Trečia stotelė - Jurbarkas
Nuvykus į Jurbarko autobusų parką manes ten neįleido, kalbėjausi telefonu su direktorium bet nieko neišėjo. Tai pirmas toks atvejis man kai neįleido į parką
Nelabai ir nusiminiau nes ten stovėjo tik trys laužai: MB O303 ir du MB O815.
Nieko nuostabaus, kad valdžia nenorėjo įsileisti į Jurbarko AP, su jų autobusais per paskutinių kelių metų laikotarpį buvo nemažai neaiškių istorijų, susijusių su autobusų techniniu stoviu. Vienas jų autobusų važiuodamas pametė ratą, kuris apgadino kitus automobilius, o taip pat buvo ir gaisro atvejis, kai techniškai netvarkingas autobusas sudegė garaže (nors vairuotojas apie tai savo vadovybę informavo, teisėtai kėlė būklės (stabdžių, padangų ir t.t.)klausimą, o galų gale už tai buvo nubaustas ir atleistas). Buvo ir kitų panašių atvejų. Šio parko net tarpmiestiniais reisais kursuojančios mašinos (daugiausia MBO303) nepasižymi labai idealia būkle, todėl matyt jie turi ką slėpti, nesvarbu, kad parke tuo metu beveik nebuvo mašinų.
1992 m. kovo 27-ąją „gimęs“ Tauragės autobusų parkas gerovės link žengė mažyčiais žingsneliais. Veiklos pradžioje įmonėje dirbo 145 darbuotojai, jai priklausė 68 gerokai „pavargę“ LAZ bei „Ikarus" markės autobusai. Per pirmuosius metus vežta 1459,6 tūkst. keleivių, nuvažiuota 1760 tūkst. kilometrų.
1995-aisiais Tauragėje prasidėjo vakarietiškų autobusų era – iš Norvegijos parsigabenta keliolika pavažinėtų „Scania“ ir „Mercedes-Benz“ markės transporto priemonių. Tuomet parkas aptarnavo 3 miesto, 19 priemiestinių, 9 tolimojo susisiekimo ir vieną tarptautinį (į Tilžę) maršrutą.
Dabartis
Šiuo metu Tauragės autobusų parke dirba 69 darbuotojai, iš jų 32 vairuoja 41 bendrovės turimą autobusą. Vidutinis autobusų amžius – 19 metų.
„Važiuojame trimis miesto, 32 priemiestiniais, 9 tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutais. Visi miesto, priemiestiniai ir dalis tolimojo susisiekimo maršrutų yra nuostolingi, tačiau atsisakyti jų negalime: antraip moksleiviai prarastų galimybę nuvykti į pamokas, o daugelis kaimo gyventojų būtų izoliuoti nuo miesto“, - kalba R. Martinavičius. Dalį vežėjų patiriamų nuostolių padengia savivaldybė, kitą dalį parkas uždirba teikdamas papildomas paslaugas. Viena iš jų – keleivių vežimas užsakomaisiais reisais, kuris neša nedidelį, tačiau stabilų pelną.
Ar yra tokie keleivių srautai? Rajone pagrindiniai keleiviai - moksleiviai, o jų kasmet mažėja. Todėl, jei yra poreikeis, pigiau paleisti du autobusus.
Ar yra tokie keleivių srautai? Rajone pagrindiniai keleiviai - moksleiviai, o jų kasmet mažėja. Todėl, jei yra poreikeis, pigiau paleisti du autobusus.
Taip suprantu kad nera tokiu srautu todel ir nesiuncia, o ar zinai kaip jis dar stovi miesto AP
Taip suprantu kad nera tokiu srautu todel ir nesiuncia, o ar zinai kaip jis dar stovi miesto AP
Jau minėjau, kad didžioji dauguma senųjų autobusų praeitą žiemą iškeliavo į metalo laužą. Taigi, bent jau parko teritorijoje tas autobusas su priekaba nebestovi, nebent kur nors giliai į garažus užkišo (bet nepaklausiau)...
Comment