, kurie turėtų būti juodi.
                    Paskutinis taisė Maxas; 2012.01.13, 22:33.
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      &quot;Amberis kine&quot; =)

                      "Amberis kine"

                      Paskutinis taisė Nikas; 2012.01.13, 23:35.

                      Comment


                        Lietuviškas „Amber” senbuvių neperspjovė
                        Arūnas DUMALAKAS
                        „Sostinės” korespondentas
                        2012-01-14
                        Į sostinės gatves šią savaitę išriedėjo du Vilniuje surinkti troleibusai. Ar pateisins jie lūkesčius, ar kada nors pakeis čekiškas ir lenkiškas transporto priemones?

                        Įspūdis. Geriau negu čekiška „Škoda”, bet ne lenkiškas „Solaris”. Tokį įspūdį susidarė „Sostinės” žurnalistai, pasivažinėję šią savaitę Vilniuje pradėjusiu kursuoti vienu iš dviejų naujų troleibusų „Amber Vilnis 12 AC”.

                        Valdžia per pristatymą gyrė Vilniuje surinktus žemagrindžius troleibusus. Vienas jų dabar kursuoja 3-iuoju, kitas – 21-uoju maršrutu.

                        Netikėtumai. Įlipant į naująjį troleibusą į veidą trinkteli prie turėklo virš durų prikabinta rankena žemesnio ūgio keleiviams. Tokį krikštą gauna kiekvienas įlipantysis. Keisčiau nesugalvosi. O gal tai nauja keleivių skaičiavimo sistema, kuri, kaip gyrėsi valdžios atstovai, sumontuota naujuosiuose troleibusuose?

                        Nustebina ir sovietmetį primenantys komposteriai salone. Laimė, bent tvirtindami gražiai nudažė. Aišku, kad elektroninio bilieto sistema dar neveikia.

                        Neveikia ir prie durų sumontuoti „Stop” mygtukai. Juk tam yra stotelės. Tai kam tuos mygtukus apskritai reikėjo montuoti?

                        Troleibuso vairuotojas uoliai darinėja ir priekines duris, nors panaikinus neilgai gyvavusią tvarką jas kitų troleibusų vairuotojai retai beatveria. Netrukus paaiškėja, kodėl. Pasirodo, „Amber Vilnis” vairuotojų kabinos yra uždaros, vėjų neperpučiamos, ne taip, kaip kituose troleibusuose.

                        Nors sėdi šiltai, troleibuso vairuotojo veidas rūškanas. Jį galima suprasti. Visą pamainą į tavo vairuojamą transporto priemonę bado pirštais, nužvelgia gatvėje. Juk naujovė traukia žioplius.

                        Garsai. Troleibusas pajuda. Kol važiuoja lėtai, viskas lyg ir gerai. Tačiau įsibėgėjus iš „Amber Vilnis” galo sklinda vis daugiau triukšmo. Netrukus paaiškėja, kodėl.

                        Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas” vadovai gyrėsi, kad pavyko sumažinti spintą, kurioje sumontuotas variklis. Ji – ne iki lubų, kaip troleibusuose „Solaris”. Bet lietuviško troleibuso kūrėjai nepasirūpino garso izoliacija.

                        Senuosius, jau dabar gatvėmis nebevažinėjančius troleibusus „Škoda 9 TR” primena ir kompresoriaus garsai. Jų bent jau troleibusuose „Solaris” neišgirsi.

                        Apskritai naujasis troleibusas, važiuodamas per duobes, traška, o durys girgžda. Kas bus „Amber Vilnis” pavažinėjus mėnesį? O žiemą į garsų kakofoniją dar įsilieja šildytuvų kauksmas. Nejučiomis prisimeni troleibusus „Solaris”, kur šildytuvų murkimas tiesiog migdo.

                        Saugumas. Kai troleibuso durys atidaromos ar uždaromos, reikėtų triskart į medį pabelsti. Bet medžio naujojoje transporto priemonėje nerasi. Net šonai salone ne kartoniniai. Ne taip, kaip „Škoda”.

                        Į medį reikėtų belsti dėl tų pačių durų. Mat sėdinčiųjų šalia jų kojos neapsaugotos.

                        Kituose troleibusuose jas nuo durų apsaugo skydai iki grindų. „Amber Vilnis” salone jie irgi yra, bet tarp jų ir grindų kažkodėl paliktas tarpas.

                        Suaugusiajam kojos uždaromos durys gal ir nenulauš, bet jei galūnę pro tarpą įkiš vaikas?

                        Važiuojant troleibusu per garsiakalbius vis primenama laikytis už turėklų. Bet kam jų reikia atsisėdus? Gal tiems, kuriems patiems sunku atsistoti?

                        Turėklai sumontuoti prie minėtų skydų, skiriančių duris nuo keleivių.

                        Troleibusuose „Solaris” jau pasirūpinta, kad keleiviai pro langus nekaišiotų galvų ar rankų. Jie atidaromi iš viršaus. Tokie langai montuojami ir kitose naujesnėse transporto priemonėse. „Amber Vilnis” langai – senoviniai, dideli. Gali ne tik galvą iškišti, bet ir pats išlįsti. Kažin ar nebus norinčių tai pamėginti?

