Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Andrys Rodyti pranešimą
    nelabai tave supratau. būtent automobilis ir skatina miestų drikimą, o ne atvirkščiai.
    Man, kaip gyvenenačiam miesto pakrašty, numatomos VT pertvarkos nieko gero nežada. Bet kokiu atveju liks žymiai patogiau (o kartais ir pigiau) važiuoti automobiliu. Jeigu situacija nesikeis, tai kodėl miestas turėtų įgauti paskatų koncentruotis? Jei kolegos iš Šeškinės važinėja į Gedimino pr. asmeniniais automobiliais, kas juos privers važiuoti VT? Tramvajaus pirma linija? Tikrai - ne.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Kodėl tu taip įsikibęs į tą Kernavės g.? Norint ją pastatyti reikės milžiniškų investicijų, kas tikrai nėra numatyta tramvajaus tiesimo išlaidose. Šios gatvės tiesimas atitolins tramvajaus projektą geriems 3 metams, plius dar visokie konkursai ir projektavimai, kurie užims dar mažiausiai metus.
      Akivaizdu juk, kad bėgių niekas neties vienu metu iškart visoje tramvajaus trasoje. Taip, kamščiai bus dideli, tačiau visais atvejais galima rasti apylankų ir be tolimos perspektyvos projektų, tokių kaip Kernavės gatvė su tiltu.
      Aš nenoriu gyventi dar didesniuose kamščiuose. O to nebus be naujos gatvės. Bet kokių atvejų, bus tramvajus ar ne, Kernavės g. vistiek bus reikalinga, nes Kalvarijų gatvė ir taip užkišta.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Aš nenoriu gyventi dar didesniuose kamščiuose. O to nebus be naujos gatvės. Bet kokių atvejų, bus tramvajus ar ne, Kernavės g. vistiek bus reikalinga, nes Kalvarijų gatvė ir taip užkišta.
        Niekas nenori, bet tai nereiškia, kad pirma statys apylankas, o po to jau ties liniją. Juk ne mes čia sprendžiame eismo organizavimo ir miesto planavimo klausimus, o „dėdės“ ir „tetos“ iš savivaldybės.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Man, kaip gyvenenačiam miesto pakrašty, numatomos VT pertvarkos nieko gero nežada. Bet kokiu atveju liks žymiai patogiau (o kartais ir pigiau) važiuoti automobiliu. Jeigu situacija nesikeis, tai kodėl miestas turėtų įgauti paskatų koncentruotis? Jei kolegos iš Šeškinės važinėja į Gedimino pr. asmeniniais automobiliais, kas juos privers važiuoti VT? Tramvajaus pirma linija? Tikrai - ne.
          po teisybei, man nelabai patiko naujos miesto ribos. kodėl visas miestas turi mokėti už naują infrastruktūrą miesto pašonėje, kurios poreikį padiktavo automobilis ?

          tau asmeniškai pirma linija tikrai nieko nepakeis. tačiau tikriausiai 2 pakeistų. pasistatai automobilį miesto prieigose ir persėdi į VT. ARBA grūdiesi per kamščius į centrą ir moki už parkingą. kas geriau - rinktis tau

          Comment


            Visų pirma pats didžiausias absurdas tikėti, kad tramvajus sumažins kamščius, o ypač toks koks planuojamas. Visų antrą, net 4 linijos nepakeis nieko, nes nė viena jų nesuplanuota pro didžiausius verslo centrus, na atvažiuosi su tuo tramvajumi iki Kudirkos aikštės ir ką? Darganotą, lietingą rudenį kulniuok kilometrą iki verslo trikampio?

            Comment


              Parašė Andrys Rodyti pranešimą
              tau asmeniškai pirma linija tikrai nieko nepakeis. tačiau tikriausiai 2 pakeistų. pasistatai automobilį miesto prieigose ir persėdi į VT. ARBA grūdiesi per kamščius į centrą ir moki už parkingą. kas geriau - rinktis tau
              Aš į centrą stengiuosi nevažiuoti.
              Antra, kolegos grūdasi per kamščius į centrą ir randa išeičių dėl parkingo.
              Trečia, savivaldybė per 20 metų sugebėjo pastatyti vos kelis parkingus. Visos kitos "stovėjimo vietos" yra sukurtos pačių mokesčių mokėtojų pinigais, o dažnai tiesiog gatvėse ir dar labiau blogina eismą. Pvz. centre beveik visos gatvės iš 4 eilių virsta siaurais 2 eilių pravažiavimais.
              Paskutinis taisė Sula; 2012.12.30, 13:08.

