Taip ir nesupratau kokio tramvajaus (ar jo surogato) gamintojo ar veikiančio tinklo prototipą turi galvoje savivaldybė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip ir nesupratau kokio tramvajaus (ar jo surogato) gamintojo ar veikiančio tinklo prototipą turi galvoje savivaldybė?
Comment
-
Phileas ne tramvajus, jam begiu nereikia...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPhileas ne tramvajus, jam begiu nereikia...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽinau. O kas tuomet yra virtualus tramvajus, minėtas ne kartą VMS? Tai matyt tas pats Phileas ir yra. Apskritai, kaip jį vadinti reikėtų tą Phileas lietuviškai... ?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet tai tikrai ne tramvajus. Priešingu atveju tramvajumi galės būti bet kas ir konkrečiai pats terminas "tramvajus" nieko nebereikš. Phileas visų pirma yra autobusas. Tik tas autobusas važiuoja užprogramuota trasa, kurios laikytis padeda magnetai kelio dangoje.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet "virtualus tramvajus" juk irgi tinka. Phileas važiuoja iš anksto užprogramuota trasa, naudoja elektrą, tačiau yra be bėgių ir be ūsų.
O jei grįžtant prie pačio Phileas, tai jų yra įvairių. Yra hibridinių versijų su dyzeliniu varikliu, gali būti ir su "ūsais" skirtais kontaktiniam tinklui (juk tada tai grynas troleibusas, o versija be "ūsų" yra bevielis troleibusas). Tik sunkiai suvokiamas poreikis rengti jam visą infrastruktūrą (magnetukus kelio dangoje), jeigu vis tiek jam reikalingas vairuotojas/operatorius. Tą patį efektą galima turėti ir iš elektrinių autobusų, kurių įdiegimas kainuos gerokai pigiau.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLygiai taip pat tinka "bevielis troleibusas". Troleibusai irgi važinėja tik iš anksto numatytomis trasomis, kurios įprastai turi kontaktinį tinklą. Tramvajų derėtų suprasti kaip bėginę transporto priemonę. Jeigu variuoti terminais, tai galima visaip pripainioti, kad nebebus aišku kas yra kas. Virtualus bėgis yra kažkoks neapčiuopiamas dalykas, kuris realiai neegzistuoja.
O jei grįžtant prie pačio Phileas, tai jų yra įvairių. Yra hibridinių versijų su dyzeliniu varikliu, gali būti ir su "ūsais" skirtais kontaktiniam tinklui (juk tada tai grynas troleibusas, o versija be "ūsų" yra bevielis troleibusas). Tik sunkiai suvokiamas poreikis rengti jam visą infrastruktūrą (magnetukus kelio dangoje), jeigu vis tiek jam reikalingas vairuotojas/operatorius. Tą patį efektą galima turėti ir iš elektrinių autobusų, kurių įdiegimas kainuos gerokai pigiau.
O koks tikslas naudoti magnetus vietoj tiesiog vairuotojo, tai irgi nelabai žinau..
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai va kaip ir nusprendėm, kad vadinti kol kas galima kaip tik norim, nes vieno, apibrėžto, pavadinimo kaip ir nėra. Tiesą sakant, aš ir nežinau kokį daugiau "virtualų tramvajų" gali įsivaizduoti VMS. Gal čia dar kažkokia technologija? Mat tie virtualūs bėgiai puikiai gali būti magnetukai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTiesą sakant, aš ir nežinau kokį daugiau "virtualų tramvajų" gali įsivaizduoti VMS. .
Comment
-
Kiek keista kad yra zmoniu kurie neatskiria tramvajaus nuo autobuso...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKiek keista kad yra zmoniu kurie neatskiria tramvajaus nuo autobuso...
Kitaip galima prieiti iki absurdo.
Comment
-
Butent!Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kuo blogas dyzelinis belaidis tramvajus su pneumatiniais ratais važiuojantis navigatoriuje pažymėtais "bėgiais"
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMano manymu tai tikrai nėra blogas sprendimas. Dyzelinis, dujomis ar elektra varomas...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTokie jusu (arba Zuoko) "tramvajai" jau 100 metu Vilniuje vazineja... ko dar reikia?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa tai grįžtame į visų diskusijų pačią pradžią prie klausimo "kam to reikia".
Comment
-
Kadangi Vilniaus metro tema užrakinta (kodėl?), dedu čia:
J.Olekas su margais bendraminčiais siūlo Vilniaus metro projektą išjudinti specialiu įstatymu
Comment
-
Ar Olekas, panašiai kaip Vėsaitė, nesupainiojo, kuriai ministerijai vadovauja?
Aš, kaip vilnietis, gyvenantis Vilniaus pakraštyje, matau, kad yra rimta problema, kurią reikėtų spręsti.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.01.15, 16:48.
Comment
Comment