Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusų surinkimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Dar viena vizualizacija Nes kaip dabar atrodo,tai labai tragiškai, nors keista,bet pats MAZas standartiškai dažo panašiai http://img-fotki.yandex.ru/get/4426/...19_76c8320c_XL
Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.01.12, 13:41.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąDar viena vizualizacija Nes kaip dabar atrodo,tai labai tragiškai, nors keista,bet pats MAZas standartiškai dažo panašiai http://img-fotki.yandex.ru/get/4426/...19_76c8320c_XL
Atvaizdas
O tai dabar atrodo kaip "pagrabinis" troleibusas
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNesuprantu,ko Jums tos juodos juostos taip istrigo,jau geriau aplink duris juoda butu ir viskas.
O tai dabar atrodo kaip "pagrabinis" troleibusasDear Sir,
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąDar viena vizualizacija Nes kaip dabar atrodo,tai labai tragiškai, nors keista,bet pats MAZas standartiškai dažo panašiai http://img-fotki.yandex.ru/get/4426/...19_76c8320c_XL
Atvaizdas
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTaip. Svarbiausia , kad neliktų tų apvadų aplink duris, o visa kita jau galima žaisti. Man tik įdomu ar Vilniaus VT dažytojai turi kokį dizainerį? ar viskas daroma "iš akies"?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąBet tos kopečios tai FAIL Man primena kaip buvo dar ant senų "Škodų" prieš 20-30 metų...
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą"Dizaineris" tai ryškiai homosovieticas, ne jaunesnis nei 50m.Dear Sir,
Comment
-
Jau geriau industrinis dizaineris nei tūpas (techniškai neišprusęs) menininkas. Paskui dar krūvai inžinierių reikia spręsti daugybę techninių problemų, o kaip gi realizuoti praktiškai tai, ką nupaišė menininkas. Ir daugeliu atvejų to padaryti neįmanoma, tenka perdarinėti. Arba jei ir yra padaroma, tačiau, kaip sakoma, gražu, bet nepraktiška...
Ant MAZ'o dizainerių nevarykite. Normalus jo dizainas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau geriau industrinis dizaineris nei tūpas (techniškai neišprusęs) menininkas. Paskui dar krūvai inžinierių reikia spręsti daugybę techninių problemų, o kaip gi realizuoti praktiškai tai, ką nupaišė menininkas. Ir daugeliu atvejų to padaryti neįmanoma, tenka perdarinėti. Arba jei ir yra padaroma, tačiau, kaip sakoma, gražu, bet nepraktiška...
Ant MAZ'o dizainerių nevarykite. Normalus jo dizainas.
Na, nebent kokioj Baltarusijoj ar Rusijoj.
Comment
-
Parašė rat
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau geriau industrinis dizaineris nei tūpas (techniškai neišprusęs) menininkas. Paskui dar krūvai inžinierių reikia spręsti daugybę techninių problemų, o kaip gi realizuoti praktiškai tai, ką nupaišė menininkas. Ir daugeliu atvejų to padaryti neįmanoma, tenka perdarinėti. Arba jei ir yra padaroma, tačiau, kaip sakoma, gražu, bet nepraktiška...
Ant MAZ'o dizainerių nevarykite. Normalus jo dizainas.
Comment
-
Jei dėl dažymo, tai čia baltarusiai ne prie ko. O šiaip dažymo schema vykusi, išskyrus duris. Inžinieriai su dažymu taip pat susiję. Ir nereikia čia homosovietikais prasivardžiuoti, jei neturite ką pasakyti. Daug didesnių problemų viešajame transporte yra Lietuvoje, o jūs čia apie spalvas skiedžiate...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug didesnių problemų viešajame transporte yra Lietuvoje, o jūs čia apie spalvas skiedžiate...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNaujų troleibusų gamyba nėra susijusi su viešojo transporto problemomis Lietuvoje. Mes diskutuojame apie tai, kad naujas gaminys nudažomas išryškinant visas silpniausias jo išvaizdos vietas. Kai tuo tarpu, nieko daugiau nedarant, bet dažant pasitelkus ir kitas spalvas (ypač juodą tam tikrose vietose) būtu galima gerokai pagerinti išvaizdą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai nėra susijusi? Problemų VT daug ir senas bei nusidėvėjęs transporto priemonių parkas yra viena iš jų. Todėl naujos transporto priemonės labai reikalingos. O kad ten kažkur ne taip nudažyta, tai yra neesminis dalykas. Daug svarbiau, ar tie troleibusai bus eksploataciniu požiūriu geri.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei dėl dažymo, tai čia baltarusiai ne prie ko. O šiaip dažymo schema vykusi, išskyrus duris. Inžinieriai su dažymu taip pat susiję. Ir nereikia čia homosovietikais prasivardžiuoti, jei neturite ką pasakyti. Daug didesnių problemų viešajame transporte yra Lietuvoje, o jūs čia apie spalvas skiedžiate...
Ten dirba tie, kurie turi pažinčių arba priklauso šiuo metu valdančiai partijai, bet tikrai ne geriausi tos srities specialistai.
Comment
Comment