              Comment


                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Visų pirma pats didžiausias absurdas tikėti, kad tramvajus sumažins kamščius, o ypač toks koks planuojamas. Visų antrą, net 4 linijos nepakeis nieko, nes nė viena jų nesuplanuota pro didžiausius verslo centrus, na atvažiuosi su tuo tramvajumi iki Kudirkos aikštės ir ką? Darganotą, lietingą rudenį kulniuok kilometrą iki verslo trikampio?
                Kaip tai neina pro verslo centrus? NMC pirmoji tramvajaus linija apimtų puikiai. Kiti maršrutai irgi suplanuoti tose linijose, kur yra didžiausi keleivių srautai (pvz. Laisvės pr.).

                Comment


                  na, atvažiavai iki tos savo kudirkos aikštės, nuėjai 200 m ir įsėdai į kitą VT, kuris pameta iki tavo to verslo trikampio. pasivaikščioti sveika.

                  deja, parkavimo vietų didinimas centrinėje miesto dalyje yra tiesiogiai susijęs, pakartosiu TIESIOGIAI, su automobilių srautų ir apskritai automobilių skaičiumi centrinėje dalyje. reikia aiškiai suprasti, kad centrinė dalis yra skirta žmogui, o ne automobiliui, ir komunikavimas su ta erdve yra per VT/ar kitą "sveiką" priemonę, o ne per auto.

                  truputį krypstam nuo temos. pats tramvajus tiesiogiai nenubrauks spūsčių, o sudarys tam prielaidas. pirmaisiais mėnesiais net padidintų spūstis kalvarijų gatvėje., iki tūlas automobilistas supras, jog pasiekti savo tašką yra greičiau su VT.

                  kaip tai per didžiausius verslo centrus ? didžioji verslo centrų koncentracija yra ties NMC, kur praeina 2 linija.

                  iš dalies suprantu jus. tas tramas bus įrengiamas iš jūsų pinigų, todėl norite, jog būtų išspręstos absoliučiai visos problemos. deja, nepavyks teks atsisakyti automobilio savo noru.

                  Comment


                    Nuėjai 200 m ir įseidai į kitą transportą kuris vėl stovi kamščiuose, kai tuose kamščiose gali pastovėti ir su savo automobiliu, bei nevaikščioti po 200 metrų per lietų ar kepinant saulei. O dėl vaikščioti sveika tai gal iš vis panaikinam bet kokį transportą 10 km spinduliu nuo Europos aikštės ir vaikštom visur pėsti, juk tai sveika.

                    Comment


                      Parašė rat
                      Edinburgo tramvajus, kurį jau bilenkiek metų stato, 2009 kainavo 375 000 000 svarų, 2014 kainuos 1 300 000 000 svarų - jeigu tikėti spauda.

                      Ir mums reikia tokio ekonominio suicido.
                      Tikrai logiška lyginti kainas prieš krizę ir po jos. Tikrai.

                      Comment


                        Parašė rat
                        Edinburgo tramvajus, kurį jau bilenkiek metų stato, 2009 kainavo 375 000 000 svarų, 2014 kainuos 1 300 000 000 svarų - jeigu tikėti spauda.

                        Ir mums reikia tokio ekonominio suicido.
                        Panašesnis Olštyno tramvajaus projektas kainuoja 105 mln. EUR. Kitais metais turėtų paleisti.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Panašesnis Olštyno tramvajaus projektas kainuoja 105 mln. EUR. Kitais metais turėtų paleisti.
                          Ten tramvajus daugiausia eina tuščiomis erdvėmis ar plačiomis gatvėmis. Atšaka į senamiesty - ten ji eina alėja.

                          Comment


                            Tramvajus kazkiek pagerins VT situacija i geresne puse. Ir manau jis reikalingas. Taciau _butinai_ kartu reikia dar ir:
                            1. perziureti keleiviu bei pesciuju (taip taip - ir pesciuju) srautus - kur imanoma, padaryti patogu privaziavima VT net ten, kur siuo metu visi pestute traukia. Aisku ne iki absurdo, bet kad nereiktu iki kokio verslo trikampio, kaip cia zmones raso, is vidurio Gedo prospekto pestute pedint.
                            2. Apmokestinti _visas_ stovejimo aiksteles _ir_ _kiemus_ mokamoje stovejimo zonoje (senamiestis ir populiariausi rajonai prie jo), o uz simbolini mokesti isduoti vienam butui/ofisui po viena leidima automobiliui pasistatyti, kaip tai padare Klaipeda. Manau tikrai sumazetu automobiliu srautas - dabar daug kas prisiplaka nemokamai pas gyventojus i kiemus, bo uzsidaryti kiema yra per daug biurokratiniu kliuciu...
                            Pats tramvajus galetu atlikti arterini vaidmeni, pervezdamas didesni keleiviu srauta i ten, kur zmones galetu persesti i autobusa ar troleibusa ir, galbut su tuo paciu pusvalandiniu, dar nesibaigusiu, bilietu pasiekti savo tiksla.