                        Komfortas. Kažkas per pristatymą gyrėsi, kad naujuosiuose troleibusuose bus šilta. Netikėkite. Troleibuso galas apskritai nešildomas, langai užrasoję. Kiek geriau priekyje, bet šildytuvai vis tiek oro neprišildo net tiek, kiek senuosiuose „Škoda”.

                        Sėdint arčiau durų pučia vėjas. Nejaugi naujasis troleibusas nesandarus? Atrodo, kad taip.

                        Kėdžių spalva bene vienintelė, pateisinanti „Amber” („Gintaras”) pavadinimą. Ji – rusvai gelsva. Dabar jos atrodo švarios, gražios. Paspėliokime, kaip atrodys po mėnesio kito?

                        Ir išvis kas sugalvojo miesto transporte montuoti minkštas kėdes? Net tamsiai mėlynos troleibusuose „Solaris” jau gerokai patamsėjusios, dėmėtos, prisigėrė kvapų.

                        Reikia pripažinti, kad „Amber Vilnis” kėdės patogios. Palyginti su kitais troleibusais, jos gal net geriausios. Tik labai jau daug keleivių teks važiuoti atbulomis.

                        Privalumai. „Amber Vilnis” žemagrindžiuose troleibusuose sumontuota ir vaizdo stebėjimo įranga, įlipančių bei išlipančių keleivių skaičiavimo sistema.

                        Vilniuje surinkti troleibusai gali nuvažiuoti net 1 km be elektros, dėl to jie yra manevringesni.

                        Dalys troleibusams buvo gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos. Vieno sostinėje surinkto troleibuso kaina – apie 720 tūkst. litų, tai yra 1,6–2,6 karto pigiau negu įsigyti jau paruoštą troleibusą.

                        Comment


                          Diskusija, kurioje svarbiausias žodis yra ne troleibusas, o "TU", ištrinta.
                          Parašė Ametistas
                          Geriau iškart sakyk, kad tiesiog bandai prikibti prie...
                          Parašė oranger
                          Tuoj ir prie tavęs dar prikibsiu
                          Parašė Al1
                          Kai kurie turi perdėtą paranoją...
                          Parašė Čikupakas
                          Tu didesnis mėgėjas tai daryti...
                          Parašė Al1
                          Nepilnavertiškumo kompleksas (...) užsiundysiu ant tavęs:
                          Parašė Čikupakas
                          Tavo problema tame ir yra, tu nesugebi ...
                          Pagailėkite tų skaitytojų, kurie nori kažką sužinoti apie troleibusus, o ne tai, ką galvojate vienas apie kitą.

                          Comment


                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Klausimas Amber "specialistams": ar ūsų pakelimo-nuleidimo mechanizmas yra automatinis? Jeigu taip, tai kaip yra įgyvendinta nuemėjų pataikimo ant laidų sistema?
                            Taip:

                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Naujajam, Vilniuje surinktam, troleibusui „Amber Vilnis 12ac” išriedėjus į sostinės gatvės prasidėjo karštos piliečių diskusijos. Vieniems kliūna dizainas, kitiems triūkšmas salono viduje, tretiems ramybės neduoda faktas, kad troleibusas savo didžia dalimi pagamintas rytų Europoje.

                              Taip, vilniečiai ir miesto svečiai turi teisę išreikšti savo nuomonę apie naująją transporto priemonę, tačiau šį kartą nei troleibuso dizainas, nei jo kilmė, nei jo techniniai trūkumai ar privalumai aptariami nebus.

                              Manau, galime pasidžiaugti, kad nuo šiol turime Lietuvoje pagamintą troleibusą. Ir su visais savo trūkumais, kuriuos lietuviai suranda akimirksniu, užuot ieškodami privalumų, visgi jis yra mūsų – „Amber Vilnis 12AC“.

                              http://ikrauk.15min.lt/aktualu/56061

                              Comment


                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                ...kaip yra įgyvendinta nuemėjų pataikimo ant laidų sistema?
                                Taip pat Romoje:

                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Pamacius "Amber'i" man jis iskart primine Skoda. Dizainas tikrai pasenes. Netgi jau kuri laika Vilniuje esantys "Solaris" troleibusai atrodo geriau.

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                    Klausimas Amber "specialistams": ar ūsų pakelimo-nuleidimo mechanizmas yra automatinis? Jeigu taip, tai kaip yra įgyvendinta nuemėjų pataikimo ant laidų sistema?
                                    Ne. Rygoje troleibusai su dyzelianiais generatoriais ir ten nuleidimas bei pakėlimas automatiniai.

                                    Comment


                                      Rimtas dizainas

                                      1. Apvalus dizainas egzistuoja. Ir jis "kietas".

                                      2. Ar mes "užsitarnavome" tokio dizaino transporto priemones? Nemanau.

                                      3. "Amber" puikiai dera prie lietuvių dievinamų senų kvadratinių vokiškų geldų.


                                      Comment


                                        O man, tiesa sakant, apvalus dizainas nelabai patinka. Geriau visgi "kampuotas"
                                        Va kaip mūsų Volvo 7700/7700A autobusai.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Nežinojau ,kad troleibusas turi ''juodają dežę'' ,o jis tikrai ją turi .Įdomu ką ji įrašo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X