                            Comment


                              Jeigu sakyti, ko reikia, kad bent ši linija veiktu nepriekaištingai, reikia:
                              1. Kernavės gatvės/tunelio/tilto
                              2. Tunelio po senamieščiu
                              3. Tunelio stoties rajone
                              4. Park&Ride sistemos
                              5. Maršrutų optimizavimo tramvajaus trasoje (bet ne senamiestyje)
                              6. Pylimo gatvės skyrimo tik VT'ui

                              Visi darbai sudeliuoti pagal prioritetus. Vėliau galimos dvi tokios linijos:
                              Stotis-Lazdynai-Fabijoniškės-Santariškės ir Stotis-Konstitucijos pr.-Linkmenų g.-Žalgirio g.-Žirmunai (mini atšakelė nuo depo kelio)

                              Comment


                                Vadinasi, bent 100 metų ši linija neveiks nepriekaištingai Tunelis po senamiesčiu Na, užteks gal šitas nesąmones kalbėti, kiek galima.... Bus stebuklas, jei Kernavės tiltą pastatys, dar didesnis stebuklas - pati Kernavės g. Apie P&R sistemą iš viso net neverta kalbėti. Tai turi būti viso miesto klausimas, o ne kažkokios lokalios problemos sprendimo būdas. Sistemai sukurti reikia ne metų ir ne 5.

                                Parašyk nors kartą kažką artimesnio realybei, jei nesunku.
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Jeigu sakyti, ko reikia, kad bent ši linija veiktu nepriekaištingai, reikia:
                                  1. Kernavės gatvės/tunelio/tilto
                                  2. Tunelio po senamieščiu
                                  3. Tunelio stoties rajone
                                  4. Park&Ride sistemos
                                  5. Maršrutų optimizavimo tramvajaus trasoje (bet ne senamiestyje)
                                  6. Pylimo gatvės skyrimo tik VT'ui

                                  Visi darbai sudeliuoti pagal prioritetus. Vėliau galimos dvi tokios linijos:
                                  Stotis-Lazdynai-Fabijoniškės-Santariškės ir Stotis-Konstitucijos pr.-Linkmenų g.-Žalgirio g.-Žirmunai (mini atšakelė nuo depo kelio)
                                  Sakyciau taip:
                                  1,4,6 - butinai. Tik 6-as su kaikuriom isimtim aptarnaujanciam transportui ne per visa atsaka. O 1-as nera tiesiogiai susijes su tramvajumi, taciau zymiai palengvintu pralaiduma is centro. Taciau igyvendinus mokamu kiemu ideja, gal ir butu ne toks jau prioritetinis.
                                  2 ir 3 - neimanoma del archeologinio paveldo ir nera prasmes...
                                  5 - kodel senamiestyje nereik optimizuoti marsrutu? Kam dubliuoti tarkim busima tramvaju per visa Pylimo g.?! Kad kamsciai is VT priemoniu susidarytu? Tada ner prasmes ir tramvaju ten det...
                                  Ir 7 - mano postas del apmokestinimo kiemu irgu butinai, bo kitaip vistiek visi grusis kuo arciau centro savo automobiliais kai tai nera butina... O kam butina - susimokes kad ir karta ar kelis per menesi.

                                  Comment


                                    Kasant tunelį, tai tikrai pabrangs statybos ne vieną kartą. Pylimo gatvėje juk puikiai gali važiuoti tramvajus ant viršaus.

                                    Comment


                                      Niekas jokiu tuneliu nekas, jau butu laikas tai suprasti.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Realiai tunelio reikėtu Gedimino pr. - Vilniaus g./Jogailos g. sankryžoje. Čia netgi ir dabartiniam viešajam transportui reikia tunelio, jau nekalbant apie tramvajų. Dabar pastoviai vyksta koks maratonas ar velomaratonas ir miesto viešasis transportas yra trukdomas arba kuriam laikui išvis nutraukiamas.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Realiai tunelio reikėtu Gedimino pr. - Vilniaus g./Jogailos g. sankryžoje. Čia netgi ir dabartiniam viešajam transportui reikia tunelio, jau nekalbant apie tramvajų. Dabar pastoviai vyksta koks maratonas ar velomaratonas ir miesto viešasis transportas yra trukdomas arba kuriam laikui išvis nutraukiamas.
                                          Daug ko reikia, bet viskas priklausys nuo kainos ir paveldosaugininkų. Reikia sulaukti pasiūlymų, tuomet jau galima bus savo pastebėjimus dėlioti, nes dabar dar neaišku kaip įmanoma mažinti srautus.
                                          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X